skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Náhradní díly
-> minno: , aby měla odkud cedit voda :-D
-> suri: ![107](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/107.gif)
![107](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/107.gif)
-> MOLSO 14.01.15 16:36:34: Ten ventil byl tejden starej , stál me pet stovek...
-> minno: na draka ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> MOLSO: a FA má ventil? načo :)
-> minno: neskrti ti to ventil ma to vyssi vykon a lepsie spracovane ovladanie ( debilné FA tiahla som neznášal odjakživa)
navyše mpi felda nema vyhrievane sacie potrubie, takže teplo z motora ide priamo do kurenia
navyše mpi felda nema vyhrievane sacie potrubie, takže teplo z motora ide priamo do kurenia
-> StepaNoFUN 09.01.15 20:27:30: v čom je na tom Fa oproti Fe horšie, okrem výkonnejšieho radiátora vo Fe? Zapojené je to rovnako, nie?
-> Stepan FUN: to ne, ale sou situace kor na horách kde motor nejde kloudně vohřát...
to sem taky jezdil oddělanej kus obalu topení co jde na kapotu aby to bralo teplo z motoru.. problém je smrad a pocení. projedeš louží a v autě je v tu chvíli sauna vlhko a skrze okna není nic vidět :D, proto sem to chtěl brát čistě jen z chladiče aby to bralo relativně čistej nezasmraděnej vzduch.
to sem taky jezdil oddělanej kus obalu topení co jde na kapotu aby to bralo teplo z motoru.. problém je smrad a pocení. projedeš louží a v autě je v tu chvíli sauna vlhko a skrze okna není nic vidět :D, proto sem to chtěl brát čistě jen z chladiče aby to bralo relativně čistej nezasmraděnej vzduch.
-> rsvancara: heh.... to je celkem dobrý topný těleso :) implantovat tohle do trubky která by byla jako mezikus kdesi po cestě malýho okruhu, asi ideálně jednu před reduktorem lpg aby šlo startovat i na plyn v nízkých teplotách, jednu někde před topením a jedný někde na druhým okruhu aby při otevření termostatem nedostal ten motor šok v podobě zmrzlý vody... :D
-> Nwkt: Od -5°C. ;-)
-> Tomaso435: Myslíš že chladič bude ohřátej dřív než topení? To už by bylo účinnější vyříznout do topení díru k motoru a zaslepit sání z kapoty...
Feldí topení nemá kohout a tudíž ten průtok vody "nic" nebrzdí. Tudíž felda slušně topí i na volnoběh, Fa je na tom hůř. A radiátor má o něco vyšší výkon. Napřklad mě fa (s feldím topením) začíná topit po cca 2km, odmlžit okna to umí (úplně) do 5km...
-> Tomaso435: Myslíš že chladič bude ohřátej dřív než topení? To už by bylo účinnější vyříznout do topení díru k motoru a zaslepit sání z kapoty...
Feldí topení nemá kohout a tudíž ten průtok vody "nic" nebrzdí. Tudíž felda slušně topí i na volnoběh, Fa je na tom hůř. A radiátor má o něco vyšší výkon. Napřklad mě fa (s feldím topením) začíná topit po cca 2km, odmlžit okna to umí (úplně) do 5km...
-> rsvancara: Jenom 3, jednotka je zapojuje podle teploty při startu, otáček a bůhví čeho ještě: dve, jednu nebo všechny
-> Tomaso435: Naftový Octávie maj modul, kde jsou cca 4 žhavící svíčky narvaný do vody a ohřejvaj ji :-D
-> Bukaj: v plánu bylo za chladič osadit plech s navařenýma trubkama na pruměr onéhle roury. na to by se to nasadilo a jakby se chladič chladil tak by ten vzduch ohřál, a ten teplý vzduch by teprve chladit chladič v topení a o to teplejší by to mohlo bejt .. možná :D
druhá varianta byla několik malých 20W halogenek ze stolních lampičem zabudovat do obalu topení tak aby předehřívala od samého začátku vzduchu jdoucí k radiátoru topení. Buď samotné nebo v alu chladiči z něčeho navrtané dírky a vsazené do toho... ty žárovičky jsou celkem fest horký a když jich tam bude několik dejme tomu 10 tak za 200W spotřeby proudu by to na počátku než se ohřeje motor a začne topit - což je v mrazech někdy až po dojedí do práce :D by to mohlo pomoct no, hlavně kvuli odpocení nebo odmražení čelního okna, který se mi zpravidla hnedza zatáhne mlhou hned jak sednu do auta a začnu funět :D :)
-> castrol: to mám už 3 nebo 4 roky připravený v garáži... ale ňějak sem mi do toho ještě nechce no :)
nevim v čem je lepší, jestli má radiátor učínější přenos tepla? Taky sem uvažoval o ještě jednom radiátoru napojeným na druhej okruh a vsazenej pod pilovej filtr.... tj že vlastně v těch mrazech když už se to dostane do chladiče tak to pujde ještě sem a tim by to taky nakonec mohlo pomoct... nezapomenu na zimu kdy bylo venku -16 místama -18 a v autě v bundě kulichu sem po 60km jízdy s kompletně zaslepeným chladičem a větrákem jen na dvojku pač na trojku to už foukalo studený, sem každou chvíli otíral pot na oknech pač v autě bylo sotva 12 stupňů. na umrznutí to nebylo ale že bych se něja ohřál to fakt ne :D
druhá varianta byla několik malých 20W halogenek ze stolních lampičem zabudovat do obalu topení tak aby předehřívala od samého začátku vzduchu jdoucí k radiátoru topení. Buď samotné nebo v alu chladiči z něčeho navrtané dírky a vsazené do toho... ty žárovičky jsou celkem fest horký a když jich tam bude několik dejme tomu 10 tak za 200W spotřeby proudu by to na počátku než se ohřeje motor a začne topit - což je v mrazech někdy až po dojedí do práce :D by to mohlo pomoct no, hlavně kvuli odpocení nebo odmražení čelního okna, který se mi zpravidla hnedza zatáhne mlhou hned jak sednu do auta a začnu funět :D :)
-> castrol: to mám už 3 nebo 4 roky připravený v garáži... ale ňějak sem mi do toho ještě nechce no :)
nevim v čem je lepší, jestli má radiátor učínější přenos tepla? Taky sem uvažoval o ještě jednom radiátoru napojeným na druhej okruh a vsazenej pod pilovej filtr.... tj že vlastně v těch mrazech když už se to dostane do chladiče tak to pujde ještě sem a tim by to taky nakonec mohlo pomoct... nezapomenu na zimu kdy bylo venku -16 místama -18 a v autě v bundě kulichu sem po 60km jízdy s kompletně zaslepeným chladičem a větrákem jen na dvojku pač na trojku to už foukalo studený, sem každou chvíli otíral pot na oknech pač v autě bylo sotva 12 stupňů. na umrznutí to nebylo ale že bych se něja ohřál to fakt ne :D
zdarvim,nevim jestli to je spravne tema,ale optam se zda nekdo nevi nebo by nemohl vyfotit,jak vypada zakonceni oceloveho lanka na 110R (predni i zadni kapoty) ,ze strany jak je packa v ktere je konec navliknuty,prumer lanka by mel byt 1.6 mm u zadni kapoty a u predni kapoty 1.8 mm - dle katalogu ND,podle me to zakonceni bude vypadat jako u rapida viz. foto, jelikoz jsem mel u sveho vozu nejaky paskvil a tak abych vedel co shanet,protoze prepokladam,ze nikdo nema prebytek lanek na 110R ,klidne druhovyrobni,nebo pripadne kontakt kde sehnat.Diky za pripadne info ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tomaso435 13.12.14 18:54:17: to chce kurenie s felicie ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tomaso435: Topení ala Trabant, nebo Maluch? Bacha, ať se neotrávíš
A takto tenká hadice moc nepomůže - myslím, že u Fa/Fel by bylo nejjednodušší vymyslet nějakou klapku do tělesa topení, která by uzavírala horní vstup a otvírala díru, vytvořenou v přední stěně tělesa topení
A teda u Fa/Fel bych řekl, že je to poslední vůz, který potřebuje vylepšit topení![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A takto tenká hadice moc nepomůže - myslím, že u Fa/Fel by bylo nejjednodušší vymyslet nějakou klapku do tělesa topení, která by uzavírala horní vstup a otvírala díru, vytvořenou v přední stěně tělesa topení
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A teda u Fa/Fel bych řekl, že je to poslední vůz, který potřebuje vylepšit topení
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bukaj: je to spíš na pokusy s teplým vzduchem hnaným do topení pro posílení tepla v zimním období... :)
-> Tomaso435: Záleží, na co to potřebuješ
Jestli na nasazení na předehřívač vzduchu na výfukovém potrubí, tak ani PVC, ani mirelon nedoporučuju![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jestli na nasazení na předehřívač vzduchu na výfukovém potrubí, tak ani PVC, ani mirelon nedoporučuju
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Bukaj: šmarja :D to rači vemu husí krk na umyvadla v 50ce pruměru a zaizoluju mirelonem... výsledná cena do 70kč :D
-> Tomaso435: Jestli myslíš v origo škodováckym rozměru, tak 4 metry by tě v překupnickejch cenách vyšly asi na 800
A i v jedný Mototechně, kde to ještě mají, je cena asi 160 korun za metr...![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A i v jedný Mototechně, kde to ještě mají, je cena asi 160 korun za metr...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
.. děcka, kde by se dala koupit taková ta hadice jak je uvnitř papír a je ohebná a lze ji zdrcnout a roztáhnout lehce? používá se na vedení vzduchu.... potřeboval bych tak 4metry...
-> skodafan: my jsme pitomci a ty seš letadlo
-> skodafan: Na tejto stranke to majú, zavolaj tam www.psychiatrie-praha.cz/
cz/kontakt.asp
-> RadovanSkodovkar: ne, potrebuju ji sehnat, doopravdy a kolegove si z toho akorat delaji legraci, pitomci
A tu vejprnici od čerpadla ste už vyriešili? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Peťa Klíč: Počkej, famfrlík na pokroucenec? Myslím mám v hangáru u koloběžky jeden, musím se ale podívat do trezoru...
no a samozřejmě famfrlik na pokroucenec nikdo neřeší ,, budu ho muset uplácat z něčeho
-> OndraKrupi: To byl ten minulý, teď mám vytrénovaného nového...
-> Jumbo: já myslel, že to ho sežrala ta anakonda zepředu kalhot ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> RadovanSkodovkar: Tobě se to nikdo nestalo?
Ja sa nestačím čudovať, že čo vy nevymyslíte
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> OndraKrupi: Příště na ni musím poslat toho bojového křečka, co mi žije v zadní kapse u kalhot...
-> Jumbo: to si soudedovic kočka prdla až vznikl větrný vír![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> OndraKrupi: no ale to není sranda, v rámci lámání ledů se západem v socialistickém českslovensku na trase brno-mikulov fungoval v letech 85 až 87 ve spolupráci se švýcarskou firmou Käbälnägän zkušební provoz trolejových letadel
ve výšce 8700 metrů byla natažena trolej, a letadla měly klasickej pantograf, a protože letadla nejezdí po kolejích, tak to letadlo muselo za sebou táhnout 12 km dlouhej řetěz - jako uzemnění ,, a když se takovej řetěz píchnul ,,, tak nebyl uzavřenej obvod ,, no a po pádu třetího letadla na dolní dunajovice byl tento zkušební provoz zrušen ,, ale místy je ještě vidět zbytky nedemontovaného trolejového vedení
ve výšce 8700 metrů byla natažena trolej, a letadla měly klasickej pantograf, a protože letadla nejezdí po kolejích, tak to letadlo muselo za sebou táhnout 12 km dlouhej řetěz - jako uzemnění ,, a když se takovej řetěz píchnul ,,, tak nebyl uzavřenej obvod ,, no a po pádu třetího letadla na dolní dunajovice byl tento zkušební provoz zrušen ,, ale místy je ještě vidět zbytky nedemontovaného trolejového vedení
-> OndraKrupi: Jasně, jako posledně... Pokud teda nepotkám to tornádo, jako minule, to jsem málem zvracel...
-> Jumbo: a přISTAneš s ní zas na střeše na Heliportu?
-> RadovanSkodovkar: Já mu ho zavezu, pojedu se projet na koloběžce, tak to vezmu kolem...
-> RadovanSkodovkar: nejlépe když ho připojíš na tažné lano k letadlu s volantem co má píchlý řetěz
-> OndraKrupi: no na karla bys mohl ty s tím tvým análním ,,, ale já bych ten svůj už potřeboval zkalibrovat
![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> OndraKrupi: to je mladej Jonák? bych si dával pozor na Mafii ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> OndraKrupi: Rovnák mám ako ti ho pošlem? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Peťa Klíč: no když ho nemáš pro koho použít a karel není k dispozici
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Hele a máte někdo rovnák na ohýbák?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Hele a máte někdo rovnák na ohýbák?
-> skodafan: my sme ti řekli kde to koupit, teď řešíme moji potřebu sehnat famfrlik na pokroucenec
No to ma poser
![107](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/107.gif)
![107](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/107.gif)
![107](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/107.gif)
![107](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/107.gif)
![107](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/107.gif)
-> OndraKrupi: (myslim že ty hračky co ti dlužím ti raději pošlu pépéelkem)
jste trapní, jak si pořád vymýšlíte nějaká slova! asi autum moc nerozumite, jak je videt
-> OndraKrupi: no fuj, to jsem si o tobě nemyslel !!!! já mám teda roztahovač vaginální, ale je jako nový !!!
-> Peťa Klíč: mam jen anální rozvěrač, stav se![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jumbo: hm? já to mívám po obědě, ráno mi škube v podkmupici