Felicia 1.3 nebo 1.6??

prohledat
135 příspěvků (zobrazeno 36 až 85) od 15.05.2006 do 24.05.2006, založil/a Majkl/usti
řadit dle data
12:06:54
22.05.2006
havlik
-> Max: a nebude to tim ze 1.2HTP nahradilo ty 1.4MPi coz byl ten samej motor?
11:26:06
22.05.2006
Max
-> Fantozzi: no nejvíc prodávaná fábie je myslim 1,2 HTP. což j 3 válec....takže to už je jinej motor
23:29:48
21.05.2006
Fantozzi
-> JayZee: to "este skoda", ma znamenat, jako ze ty motory jsou spatny? Ja si treba myslim, ze mozna nejsou tak silny jako 1,6, ale rozhodne to nejsou spatny motory. Mimochodem este skoda motory najdes i ve fabiich. mimochodem, jsou to ty nejvic prodavany ;-)
22:55:24
21.05.2006
kirri
-> JayZee: Bezpečné předjíždění není otázka síly motoru, ale mentality řidiče. Sebevýkonější motor ti nepomůže, když se budeš na cestě chovat jako prase.
22:44:59
21.05.2006
JayZee
1,6 bych doporucil.....mame to doma,az na jednu vymenu klapky,ktora tam je uz 25000km a ide v poho...tomu nic neni....hybe sa to ovela lepsie ako 1,3 a daky ten litrik benalu navyse obetujem radsej ako by som nemal stihnut predbehnut nejake auto a skarede dopadnut.A nie som si isty,ale myslim,ze uz je to VW motor a 1,3 su este Skoda.Kamos ma na nom v oktavke cez 200000km a bez investicii a ide stale ako ma.
21:23:08
21.05.2006
Crestik
-> Fantozzi: já s tím jezdil kdysi na brigádě, jako pracovní auto super, posilovač řízení 2 a do kopců to je taky paráda, zátah skoro od volnoběhu do zhruba 3tis, výš už rapidně vadne, ale přeřadíš a zas to táhne, v nízkých otáčkách nesrovnatelné s benzinem, diesel, že. Ale jako rodinné auto ee
20:41:46
21.05.2006
Esso
-> Fantozzi: ja s tim dislem nejel ale tezsi nez 1,6 to o moc nebude je to skoro to samy ten blok je stejne a klika myslim taky
20:28:57
21.05.2006
Fantozzi
-> Esso: jako otec mel 1,6 asi pet let, a jezdil s ni fest a nic tomu nebylo, krome prostrelenych dveri z ukrajiny :-)

me by spis zajimalo jak je to s tema dieslama, jetli je to krome toho, ze je to tezky, taky liny :-)
20:08:58
21.05.2006
Esso
-> Fantozzi: dam jde o to co s ni udelas kdyz se neco posere kdyz to udelas na polovic budes se v tom vrtat zas
19:50:21
21.05.2006
Fantozzi
-> Esso: ale stejně si ji nekupuju pro to, abych se v ni musel imrvere vrtat, ale abych jezdil
14:59:41
21.05.2006
Max
dávat klapku z vrakáče nemá smysl...... A to že mi někdo tvrdí že kalpka má najeto 20tis.... tažko mě přesvědčí. Leda když jsem si sám z bouračky vyndával věci,tak vim kolik to mělo najeto
12:53:42
21.05.2006
Esso
patrily tam vykricniky 3
12:53:05
21.05.2006
Esso
-> Fantozzi: jenze to je problem porizujes si felicii ne novy auto???
12:49:59
21.05.2006
Fantozzi
-> Esso: něco ti řeknu - když už si pořídím nějaký "nový" auto, tak si ho nepořizuju pro to, abych imrvere neco čistil, měnil, dolíval, přelíval... Chci auto, který mi bude sloužit bez toho, abych se v tom vrtal, od toho je škodovka :-)

mimochodem mám 1.3 mpi 50kW a mám v rici škrtící klapku a docela mě to štve, ale mám nalítáno 180 000, tak už na to má nárok a něco na tom ještěodjezdím a pápá, páč mi borec, co se tím živí výměnu vymluvil, že z vrakáče budu ve většině případů po pár km na tom stejnym a za 12litrů kupovat novou nemá smysl :-)
12:38:40
21.05.2006
Esso
-> Gryzly: jak rikam nevycistil vse a asi nevymenil to co to zasira,bracha to ma jako sluzebku takze priblizne 400 km kazdy tyden kdyz jezdi malo a uz nejmene 30 000 km sme ji necistily
12:33:58
21.05.2006
Gryzly
-> Baghira: tak to bych ji čistil co měsíc, smojim počtem km co najezdím.
12:32:11
21.05.2006
Max
taky máme doma feldu 1,6 v combiku. na hrbu má docela dost a slouží dobře. S klapkou byly problémy (jejich nemoc) jinak celkem bez problému. A to jezdí na plyn.
12:20:44
21.05.2006
Esso
-> Baghira: asi je v prdeli bracha na nem ma 180 tisic a ted je uz asi 40 000 precipovany na 100 kobylek.A s tou klapkou asi ji necistis poradne a necistis vse chce to vymenit i tu hadici ktera vede to odvetrani z klikovky ta to totiz zasira
12:12:13
21.05.2006
Baghira
-> Majkl/usti: Ten motor je v prdeli a to ma nalitano sotva 100 tisíc. Jinak čištění klapky bylo pokaždý tak na 3 tisíce km, takže ještě víc k hovnu než výměna.
11:19:03
21.05.2006
Majkl/usti
-> Esso: 85taliru ale luxusni stav..
10:29:55
21.05.2006
Esso
-> Majkl/usti: a co si za ni dal
10:23:53
21.05.2006
Majkl/usti
Tak jsem nakonec koupil Feldu 99 1.3 MPI 136 50KW:) Ma 97000 najeto. Safe Line s al kolama. Casem nahazim fota. A zatim spokojenost. Ze skodovky je to celkem skok:)
10:08:38
21.05.2006
Esso
-> Baghira: velka spotreba oleje tak to mas asi motor v prdeli,bracha na 10 000 km jestli doleje pul litroku tak je to moc.a vymeny klapky zkus ji nekdy vycistit a ne jen menit.
09:53:54
21.05.2006
Baghira
Jelikož máme doma 1,6 tak jenom dodatek...velká spotřeba oleje, vyšší spotřeba, nekonečný výměny volnoběžný klapky...pokaždý kolem 10 tisíc. Osobně bych to nechtěl snad ani zadarmo.
00:17:00
21.05.2006
King
....esi můžu přilejt LPG do flame :c) Když felcku, tak s 1.3Mpi. Těch pár Nm navíc neospravední zbytečně vysoký PR a vyšší spotřebu, možná vyšší náklady na údržbu kvůli vyšší váze atd. Když jet felckou 1500 kiláků v kuse, radši hrábnu po 1,6ce, ale kolikrát za rok člověk podnikne s rodinným autem takovou cestu ?
4
A moje oblíbené téma nekonečných spotřebových diskuzí :) ....."s 1.6 se da jezdit pod 5 litru a to i ve meste... a to auto nebudes tlacit.." .....malá úvaha: výrobce udává pro 1,6ku v městským cyklu cca 9-10l/100. Nemýlim-li se měří se to se zahřátým motorem. Když si k tomu přidám, že po městě se obvykle jezdí kvůli krátkým trasám s ručičkou teploměru pod "ideálem"...... mno prostě soudruzi - když už se tu prsíme spotřebou, navrhuju udávat průměrnou spotřebu za celej rok a ne jenom jednu nádrž, kterou člověk projel cestou na dovolenou s větrem v zádech a s chybou při tankování 5l jako prd.
15:15:11
18.05.2006
Nojmis
-> JoseA: mpi a bmm je na spotrebu asi o 0,5l rozdil. bmm zere vic. meli jsme v rodine bmm a i mpi a porad s tim jezdil jediny clovek a ta spotreba se po par let drzela pribliznwe s rozdilem 0,5 litru navic pro BMM
14:40:57
18.05.2006
Crestik
-> Labros: to už začíná trochu porovnání hrušky a japka 6 No prostě podle mě je nejlepší volba pro felicii 1,3/50kW, které má plnit funkci ekonomického rodinného vozu, a do oct., která už začíná být luxusnější a je po ní vyžadována i slušná dynamika, mi připadá ta nejsl. 1,6 dost málo, optimum se mi jeví 1,9TDi/110k 4
10:52:14
18.05.2006
Labros
-> Crestik: Jo a 10-15 let můžou s přehledem vydržet, třeba v garáži. Pokud se těch 15 let bude jezdit 25.000km ročně, tak se vsadím, že nevydržej.
10:51:13
18.05.2006
Labros
-> Crestik: Ale kolik mají za to čtvrtstoletí najeto? 150.000, možná 200 a to už mají dost a klepou jak blázen. Zatímco tady jezdí auta, který jsou desetkrát mladší a mají najeto už mnohem víc a v pohodě. Jako neříkám že je to špatnej motor, ale vozili mě jak ve felicii MPi 50kW i v oktávii 55kW a ta oktávka jezdila daleko líp a s dobrou spotřebou.
22:10:11
17.05.2006
JoseA
Teoreticky by měla být MPi i hospodárnější než starší BMM. Jaké jsou zkušenosti???
21:48:41
17.05.2006
Crestik
-> Labros 17.05.06 16:42:58: 120tky mají taky 3x uloženou kliku, a některé jezdí už čtvrt století, aniž by se na ně šáhlo, a ještě se vesele obrušujou hlavy. Takže si troufám tvrdit, že ty 1,3 ještě 10-15 let vydrží s přehledem, a do té doby už bude 3x prodaná. Takže zakopaný dog bude asi někde jinde, než v klice 4
20:45:11
17.05.2006
Esso
-> Gryzly: jj taky mame jinou vacici a je tam tech sto kobylek co ma silna oktava
20:43:40
17.05.2006
Gryzly
-> Esso: Kámoš má taky čiplou 1,6 a myslím je tam ještě jiná vačice a má to nějakých 100 kobyl.
20:37:28
17.05.2006
Esso
-> Gryzly: no ja sem to tak myslel ze kdyz nacipuje 1,3 a ja 1,6 tak je i s cipem v pr....,bracha ma feldu v 1,6 v cipu a moooc krasny svezeni jen by to chtelo z oktavy 6kvalt
20:31:45
17.05.2006
Gryzly
-> Esso: Ne já myslel že se bude on s 1,3kou a cypem koukat s brekem na tu 1,6 3
20:31:24
17.05.2006
Esso
-> Jirik: jj ale vsim sis ze jedinej kdo je pipisek ses ty 3
20:30:21
17.05.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Esso: Kua, jak se ten pipíšek chytil. 3
20:28:22
17.05.2006
Esso
-> Feliciemann: slysis Gryzlyho mas rikat ze si nechas nacypovat auto 3
-> Gryzly: ty si ale CYP1
20:25:09
17.05.2006
Gryzly
-> Esso 17.05.06 16:38:09: píše se cyp a ne cip ;-)
16:59:09
17.05.2006
Esso
-> Jirik: njn cestina neni moje hoby pipisku
16:43:35
17.05.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Esso: "v dáli" 1
16:42:58
17.05.2006
Labros
-> Esso: asi tak, a kromě toho načipovaná 1.6 s pětkrát uloženou klikou asi pořád vydrží mnohem víc, než načipovaná 1.3.
16:42:54
17.05.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Feliciemann: a BMM je ještě proti MPi lemra. 1
16:38:09
17.05.2006
Esso
-> Feliciemann: a kdyz nacipuju tu jednasestku tak se ty s 1,3 a cipem muzes jen s brekem koukat jak ti mizim v daly.
16:23:29
17.05.2006
Feliciemann
Já mám 1,3BMM 50kW a v práci máme 1,6, takže to můžu porovnat, 1,6 má lepší zátah od spoda, ale když vztočíš 1,3, tak už rozdíl není skoro žádný. A náklady na opravu motoru 1,6 a povinné ručení jasně mluví pro 1,3.
A když necháš načipovat 1,3 50kW, tak ti žádná 1,6 s mnohem těžším motorem nemůže konkurovat.9
15:53:23
17.05.2006
Jirik - zrušená registrace
Krom toho, Feldy po faceliftu - tj. bastlingu nové masky, tak mají už líp udělané odhlučnění, takže jsou i ty 1.3 tišší, než ty do roku 1997. 4
15:19:08
17.05.2006
Nojmis
jezdiil jsem v obou feliciich 1,3 MPI a 1,6. a priklanim se k te 1,3ce.

1,6 je sice zivejsi odspoda ale pak je to temer stejne. a to povine ruceni uz vubec

takze ja jsem jednoznacne pro 1,3
14:57:40
17.05.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Labros: Ale vzduchový klapky a termostaty na tom odchází stejně jako na 1.3kách. 3
14:55:25
17.05.2006
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Jirik: protoze takovej pick-up 1,6 bude mit jine zrichleni nez treba fel.kombi glx v plne palbe

tahle tabulka je konkretne pro fun,coz je trochu zavadejici ale je to zase srovnani fun s funem,takze porovnat ty motory a dynamiku z toho jde
14:16:13
17.05.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Labros: ámen 3
Extreme Tyres