škoda 105l (m) jako veterán?

prohledat
55 příspěvků (zobrazeno 51 až 55) od 18.01.2012 do 19.01.2012, založil/a Libor
řadit dle data
10:19:55
18.01.2012
Luky
-> Stepix: já myslim že těch 120 je (bude) hromada. Sice se to teď likviduje ve velkym, ale vem si kolik jich jezdilo. Na přelomu 80-90.let se taky likvidovalo všechno. Těch traktůrků, co táta s kamarády postavil z Octavií... Jeden jeho známý dělal traktůrek z Felicie a oni ho doslova ukecali, aby aspoň rám předního okna někomu za pár korun prodal a neházel to do šrotu s ostatními, pro něj nepotřebnými, věcmi 1

Každá generace měla mladý hejsky, kteří neměli vztah k plechovkám, ve kterých jezdili zamlada a likvidovali je. Táta třeba takhle dojezdil tuším Populára (nebo Tudora?) a pak ho hodili do nějaký strže, která se v rámci zcelování lánů zasypávala...



-> Libor: taky myslím, že jako budoucí veterán se dá sehnat auto v 100% stavu. Ale vyhodit tohleto, to je taky škoda. Tady těžko radit. Možná by bylo vděčnější to rozebrat na díly, ale pokud ji chceš celou pro sebe, ber.
upraveno 1x, naposled 18.01.2012 10:23:06
10:03:48
18.01.2012
Stepix
-> j_j: stovku před 10ti lety taky nešlo doporučit na veterána a ejhle... Přávě naopak, vsadím se, že v roce 2025 bude Mko z 85ho vzácnější než litr dneska. Páč jsme generace hejsků a tyhle stodváci likvidujeme jako "neperspektivní" ; a jelikož v tom půlka lidí jezdila za mlada, je to pro ně šrot. Mít to kde pakrovat, tak už mi stojí jedna pěkná v garáži...



apropo z kodexu FIVA:

FIVA definuje historické vozidlo jako mechanicky poháněné silniční vozidlo:

- které je minimálně 30 let staré

- které je uchováváno a udržováno v historicky věrném stavu

- které NENÍ užíváno ke každodenní přepravě

- a které je z těchto důvodů součástí našeho technického a kulturního dědictví.



takže za pár let si to mko klidně přihlásit na Véčka může.



-> Libor: jeslti je to tak jak píšeš, tak to nemá cenu, zkoukni net a zjistíš že za 10 tisíc máš absolutní libovku...
09:33:12
18.01.2012
j_j
Pokud máš vztah k téhle řadě škodovek a je pěkná tak jí vezmi. Z hlediska veterána to ale nemá cenu, protože eMko není ještě ani youngtimer. Poslední papírově uznatelné škodovky jako veterány jsou užovky a jsou hlasy pro posunutí hranice na rok 1980. Nákup auta bych neuspěchal a pokud chceš v budoucnu auto jako veterána, tak bych se poohlídnul z hlediska nejmladších aut po MB/prvomodelovém kilu/110 LS/R , úzká 120 LS/GLS a garde/rapidu. Emko nelze moc doporučit jako perspektivního veterána.
09:29:57
18.01.2012
aceboss
Jedině uschovat někde vce stodole a vytáhnout za 15-20 let a možná to bude veterán......8
09:15:09
18.01.2012
Libor
ahoj všichni. běžně bych to sem nedával ale setkal jsem se po delší době se stálou zákaznicí a její 105L. jedná se o žlutý emko ,je druhou majitelkou, na prvních spz a ani nic bych na ní při pohledu z venčí neshledal zajímavého ,než když jsem ji videl zespod. podlaha řádně natřená a nevyvařovaná, lehká povrch.koroze nápravnice a pružin,případně nějakej ten šroub ale jinak netknutá. vzhledem k tomu že je to nejstarší u mě servisované vozidlo a paní do června jí chce rušit ,chtěl bych se optat má li takovéto vozidlo již nákou hodnotu z hlediska veterána, z venčí je to opelichanina poopravovaná sprejem z důvodu častých odřenin, motor jiný (120) značně olejem nakonzervovaný. sem zvědav na váš názor,či je to jen další kapitola na blízkém vrakovišti? foto mohu opatřit.
Extreme Tyres