-> Bukaj: občas si to dělá co chce a kde máš jistotu,že všechny sedla i ventily jsou stejného materiálu a všechny válce se plní stejně,...já tohle neřeším,na plyn tohle není stavěné a serou se i moderní motory uplně stejně.Stejně tak neřeším nějaké recenze,které jsou zde na Virtu s největší pravděpodobností.Ono až začneš dělat jinak,než pro zábavu,že se v zimě nudíš,budeš ty recenze mít taky,protože ne vždy se trefíš na člověka,co tomu aspoň trochu rozumí a až ti bude volat někdo,že zapojil benzín do vývodu na podtlak rozdělovače,že na karbecu jiná trubička s průměrem 6mm není a že karbec nefunguje,že si ho udělal na píču,tak poznáš,jaký to je dělat s lidma

A divil by ses,jak to u nás funguje,...zrovna z Pohofestu sem si odběhnul na jednu "reklamaci" T613,...majitel byl z toho nešťastný,že se s tím nedá jet a je to horší jak předtím.Já otočil šroubkama a během 20s jsem mohl jít zase pryč,motor seřízen a stačilo poslouchat tu V8...zkrátka ručím za to,co si namontuju,jak to dám z rukou,tak nasrat!Pokud se někdo ozve slušně,že to neumí,tak není problém dořešit.Ale z 99% řeším na motoru dalších X základních věcí co by měl znát každý,kdo má "veterána",ale realita je taková,že tomu lidi absolutně nerozumí a to nemusí být pouze fyzické osoby

Ale jednou sem si tuhle cestu vybral,tak buď budu posílat lidi za tebou a ty se z toho zblázníš,až ti tam přistane nějaký rovnotlaký jeb z předválečné éry ve kterém se hrabal kdo měl ruce někde v zákopu za 2. světový nebo budu nasraný,že je svět plný pitomců
