skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
citigo ?
17:25:37
28.09.2011
28.09.2011
King
-> palinator: Je ovsem otazkou, jestli tech par procent uspory paliva, vyvazi to ostatni. Muj "nenazranej" dvoulitr dneska absolvoval vejlet na Trosky s 6l spotrebou - http by to urcite zvladnul za 5,5 :-)
17:22:09
28.09.2011
28.09.2011
Syny
-> palinator: Ne a rozhodne to nehodlam ani nikdy testovat... Pokud nekdo naladu ma, nic mu v tom branit jiste nebude :) Ale jakykoliv moje auto se spalovacim motorem du budoucna nepujde pod 4 valce... To radsi dva pridam nez jeden uberu :)
A s tou spotrebou to je taky sporny, takovy HTP na dalnici sezere mnohem vic nez moje stara 1,8i s 66kW ;) Sice o jeden hrnek a treni jeho soucasti min, ale zase tam mas vyvazovaci hridel, takze ono to vyjde cca na stejno...
A s tou spotrebou to je taky sporny, takovy HTP na dalnici sezere mnohem vic nez moje stara 1,8i s 66kW ;) Sice o jeden hrnek a treni jeho soucasti min, ale zase tam mas vyvazovaci hridel, takze ono to vyjde cca na stejno...
17:20:42
28.09.2011
28.09.2011
suri
-> palinator: veru tak , kto chce poriadny motor kúpi si 6 a viac valec bez turba a pikačovín a nelamentuje
17:18:38
28.09.2011
28.09.2011
palinator
-> Syny:
Ty znáš podrobnosti motorů 1,0 TSI co se týče jejich parametrů v takovémto autě a provozní spolehlivosti a životnosti?
Blok podle mě bude vycházet z motoru 1,4 TSI (čemuž odpovídá zdvih 75,6 mm) s menším vrtáním. Tříválcová koncepce je jedna věc, zpracování ve vývoji pak věc druhá. Tříválců je na trhu velká spousta a nejsou to zrovna nespolehlivé stroje. To, že HTP udělalo tříválcům "dobrou" reklamu, je věc konstruktérů a ne koncepce. To, že tříválce se třesou jako osiky, maj hroznej zvuk a přeci jenom jsou schopny nizší spotřeby, to je asi neoddiskutovatelný fakt.
E: bohužel doba "velkoobjemových&quo t; old-school motorů s životností mnoha set tisíc km odzvonila.
Ty znáš podrobnosti motorů 1,0 TSI co se týče jejich parametrů v takovémto autě a provozní spolehlivosti a životnosti?
Blok podle mě bude vycházet z motoru 1,4 TSI (čemuž odpovídá zdvih 75,6 mm) s menším vrtáním. Tříválcová koncepce je jedna věc, zpracování ve vývoji pak věc druhá. Tříválců je na trhu velká spousta a nejsou to zrovna nespolehlivé stroje. To, že HTP udělalo tříválcům "dobrou" reklamu, je věc konstruktérů a ne koncepce. To, že tříválce se třesou jako osiky, maj hroznej zvuk a přeci jenom jsou schopny nizší spotřeby, to je asi neoddiskutovatelný fakt.
E: bohužel doba "velkoobjemových&quo t; old-school motorů s životností mnoha set tisíc km odzvonila.
17:04:30
28.09.2011
28.09.2011
Klubko_
-> Gryzly: no ty woe podobnost ciste nahodna
17:00:44
28.09.2011
28.09.2011
Syny
Jako nedavat tam ty 3 hrnkovy mrdky, tak se mi to i libi, ale uz jen kvuli tem motorum bych si tohle nikdy nekoupil a rozhodne bych to vsem znamym rozmlouval...
15:48:05
28.09.2011
28.09.2011
ŠKODA 120 GLS
blééé taková 3 válcová skořepina
13:30:45
28.09.2011
28.09.2011
cPetan
Mohlo to dopadnout i hůř...
13:08:42
28.09.2011
28.09.2011
Gryzly
Maska mi připomíná nějaký sráče od Daewoo
11:21:56
28.09.2011
28.09.2011
palinator
V poslední době se mi nějak nelíbí, že co nový model, to jiný designérský směr.. Ne že by ty auta byly vyloženě ošklivý, docela se mi líbí, ale je ta řada nějaká nesourodá a kam vítr, tam plášť.
10:57:32
28.09.2011
28.09.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Další BAZmek. Ten název je ale strašný.
10:22:28
28.09.2011
28.09.2011
Markop
Další nákupní taška na silnicích...
10:18:29
28.09.2011
28.09.2011
Brabi1987