Prototyp Garde

prohledat
106 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 27.12.2014 do 23.02.2015, založil/a jourin
řadit dle data
19:35:29
23.02.2015
rapido
-> Sid Vacant 23.02.15 13:21:23: Tohle auto mohlo být v roce 2004 moje nakonec jsem poslechl rodinu a koupil Octavii I, i když už jsem to měl rozjednané,běžně stávalo v Nymburce naproti bazenu, na sídlišti nebo na Zálabí v ul.Za Žofínem. Tak jsem si na ten popud po roce od rozhodnutí o nekoupení toho prototypu vyžádal od mamky Rapida a toho mám dodneska tenkrát na ježdění teď už na parádu a blbuntí na srazech.
18:05:09
23.02.2015
Bukaj
-> Sid Vacant: Spíš sklápění - podle páčky a šipky...4
13:21:23
23.02.2015
Sid Vacant
-> rapido: super fotka! ty sedačky jsou krásný, škoda že se nedostaly do seriový výroby, hlavně koukám vypadá to že maj i bederní opěrku...nebo to bude mechanismus sklápění?
upraveno 2x, naposled 23.02.2015 13:23:06
13:28:58
21.02.2015
rapido
Ještě jedno foto k prototypu Garde
zvětšit Prototyp Garde - obrázek od rapido vložen 21.02.2015 13:28:58
08:21:32
30.01.2015
Radoch
Vůbec ne, tenkrát mě braly jen MBXky
17:25:14
27.01.2015
Burák
-> Radoch: Hmmm, tak tos udelal velikou kravinu 3
23:06:04
25.01.2015
Radoch
Koukám na to zelený Garde a říkám si, jé to je to Garde, co bylo na prodej někdy okolo r. 2000 -2001(ale to si nepamatuju přesně) v Nymburce. Procházím foto a nestačím se divit. To jsem nafotil tenkrát já, na první fotce je u auta i moje modrá Astra, který jsem se zbavil teprve předloni.

Bylo tenkrát na prodej asi za 40tis., v VTP bylo je škoda 7xx a nějaký brutální rok výroby 1977?Byl to opravdu prototyp, moc si nepamatuju, jen že to bylo na 14"kolách a zadní čelo bylo laminátové. Nakonec jsem to nevzal, protože to bylo málo "prototyp". Představoval jsem si,že třeba ten zlom střechy bude "jiný".



Ty fotky už ani nemám, jsou schované někde v prachu na HDD.
upraveno 1x, naposled 25.01.2015 23:11:36
23:32:39
09.01.2015
Jozka
-> exwrcteam: A už jste zjistili, jak a v jaký fázi a stavu se ty kastle ostávayi z linky do "speciálních operací".. ?
23:30:56
09.01.2015
Jozka
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Historicky byly auta dlouho složený ze dvou základních komponent - motoru a rámu (třeba za první republiky se dovozy k daňovejm účelům evidovaly zřejmě dle čísla rámu) Karosérie byla pouze třetí, nejpodružnější část, byla nejsnadněji záměnná a s její výrobou neměl zhusta výrobce zbytku vůbec co dělat.. a ty zvyky se přenesly a pak (alespoň u nás) přetrvaly daleko do doby karosérii samonosných..
22:51:15
09.01.2015
exwrcteam
s tim cislem motoru se da souhlasit z nasi tisi 69(buch vi) se dochoval v archivu jen motor a nejaka prapra zminka o kastlli ,,..
22:38:13
09.01.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> jourin: Dost mozna se evidovalo drive cislo motoru, protoze se uvadelo ze motor byl vyrobne drazsi nez karoserie. Nekde v nejake dobove knize o nakladech jsem to cetl, ale neptej se me v cem to bylo. Jen mi to utkvelo v pameti protoze to byl zajimavy udaj v te dobe pro me.
22:25:46
09.01.2015
Jozka
-> jourin: Jau.. Ale bavilo by mě to..
22:17:13
09.01.2015
jourin
-> Jozka: Ve vsem :) daj pred tebe treba 4 krabice a bere se papir po papiru jestli tam o tom neni nejaka zminka
21:47:15
09.01.2015
Jozka
-> jourin: To je dobrý - že bylo z nějakých historických důvodů nositelem identity číslo motoru je celkem známý, ale že by se nenamáhali u těch prototypů číslo karosérie ani zaznamenat, to mě překvapuje.. A ty auta jsou vedený normálně v "knihách motorů", nebo to musíte šťourat ještě z nějakých jiných záznamů ?
16:38:19
09.01.2015
maca
-> jourin: auta sleduji a jsem rád,že se tu vůbec nějaké objeví....já za to děkuji4
14:25:06
09.01.2015
jourin
-> Dakos: Nevim co k tomu rict, uz jsem to tady parkrat psal. Spousta tech aut neni nasich a pouze je renovujeme. Davam je na virt, protoze prepokladam, ze to lidi zajima a prijde i me neuveritelny, ze do dneska existujou. Pridal bych jich se i vic, ale nekteri jejich majitele, si nepreji aby na netu byla kompletni fotodokumentace jejich aut :-( Renovace tehle aut nas opravdu, ale opravdu neuzivi. Zivi nas uplne jine veci, nad kteryma bych si triko uplne v klidu honit mohl... a neboj, nekradame, nepasujeme, nejedeme v LTO ani v lihu a odvadime DPH a platime dane :-)



-> Ondrej: Nafotime az se na tom zacne delat.



-> Bukaj: Zadni celo i kapota jsou laminat, z cela se barva trochu odlupuje a pod cernou asi byla povodne zelena. Uvidime na co prijdeme



-> csrlive: Ona to ani tak neni reklama pro nas jako spis pro ta auta, to ze jsou videt jim mozna trochu zveda cenu :-) Z virtu za celou dobu nemame ani jednu zakazku, spis fungujeme na zaklade toho, ze si nas majitele aut doporucuji navzajem :-) Ale rozhodne si mi diky lidem na virtu uz podarilo sehnat par dilu, informaci a fotek ktere nam pomohly pri renovacich, coz je pozitivni :)



-> Nostalgik: Prototypova auta (alespon v techto letech) mela pouze petimistne vyrobni cislo zacinajici devitkou bez jakehokoliv pismene. Ma to takto i to modre erko. Ale si to muze byt na jinych autech i jinak :-) Docela zajimave je, ze driv bylo dulezitejsi cislo motoru nez cislo karoserie. U hodne testovanych protoypovych aut jsme v archivu nasli uvedena pouze cisla motoru a zadne cislo karoserie, jen barvu auta.
upraveno 2x, naposled 09.01.2015 14:34:44
20:42:13
08.01.2015
Nostalgik
Toto je zmieňované Garde s VIN číslom C7000076. Nevylučujem že číslo 7 na začiatku je omylom v administrácií systému. Každopádne som tajne dúfal že išlo o predsériový kus. Auto ukončilo svoju púť v rámci šrotovného anno 2009.
zvětšit Prototyp Garde - obrázek od Nostalgik vložen 08.01.2015 20:42:13
20:07:23
08.01.2015
Matsoft
-> havlik: buhvi jak to bylo cislovany... Vim o autu s cislem tesne nad 100...
19:59:26
08.01.2015
havlik
-> Matsoft: vim o autu co má C51 a konec 230 a koukam že engik má dokonce 176
upraveno 1x, naposled 08.01.2015 20:05:48
19:46:11
08.01.2015
Matsoft
-> Nostalgik: ted jsem si vsiml ze to ma na zacatku 7. Zajimave... Mel jsem 3 garde a 2 rapidy z BAZu a vzdy zacinaly 0... Je mozne ze ze zacatku byly cislovane jinak...

Co se tyka Kvasin tak s 5 na zacatku souhlas...
09:42:30
08.01.2015
Nostalgik
-> Matsoft: A nemajú VIN čísla Garde obsahovať 51xxxxx? Alebo Bratislavské boli číslované inak?
upraveno 1x, naposled 08.01.2015 10:17:05
02:23:55
08.01.2015
Matsoft
-> Nostalgik: je to realne a asi by to bylo garde s nejnizsim cislem kastle co znam....
00:29:46
08.01.2015
Nostalgik
Na jedno Garde mi systém na overenie EK vydáva VIN číslo: C7000076. Ako typ sa uvádza Rapid.

Je toto VIN číslo reálne?
11:34:31
07.01.2015
Šáca
-> jourin: Koukám že návštěvy v Bělé se vyplatily a oba vozy jsou pryč 1
11:30:37
07.01.2015
m_tsch
Já to tady sleduju z 90% jen kvůli příspěvkům od jourina a jsem rád, že se s náma podělí. A vlastně jsem i rád, že jsem příznivcem škodovek, myslím, že u jiné značky by se nepoštěstilo najít nějaký prototyp apod.
09:14:19
07.01.2015
Jozka
-> Bukaj: 52 52 52
09:10:51
07.01.2015
Nostalgik
Presne tak, neskutočne som poctený tým, že renováciu týchto skvostov môžem aspoň pomocou detailnej fotodokumentácie sledovať. Je to jedinečná príležitosť .
07:56:06
07.01.2015
Bukaj
-> Dakos: Pokud ti to vadí, tak to nečti, nebo sem nechoď.

Za mne je rozhodně plus, že tu ty fotky a informace jsou - nebýt toho, tak ani netušm, že ta auta ještě existují4
07:01:30
07.01.2015
csrlive
-> Dakos 06.01.15 22:25:00: Jako Jourin? Ale jo, přiznejme si to, že je to pro něj reklama, ale komu to sakra vadí? Odvádí skvělou práci a mnoho lidí rádo vidí raritní auta během celého průběhu renovace. Já s tím nemám problém. Od mala mi říkali, že nemám závidět. Že někdo prostě má a někdo nemá. Tím bych to uzavřel.
22:25:00
06.01.2015
Dakos
Auta jsou opravdu zajímavé, ale pořád se nemůžu zbavit dojmu, že si tu někdo honí triko. Haf.
00:35:33
06.01.2015
Bukaj
-> jourin 05.01.15 18:35:49: Díky 6

Teď na to koukám - to zadní čelo - to celé je plast/laminát? Připadalo mi to pořád divné, že je to celé černé (vypadá to nehezky) a tady v detailu teď vidím profilování kolem SPZ a světel a pod nerez lištičkou plechové čelo v barvě vozu...
21:59:57
05.01.2015
ondrej.
Na tomto Garde je snáď najzaujímavejšia tá odkvapová lišta nad bočnými oknami - detailné foto by nebolo? Riešením mi to najviac pripomína podobnú lištu na Tatre 603..
18:42:31
05.01.2015
Tomaso435
-> jourin: a ze předu je to normální garde nebo tam něco zustalo?
18:35:49
05.01.2015
jourin
-> Bukaj: Jo jo ramecek vypada jak kdyby pro to byl vyrobenej na miru... jinak tady je jedna aktualni dnesni fotka :)
zvětšit Prototyp Garde - obrázek od jourin vložen 05.01.2015 18:35:49
23:06:39
04.01.2015
Bukaj
-> pavel14: Jo, jsou, a ani nebylo potřeba moc kuchat - ty světla jsou rozebírací na tyhle části :)

Jen asi nějak museli vyřešit spodek, respektive rámeček, aby to drželo pokupě 6
21:11:40
04.01.2015
Hřib
-> pavel14: též mi to tak připadá, asi inspirace v mirafiori 1
20:09:43
04.01.2015
pavel14
na tom zeleným garde jsou rozkucháná světla z t613 chromky?
17:22:41
03.01.2015
Bororo
Ahoj, tak jsem několik hodin prohledával knihovnu s tímto chabým výsledkem. První funkční vzorek 742 (727) byl vyroben v roce 1972, práce na prvním vzorku 743 začala v Kvasinech na konci roku 1973. Literatura tvrdí že první prototyp je to auto focené na sněhu (poklice s Erka a vyšší zadek. Moc tomu ale nevěřím. Zajímavé, o prototypech 110 R se toho celkem dost zachovalo ( fota články atd.) o Garde skoro nic.
02:47:30
03.01.2015
ondie
-> jourin: A copak je to teďka aktuálně na tý olivě v tom přední čele za bordel ? 1 ..z fotky to neni poznat, (chápu-li teda dobře že budete renovovat tu zelenou.)
02:41:07
03.01.2015
ondie
-> jourin: ta prototypová plechařina je celá jiná jak píšeš,nejen v oblasti toho lízátka..celej ten rantl okolo masky je víc hranatej..z boku napojení lemu jakoby do toho krajního lízátka to má taky trochu jinej tvar,celý je to ještě tak nevykrystalizovaně vysochaný..nejlíp je to vidět na všech prvních úžovkovejch prospektech..

Tady: -> Tuner#2 - zrušená registrace 28.12.14 20:02:46: to má i ty nerez lištičky protažený do bočních dílů masky a všechny ty prototypový televize jsou bůh ví z čeho,neni to světlo jak ho známe.
23:29:42
28.12.2014
136rapid
-> Westas: prototyp fotka s roku 76 :-)
23:12:52
28.12.2014
Westas - zrušená registrace
-> 136rapid: ten biely telkac je teda riadny mix... bastard jak svina.
20:07:49
28.12.2014
Pavel P..
-> myschaak AZNP K.Hora: tak rozežeň čmoud z vembloudí slámy3 skorokolíňáku 1
upraveno 1x, naposled 28.12.2014 20:08:28
20:06:16
28.12.2014
myschaak AZNP K.Hora
-> Pavel P..: 3 3 3 3 už přes rok tahám velbloudy pražáku3
20:02:46
28.12.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
20:01:28
28.12.2014
Pavel P..
spoj blatníku s čelem a lépe koukat....1



-> myschaak AZNP K.Hora: rozežeň před monitorem oblak dýmu z bezfiltrový Startky a uvidíš to...2
19:59:39
28.12.2014
myschaak AZNP K.Hora
-> 136rapid: 156
19:58:30
28.12.2014
136rapid
-> Burák: tu by mal byt vidiet ten predok detailnejšie
zvětšit Prototyp Garde - obrázek od 136rapid vložen 28.12.2014 19:58:30
19:33:40
28.12.2014
jourin
Nema to i jiny predni celo kolem svetel?
19:33:31
28.12.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Burák 28.12.14 19:27:09: Spodek blatníků a pádáku - je to vidět na obalu starého Andrta mám pocit...
Extreme Tyres