Rozdíly Mbček - co je originál?

prohledat
3339 příspěvků (zobrazeno 3201 až 3250) od 28.02.2012 do 13.04.2019, založil/a Bukaj
datum
 
 
22:43:14
06.09.2012
Bukaj

-> oojirka:
Jo, je to jak píšeš, MBL je zkratka pro "De Luxe"
1100 se vyráběly pouze ve verzi "de Luxe", čemuž odpovídá ten text na letáku 6
Jen 1000 MBT (tourist - taková sockoverze MBčka, něco, jako později 105s) se dělaly jen na vývoz do některých zemí a znám je jen z letáků, naživo jsem to nikdy neviděl...7
16:07:48
05.09.2012
oojirka

Na Ebay je na prodej reklamní leták tisícovky model 69. A na něm se mimo jiné nabízí model 1000 MBL a 1100 MBL. Nevíte o tom něco bližšího? Jestli se to vůbec dělalo a případně v čem se liší? Není to třeba výbava De Luxe?

www.ebay.com/itm/.../3903 60194311?hash=item5ae347dd 07&item=390360194311&a mp;pt=Motors_Manuals_Liter ature&vxp=mtr
upraveno 1x, naposled 05.09.2012 16:26:42
08:12:34
27.08.2012
Jozka

První varianta to nebude, ta neměla v zrcadle obrysovku.. A i kdyby to někdo upravil, tak na skle asi v tý době nebyla ještě ta mezinárodní značka "CR". Chtělo by to to číslo, jak píše -> Bukaj: , nebo alespoň číslo desénu skla - to úplně nahoře odlitý, co nejde přečíst..
21:47:44
21.08.2012
Bukaj

-> Petr98:
Pokud se nepletu, tak by to mohla být druhá varianta asymetrické paraboly - tj 6-11 serie.
Ale je možné, že se pletu a je to první typ... 6
Kdybys opsal zezadu paraboly číslo mototechny, tak bychom si mohli být jisti, co je to zač...
Mělo by to být 8252.XX, kde XX je určující číslo 4
18:36:07
21.08.2012
pap

Petr98 21.08.12 15:01:53 napsal: Myslim, že se to nekde resilo a priznavam se, ze jsem liny to hledat, ale- je toto svetlo z MB popr. obdobi? Jeste jsem ho nevidel. za mna je to na prve modely, takze urcite 64 a vyssie, ale neviem do kedy.
15:01:53
21.08.2012
Petr98

Myslim, že se to nekde resilo a priznavam se, ze jsem liny to hledat, ale- je toto svetlo z MB popr. obdobi? Jeste jsem ho nevidel.
zvětšit Rozdíly Mbček - co je originál?  - obrázek od Petr98 vložen 21.08.2012 15:01:53
14:45:24
07.08.2012
Jozka

-> Petr98: Máš pravdu, plechy pod sedadlama jsou stejný.. Ale MBX má (dle mě) daleko horší místa na opravování, než je podlaha..
14:16:40
07.08.2012
Petr98

-> dragon_cb_cz: Mas pravdu. Ale ja jako renovater nestojim za nic.... Karosarskou neumin, motory neumim.... Presne takhle jsem nad tim uvazoval. I kdyz jsem holou mbxovou kastli nikdy nevidel, myslim si, že ta byla dost brutalne nekym sfusovana. Napr. plechy pod sedadly si myslim, ze mbxo melo stejne jako mb. Ale tam byl vevareny rovny plech, shora plastovy spunt jak z nejake plechovky od arasidu..... no nevim.... Nicmene opravdu zajimaci pro me byly ty papiry.... Ale dost OT.......
14:04:23
07.08.2012
Jozka

-> Petr98 04.08.12 17:33:13: Jsem se do toho Gerega zapomněl včera podívat, jak to tam vlastně píše o sérii a o předsériových kusech - má to zmapovaný dost dobře.. měl jsi to TP zdokumentovat (teda jestli by prodávající nenamítal), jestli to třeba nebyl duplikát TP s chybkou..
13:55:27
07.08.2012
dragon_cb_cz

-> Petr98: Nevím, pokud se občas objeví na prodej (zrovna jedno bylo) zrenovované tak cena je 250-300 tisíc, tak si spočítej jestli z toho za těch 130-180 tisíc uděláš stejné nebo se ti vyplatí koupit už hotové... asi spíš záleží na tvých možnostech dělat si např. karosařinu sám, ta cena není objektivní parametr.
18:02:52
04.08.2012
Petr98

-> auta.petr: To neni predmetem meho dotazu. Ale jde o holy skelet na kolech, v minulosti neodborne vyvarovan shnila strecha- je k tomu nahradni..... jinak mnoho doplnku na vyhoz- tapecy, palubka..... Ale je k tomu puvodni mot.- se vsim vsudy. Ale ta kastle SHIT.
17:58:53
04.08.2012
auta.petr

-> Petr98: Tak cena není špatná, záleží na stavu.
17:54:00
04.08.2012
Petr98

pri rychlem jednani 120000kc
17:36:00
04.08.2012
auta.petr

-> Petr98: A jaká je cena, jestli to není tajný?
17:33:13
04.08.2012
Petr98

Mam tu pro vas- odborniky na MB dalsi spek...... Dnes jsem si udelal tady od nas ze severni moravy vylet do cech abych se podival na jedno EMBEIXO na prodej. Za tu cenu a v tom stavu v jakem je, pro me neprijatelne. ALE- ma doklady A: dle technicaku je vyrobeno 10 a nebo 12- ted presne nevim den, ale mesic je tutove cervenec. Ale ma ruzova chytra knizka od GEREGA tvrdi, že prvni EMBEIXO bylo vyrobeno až 2.9. Zajimave, ze??
22:25:17
30.07.2012
Danster

-> doking: Taky jsem tomu nevěřil ale tohle se stalo dědovi když do předu naházel pytle cementu
22:22:56
30.07.2012
doking

-> Danster: to by se musel prohnout celkem dost,to už by se deformovaly i podběhy3
22:18:41
30.07.2012
Danster

-> auta.petr: To jseš na tom ještě dobře že ti tam nešla strčit. Horší bylo když někdo přeložil kufr a ten plech se prohnul a nešla vyndat ta rezerva 4
19:53:09
30.07.2012
auta.petr

-> oojirka: Třeba mu tam nešla strčit rezerva tak jako mě, tak si s tím poradil takhle...3
19:33:26
30.07.2012
auta.petr

-> oojirka: Jak píše Pavel, je to normálně natvrdo vyřezané, takže domácí úprava.
19:26:51
30.07.2012
Pavel P..

-> oojirka: dyk je vidět jak je to vyřezaný...
20:15:25
29.07.2012
doking

-> oojirka: To je určitě pozdější úprava jak píše Bukaj.
22:15:49
28.07.2012
Bukaj

Už jsem viděl několik MBček, které byly takto "upravené" - v sedmdesátých letech, kdy se takto vyráběly stovky, to byla snad dokonce legální úprava, často po bouračkách na čumák si tak lidé zvětšovali užitný prostor kufru...
Kamarád tu přepážku na jeho De Luxe 66 také nemá, časem ji tam vrátíme :)
Bourat bych s tím rozhodně bez přepážky nechtěl...
...koneckonců ani s přepážkou 4
20:45:50
28.07.2012
auta.petr

-> oojirka: Tak dalece do toho nevidím, to musí říct někdo ze zkušenějších embéčkářů, dle mě to měla až stovka, tisícovka nikoliv.
20:22:00
28.07.2012
oojirka

-> auta.petr: no tak to vůbec nevím. mě to právě překvapilo, že tady jsou nafocený kufry který jsou s plechem a já to nemám. já ho schválně nafotím a dám to sem...taky mě napadlo, ale to je asi blbost, že třeba v té mé sérii se to nějak zkoušelo dělat takto, fakt nevím
upraveno 1x, naposled 28.07.2012 20:22:48
19:28:48
28.07.2012
auta.petr

-> oojirka: To co píšeš, je dle mého v kufru u Š 100, ale nikoliv u MB, tak to mi pak nejde do hlavy. Jedině, že by jí někdo někdy vyvařoval a předělal to??
23:51:27
26.07.2012
suri

-> Bukaj: dávali , 1202 a iné
23:48:27
26.07.2012
Bukaj

Mám dotázek k termosytiči - zjistil jsem drobné odlišnosti uvnitř - bohužel nemám foto, ale na první pohled je vidět rozdíl v papírovém těsnění, co je pod bakelitovým víčkem - všechny sytiče, co tu mám (asi 6 ks) mají to těsnění jen po obvodu a teď se mi dostal do "sbírky" termosytič s celoplošným těsněním, ve kterém je jen pár direk na kanálky a šrouby. Další viditelný rozdíl je v pacce šoupátka, do jejíhož výřezu se zasouvá bimetalová pružina - všechny sytiče, až na ten jeden, tam mají udělaný náběh pro snazší nasunutí (trefení) víčka s bimetalem, ale tenhle tam má jen rovný zářez.
Nejsem si jist, ale myslím, že se termosytiče dávaly už do starších škodovek (Octavie, ?), je toto jen nějaká varianta ze staršího vozu, nebo to modernizovali až v průběhu výroby tisícovek?
11:08:03
26.07.2012
oojirka

-> auta.petr: díky moc za změření
10:12:29
26.07.2012
auta.petr

-> oojirka: Takže já mám kraj blikače od hrany blatníku přesně 10 cm, podle té fotky, jak si to chtěl změřit.
21:54:51
25.07.2012
oojirka

-> doking: ve finále by to asi vyčíst z fotky šlo a pak naměřit, ale myslím, že nejjednodušší je přeměřit to na nějakém modelu 64
21:27:17
25.07.2012
doking

-> oojirka: Promiň já to pochopil tak že za 69kový považuješ ty,které jsou tu okotovane. Ale teď teda nerozumím,proč nemůžeš vzít rozměr 140mm zde z okotovane fotky. A naměřit si ten střed díry na tom tvém 69kovém blatníku.
21:15:33
25.07.2012
doking

-> oojirka: Mě to teda jako blatníky z modelu 69 nepřipadá,kdyby to byly 69kový blatníky,tak mají díru skoro ukraje blatníku uprostřed prostoru céčka...v míste popisu šipky koty 124mm
upraveno 2x, naposled 25.07.2012 21:17:47
20:48:41
25.07.2012
oojirka

-> auta.petr: ahoj, díky moc předem
20:48:14
25.07.2012
oojirka

-> doking: jsou to blatníky z modelu 69
20:39:21
25.07.2012
doking

-> oojirka: ok,i takhle to jde,ale nerozumím tomu,proč nejde poloha chytit přes ty dirky co z obrázků vyčteš.Máš snad repliky?
20:36:26
25.07.2012
auta.petr

-> oojirka: Když vydržíš, tak ti to ráno změřím a napíšu.
20:29:47
25.07.2012
oojirka

-> doking: ale z obrázků to tady nevyčtu...mě stačí, kdyby někdo měl 64 a změřil mi od okraje blatníků, k okraji blinkru
20:20:14
25.07.2012
doking

-> oojirka: soráč,nechci tě nějak prudit atd...se klidně ptej,ale jestli se nemejlím,tak 64ka má naprosto stejně posazerné blinkry jako všechny následující modely,samo krom 69 širokosloupku s plastovou lištou no a na foto jsou ty co sháníš ne? Blinkry mají stejnou pozici jak u úzkýho tak širokýho úsměvu,jinak jinak jsou až 69kový blinkry.
19:51:14
25.07.2012
oojirka

-> doking: to fotky vidím, ale ne na model 64. proto se tu ptám zda mi někdo poradí. to snad nevadí ne, že mám dotaz??
18:54:38
25.07.2012
doking

-> oojirka: Jsem nechtěl aby si sem ten dotaz napsal znova,ale tohle téma si prošel a uvidíš tam nějaký fotky s rozměrama....
10:49:25
26.03.2012
dragon_cb_cz

-> Jozka: SZ
10:08:12
26.03.2012
Jozka

-> Vít Heřman 19.03.12 18:34:51: Ano, zadní je delší a má mnohem plynulejší přechod do ztracena. Já bych to bral, to bude nejspíš ML na dutiny nebo možná nějakej dobovej sajrajt na ochranu chromů - pamatuju zelený a hnědý přípravky..
-> Petr98 22.03.12 07:47:58: Moje čeřínková je taky spíš jako tvoje prostřední, nicméně známej měl v MBX naopak poměrně světlou. Původně jsem to bral jako důsledek pečlivé péče o jejich garážovaný vůz (ty vrásy jsou dokonalej magnet na špínu), ale dneska už si tím nejsem zdaleka tak jistej.
Jo - o standartech nemá cenu se dohadovat, tam je k vidění skoro celá škála o bílošedý po skoro slonovou kost, jak se podařilo nebo jak vybledlo, takže sice teoreticky odstín 1002, ale RAL 7044 se krásně snese, i když je trochu šedší.4
15:18:40
22.03.2012
Danster

-> Petr98: Přesně co kus to originál co se barevnosti týká z vlastní zkušenosti taky mě jich pár prošlo rukama ale samý hladký
14:18:36
22.03.2012
Petr98

jo ta prostredni je nejvyraznejsi. A vsechny jsou opravdu z MB. Budu asi na kousku plechu zkouset metodu- viz moje karta.
09:32:17
22.03.2012
doking

-> Petr98: :-D zajímavé zjištění,myslím,že moje palubka se nejvíce podobá té prostřední verzi jak odstínem tak povrchem,je to tak ne,že prostřední má takovej ten čeřínek a ty krajní ne? Jsi si jistej,že ty dvě krajní jsou originál ze škodovky?
upraveno 2x, naposled 22.03.2012 11:36:04
07:47:58
22.03.2012
Petr98

barva deluxove palubky aneb co kus, to original..... Chuji jedni- jsem byl vysmaty, ze mam neprovrtanou levou cast palubky a ze pravou pouziju nejakou ze dvou dalsich co mam doma. No a barvy?????? Viz foto....
zvětšit Rozdíly Mbček - co je originál?  - obrázek od Petr98 vložen 22.03.2012 07:47:58
18:34:51
19.03.2012
dragon_cb_cz

-> Jozka: Je to tak, že delší lišta je zadní a kratší přední, že jo? 1 Tady máš fotky, je celá zapatlaná nějakým voskem nebo čím, jde to dost blbě dolu, ale s trochou benzínu nebo acetonu to nebude problém (mám doma akorát lékařský líh): herman.pro/~dragon/.../th umbs.html

Z obou stran jsem se pokusil očistit dvě místa, vršek vypadá cajk, spodek má trochu krupičku - snad je to na těch fotkách trochu vidět.
upraveno 1x, naposled 19.03.2012 18:35:28
15:37:46
19.03.2012
dragon_cb_cz

-> Jozka: OK, večer nafotím.
14:59:55
19.03.2012
Jozka

-> Vít Heřman: Nu, já to dle stavu "přijatelnosti" (blbej ne-termín) měl případně v úmyslu prohodit, to jest na černý MB dát nově získanou a na Flekouše přesunout tu z černýho (ta napohled vypadá dobře, ale je chromovaná bez podmědění a v rohu je zavařená díra, kterou mi slíbili přetáhnout mosazí, ale vydlábli se na to..)
Extreme Tyres