skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110r-1150
10:26:56
28.05.2012
28.05.2012
Jozka
-> Aidamgonnahate 23.05.12 10:33:06: Jsi mi připomněl kámoše, který jednoho týpka, co si furt stěžoval, jak je na tom mizerně, odbyl: "Kolik ti je? Skoro padesát? A nemáš prachy? A cos teda potom dělal celou tu dobu... ???"
18:17:02
24.05.2012
24.05.2012
jourin
-> aceboss:
Jo ale pockej az to jednou budes treba chtit prodat, tak teprve potom zjistis jaky je to dobry pocit kdyz nabizis puvodni auto se zavodni historii a ne nejakou novodobou stavbu :-)
Jo ale pockej az to jednou budes treba chtit prodat, tak teprve potom zjistis jaky je to dobry pocit kdyz nabizis puvodni auto se zavodni historii a ne nejakou novodobou stavbu :-)
15:44:20
24.05.2012
24.05.2012
Giom3
V doložce k TP je napsán typ /např. Škoda 110r/, pod tím skupina A2, objem motoru atd.....
12:46:52
24.05.2012
24.05.2012
Luky
-> aceboss: no tak hlavně že máš teď snazší rozhodování, né?
12:42:15
24.05.2012
24.05.2012
aceboss
jezkos 24.05.12 11:24:27 napsal:
když tak mě někdo opravte,ale typ vozu jako š130rs existuje,ale typ vozu
1150 ne,je to jenom pár listu navíc k homologaci č.5312(š100,110) na
kterých je jako dodatek litinová osmikanálová hlava válcu
a řekl bych,že u š110r je to samé
takže mám v dokladech(v TP,sportov ním prukazu) prostě
š100,110 i když je v autě motor 1150(litinový osmikanál),hlavně
„1150“ je bývalá třída a neznačí to nutně,že v autě je
osmikanálová litina,tudíž i pětikanál
tohle je fakt daný u rally
u kopcu nebo okruhu si nejsem jistý,tam to bylo všelijaké,ale pochybuju,že
má někdo v dokladech,v TP napsáno š1150 jako třeba u š130rs
Toto je přesně věcně napsané. Jen k té hlavně hlavě 5-8 kanál je brán a homologován jen jako varianta.....
Po pročtení všech příspěvků jsem docela na rozpacích..... V podstatě zde padlo to co jsem slyšel i od lidí s kterýma jsem mluvil osobně. Jedna polovina říká neváhat a brát druhá je zase opačného názoru, že v dnešní době jsou to jen papíry pro dobrý pocit.
když tak mě někdo opravte,ale typ vozu jako š130rs existuje,ale typ vozu
1150 ne,je to jenom pár listu navíc k homologaci č.5312(š100,110) na
kterých je jako dodatek litinová osmikanálová hlava válcu
a řekl bych,že u š110r je to samé
takže mám v dokladech(v TP,sportov ním prukazu) prostě
š100,110 i když je v autě motor 1150(litinový osmikanál),hlavně
„1150“ je bývalá třída a neznačí to nutně,že v autě je
osmikanálová litina,tudíž i pětikanál
tohle je fakt daný u rally
u kopcu nebo okruhu si nejsem jistý,tam to bylo všelijaké,ale pochybuju,že
má někdo v dokladech,v TP napsáno š1150 jako třeba u š130rs
Toto je přesně věcně napsané. Jen k té hlavně hlavě 5-8 kanál je brán a homologován jen jako varianta.....
Po pročtení všech příspěvků jsem docela na rozpacích..... V podstatě zde padlo to co jsem slyšel i od lidí s kterýma jsem mluvil osobně. Jedna polovina říká neváhat a brát druhá je zase opačného názoru, že v dnešní době jsou to jen papíry pro dobrý pocit.
11:27:27
24.05.2012
24.05.2012
matoo
-> jezkos: v dokladoch mozes ma napisane max skoda 110L Rallye ale 1150 v ziadnom pripade
11:24:27
24.05.2012
24.05.2012
jezkos
když tak mě někdo opravte,ale typ vozu jako š130rs existuje,ale typ vozu 1150 ne,je to jenom pár listu navíc k homologaci č.5312(š100,110) na kterých je jako dodatek litinová osmikanálová hlava válcu
a řekl bych,že u š110r je to samé
takže mám v dokladech(v TP,sportovním prukazu) prostě š100,110 i když je v autě motor 1150(litinový osmikanál),hlavně "1150" je bývalá třída a neznačí to nutně,že v autě je osmikanálová litina,tudíž i pětikanál
tohle je fakt daný u rally
u kopcu nebo okruhu si nejsem jistý,tam to bylo všelijaké,ale pochybuju,že má někdo v dokladech,v TP napsáno š1150 jako třeba u š130rs
a řekl bych,že u š110r je to samé
takže mám v dokladech(v TP,sportovním prukazu) prostě š100,110 i když je v autě motor 1150(litinový osmikanál),hlavně "1150" je bývalá třída a neznačí to nutně,že v autě je osmikanálová litina,tudíž i pětikanál
tohle je fakt daný u rally
u kopcu nebo okruhu si nejsem jistý,tam to bylo všelijaké,ale pochybuju,že má někdo v dokladech,v TP napsáno š1150 jako třeba u š130rs
23:25:26
23.05.2012
23.05.2012
jourin
Tak ja se do toho zase pridam :-)
Nemyslim si ze maj papiry na RS nizsi cenu nez na 1150 :-) Minimalne trzni cena se pocita podle toho po cem je poptavka a v tom RS rozhodne vitezi :-)
Krom nesmyslnych hadek co tady vedete zapadla v tematu na nejdulezitejsi vec, neni rec o tom ze jsou naprodej pouze papiry ale cele auto.. Pokud je to opravdu puvodni auto tak to ma rozhodne smysl koupit a zachranit protoze 1150tky proste nejsou...
Co se tyce investic do puvodnich aut a do staveb vseho moznyho zavodniho naradi nebo tuningovy silenosti tak je zaver jednoduchy.. Rvat prachy do zavodniho auta je bezedna kasicka... po te co prestanete zavodit ma to auto bohuzel jen cenu neznicenych dilu. Ale je s tim vyborna zabava a par dilu se da prodat :-)
U jakychkoliv tuningovych uprav je to jeste horsi!! Vetsinou to auto nekde uhnije a je neprodejny :-))) Minimalne pro to ze vkus jednotlivych tuneru se znacne lisi.
Neznam nikoho co si upravil erko na petikvalt, vlecku, Mkovy napravy, posilovac a podobny nesmysly a prodal to alespon za to co do toho narval v dilech... A to se uz vubec nebavim o cene prace a casu. Vetsina lidi na tom prodelala kalhoty a spousta z nich to ve finale stejne odvezla do kovosrotu... Protoze udelat ty upravy opravdu dobre neni ani levne a ani jednoduche... takze to bud poradne nefunguje a nebo to sezere rez :-)
Samozrejme znam lidi co maj auto takto upraveny a je to super domaci mazlicek a prodavat ho nehodlaj.. ale moc jich neni :-(
Proto jsem presvedcenej ze ma smysl auta davat pouze do puvodniho stavu.. i kdyz ty naklady na 90% prevysej aktualni trzni cenu.. tak ta cena casem dojde... protoze opravdu hezkych puvodnich aut je min a min...
No a zavodni auta jsou samostatna kategorie, jejich renovace je nakladnejsi a dily a drazsi a mene dostupny.. ale jejich prodejni cena je vzdy daleko vyssi nez u seriovyho auta..
Proto pokud je to puvodni auto tak si udelaj radost a budes mit jeden z nekolika malo kusu v republice... :-)
A pokud by mel nekdo pochybnosti jak jsem k te uvaze dosel tak muzu s klidnym svedomim prohlasit ze jsem taky predelaval erko a dneska je uz pretaveny do traverz a prachy v prdeli...
Zatimco zavodacek bude v muzeu
Nemyslim si ze maj papiry na RS nizsi cenu nez na 1150 :-) Minimalne trzni cena se pocita podle toho po cem je poptavka a v tom RS rozhodne vitezi :-)
Krom nesmyslnych hadek co tady vedete zapadla v tematu na nejdulezitejsi vec, neni rec o tom ze jsou naprodej pouze papiry ale cele auto.. Pokud je to opravdu puvodni auto tak to ma rozhodne smysl koupit a zachranit protoze 1150tky proste nejsou...
Co se tyce investic do puvodnich aut a do staveb vseho moznyho zavodniho naradi nebo tuningovy silenosti tak je zaver jednoduchy.. Rvat prachy do zavodniho auta je bezedna kasicka... po te co prestanete zavodit ma to auto bohuzel jen cenu neznicenych dilu. Ale je s tim vyborna zabava a par dilu se da prodat :-)
U jakychkoliv tuningovych uprav je to jeste horsi!! Vetsinou to auto nekde uhnije a je neprodejny :-))) Minimalne pro to ze vkus jednotlivych tuneru se znacne lisi.
Neznam nikoho co si upravil erko na petikvalt, vlecku, Mkovy napravy, posilovac a podobny nesmysly a prodal to alespon za to co do toho narval v dilech... A to se uz vubec nebavim o cene prace a casu. Vetsina lidi na tom prodelala kalhoty a spousta z nich to ve finale stejne odvezla do kovosrotu... Protoze udelat ty upravy opravdu dobre neni ani levne a ani jednoduche... takze to bud poradne nefunguje a nebo to sezere rez :-)
Samozrejme znam lidi co maj auto takto upraveny a je to super domaci mazlicek a prodavat ho nehodlaj.. ale moc jich neni :-(
Proto jsem presvedcenej ze ma smysl auta davat pouze do puvodniho stavu.. i kdyz ty naklady na 90% prevysej aktualni trzni cenu.. tak ta cena casem dojde... protoze opravdu hezkych puvodnich aut je min a min...
No a zavodni auta jsou samostatna kategorie, jejich renovace je nakladnejsi a dily a drazsi a mene dostupny.. ale jejich prodejni cena je vzdy daleko vyssi nez u seriovyho auta..
Proto pokud je to puvodni auto tak si udelaj radost a budes mit jeden z nekolika malo kusu v republice... :-)
A pokud by mel nekdo pochybnosti jak jsem k te uvaze dosel tak muzu s klidnym svedomim prohlasit ze jsem taky predelaval erko a dneska je uz pretaveny do traverz a prachy v prdeli...
Zatimco zavodacek bude v muzeu
13:24:52
23.05.2012
23.05.2012
Lukky_sk
-> Luky.: Asi v konečnom dôsledku to bude tak ako všade - s policajným zborom, s technikmi na STK, atď. Záleží od ľudí, čo to budú testovať. Ak sa zle vyspia a povedia nie, tak s tým veľa nenarobíš.
12:44:31
23.05.2012
23.05.2012
Luky
-> Zazaa: prima, díky za reakci.
Takže 130RS, pomineme-li rám, by otestovat šla?
Takže 130RS, pomineme-li rám, by otestovat šla?
12:33:09
23.05.2012
23.05.2012
Zazaa
asi to tu zapadne, ale ....
1. auta s ramam sly otestovat na V jeste cca 2 roky dozadu
2. momentalni situace je takova ze to nejde (ac papirove se nikde nepise ze to nejde tak se nepise ani ze to jde a probehla dohoda ze to nepujde)
3. veterani byly veci FKHV jakozto narodni autority, nasledne se do toho zacal montovat autoklub kterej testuje sportovni vozidla a vysledek je takovej jakej je s tim ze se pripravuje postup jak se v tehle pripadech bude postupovat
4. o tom jestli to vozidlo bylo nebo nebylo nekdy homologovane do provozu to neni ... jde prihlasit na Vcka treba kabria ktere homologaci nemeli, stejne tak jako vojenske HV typu OTcek atd
1. auta s ramam sly otestovat na V jeste cca 2 roky dozadu
2. momentalni situace je takova ze to nejde (ac papirove se nikde nepise ze to nejde tak se nepise ani ze to jde a probehla dohoda ze to nepujde)
3. veterani byly veci FKHV jakozto narodni autority, nasledne se do toho zacal montovat autoklub kterej testuje sportovni vozidla a vysledek je takovej jakej je s tim ze se pripravuje postup jak se v tehle pripadech bude postupovat
4. o tom jestli to vozidlo bylo nebo nebylo nekdy homologovane do provozu to neni ... jde prihlasit na Vcka treba kabria ktere homologaci nemeli, stejne tak jako vojenske HV typu OTcek atd
11:27:29
23.05.2012
23.05.2012
jezkos
->aceboss:abych se tedy vrátil v věci,na kterou se kolega dotazoval
osobně si tedy myslím,že u té 1150 papíry nehrajou vubec žádnou roli,jsou podle mě nezcený,ve sportáku se píše stejně jen o š100,110L případně 110r,1150 je jen pojem-motor,né typ vozu jako třeba 120s nebo 130rs
osobně si tedy myslím,že u té 1150 papíry nehrajou vubec žádnou roli,jsou podle mě nezcený,ve sportáku se píše stejně jen o š100,110L případně 110r,1150 je jen pojem-motor,né typ vozu jako třeba 120s nebo 130rs
10:56:19
23.05.2012
23.05.2012
Luky
m8rinek 23.05.12 10:38:10 napsal: → Aidamgonnahate: taháš do diskuze o věci A věc B případně i C,D,E,F…
A ty ne? Dlouhodobě sleduju, že ti Aidamgonnahate asi trochu vadí. Tak je to mladej kluk, kterej dostává od táty dostatek peněz na stavbu starýho škopku. Já s tím nemám problém. Je sice pravda, že je díky tomu, co se týká peněz, trochu odtrženej od reality, ale myslim že to není nic, kvuli čemu by v každém tématu musel vzniknout takový flame. Furt lepší, než kdyby místo měl hustogolfa f tédéíčku a blikal neonama před děckotékou...
A ty ne? Dlouhodobě sleduju, že ti Aidamgonnahate asi trochu vadí. Tak je to mladej kluk, kterej dostává od táty dostatek peněz na stavbu starýho škopku. Já s tím nemám problém. Je sice pravda, že je díky tomu, co se týká peněz, trochu odtrženej od reality, ale myslim že to není nic, kvuli čemu by v každém tématu musel vzniknout takový flame. Furt lepší, než kdyby místo měl hustogolfa f tédéíčku a blikal neonama před děckotékou...
10:53:56
23.05.2012
23.05.2012
suri
tiež si myslím že 1150 papiere budú drahšie ako 130RS , takže by som sa odrážal od ceny rs papierov ... 1150 skoro vôbec nevidieť , iba kopec rádoby RS
Tá 110R čo mal Tuším Jelínek/Zapadlo existuje ?
Tá 110R čo mal Tuším Jelínek/Zapadlo existuje ?
10:43:49
23.05.2012
23.05.2012
Aidamgonnahate
-> m8rinek: No dit ano tamtu jsem smazal kde to bylo. Co to řeší ? Bylo to tam napsané ? Bylo.
Chtěl jsem jen poukázat na to že se chováš jak kdybych z tatky peníze tahal. Měl jsem ho stejně rád ikdyž je neměl .-)
Chtěl jsem jen poukázat na to že se chováš jak kdybych z tatky peníze tahal. Měl jsem ho stejně rád ikdyž je neměl .-)
10:42:29
23.05.2012
23.05.2012
m8rinek
-> Aidamgonnahate: Ale opět jí mám, projdi si kartu, stopy po smazaných komentářích tam jsou a ode mě tam není jediný. Jo jo to je tak, když člověku jedna karta nestačí :D:D:D.
10:40:17
23.05.2012
23.05.2012
Aidamgonnahate
-> m8rinek: Už žádný není když to admin smazal. I u mě v kartě ti to už někdo řekl.
Asi by jsi měl pochopit fakt že vždy nemáš pravdu jen ty.
Asi by jsi měl pochopit fakt že vždy nemáš pravdu jen ty.
10:38:10
23.05.2012
23.05.2012
m8rinek
-> Aidamgonnahate: ehm, ukaž mi můj komentář nějakého tvého dílu :D:D:D.
To že tvůj táta něco dokázal, ale neznamená, že jsi to dokázal Ty :D.
Ale o tom to není, je to o tom, že taháš do diskuze o věci A věc B případně i C,D,E,F....
To že tvůj táta něco dokázal, ale neznamená, že jsi to dokázal Ty :D.
Ale o tom to není, je to o tom, že taháš do diskuze o věci A věc B případně i C,D,E,F....
10:33:06
23.05.2012
23.05.2012
Aidamgonnahate
-> m8rinek: Myslíš že neznám hodnotu peněz ? Když si táta vzal mamku měli malucha , dědek ani babka jim nic nedal. Na všechno si táta vydělal sám a myslim si že v 50 si trochu peněz mít zaslouží.
K tomu že jen sem dám fotku nějákého dílu a ty se ho snažíš ze závisti hnedka co nejvíc potopit. K tomu se dá říct jen "Plod závisti je věčná únava pro srdce"
Přeber si to po svém a přestan do mě furt rejpat.)
K tomu že jen sem dám fotku nějákého dílu a ty se ho snažíš ze závisti hnedka co nejvíc potopit. K tomu se dá říct jen "Plod závisti je věčná únava pro srdce"
Přeber si to po svém a přestan do mě furt rejpat.)
10:26:19
23.05.2012
23.05.2012
Aidamgonnahate
-> m8rinek: Děkuju tohle mi stačí .-)
10:24:12
23.05.2012
23.05.2012
m8rinek
-> Aidamgonnahate: ty vole :))), proč motáš jablka s hruškama?
V týhle debatě nehodlám pokračovat, protože se přesouvá uplně jinam, než chtěl zadavatel, jen mi to nedá...
ad Hurvínek: jistě už jsem něco dělal a mam o daný problematice představu, která tobě chybí.
ad hlava na RS: hlav na RS je dostatek na originální auta, víc jich potřeba není, kdo ji chce si jí koupí, kdyby všechny RS byly bez hlavy tak je někdo dělat začne, takhle pro ně není trh. Ramena na RS už taky někdo začal dělat, je to jen otázka času...
ad střecha: neznám nikoho kdo říkal, že by za střechu na Rko dal bůh ví kolik, znám fůru lidí co ji opravili za zlomek ceny a navíc pokud ji p. Vostrý překupuje, tak půjde sehnat někde za polovinu, pokud sám vyrábí, tak dle ostatní produkce bych asi volil verzi 110R Cabrio
ad horentní suma: v celym vlákně jsi plácal prachama jen ty, Jourin dal rozumnou představu, protože s tim má zkušenost, tys rychle plácnul víc, protože neznáš hodnotu peněz.
a tím bych pro dnešek skončil...
V týhle debatě nehodlám pokračovat, protože se přesouvá uplně jinam, než chtěl zadavatel, jen mi to nedá...
ad Hurvínek: jistě už jsem něco dělal a mam o daný problematice představu, která tobě chybí.
ad hlava na RS: hlav na RS je dostatek na originální auta, víc jich potřeba není, kdo ji chce si jí koupí, kdyby všechny RS byly bez hlavy tak je někdo dělat začne, takhle pro ně není trh. Ramena na RS už taky někdo začal dělat, je to jen otázka času...
ad střecha: neznám nikoho kdo říkal, že by za střechu na Rko dal bůh ví kolik, znám fůru lidí co ji opravili za zlomek ceny a navíc pokud ji p. Vostrý překupuje, tak půjde sehnat někde za polovinu, pokud sám vyrábí, tak dle ostatní produkce bych asi volil verzi 110R Cabrio
ad horentní suma: v celym vlákně jsi plácal prachama jen ty, Jourin dal rozumnou představu, protože s tim má zkušenost, tys rychle plácnul víc, protože neznáš hodnotu peněz.
a tím bych pro dnešek skončil...
10:19:20
23.05.2012
23.05.2012
Luky
Já pevně věřím, že to s testováním rámů dopadne nějak rozumně. Že prý tam na tom jejich zasedání zaznělo "na ty rámy máte ty R značky, tak se to na Včka dávat nebude". Dva byli zásadně proti rámům, ostatním to bylo víceméně jedno, tak se odhlasovalo že rámy nebudou. Jenže auto v takový podobě nejde dát ani na R značky (do zpuchřelých Britaxů nejde upevnit HANS ), nehledě na to, že R značky lze použít výhradně pro oficiální závody pod FAS. Já s tím závodit nechci a nebudu, pouze chci mít možnost legálně dojet na sraz. Myslím si, že auto s rámem není pro své okolí o nic nebezpečnější, než stará Laurinka na dřevěných kolech, svítící si na cestu karbidkou...
10:17:20
23.05.2012
23.05.2012
Fávo forever
-> Aidamgonnahate: Přesně a víš proč to tak je? Protože tady sme na Virtu, každej by chtěl všechno za 200,- a ještě do domu.. Sám jsem zde inzeroval přebytky z eRka, prodával jsem to za cenu nákupu, nikoliv překupnickou a byl jsem za žida. Kašlat na to, raději si to nechám do foroty.
10:13:23
23.05.2012
23.05.2012
Aidamgonnahate
-> m8rinek: Proto se taky ptám pane chytrý.)
Bože tyhle poznámky o tátoj snad už musej přijít trapný i tobě .-)
Když vždy bude člověk jako ty kdo každého koho napadne něco jen trošku inovativního pošle do ****** s tím že si to představuje jako Hurvínek válku tak se nic nezmění.
To stejné je s hlavou na RS. Nikdy nebylo schopno se sejít pořádné množstí lidí aby se něco takoho uskutečnilo. V klubu Laurinkářů už dělaj hlavy.
Něco podobného je i to že tady každej řikal jak by dal za střechu na eRko bůh ví kolik a když jí Honza nechal udělat tak nikdo nic..
Celý je to o tom že každej jenom říká jak by dal horentní sumu a když ten díl je tak řekne že na něj nemá.
Bože tyhle poznámky o tátoj snad už musej přijít trapný i tobě .-)
Když vždy bude člověk jako ty kdo každého koho napadne něco jen trošku inovativního pošle do ****** s tím že si to představuje jako Hurvínek válku tak se nic nezmění.
To stejné je s hlavou na RS. Nikdy nebylo schopno se sejít pořádné množstí lidí aby se něco takoho uskutečnilo. V klubu Laurinkářů už dělaj hlavy.
Něco podobného je i to že tady každej řikal jak by dal za střechu na eRko bůh ví kolik a když jí Honza nechal udělat tak nikdo nic..
Celý je to o tom že každej jenom říká jak by dal horentní sumu a když ten díl je tak řekne že na něj nemá.
10:07:36
23.05.2012
23.05.2012
m8rinek
-> Aidamgonnahate: Takže když před rokem Lukymu otestovali rám, auto se od tý doby změnilo jen množstvím fekálií na sedadle spolujezdce, tak mu značky při přetestování vezmou? Kor, když se přetestování dělá dost často od stolu? (jen hypotetická úvaha:)).
Jak jako sešlo víc lidí? Jako s transparentama? Představuješ si to jak Hurvínek válku, nevíš o čem mluvíš a pleteš 5 přes 9, pošli tam otce s krabicí plnou vína a uvidíš jak všechno pujde...
Jak jako sešlo víc lidí? Jako s transparentama? Představuješ si to jak Hurvínek válku, nevíš o čem mluvíš a pleteš 5 přes 9, pošli tam otce s krabicí plnou vína a uvidíš jak všechno pujde...
10:03:33
23.05.2012
23.05.2012
Aidamgonnahate
-> m8rinek: No když píšeš co šlo před rokem dnes jít nemusí. A jelikož auto furt na Včkách má tak by to nějak jít pořád mělo.
Kdyby se sešlo více lidí podle mě by se tenhle věčnej problém laminátů na silnici nějak vyřešit šel. Jezděj i horší věci.
Kdyby se sešlo více lidí podle mě by se tenhle věčnej problém laminátů na silnici nějak vyřešit šel. Jezděj i horší věci.
10:02:11
23.05.2012
23.05.2012
m8rinek
-> Luky.: proto je u nás nesmysl dělat škodovky, vezmu si káfera, dám mu motor z Porsche, u komise řeknu, já nevim já to tak koupil(ideálně od prvního majitele) a jsou tam milostivá :D.
-> Aidamgonnahate: No a?
-> Aidamgonnahate: No a?
10:01:26
23.05.2012
23.05.2012
Luky
-> Aidamgonnahate: to přetestování už jen formalita
10:00:11
23.05.2012
23.05.2012
Aidamgonnahate
-> m8rinek: No nicméně vždy musíš na nějáký to "přetestování" ne ?
Našel jsem fotku auta co vkládal Havlík v interieru.
www.skoda110r.com/archiv/ .../33018_02.jpg
Ale Štěpánovo auto má originální motor takže to fávo bylo asi dočasné.
www.skoda110r.com/archiv/ .../33018_03.jpg
Našel jsem fotku auta co vkládal Havlík v interieru.
www.skoda110r.com/archiv/ .../33018_02.jpg
Ale Štěpánovo auto má originální motor takže to fávo bylo asi dočasné.
www.skoda110r.com/archiv/ .../33018_03.jpg
09:59:04
23.05.2012
23.05.2012
Luky
-> m8rinek: šly rámy, teď nejdou. U 130 RS to holt je podle toho jaké má který komisař znalosti
09:57:17
23.05.2012
23.05.2012
m8rinek
-> Luky.: nemusíme tomu říkat RS, budeme tomu říkat 110R, jen to bude potuněný dobovim bodykitem ;). A asi jde i o dobu kdy bylo testováno, co před rokem šlo, dnes jít nemusí a naopak ;).
09:55:35
23.05.2012
23.05.2012
vhml
-> Aidamgonnahate: budeš-li v dnešní době stavě závodní vůz, tak origo papíry stejně poputují do skartovačky a dostaneš úplně jiný, novodobý.
09:55:12
23.05.2012
23.05.2012
Luky
-> Aidamgonnahate 23.05.12 09:48:35: slyšel jsem, že testační komisaři motorek jsou dost úchylní na 100% shodu s originálem.
Jsem zvědavej jak mě proženou, až na předválečnou podrámovou ČZ 250 Sport dám místo Graetzinu péráckej karburátor Jikov
Jsem zvědavej jak mě proženou, až na předválečnou podrámovou ČZ 250 Sport dám místo Graetzinu péráckej karburátor Jikov
09:52:58
23.05.2012
23.05.2012
Aidamgonnahate
-> havlik: No jestli si koukal na ten 110R katalog od (Martyho ? Ted nevim)
tak tam je napsáno že je to original auto zakoupené v předměstí Olomouce myslim. Mám takovej pocit že tohle auto má ale doklady.
Ale jestli to má Molčanovku tak bud je to Rko na papírech nebo byla hodně prohnilá tak dal Molčana.. Ale to mi na něj moc nesedí peněz má na to dost..
tak tam je napsáno že je to original auto zakoupené v předměstí Olomouce myslim. Mám takovej pocit že tohle auto má ale doklady.
Ale jestli to má Molčanovku tak bud je to Rko na papírech nebo byla hodně prohnilá tak dal Molčana.. Ale to mi na něj moc nesedí peněz má na to dost..
09:51:45
23.05.2012
23.05.2012
Luky
-> m8rinek: ale konkrétně u RS jde o to, že nikdy po silnici nejezdila. Takže to (prý) nejde. Samozřejmě jdou různé dobové úpravy, ale RS ne.
Tyhle informace mám od testačního komisaře, který je jinak velmi nakloněn testaci takhle sportovně dobově upravených aut. Chtěl jsem otestovat litra, se kterým on by neměl nejmenší problém, nicméně v současnosti je shora bohužel výslovně zakázáno testovat auta s rámem
Takže čekáme až se zkostnatělná legislativa pohne vpřed
Tyhle informace mám od testačního komisaře, který je jinak velmi nakloněn testaci takhle sportovně dobově upravených aut. Chtěl jsem otestovat litra, se kterým on by neměl nejmenší problém, nicméně v současnosti je shora bohužel výslovně zakázáno testovat auta s rámem
Takže čekáme až se zkostnatělná legislativa pohne vpřed
09:51:02
23.05.2012
23.05.2012
havlik
-> Aidamgonnahate: ale pravda řikal něco o origo RS ale vůbec nic z toho na autě nikde nebylo
09:49:37
23.05.2012
23.05.2012
Aidamgonnahate
-> havlik: Tohle je taky Štěpánovo RS.. Ten asi taky zná více než dost lidí.
09:48:57
23.05.2012
23.05.2012
Aidamgonnahate
-> Aidamgonnahate: No vidíš a nedostal .-)
09:48:46
23.05.2012
23.05.2012
havlik
tady máš další "130RS" na V
Má to vzádu Molčánovku, vepředu to leželo na dorazech a tlumiče vika, bylo v tom fáčko snad dokonce s lekrem.
Má to vzádu Molčánovku, vepředu to leželo na dorazech a tlumiče vika, bylo v tom fáčko snad dokonce s lekrem.
09:48:35
23.05.2012
23.05.2012
Aidamgonnahate
-> m8rinek:
Já myslel že se třeba řeší dobová schoda např nápravy, motor a třeba i sedačky a takové blbosti.
Děda má Jawu 250 Junior (jezdí historiky) a dělali mu problém už jen kvůli jiné cívce než tam má být...
Já myslel že se třeba řeší dobová schoda např nápravy, motor a třeba i sedačky a takové blbosti.
Děda má Jawu 250 Junior (jezdí historiky) a dělali mu problém už jen kvůli jiné cívce než tam má být...
09:47:18
23.05.2012
23.05.2012
Aidamgonnahate
auta.yauto.cz/skoda-130-1
30rs-454436.html
Toho člověka jakovy znám nebo vim o koho je. Staví repliky různých Fordů a tak takže má asi známosti a ví jak takovou věc zařídit.
Toho člověka jakovy znám nebo vim o koho je. Staví repliky různých Fordů a tak takže má asi známosti a ví jak takovou věc zařídit.
09:46:50
23.05.2012
23.05.2012
m8rinek
-> Luky.: jde o to jaká komise je a jak hluboko jsi komu zalezlý v patřičných místech. Když jsme testovali motorku, tak dobové úpravy nebyly problém, takže budu li tvrdit, že mi tyhle blatníky postrácelo RS u baráku, já to nalepil na erko, oženu se dobovou fotkou a předám menší krabici od vína, tak ty Včka mam, i když neříkám, že by to tak mělo být :).
E: třeba Aidamek podle mě ty Včka dostane v klidu :D.
E: třeba Aidamek podle mě ty Včka dostane v klidu :D.
09:45:37
23.05.2012
23.05.2012
Luky
-> Aidamgonnahate: no to asi ani není moc RS, viděl jsem i nějakou s ochranným rámem. Tohle je zmršený erko, nicméně i tak ty Včka jsou divný, to jo...
09:45:14
23.05.2012
23.05.2012
Aidamgonnahate
-> m8rinek: Jo byl jsem a dokonce ikdyž znám pána co jezdí Laurinky a nechává si to tam testovat a je s nimi docela kamarád stejně to možné nebylo.
09:43:45
23.05.2012
23.05.2012
m8rinek
-> Aidamgonnahate 23.05.12 09:41:58: A co tim chce básník říct? Btw co sem pleteš Včka? Btw po druhé, byl jsi u nějaký testační komise, když víš jaký to je problém?
09:43:29
23.05.2012
23.05.2012
Aidamgonnahate
-> Luky.: To jsem se tady snažil říct bohužel by mě zase Havlik s M8rinkem roznesl na kopytech.
09:43:07
23.05.2012
23.05.2012
Luky
-> Aidamgonnahate: nevím asi přesně o jakou RS na Včkách se jedná, ale RS na Včka legálně nikdy nejde - nebyla schválena k provozu na pozemních komunikacích
09:42:26
23.05.2012
23.05.2012
m8rinek
-> Aidamgonnahate 23.05.12 09:38:18: Byl to můj první příspěvek v tomhle vlákně, tak mi prosím ukaž kde se tak chovám...
09:42:10
23.05.2012
23.05.2012
Luky
-> m8rinek: no právě, to je to co se tu řeší, ne? Že když to nemá papíry, je to jen hromada dílů.
Když to dáš na správné papíry, máš hodnotné "originální" auto...
Když to dáš na správné papíry, máš hodnotné "originální" auto...