Nevím, čemu se tu pořád někdo diví. Před lety to byla MBčka, dnes jsou to škodovky a za deset let to budou Favoriti, za dvacet první Octavie...
A když už se tu srovnává, tak si uvědomte, kolik poměrově stála ta auta, když byla nová a zjistíte, že je to ještě docela levné.
Ono to zdejší "veřejné mínění" je zkresleno i tím, že málokdo z diskutujících na Virtu si kdy koupil nový vůz. Většina škodovkářů začínala s autem po dědovi, nebo starou šunkou (nebrat osobně) za pár šupů v době, kdy tato auta byla na cenovém minimu. A v době, kdy se zbytky populace daného vozu stanou opět módní záležitostí a nepořizuje si je pouze skupina lidí, kteří na nové auto nemají, nebo jej nechtějí, protože je baví se v tom furt vrtat

, ale i lidé, kteří jsou ochotni zaplatit za profesionální renovaci a originální díly se nikdo nemůže divit, že cena zachovalých vozů a nových dílů zase roste.
Pro příklad, když socialistické ceny třeba půlky nárazníku na Mko (320 Kčs), nebo zadního světla (550 Kčs) převedeme na dnešní poměr, vyjde nám cca 3800 Kč a 6500 Kč. Až tržní ceny originálních dílů přerostou tuto hranici, teprve pak bych se divil...
