Hmotnosti dielov (odľahčovanie vozov)

prohledat
56 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 12.09.2017 do 01.03.2018, založil/a minno
řadit dle data
13:25:23
01.03.2018
Bukaj
-> bouchy: No, všiml jsem si toho už v uplynulých letech, že v garáži mi destilka vůbec nezamrzla. Naposledy tak před 5 lety, když byly týden teploty kolem dvaceti pod nulou...
13:05:56
01.03.2018
bouchy
-> Bukaj: V destilce nebyly kondenzační jádra, možná tak šlo o "přechlazenou kapalinu"...
12:30:09
01.03.2018
Bukaj
-> minno: Tato váha je z let sedmdesátých a měří stejně dobře, jako naše nová váha LUXA S z počátku let osmdesátých1
12:23:56
01.03.2018
minno
-> Bukaj: Aj váhu si vytiahol origo z roku 89?3 Dá sa jej veriť?
12:08:11
01.03.2018
Bukaj
Jinak jsem pro zajímavost vytáhl a dolil destilkou originál z roku 89...1

Co mne ale v garáži zarazilo, že letní směs do ostřikovačů byla v kanystru zamrzlá na kost, zatímco vedle stojící kanystr s destilovanou vodou vesele šplouchal - sice nějaká ledová tříšť tam byla, ale normálně jsem z kanystru odlil vodu pro doplnění baterky...9
zvětšit Hmotnosti dielov (odľahčovanie vozov) - obrázek od Bukaj vložen 01.03.2018 12:08:11
11:42:53
01.03.2018
Bukaj
-> minno: Co si z dřívějška pamatuju, tak baterky ze škodovky a z Feldy vážily nějakých 11-12 Kg. Aspoň tolik ukazovala váha ve výkupu...3
09:11:18
01.03.2018
minno
Nemáte niekto možnosť odvážiť akumulátor 44Ah rozmerov ako do škodovky? Hmotnosti sú písané aj v shopoch, ale akosi divne (rovnaká baterka v jednom shope 11,5kg, v druhom 20kg).



Vážil som moju Vartu Silver 54Ah čo mám v škodovke a má cca 13 kg.
09:23:06
29.09.2017
Bery
-> minno: 120 °3

120, 130... Ale spíš na RH, LR 4
09:20:33
29.09.2017
Bery
Sériový náboj s jednoduchým kotoučem očištěný, opískovaný 6,8kg vs chlazený a certal střed včetně steftu 60 mm
zvětšit Hmotnosti dielov (odľahčovanie vozov) - obrázek od Bery vložen 29.09.2017 09:20:33
09:16:45
29.09.2017
minno
09:05:40
29.09.2017
Bery
A třeba moje dveře na rapidu váží 9 kg a nemám Alu potah.

Jdu uklízet a jestli narazím na náboj s chlazenými kotoučem z certalu , který jsem zničil po ráně ve zlobicich , tak taky zvazim
09:01:15
29.09.2017
Bery
A pricny vyfuky jsem teď vážil a celonerez 630mm délka je buď 3800g nebo 3100 g.
zvětšit Hmotnosti dielov (odľahčovanie vozov) - obrázek od Bery vložen 29.09.2017 09:01:15
08:57:59
29.09.2017
vhml
-> Bery 29.09.17 08:48:19: měděnej chladič na stovku má asi 7,5kg a hliníkovej tuším asi 2,5. Teď už jen sehnat někoho aby to namontoval 3
08:48:19
29.09.2017
Bery
Široký chladič celohlinik
zvětšit Hmotnosti dielov (odľahčovanie vozov) - obrázek od Bery vložen 29.09.2017 08:48:19
10:38:21
25.09.2017
minno
Nepovážili ste niekto niečo ďalšie?1
17:33:48
13.09.2017
Petr Urban
A větší výkon... 1
16:47:48
13.09.2017
Tom Troll
-> ondie: v dobovým dokumentu o fáčku kde vychvalujou pierburg atd sem slyšel že komplet nastrojenej motor váží 85kg, od toho se můžete odstrčit.

Myslim že to je na konci tý konference s hrdličkou vloni
11:32:14
13.09.2017
ondie
-> minno: nevim no,ve výsledku bych komplet nastrojenej 1.3kovej motor čekal těžší,i přes tu hlavu,muselo by se zkusit.
11:20:54
13.09.2017
isti
Ja na to nemám čas,ale ak niekto príde tak môže nosiť na váhu všetky tie haraburdy čo ste vymenovali3
10:48:53
13.09.2017
minno
-> vhml: Otázka však je, ktorý motor je vo výsledku ľahší / ťahší.
10:19:09
13.09.2017
Bery
-> Tuner#2: mě to napadlo až letos. Snad to přejde... Ale zas tu není nuda:-)



A schválně zvážim - abych přispěl - nějaký lehký díl.
09:57:19
13.09.2017
vhml
-> minno 13.09.17 09:44:31: hliníková hlava lehčí je o dost. Ale patří k ní těžší svody sací i výfukové
upraveno 1x, naposled 13.09.2017 09:57:56
09:44:31
13.09.2017
minno
-> MOLSO: Tak dá sa to chápať 1 No, tá moja vlečka s 2,5 mm výstuhami a starým typom priečky je tiež kurva váha3 Pre športové využitie vozidla veru je u škodovky z čoho uberať na váhe.

-> ondie: 5-kanál s liatinkou je snáď ťahší ako celohlinikáč (136), či?

Inak tie porovnania hmotností by aj mňa zaujímali. A ešte napr. 2p vs 4p.
09:39:03
13.09.2017
Jarda - zrušená registrace
-> darklord 13.09.17 08:37:27: tskx moznost, jen ta presnost nebude nejvyssi, ikdyz pro porovnani celkem jo, mam tsm treba mincir, ale to je spis historickej attefakt, nez meridlo :)
08:37:27
13.09.2017
darklord
-> Jarda: a pritom staci normalna osobna vaha, a vreckovy abakus.
05:38:07
13.09.2017
Jarda - zrušená registrace
-> ondie 13.09.17 03:16:51: vidis, plechovou a plastovou 5q nadrz mam vedle sebe v garazi, ale musel bych z prace propasovat zavesnej silomer4
03:16:51
13.09.2017
ondie
Legrace nastane až někdo někdy změří:

eLková x GLková palubka

matice x hřeben (měřeno ve stejné šíři nápravy)

komplet vlečka x kyvka (oboje třeba širokej 5q)

sedadla kupé x sedan

nádrž 4q x 5q (+ plast)



atd... 6



anebo jen úzkej čumák x eMko

nebo nárazníky: eMko x prepregy x chrom



Každopádně ND z dovozu se nechá odlehčovat statečně 3
upraveno 2x, naposled 13.09.2017 03:20:38
03:10:51
13.09.2017
ondie
Úžovka versus emko má tlustší/tenčí okna všecky,boční,čelní i zadní. Konkrétní rozdíly váhy by mě samotnýho zajímaly..

Pokud bych uvažoval o nejlehčí seriovce co jen jde,byl by to eMkovej sedan z pozdních let (až na tu příčku motoru) s mokrým 4q a 5kanálem a nejchudší výbavou 1
22:20:56
12.09.2017
MOLSO
-> minno: áno 40 ešte som dokonca vyrábal odľahčené L/A výstuhy na ramená z 1.5 plechu ošúpal 14 kg bitumenu z interiéru, a robil kopu ďalších volovín aby to bolo ľahšie 3
22:18:41
12.09.2017
minno
-> MOLSO: Pekne. Na zelenej si menil?
21:53:06
12.09.2017
Antony - zrušená registrace
21:38:30
12.09.2017
MOLSO
-> krtik: bočné okná sú cca o 1.5 - 2 mm tenšie, riešil som to asi pred rokom, výmenou všetkých bočných okien bola úspora tuším niečo pod 5 - 6 kg .... ale ruku do ohňa za to nedám.
20:38:41
12.09.2017
krtik
A co okna? Minimálně boční by měla být na eMku lehčí a tenčí, než na užovce? Přední zadní stejná? Určitě někdo bude vědět i rok zlomu? :)
20:20:54
12.09.2017
minno
-> MOLSO 12.09.17 18:16:38: Výborne, takže tiež potencionálna úspora cca 3 kg.
20:20:00
12.09.2017
minno
-> xerox422: V tomto vlákne by som nerád rozoberal, ktoré diely ako odľahčiť, rozvŕtať, osústružiť a podobne. Účelom debaty by malo byť porovnávanie sériových zámenných dielov, ktoré sa vyrábali vo viacerých prevedeniach.
20:16:39
12.09.2017
krtik
-> MOLSO 12.09.17 18:16:38: Takže už to nemusim vážit? dík 3
18:16:38
12.09.2017
MOLSO
-> minno 12.09.17 10:57:27: vlečková priečka starý typ cca 7kg podla starej váhy, nový typ > 4kg 5
upraveno 1x, naposled 12.09.2017 18:18:11
17:53:48
12.09.2017
xerox422
-> minno: odľahčiť zosustruzit zotrvacnik. Je to tiež odľahčenie dokonca zadnej ťažkej casti, motor tiež ľahšie pobeží. Dosť uvažujem tiež o odľahčenie zotrvacnika hlavne teraz keď čoskoro budem meniť z. nápravu, lepšiu možnosť nebudem mať.
17:24:13
12.09.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 12.09.17 17:15:00: 1 ja chtel odvrtat puvodni vyztuhu, ale po par dirkach jsem toho mel dost3 stacilo mi, kdyz jsem u BAZe v patek menil origo SB podelneho ramene, ty nyty jsem vrtal snad 3 hodiny9 a malem jsem pri tom prisel o prst, to bylo jen tak tak a to byl ten kterej je bez kosti v poslednim clanku, proto kdyz pisu z mobilu, tak delam preklepy

Tu vyztuhu by bylo dobre udelat pod lisem s prolisovanim tak, aby doslo k vyztuzeni, jak to ma napr. vyztuha v prahu4
17:15:00
12.09.2017
Tomaso435
-> minno: čínský výstuhy nárazníků. váhově cca o polovinu :-D
17:00:32
12.09.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 12.09.17 11:05:13: Já taky zjišťuju, že pomalu doháním to co jsem odrbal a pak ty časy v Mostě máme zlepšovat 8 3



-> Bery 12.09.17 10:49:07: Podej si ruku s Jiříkem, ten tady o tom píšu už nějakých 10 let... Že Vás to baví... Tak buď to prodám a nebo nemám blbé keci na škoda fóru. 4
15:25:55
12.09.2017
minno
-> Jarda: ja sa ju meniť nechystám, len by ma zaujímali hmotnosti :)
14:56:29
12.09.2017
Jarda - zrušená registrace
-> minno 12.09.17 13:48:42: podle nejake teorie, ktetou jsrm kdysi cetl na techwebu, tak pry slaba zpusobuje rozlezani zadni casti auta, no spis myslim, ze to mel total hnile... U 4 Rapidu mam novou a jen u BAZe starou, ale zvszuju, jestli na LUXe by precijen nebyla lepsi ta stara...
upraveno 1x, naposled 12.09.2017 14:58:17
13:48:42
12.09.2017
minno
-> krtik: ja mám starú na aute, viem že bola poriadne ťažká keď som ju renovoval. Novú odľahčenú som mal novú ale už predal, a tá zas viem, že bola super ľahká :) Rozdiel pár kg tam určite bude.
13:42:45
12.09.2017
Jarda - zrušená registrace
-> krtik 12.09.17 13:38:42: stary ma zespodu poradnou platli zeleza, novy uz jen silnejsi plech4
13:38:42
12.09.2017
krtik
-> minno 12.09.17 10:52:05: mám novou příčku mimo auto, ale nevím zda starý nebo nový typ - jaký je rozdíl?
13:31:02
12.09.2017
Jarda - zrušená registrace
-> minno 12.09.17 10:57:27: starou pricku mam jen na bazovi, sundavat ji kvuli vazeni ted nebudu, stejne bych to mohl porovnat jen s jednou novejsi odlehcenou korozi :) ale mohu by oko spocitat rozdil, az ji omerin4
11:48:35
12.09.2017
vhml
11:05:13
12.09.2017
Antony - zrušená registrace
Já jsem chtěl kdysy taky odlehčovat, záviděl klukum rozvrtanou kastli. Jenže od vojny jsem přibral přes 20 kg, takže škoda práce 3
Extreme Tyres