skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ochranný rám Mtx
21:03:53
15.01.2006
15.01.2006
vhml
-> Peklo-Evo-Luboš: jo taak,to zni dobre
20:51:53
15.01.2006
15.01.2006
vhml
-> Peklo-Evo-Luboš: to dost dobre nechapu,moch bys to nakreslit a opuntikovat??
20:39:54
15.01.2006
15.01.2006
Peklo-Evo-Luboš
-> vhml: ten rozebiratelnej spoj posunes az za to krizeni.
20:30:47
15.01.2006
15.01.2006
vhml
-> jate-line: jestli sem se nesek ve vypoctu tak jo, teda +prevlecny trubky a srouby
20:29:39
15.01.2006
15.01.2006
jate-line
-> vhml: 42kg komplet ?
20:24:34
15.01.2006
15.01.2006
vhml
-> Peklo-Evo-Luboš:
i kdybych ji dal takhle tak to ma jeden zasadni hacek- mam 190cm a s helmou bych se pod ni nevesel
a s tema vepredu, chtel bych to taky tak ale jak to rozebirat?????
co se tyce svaru tak to bude delat firma ktera s tim ma dostatek zkusenosti
i kdybych ji dal takhle tak to ma jeden zasadni hacek- mam 190cm a s helmou bych se pod ni nevesel
a s tema vepredu, chtel bych to taky tak ale jak to rozebirat?????
co se tyce svaru tak to bude delat firma ktera s tim ma dostatek zkusenosti
20:17:38
15.01.2006
15.01.2006
Peklo-Evo-Luboš
-> vhml: Hlavne bacha na svary, aby to drzelo...ale s ohledem na tvoje prispevky myslim ze zkusenosti s tim mate ! :-) Ja bych v tom ramu udelal tri zmeny zmenu a to takhle:-) Nicmene pro rozebirani by bylo lepsi tu uhlopricnou pod strechou nachat v puvodni variante rovnobezne...
19:52:40
15.01.2006
15.01.2006
vhml
-> jate-line:
tak je to nakresleny bude vazit 42kg coz odpovida mym predstavam
se sroubama je to jednoduchy- priloha J= 2xM8 nebo 1XM10
tak je to nakresleny bude vazit 42kg coz odpovida mym predstavam
se sroubama je to jednoduchy- priloha J= 2xM8 nebo 1XM10
19:46:59
15.01.2006
15.01.2006
jate-line
-> vhml: Jestli chceš ram a podle sebe, tak bych radši volil ten rám vařený, protože montovaný i ten origo Mtx(montovaný) je poměrně těžký a to je tam polovina trubek než chceš ty! Ty převlečné trubky, teď jaké množství pevnostních šroubů, když bys ho teda chtěl rozebiratelny...
17:07:58
15.01.2006
15.01.2006
vhml
-> milan444: jj presne tak
-> ps: jestli se ti nelibi ram jako WRC tak se nekde zabi sam, ja do toho nejdu
-> ps: jestli se ti nelibi ram jako WRC tak se nekde zabi sam, ja do toho nejdu
13:25:07
15.01.2006
15.01.2006
petr s
-> milan444: Neboj vím o co jde už jsem jich pár postavil
12:55:13
15.01.2006
15.01.2006
milan444
čemu se divíš to je snad logický že chce auto co nejvíce zpevnit a vyztužit a zároven odlehčit při stavbě zavodaku se skelet dodatečně svařuje výztuhy rám a ušetřit váha se dá na kapotách blatnících dveřích zasklení izolace atd.
12:19:55
15.01.2006
15.01.2006
petr s
-> vhml: V jedním článku chceš co nejvíce odlehčit v druhém článku máš rám jako ve WRC tak udělej jako byly originály a máš to nejjednodušší
11:54:27
15.01.2006
15.01.2006
vhml
-> Majkl: ta vede za pristrojovkou, resp v ni vevnitr
10:39:05
15.01.2006
15.01.2006
Majkl
-> vhml 14.01.06 21:28:34: co ta trubka co vede pred prednim sklem?
09:04:05
15.01.2006
15.01.2006
vhml
-> XFunny: ale nemaj to zapsany v TP,tam maj zapsano ze byl vydan Sportovni prukaz vozidla a v tom sou vypsany vsechny zmeny
05:07:19
15.01.2006
15.01.2006
Jarda - zrušená registrace
-> XFunny: i N
00:44:15
15.01.2006
15.01.2006
XFunny
Kdysi se jezdilo rally i na pvc trubkach jenom aby se mohlo jezdit....
00:36:39
15.01.2006
15.01.2006
XFunny
-> Peklo-Evo-Luboš: -> Majkl: a proc teda ty zavodni auta maji SPZ(skupina A) jak normalni auta ??? Vsechny upravy maji zapsane ve velkem TP !
19:54:46
14.01.2006
14.01.2006
ZiPik
-> Majkl: to mi samozrejme vime
19:44:15
14.01.2006
14.01.2006
Majkl
když je rám homologovaný tak to znamená že je schválený na závody pro příslušnou skupinu ane pro silniční provoz
18:14:46
14.01.2006
14.01.2006
ZiPik
-> ps: dik
13:48:38
14.01.2006
14.01.2006
petr s
12:27:01
14.01.2006
14.01.2006
Peklo-Evo-Luboš
-> ZiPik: Me se to taky nechce hledat
10:45:14
14.01.2006
14.01.2006
ZiPik
-> Peklo-Evo-Luboš: me se to nechce hledat, nebyl by nejakej odkaz???? Dik
10:44:29
14.01.2006
14.01.2006
Peklo-Evo-Luboš
10:43:02
14.01.2006
14.01.2006
Peklo-Evo-Luboš
Kdo chcete stavět rámy, mrkněte se do přílohy J, sportovních řádů FIA, tam je to všechno hezky popsáno včetně materiálů.
-> XFunny: V běžném sériovém autě na silnici s rámem nemůžeš...
-> XFunny: V běžném sériovém autě na silnici s rámem nemůžeš...
10:05:20
14.01.2006
14.01.2006
ZiPik
-> Faann: ja osobne s tebou jenom souhlasi!!!! Treba me by to ale svareli u strejdy v praci, ktery ma firmu na stavbu ocelovych hal atd.
10:03:08
14.01.2006
14.01.2006
ZiPik
-> Pilot 105: to uz mam precteny, ale dik
03:54:02
14.01.2006
14.01.2006
Fén
Už nějaký ten čas sleduji, že je tu celkem hodně lidí co si chtějí sami udělat rám, vyvařit auto apod., což obdivuji. Ale co mě na tom to jednání zaráží je to, že někdo se do toho pustí bez znalosti alespoň základní problematiky svařování. Někdo sice může namítnout, že svařování metodou MAG (neboli COčko) je snadné a po nějakých těch centimetrech zkušebních svarů to zvládne každý. Jenom že i několik metrů a třeba i kilometrů svaru není ještě zárukou kvality, protože bez té správné teorie je to k ničemu. To ale taky neznamená, že kdo má základní kurz svařování a nebo státní zkoušku tak umí svařovat. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že jsem poznal "svářeče" po kterém výsledný produkt své usilovné práce byl tak ohromující, že po projítí kontrolou kvality zmíněný "svářeč" si sbalil včech pět švestek co měl a šel své umění předvádět jinam. Takže pokud se chce někdo do toho pustit a chce aby to bylo i trochu kvalitní tak bych mu doporučoval aby si zašel do nějaké svářečské školy a dohodnul si tam nějaký ten kratičký kurz pro zvládnutí opravdu jenom těch základních znalostí. A nebo pokud má někdo možnost zajít za někým kdo umí (ale opravdu umí) svařovat tak ať to využije. Protože vložené náklady do tohoto se dokážou významně projevit.
p.s.: To je asi tak vše co jsem chtěl říci a doufám, že tam nemám mnoho chyb. :o)
To co jsem napsal je myšleno všeobecně a na nikoho jednotlivě nenarážím.
p.s.: To je asi tak vše co jsem chtěl říci a doufám, že tam nemám mnoho chyb. :o)
To co jsem napsal je myšleno všeobecně a na nikoho jednotlivě nenarážím.
01:53:35
14.01.2006
14.01.2006
Pilot 105
01:09:17
14.01.2006
14.01.2006
Borin - Král tuzerů
-> XFunny: Hmm ukaž mi někoho kdo ti zapíše rám do TP...To je kravina...je to určený do závodního auta...
00:15:22
14.01.2006
14.01.2006
Jerrys136
Já jsem tím myslel, že chci nějakou dokumentaci k tomu rámu kuwa!!! A né jak někteří profíci to dělají z lešenářských trubek!!!!
00:07:25
14.01.2006
14.01.2006
XFunny
-> Jerrys136: to te driv zabije nez pomuze(to bych si ho radsi nechal zrobit).....kdysi se jezdilo rally(byvala rally hradiste) tak se ram delal z hajzl trubek....a nikdo si toho nevsim ze to je plast...ale hlavne ze se jezdilo....na tuningovych srazech si toho nikdo nevsimne, ale musis si zamaskovat nejak ze tam nemas patky....
00:02:37
14.01.2006
14.01.2006
XFunny
Tenhle na urcite vic ale je tam na neho kontakt tak se ho zeptej, myslim ze je nekde od Frydku-Mistku.
00:01:27
14.01.2006
14.01.2006
Jerrys136
Nevíte někdo kde sehnat výkres nějakého rámu do Rapidka??? Nemá smysl něco vymýšlet a bastlit to z lešenářských trubek!!! díky
23:27:11
13.01.2006
13.01.2006
ZiPik
-> XFunny: a ten by teda vysel na tech cca 15 000,- ???
23:24:57
13.01.2006
13.01.2006
ZiPik
-> XFunny: a tenhle ram je do Petra Nemce, jak to ma niky napsany u auta???
23:21:49
13.01.2006
13.01.2006
XFunny
-> ZiPik: ale ten ti aspon neco pomuze....., sel by i udelat bez krizu u dveri ...
23:17:09
13.01.2006
13.01.2006
ZiPik
-> XFunny: ja bych teda ale radsi nejakej jednodussi, pres tohle lest kazdej den
23:12:17
13.01.2006
13.01.2006
XFunny
Myslim ze musi byt zapsan ve velkem TP ! Takze policjti by nemohli rict ani ...
23:08:35
13.01.2006
13.01.2006
ZiPik
-> XFunny: me staci ten nehomologovanej!!!!
23:08:09
13.01.2006
13.01.2006
kuko
-> XFunny:
a ked si do auta namontujem ten s atestom tak fizli ma za to mozu drbat?
a ked si do auta namontujem ten s atestom tak fizli ma za to mozu drbat?
23:07:11
13.01.2006
13.01.2006
ZiPik
-> kirri: ok
23:07:01
13.01.2006
13.01.2006
XFunny
Nehomologovany ram stoji kolem 8000kc, s atestem neco pres 15000kc
23:06:46
13.01.2006
13.01.2006
ZiPik
-> XFunny: a nemas prosim te obrazek toho origos??? Nebo vykres podle kteryho by se dal udelat??? Dik
23:06:12
13.01.2006
13.01.2006
kirri
-> ZiPik: ne ze bych ti něco chtěl vysvětlovat, ale to byl jen fór