škoda 120g

prohledat
40 příspěvků (zobrazeno 1 až 40) od 02.12.2017 do 12.12.2017, založil/a Peto 110R
řadit dle data
03:54:19
12.12.2017
Skodamaniak
Zdravim chlapy, mozna po novem roce začnu nabízet sveho Bratislavského plnokrevnika. Nicméně jsem si rikal, ze by možná někdo z Vás se srdcem měl zájem. Jedná se o BAZe rakeťáka, který je ve slušném stavu na bílých papírech s origo servisní knížkou.
21:33:56
05.12.2017
Bukaj
-> saskyn2: Aha, tohle bylo "na západ" 4

A po dvou, nebo třech letech se spolu s majitelem vrátilo do ČS a do současnosti se na něm zachovaly dobové stěrače Bosch a před renovací ještě mělo tlumiče KONI 1
21:32:03
05.12.2017
Bukaj
-> saskyn2:
zvětšit škoda 120g - obrázek od Bukaj vložen 05.12.2017 21:32:03
21:29:29
05.12.2017
saskyn2
-> Bukaj: 1965 ale bylo to myslím DDR tak možná proto
21:28:48
05.12.2017
Bukaj
-> saskyn2: Tohle je 1000MB De Luxe model 1968 a štítek to mělo v kufru na pravém podběhu před Gejzírem. A na mezistěně, tam, kde jsem udělal červený "obdélníček" je vyraženo druhé číslo karoserie. Jinak vzadu na chladičovce je normálně číslo i dirky na štítek (a štítek rozměrově odpovídá štítku pro CS trh...
zvětšit škoda 120g - obrázek od Bukaj vložen 05.12.2017 21:28:48
21:24:21
05.12.2017
Bukaj
-> saskyn2: A co to bylo za ročník? Nepřešrouboval ten štítek někdo zpátky dozadu? A v kufru jsi druhé číslo vyražené neměl (na stěně mezi kufrem a kabinou)?
21:11:39
05.12.2017
saskyn2
-> Bukaj: měl jsem embéčko z D se štítkem a číslem normálně vzadu.
20:37:35
05.12.2017
Bukaj
-> Tom Troll: Jo, zrovna pro Německo měly Škodovky snad vždy jinej štítek - v Němčině. A už od 1000MB musel být štítek pro německý trh v kufru a ne vzadu na chladičovce. A druhé číslo karoserie též v kufru...4
20:24:43
05.12.2017
Tom Troll
Proč některé měli štítky jako zde popsaná nebo jako ta na obrázku? Jiné požadavky podle trhu kam bylo vyváženo?
zvětšit škoda 120g - obrázek od Tom Troll vložen 05.12.2017 20:24:43
10:44:35
05.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> ondie 05.12.17 09:58:38: tak v tomdle pripade jasne4 ja to spis beru tak, ze s autem rad hodne jezdim a kdybych si mel vybrat garde nebo rapid 136 ve stejnem stavu, tak je volba jasna, vim jak se mi jezdi se zlutakem a jak s BAZem ...

Garde jsem taky chtel, ale nepodarilo se mi ho sehnat v rozumnym stavu...7
09:58:38
05.12.2017
ondie
-> Jarda: Poměřuju danou situaci,mít origo garde nebo zbastlenou předělávku,tak je volba jasná.. ale jak píšeš-jak pro koho.
09:05:21
05.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> ondie 05.12.17 00:55:37: jak pro koho... Spis bych rekl vzacnejsi4

-> Peto 110R: az se dostanu k BAZovi, tak ty stitky schvalne taky nafotim...
00:55:37
05.12.2017
ondie
-> Peto 110R: Poschánět dneska ty věcičky bude trochu šichta,ale určitě sa oplatí .. garde je a bude zajímavější auto 4
22:18:36
04.12.2017
Peto 110R
TAK VAM VELMI PEKNE DAKUJEM LUDIA! SOM RAD ZE SA NASLO PAR NORMALNYCH KTORI VEDIA RIESIT VECI S KLUDOM A OCHOTOU :) takze uz som rozhodnuty toto auto dostane kompletnu prerabku spet na garde ako zislo z pasu :) ale aj tak chcem este zajst do MB do archivu niekedy si urobit vylet



P.S. ak by mal niekto suchy 4q uzke napravy popripade aj prepegy za rozumnu cenu budem velmi vdacny :)4 4 4 4
upraveno 1x, naposled 05.12.2017 22:27:33
20:36:06
04.12.2017
Enggik
-> Peto 110R: Tak kluci už ti odpověděli 1 4
14:18:02
04.12.2017
Bukaj
-> ondie: 4
14:16:56
04.12.2017
ondie
-> Peto 110R: Netřeba nad ničím spekulovat,určitě Kvasinský Garde,úzký nápravy a blatníky,prepregy,motor 120LS,suchej 4q 4.22,klasický garde.. 4
11:20:37
04.12.2017
RoboSK
-> Bukaj: a teraz som si pozeral VIN kamaradovo Garde 84 a mohlo by to sedet ze aj tu preberane auto je garde
11:18:19
04.12.2017
RoboSK
-> Bukaj: aha vlastne mas pravdu.. Uz som si to uvedomil..
11:01:55
04.12.2017
Nwkt
-> Bukaj: Vtipný je, že se VIN může po 30ti letech opakovat. Takže se může stát, že budou dvě auta na jednom VINku
10:58:29
04.12.2017
Bukaj
-> RoboSK: VIN ražené na kastli v celém formátu by mělo být od modelového roku 1984 (tedy od léta 1983), dle mezinárodní dohody z roku 1977 by na štítku mělo být WMI - mezinárodní kód výrobního závodu (automobilky), VDS - tovární označení typu a VIS - identifikační číslo karoserie. Složením těchto tří kódů dohromady vzniká VIN.

Samotné číslo karoserie je osmimístné, první je písmeno (A-1980, B-1981,...), ostatní číslice.

Karoserie, zakoupené coby náhradní díl, nemají ano po roce 1983 vyražený VIN, ale jen VIS4
09:40:10
04.12.2017
RoboSK
-> Bukaj: nemyslim stitok ale vin razene na kastli
08:18:56
04.12.2017
Bukaj
-> RoboSK: Pro některé západní trhy byly jiné štítky - dle požadavků tamní legislativy4
07:52:26
04.12.2017
RoboSK
-> Peto 110R: netvrdim s urcitostou , ale taketo VINko uz mavali Rapidy.. Garde nemavalo ten vrchny rad "TMBxxxxxx"..
07:51:48
04.12.2017
Bukaj
-> Peto 110R: Modelový rok 1984.

Mohl bys vyfotit i zadní nápravu? Příčku převodovky, silentbloky podélných ramen, šikmá ramena, poloosy, převodovku? Z toho by se možná dalo poznat, co na tom je původní, či nepůvodní konfigurace...4
22:45:53
03.12.2017
Peto 110R
-> Enggik 03.12.17 22:34:14: vies mi nieco poradit prosiim? :)
22:45:29
03.12.2017
Peto 110R
22:45:07
03.12.2017
Peto 110R
22:34:14
03.12.2017
Enggik
Hoď sem fotku štítku 4
21:51:35
03.12.2017
Peto 110R
-> Jarda - zrušená registrace 03.12.17 21:23:47: OK pozriem to a dakujem ti velmi pekne! :) hlavne za ochotu a za rozumne jednanie
21:23:47
03.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Peto 110R 03.12.17 19:16:05: staly prevod, pokud je 3.9, tak je velmi nepravdepodobne, ze by to dali k 120LS4

p.s. zkus napsat Ing. Radejovi, at Ti poskytne informace, neco je zdrarma, neco se plati... me na BAZe napsal jen, ze nebyl vyroben ve skodovce (AZNP), ale zrejme na slovensku a nema tedy zadne informace :), ale ke kvasinakovi by Ti mel byt schopen nejake info dodat4
upraveno 3x, naposled 03.12.2017 21:37:53
19:16:05
03.12.2017
Peto 110R
-> Jarda: prepac neviem co SP? a uz par info mam ktore viem na milion percent ze mam doma garde a nie rapid malo by mat uzke napravy s hrebenom a vzadu 4q so suchymi poloosami a motor 120LS takze bud bol toto nejaky testovaci kus alebo uz sa niekto hral a prerabal na rapida :/
17:46:51
03.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Peto 110R 03.12.17 00:45:32: no tak siroke napravy by to asi mit nemelo, pokud to nebyl nejaky testovaci kus... a 5q asi taky ne, ale pro zajimovost, jaky ma SP?
00:45:32
03.12.2017
Peto 110R
rok vyroby je 83 ale datum prvej evidencie 31.1.1984 takze stale by to malo byt garde nie? ale mam natom siroke napravy a suchy 5q takze neviem coho sa mam drzat
21:32:38
02.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Lubes120 02.12.17 19:36:45: jaky to byl rok? on ale pise, ze to je garde, ja mam u BAZe napsano jen Rapid4
19:36:45
02.12.2017
Lubes120
-> Peto 110R: ja som mal presne to iste , rapid , siroke napravyn, ls motor a oznacenie 120 G
19:25:44
02.12.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Peto 110R 02.12.17 18:15:59: presne, jak pise Ivan, kdyz je to garde, tak uzke, i lobro spis jen podle data vyroby4
18:15:59
02.12.2017
Peto 110R
a moze byt vyrobene v kvasinach? no aktualne tam mam rapidovy predok a aj siroke suche napravy a 5q tak potrebujem solidne vyzisit ako to bolo vyrobene
18:10:29
02.12.2017
skodoukolemsveta.cz
-> Peto 110R 02.12.17 18:03:57: Mělo by to být normální Garde, jen určené pro německý trh.
18:03:57
02.12.2017
Peto 110R
zdravím, je tu niekto kto mi dokaze pomoct poradit ohladom tejto vyvozovej gardecky? viem len tolko ze aj napriek tomu ze je to vyrobene v kvasinach je to garde urcene na vyvoz s motorom 120LS ale potrebujem vediet ake to ma mat napravy a prevodovku, popripade casti interieru a blatniky s prednou maskou



dakujem za vasu pomoc :)
Extreme Tyres