-> Borderer:
Podle STK v pořádku je, protože se HC u dieselů neměří. Ale jiný dýmovnice (nebo benzíny, který se naopak měří) na emisích prostě skončej a je to dobře. Nevidim přínos v tom, že pokud si stěžuju na technickej stav aut, že řešením je zrušení současnejch kontrol.
Se výrazným zdaněním elektřiny moc nepočítej, protože je to sociálně i ekonomicky nemožný. Možná se zdaněj nabíječky, ale i to je v tuhle chvíli obtížně představitelný.
Pokud ti vadí kouř (já jsem nekuřák a po zákazu kouření v hospodách jsem nevolal - v hospodě jsem byl dobrovolně), máš poměrně dost možností s tím něco dělat. Třeba popojít o kousek vedle nebo v činžáku zavřít okno. Pokud já, jako člověk, kterej se dopravuje do práce v centru města elementárním dopravním prostředkem, tedy chůzí, si nijak vybrat nemohu. Přeplavat Labe nebo ujít o dalších 5 km víc, kdy půjdu kolem méně rušné ulice, neberu jako řešení.
A že někdo nemá na vybranou? Jistě pár procent populace takovejch bude. Souhrou osudu jsem dneska ve vlaku slyšel nějakou ženskou před důchodem, že jí ocenili opravu motoru na 25 tisíc, že na to nemá, tak s autem končí. Jiní mají aut několik. Jedno pěkný, se kterým jezděj v neděli, a druhý šrot "na poslední technickou" už 6. rokem, který pak vyměněj za menší šrot. Protože jim to stačí a než kupovat novější auto, tak je v žebříčku nad tím asi stopadesát dalších možností, za co utratit peníze - za což vděčíme naší rozvinuté konzumní a globalistické společnosti.
Kámoš má aut 13, z toho jednu trojkovou Fabii TSI, ale jezdí 1,4 16v Ovcí, imrvére na náhradní hodnoty kvůli pojebaný lambdě. Je sám, vždycky bude sám, nemá dluhy na ničem a jen rozvíjí svoji sbírku krumplů, buduje další a další garáže a přístřešky, staví auta a techniku podle toho, jak ho zrovna napadne jaký auto vlastnil strejček nebo jakej traktor měl soused, že to chce mít z fotky zase 3D. Jo, a je to automechanik a mistr.
