skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Večné dilema - Karburátor
23:29:25
17.03.2012
17.03.2012
dragon_cb_cz
Zítra se chystám vyměnit BSko na svojí 110L za to v octě vyvařené a poctivě vyčištěné... tak doufám, že ten místní BS-fanklub mi bude držet palce aby to tomu autu pomohlo
16:47:29
17.03.2012
17.03.2012
suri
-> packa: môj človek
15:02:07
17.03.2012
17.03.2012
packa
32BS mám také rád, je to dobrý karburátor, až na nějaké výjimky mi chodil výborně na všem.
20:18:06
15.03.2012
15.03.2012
suri
-> Vít Heřman:
20:17:45
15.03.2012
15.03.2012
dragon_cb_cz
-> suri: Hmm, no uvidím až tam zkusím dát ten vyvařený... akorát mám pocit, že jsem ho blbec po vyvaření zapomněl profoukat. To je tak když mezi jednotlivými fázemi je moc velký odstup No asi ho ještě preventivně rozeberu.
19:43:11
15.03.2012
15.03.2012
suri
-> Vít Heřman: neviem , ja osobne som mal karbec pravidelne udržovaný a chodil super , tam si prefúkol trysky a išlo to , tá membránka alebo ten kanálik , niekde tam bude zrada
19:38:30
15.03.2012
15.03.2012
dragon_cb_cz
A jak jsem už psal - když jsem přes léto jezdil s autem často, tak to zdaleka tolik nedělalo... nebo jestli je třeba blbě hladina a když je teplo tak se to chová jinak? Co já vím...
19:37:02
15.03.2012
15.03.2012
dragon_cb_cz
-> suri: No jo... to je hodně podmínek co musí splnit Pumpička mi (subjektivně) chodí dobře (prostě to "cáká dost" - ale změřené to nemám), ale symptomy právě vypadají jako když nechodí - když přišlápnu z plně zavřené klapky prudčeji, tak to cukne (nebo spíš pořádně škubne). Když už je částečně otevřená, tak ne. Nevím Mám připravený jiný, vyvařený v octě, akorát na něm ještě musím srovnat přírubu... A mám pocit, že jsem do něj dal nový pístek pumpičky, což možná ještě změním, protože v karburátoru neznámého stavu který možná půjde zase brzo ven zrušit pístku přívlastek "nový" se mi nechce , tak že bych tam přehodil z toho co budu sundavat... jen kdyby to nebyl takový vopruz rozebírat
19:24:23
15.03.2012
15.03.2012
suri
-> Vít Heřman: ja by som ho naučil , ak je ok klapka - chodiaca , dobrá akc. pumpička , čistý vo všetkých kanálikoch , injektore , vzdušníkoch , tryskách , sú nastavené ventily , predstih dobre , a nikde to nesaje falošný tak to chodí slušne , mám ho skrátka rád :-D
19:20:57
15.03.2012
15.03.2012
dragon_cb_cz
-> suri: Je fakt že u BSka mám daleko přesnější představu o tom co a jak dělá než u pozdějších, ale že bych ho teda dokázal přinutit aby mi ve 110L šlapal jak chci to ne. Ale asi je to také tím, že se s autem míň jezdí - vždycky když s ním jezdím víc, tak se ty problémy zmírní...
19:13:36
15.03.2012
15.03.2012
suri
-> Vít Heřman: to bol skôr vtip , ono ja mám BSko rád , to bol karburátor ktorý som vedel opraviť , nastaviť a fungoval presne podľa mojich predstáv ako to má fungovať , jednoduchá funkčná vec ...
19:12:26
15.03.2012
15.03.2012
dragon_cb_cz
-> suri: A vůbec, 32BS s dif24 (což by připadalo v úvahu) vyplejtvat na 120ku, to bych tě jako majitel 110L neměl rád Kdo by měl takovej blbej nápad, ať se přihlásí, já ho majznu po hlavě novým EDSR a 32BS zabavím. Ten nový EDSR si pak může nechat
19:04:31
15.03.2012
15.03.2012
suri
-> Vít Heřman: ja mu ju dopletiem zajtra neboj nič :D
19:03:52
15.03.2012
15.03.2012
dragon_cb_cz
-> suri: A ty mu zase nepleť hlavu s BSkem
18:17:29
15.03.2012
15.03.2012
suri
-> m8rinek: nebuď na nováčika hneď zlý :-D
ja by som tam dal 32BS , to bol jediný rozumný sériový karburátor ktorí robil to čo mal a nič viac :D
ja by som tam dal 32BS , to bol jediný rozumný sériový karburátor ktorí robil to čo mal a nič viac :D
18:11:33
15.03.2012
15.03.2012
m8rinek
Nech to jak to je, jinak budeš zakládat téma ,,Škoda škube,, ,,Škoda nejede,, ,,Škoda slov,,.
17:44:01
15.03.2012
15.03.2012
dragon_cb_cz
Pokud chceš aby to jelo, dej tam EDSR. Pokud řešíš spotřebu, dej tam SEDR. Pokud máš nový jen jeden, tak dej ten který máš nový. Pokud nemáš nový ani jeden, tak to neřeš a našetři na něj.
17:25:42
15.03.2012
15.03.2012
suri
-> ceco120: on je skúsený :D
17:21:37
15.03.2012
15.03.2012
ceco120
Surky neviem...chce to radu od skúsených ;)
17:20:26
15.03.2012
15.03.2012
suri
-> ceco120: Skalský nevie? :D
17:05:25
15.03.2012
15.03.2012
ceco120
Zdravím, aký karburátor by ste doporučovali použiť na škodu 120 L? Predtým bol na tomto motore karburátor typu EDSR. No mám dilemu, či ho nahradiť SEDR alebo ponechať EDSR. Preto sa chcem spýtať niekoho, kto podobnú vec riešil, alebo sa do nej vyzná, či by mi nevedel poradiť. Chcel by som zistiť aké sú výhody a nevýhody oboch karburátorov a v čom sú odlišné. Prípadne, ako ste spokojný s typom EDSR alebo s typom SEDR. Ďakujem za odpovede a rady vopred