skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Šusplech pod motor, fotky, matriál
prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 05.09.2005 do 07.03.2016, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
14:16:06
07.03.2016
07.03.2016
dragon_cb_cz
-> Bukaj: jo táák... kdo má šahat až 11 let do minulosti
12:05:51
04.03.2016
04.03.2016
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Ale tady je řeč o jiných plechách (pleších )
11:26:06
04.03.2016
04.03.2016
dragon_cb_cz
-> Dan93: Někdo bouchal repliky, koukej po aukru a bazoši a určitě se obejví... ten pod olejovým filtrem nijak vzácnej není, pod chladičem trochu víc, ale koupit repliku není problém.
EDIT: Na pragosu minimálně ten ke chladiči a výfuku mají...
EDIT: Na pragosu minimálně ten ke chladiči a výfuku mají...
20:02:58
02.03.2016
02.03.2016
Antony - zrušená registrace
-> Dan93: koupit materiál, nechat si ho nastřihat a naohýbat. Většina firem, co prodává materiál nabízí i jednoduché zpracování.
P.S. Slušná mrtvolka
P.S. Slušná mrtvolka
19:33:39
02.03.2016
02.03.2016
Dan93
-> Bedřich: Zdravím scháním šusplechy na Kilčo přední i zadní nevíte kde sehnat? díky
06:41:15
06.09.2005
06.09.2005
TUNER
-> Dvordy: Má přední a zadní.Nápravy ze 130...
21:49:01
05.09.2005
05.09.2005
jate-line
Mat: Zetal tlouštka 3mm...
20:40:54
05.09.2005
05.09.2005
Gryzly
-> Jirik: Jinak v knížce o sportovních upravách od plška je výkres na ty plechy.
20:14:32
05.09.2005
05.09.2005
Bedřich - zrušená registrace
Pokud chceš bližší info tak mě kontaktuj na mail a napiš co všechno chceš proměřit.Doma mám pomalý net a je to všechno hodně pomalé!
19:56:41
05.09.2005
05.09.2005
Bedřich - zrušená registrace
Samot už lyžiny prodal
19:35:15
05.09.2005
05.09.2005
Dvordy
-> TUNER: to mě zajímá, mohl by jsi to vyfotit a poslat? Má tam přední a zadní šusplech nebo v kuse? Co má na tom RS za nápravu?
18:21:10
05.09.2005
05.09.2005
Jirik - zrušená registrace
-> honzam: Pružiny mám vyfocený u auta. Jsou to superzávodní pružiny vyvinuté NASA . Véčka nebudou, doufám že rovně, max. náznak áček.
-> Gryzly: Byly jenom takové decentní véčka, hlavně po zastavení. Uvidíme teď.
-> Gryzly: Byly jenom takové decentní véčka, hlavně po zastavení. Uvidíme teď.
16:27:01
05.09.2005
05.09.2005
Gryzly
-> honzam: No on měl do ted Véčka.
16:25:23
05.09.2005
05.09.2005
Honza M
-> Jirik: Otázka mimo. Když jsi snížil zadek (počítám seříznutím pružin). Nebudeš mít potom "A"čka?
15:47:47
05.09.2005
05.09.2005
T
a co treba karbon?
13:58:35
05.09.2005
05.09.2005
Samot
Wocel nebrat, nejlepší je dural, tloušťka min. 3mm, podu s tím chceš skákat nebo jezdit po šotolině, doporučuju 5mm. Ovšem takhle silnej dural je problém ohnout, já jsem musel nakonec lyžinu vyrobit z Al. I tak je to těžký jako sviňa. Vepředu si lyži chytíš šrouby do podlahy, doporučuju montážní místo přeplátovat a heftnou tam matky, nebo přivařit rantl, do kterého se lyže zasune. Na příčku motoru navařit vyrobené držáky a přes motorové silenbloky šusplech uchytíš. Pokud je na autě příčka převodovky, tak plech přišroubovat i tam, jinak by ho bylo nutné vyztužit podélnými žebry kvůli tuhosti. To je vše, žádná věda :-)
12:38:24
05.09.2005
05.09.2005
TUNER
-> Jirik: No kamarád to má na autě tak mu to můžu okouknout,nebo tam můžeme zaject..Je z Oseka,to máš z Ejpovic kousek...
Takhle ti to pak bude lítat....
Takhle ti to pak bude lítat....
12:32:52
05.09.2005
05.09.2005
Majkl
-> Jirik: SAMOT ho prodava origo LR tak se ho zeptej
12:27:47
05.09.2005
05.09.2005
Jirik - zrušená registrace
-> TUNER: Snížil jsem zadek, nevím jak to sedne ve finále až se to projede, ale už teď jsem měl tu hliníkovou vanu motoru docela nízko.
Vyjíždím na hobl do garage a taky občas na chatu, takže bych nerad někde drcnul.
Chtěl bych tedy přes silentbloky na příčku převodovky a zadní rozpěru udělat šusplech pod vanu. Musel bych ho vymyslet tak, aby to neomezilo přístup vzduchu k žebrování na vaně.
Vyjíždím na hobl do garage a taky občas na chatu, takže bych nerad někde drcnul.
Chtěl bych tedy přes silentbloky na příčku převodovky a zadní rozpěru udělat šusplech pod vanu. Musel bych ho vymyslet tak, aby to neomezilo přístup vzduchu k žebrování na vaně.
12:22:23
05.09.2005
05.09.2005
TUNER
-> Jirik: Wocel rozhodně NE,bylo by to těžký jako prase....Nejlepší by byl asi dural ale stačil by hliník tušim 4 mm....Na copak to chceš?
Možná bych pomohl s výrobou...
Možná bych pomohl s výrobou...
12:03:02
05.09.2005
05.09.2005
kuko
matriál
11:57:35
05.09.2005
05.09.2005
Jirik - zrušená registrace
Nemáte někdo po ruce nějaké pěkné fotky šusplechů, nebo lyžiny pod motor na Š 100 - 136 ? Jaký matriál bude nejlepčí ? Dural, hliník, wocel ? Díky.