Skoda 100-prosba o pomoc,rady s opravami

prohledat
380 příspěvků (zobrazeno 301 až 350) od 13.06.2011 do 15.12.2018, založil/a Power of Bass
řadit dle data
10:37:51
14.08.2013
Eidy
-> Power of Bass: Dej ji tam a zkus protočit. Pokud nebude drhnout, nech ji tam.
10:31:39
14.08.2013
Power of Bass
tak změna, já věděl,že někde mám pumpu druhou,ikdyž ne novou.. čísla na původní jsou 1-139-6 a 10-184-1061, na te druhé 1-139-1 a 10-180-1061, měla by to být taky vyndaná ze stovky,jen už má jinou vrtuli... přikládám fotku+ původní vyrezlou vrtuli.. :)

počkám,na Váš názor než se to tam pokusím instalovat,zatím půjdu zas experimentovat s leštěním laku...

při nasazování si asi sám nevystačím,abych napnul řemen a utáhl altík,prý mi bude chybět ruka .. má smysl se o to pokoušet sám ? :)
zvětšit Skoda 100-prosba o pomoc,rady s opravami - obrázek od Power of Bass vložen 14.08.2013 10:31:39
upraveno 1x, naposled 14.08.2013 10:37:14
22:33:25
13.08.2013
Power of Bass
Tak jsem našel dokonce ještě jedno to tesnění i s tim "kroužkem", ty gumičky co byly u toho prvního tam,ale patrně nikam nepatří,že..(asi je tam někdo přidal z něčeho jiného..).

Tak sem to rozebral,vyndal,to těsnění je v p... (nevím jak sem se na to posledě díval,že mi to přišlo ok :D).

Jen jak sem ho sundával z hřídele zapomněl jsem jak bylo otočené a v návodu na výměnu na origo sáčku ,ikdyž to má i nákres to napsane není a nepoznám to..

Jozka/Afro - rozhodně první co napadlo mě je uprava vrtule,než jebat do bloku.. :)

Jozka- to máš novou vrtuli nebo z čeho to je (proč to neudělali soudruzi z hliníku..)? .. co přesně a jak by bylo třeba brousit?

pač ta moje skoro lopatky ani nemá a hlavně je příšerně vyhnilá, právě i plocha pod to těsnění,tak nvm jeslit převrtat a protáhnout ocel. podložku (pod matky),nebo kousek gumy nebo nečeho takového.. nebo se na to vys.. a dát tu vrtuli novou...
upraveno 1x, naposled 14.08.2013 10:27:30
21:59:08
13.08.2013
afro100
-> Jozka: alebo ..



alebo sa na to vys.. a ono si to miesto spravi samo :D
11:26:28
12.08.2013
Jozka
-> afro100 10.08.13 13:17:39: Anebo naopak... přetvarovat vrtuli.
zvětšit Skoda 100-prosba o pomoc,rady s opravami - obrázek od Jozka vložen 12.08.2013 11:26:28
13:17:39
10.08.2013
afro100
-> Power of Bass: pokial budu lopatky vysoke a mas original blok(s obtokovym filtrom oleja), tak to tam nedas .. resp. das, ale bude treba vybrusit malu plosku v bloku pre lopatky ..
22:55:08
09.08.2013
Eidy
21:18:19
09.08.2013
Power of Bass
už kupuju další + těsnění (to "papírové") a druhou hřidel (120tkova dle lopatek) tak snad se to dá dokupy :)

je nějaký způsob jak zjistit kolik oleje je v převodovce? dělá to nějaký kravál, a už při koupi to tak bylo a bylo mi řečeno,že to je na vyměnu(?) ,prostě,jeslti to není tim,že tam třeba není dost oleje .. nemám rampu,nelezl sem pod auto,ale pokud by to pak bylo třeba už si to až zas jednou budu pojízdný zařídím..
16:52:07
09.08.2013
Eidy
-> Power of Bass: jo, to bude ono.
14:48:57
09.08.2013
Power of Bass
procházel jsem krabice postupem času nastřádaných dílů abyhc našel druhou pumpu (ze 120),ktrou bych tu měl mít, místo toho jsem v sáčku našel tehle poklad (žebrát foták mi to na blízku nebere, nápis gumokov AT 12-23-16 , 2-8 ... ještě jsem se nedostal k tomu pumpu zas vyndat pro porovnání ...
zvětšit Skoda 100-prosba o pomoc,rady s opravami - obrázek od Power of Bass vložen 09.08.2013 14:48:57
01:13:27
07.08.2013
dragon_cb_cz
-> Martinbrno: Nesouhlas... já když si pořídil kilo tak jsem chvíli jezdil, pak jsem "hrábnul" do brzd a než jsem se prokousal výměnou HBV, HSV, kotoučů a pár dalších píčovin, tak to dva roky taky zabralo... dneska bych to měl za víkend, ale na něčem se člověk učit musí....
21:11:52
06.08.2013
Eidy
-> Power of Bass: Ucpávka se ti může jevit ok, ale kolem mí ní to teče. To je fakt. Třeba je zničený tělo pumpy. Zkus jinou pumpu a uvidíš. A šteft zkus vytočit hasákem. Nejlíp nejdřív pořádně nahřát.
20:24:25
06.08.2013
Power of Bass
-> Martinbrno: nvm co Ti na to říct... taky mě to sere,ale ..je to složité.. ne každý má ty možnosti,prostory,zázemí. . to ale neznamená,že to kvůli tomu vzdám...



jinak,to možná patří spíše do tematu "co jste podělali" ,ale rozdělal jsem to, sundal pumpu, a když jsem ji tam po kontrole ucpávky ,která se mi jevila dobrá vracel, serval jsem šteft.. nicméně to chvíli neteklo, ted to teče zase a navíc se mi vytratil zarážecí klínek z hřidele... No comment :D 119

co se tam teda dá jak opravit, vyměnit? lopatky vrtulky se mi teda jeví dost malé,těleso poněkud nakorodované,ale guma a pružina te ucpavky ok (asi).. jinak byhc tu někde měl mít druhou pumpu ze 120 snad ,ale raděj bych zůstal u originálu..
22:37:57
02.08.2013
Martinbrno
Ahoj, z nudy jsem si to tu pročetl a mám pro tebe radu-nechceš se na to vystolicovat? Vzhledem k tomu, že za dva roky jsi ,,repasoval" přední brzdy a půl roku je odvzdušňoval a řešíš takový věci jako je zahrádka, na kterou tě krom úsilí, vyšla chemie dráž, než přední kotouče? Kdyby tě to bavilo, tak to máš už 4x opravený nebo 1,5x zrenovovaný. Tady nevidím cíl ani výsledek-bohužel...Tím nemyslím hodit auto ze skály, ale trochu se do toho obout(za dva roky musíš umět Andrta nazpaměť odzadu dopředu a naopak)

Ale aspoň rada k tématu-našetři si závratných 420 korun plus drobný na těsnění a kup si v kelly novou pumpu-funguje www.autokelly.cz/

není origo, ale tomuhle to neublíží a nemusíš štauferovat.

P.s. neber to nějak ve zlým, jen mě zarazila ta šílená časová osa tohoto příběhu...
21:54:56
02.08.2013
Eidy
-> Power of Bass: takovej černej blbinec. Grafitovej kroužek, pružina a pak nějaká podložka nebo tak. Už si nepamatuju.

www.google.cz/search?q=uc p%C3%A...
21:29:48
02.08.2013
Power of Bass
Jo, zespod jakoby pod maznicí je trubička na ni napojena hadička vyvedena jako odtok pryč. Že se to muselo tak najednou pos..

Tak to asi rozeberu.. jak má vypadat to co tam příjde vyměnit? (abych se podíval jeslti to mám připadně to sehnal než to rozeberu - palivovou hadici od hrdla k nádrži jsem taky měl venku s tím,že druhou mám... pak jsem ji tam vracel,pač ta co mám je měněná původní pro původní blatník s nízkouloženým hrdlem...)

asi to nemohlo mít vliv na to,že mi dřív auto s oblibou vařilo do 20ti ujetých km.?

to je pořád něco,jako by toho nebylo málo,jedno udělám ,dvoje rozdělám, 4té se posere :D ...
upraveno 1x, naposled 02.08.2013 21:33:49
20:27:48
02.08.2013
Eidy
-> Power of Bass: Teče ti to zespod vodní pumpy? Tou dirkou? Tak to je v pytli ucpávka. Buď pumpu rozebrat a vyměnit ucpávku nebo sehnat jinou pumpu. Druhoškový pumpy prej fungujou dobře.
19:00:57
02.08.2013
Power of Bass
OK, brzdí to neřeším snad až někdy,ale pokud bych měl shanět čidla, zasrat si kufr brzdovkou,zas to celé odvzdušnovat a pak by mě to mělo dělat furt,to by mě nasralo.. :D

světla svítí...



Další chuťovka : ztracela se mi voda z chladiče,no ted už to došlo do takového stavu,že sem už 2x dolival 1,5litru a to sem párkrát najel cca 3km,identifikoval jsem unik,kape mi to z hadičky co vede jako nějaké "přepad" z tělesa vodní pumpy.. prosím,řekněte mi,že to nemusím celé rozebírat a měnit těsnění! 8
08:10:01
22.07.2013
Jozka
Ohledně kontrolky jsem byl předchozím majitelem 110LS kdysi poučen takto - při běžným sešlápnutí až na doraz problikne, pokud se jen přibržďuje, pedál není stlačenej úplně, tak může zůstat i svítit. Pak jsem to takhle našel i někde napsaný. U brzd složených z nových komponent u černýho bleska mi to funguje taky takhle, tedy úplně stejně jako kdysi u tý LS-ky.
20:21:21
21.07.2013
OJOUCH
Take se pridam me ta kontrolka sviti porad po seslapnuti pedalu! Ja myslel ze ma jen probliknout!
15:28:10
21.07.2013
m8rinek
-> Power of Bass: Kluci mají pravdu, ale jen do té míry, než se staré vyhřáté spínače uvnitř rozpadnou a půjdou do zkratu, vše se bude jevit v pořádku, ale po chvíli jízdy se brzdovka sama převaří a pedál se začne prodapat.



Laboroval jsem se vším možným a tak jsem to říkal známému a ten hned věděl. Po výměně spínačů vše funguje dobře, nový stojí asi 70kč kus a všem jejich výměnu např. při výměně kapaliny doporučuji...
15:21:43
21.07.2013
Eidy
-> Power of Bass: jak říká dragon, jsou to spínače na HBV, ale pokud to brzdí dobře, neřeš to. Já to mám 13 let taky tak. 4
14:29:41
21.07.2013
dragon_cb_cz
-> Power of Bass: U kila je to dost normální. Správně by měla jen probliknout při částečném sešlápnutí a při pořádném zhasnout. To zapojení je trochu zvláštní ale docela chytré. Spínače světel jsou dva - na každém okruhu jeden (jsou vidět na hlavním brzdovém válci) a kontrolka se rozsvěcí, když je rozdíl tlaku mezi okruhy.



Jenže pokud jsou ty spínače ještě původní (jakože nejspíš jo), tak i kdyby to bylo v pořádku, tak klidně můžou ukazovat každý jinak. Pokud chceš mít fakt jistotu, tak kup nové a vyměň je - ale to znamená to zase celé odvzdušnit. Pokud to brzdí dobře a netáhne to ke straně, tak bych se na to z vysoka vys.... než si zasrat kufr brzdovkou... Brzdový světla ti svítí obě?
14:22:20
21.07.2013
Power of Bass
zdarec ve spolek, po roce jsem uhnal známého k loni neodkončenému odvzdušnění brzd po repasi předních brzdičů a kompletní výměně kapaliny..

konečně to zas brzdí,jen si nejsem jistý správným chodem pedálu,ale asi to bude "dobré", jako problém/nestandartní se mi jeví rozsvěcení brzdové kontrolky při každém sešlápnutí pedálu,což dělalo ais už dřív,ale zřejmě by nemělo - neví někdo co je/může být špatně ? :P
10:32:42
22.08.2012
Power of Bass
-> minno: díky, nakonec když nikdo nic nepsal a obchodě neměli "zinkovou zakladovku" tak jsem koupil ten penetrator a natřel to tím .. sice ne nejlevnější barva stejně jako alkyton, ale důležitý je výsledek, jeslti to funguje, v boji proti rzi neradno šetřit.. :)

v obchodě mi tvrdila,že odrezovač je slabý ,že berou na auta tohle.. no já odrezil (přebrus a několikrát, sichr je sichr..) a na to ten penetrátor.. ted přemýšlím co dál.. i střešní zahrádku jsme tím natřel,dám ještě obyč šedou základovku a na to šedy alkyton co sem měl na brzdiče, snad to bude cajk :)
17:23:48
20.08.2012
minno
-> Power of Bass 14.08.12 22:03:31: základ určite. Daj Penetrátor od Rust Oleum a budeš s tým už mať pokoj.
08:04:10
15.08.2012
Jozka
-> Power of Bass: Na to zatejkání je snad jediná finta - sednout si do auta a čekat na pořádnej lijavec. Až takhle jsem zjistil, že se mi louže na podlaze dělá díky minifaldíku v ohybu těsnění LP dveří..
22:03:31
14.08.2012
Power of Bass
Afro - tak nevím,měl jsem natažený igelit od zadního okna přes střechu až pres kapotu dopředu a stejně tam někudy zas nateklo,přijde mi,že pokažde je ta louže jinde..děs ! ..

taková technická,kdo máte zkušenost, mám obroušenou zahrádku (na střechu) no od lonska,bude to mít zase lišku,takže až to celé přebrousím a napatlám odrezovačem (pokažde kde to vykvete(reakcí odrezovače) to ješte přebrušuju a dávám odrezovač několikrát.. dát pak někoélikrát základovku nebo rovnou alkyton? (je šedý tak by zůstal tak jako tak jako vrchní barva) ,bez základuz by šel i tak v několika vrstvách...
17:08:07
07.08.2012
Power of Bass
je velky problem ze "horni plech" v nekolika mistech urpostred nedrzi an vyztuzuzjicim krizi? jak to "pripevnit" ? ... je to pretrene nejakym asfaltema nevim jak ybch to cele pucoval kdybyhc to enchaval zinkovat,ale asi je to hovadina,staci shora dobry nater zevnir i nacate zakonzervuje vosk (resistin),ze... powerofbass.rajce.idnes.c z/Skoda_100
upraveno 1x, naposled 07.08.2012 19:04:32
16:43:15
07.08.2012
afro100
-> Power of Bass: silikon nepomoze .. novu gumu
16:37:30
07.08.2012
Power of Bass
kapota shora zbrousena komplet,byl to trosku opruz,ale je to dole a natřene odrezovačem,rezave mista i zespod prebrušuju a na všechno davam odrezovač .. čím dál ošetřít? nějaka barva co to chem,icky zakonzervuje,neco s pozinkem nebo tak něco? mám sbroušené i čelo...

teče urcite nekde kolem okna v rohu dole u ridice se mi ojebava palubka,ale cele sem to uz loni osilikonoval odshoradolu a porad to same,tak uz nevim...
16:05:27
03.08.2012
afro100
-> Power of Bass: ja by som to obrusil cele .. nasledne git, plnic, lak ..

Mrkni ci netecie okolo predneho okna, to tak byva ..

Co sa tyka dopasovania .. musis skusat, podkladat, ohybat..
14:33:46
03.08.2012
Power of Bass
pač jsem na to sám raděj se zeptám na každou blbost..

kapota co jsem sehnal místo te mé ohnuté má na sobě několik vrstev barvy a stejně je to popraskané a reziví,tak jsem to celé přebrousil a natřel odrezovačem (loni na podzim v mensím rozsahu a stejně to zas chytlo.) tak se chci poradit jeslti to radši namám vzít rovnou celé až na kov, a jak dál a čím to ošetřit? to samé i přední čelo ktreré bylo meněné ale přes slabou vrstvu zakladu a vrchni barvy to bylo cele puntikovate,tak jsem se nasral a sjel to kotoučem taky...

2. čím natřít podlahu zavnitř? z Detechy (vyrobce tlumexu) mi ho nedoporučili na vnitřní natěr.. doted je/byl byl na podlaze "nejaky černy asfalt" přetřeny patrne stribrnym tlumexem.. no pač se mi tam pořád dostavala/dostává (a zaboha nevím kudy pač pokažde to bylo mokre jinde) voda a už to bylo semtam asi i dřiv chytle (vpodstatě jen "změna barvy" na povrchu),tak jsem to z větší části seškrabal, několikrát odrezovač a ted alkyton (na brzdiče ho v plechovce ani neubylo a to jsme natíral několik vrstev) ..na to chci dat ale zase vrstvu "asfaltu" jak kvuli konzervaci tak odhlučnení.. dřív jsem to dělal u řidiče (tam po odrezovači základovka a bíly balakom univarzal) ,ted vzadu za spolujezdcem (u spolujezdce a za řidičem se to jeví nepoškozené tak do toho nerypu..) .

moc díky.

powerofbass.rajce.idnes.c z/Skoda_100

taky mě pořád sere jak ta kapota nejde usadit,pořád se mi tlačí na hranu "řidičova blatníku" a na druhe straně je mezera.. ale aspon není křivá jak ta puvodní a napasoval jsem ji do zámku,že jde i zavřít což byl taky boj... přijde mi že šrouby v kastli držící panty jsou vyšlehané..kua to by chtěla někoho kdo by to viděl osobně 21 nikoho kdo do toho dělá neznám :( (jen jeden kamoš děla s novýma...)
upraveno 3x, naposled 03.08.2012 14:55:46
08:19:13
11.07.2012
vhml
TO musí bejt strašnej oser dělat o sám.



Když už sám tak ve víčku nádobky mít ventilek z kola a nafoukat nádobku kompresorem
08:03:09
11.07.2012
Eidy
-> haso: Když nemá nikoho k ruce, tak jak to má udělat.

Jde to, já odvzdušňuju vždycky sám a v pohodě, chce to pomalu šlapat na pedál a pomalu ho pouštět. Pak stačí nechat povolený odvzdušňovák s nasazenou hadičkou a krásně se to odvzdušní.
16:23:07
10.07.2012
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
odvzdusnit sa da aj bez pomocnika, len potrebujes dlhu hadicku, ktora dociahne od kazdeho odvzdusnovaka do nadobky. Povolis odvzdusnovak, nasadis hadicku, druhy koniec das do nadobky tak, aby ti brzdovka nespliechala von a pumpujes. Bublinky sa vytlacia, brzdovku nemusis kontrolovat tak extremne.

Idealna je priehladna hadicka, krasne vidis, ci este ide vzduch alebo len cista brzdovka.
15:42:06
10.07.2012
haso
-> Power of Bass: preco odvzdusnujes sam?
15:06:42
10.07.2012
Power of Bass
-> vhml: -> Eidy: akorat sem to zas zavdušnil ještě vic.. 3 to je nahovno dělat to sam.. no kdovikde uz je ten vzduch natlaceny,snad kvuli tomu nemusim vytlacovat vsechnu kapalinu? ...

tak jistze ,.že nejdřiv to musím nějak uschopnit,ale kdoví co si najdou.. nicmene ten podval vyjde draho,nemam a doprava... to by už by mi vyslo levnej to na tehc znackach nechat a platiti pojistku ikdyz sem nejezdil 8 ...

vím ,že to je na 4šroubech,ale nemam to hrdlo druhe co by pasovalo na to víčko,nechapu proč to má jiny pruměr ...
08:52:54
10.07.2012
vhml
-> Power of Bass: válec odvzdusnit lze. Natlakujes válec a povolíš šroub mezi brzdovou trubkou a válcem. Vzduch z válce tak vyženeš rovnou a necpeš ho do trubek.
08:37:34
10.07.2012
Eidy
-> Power of Bass: Pokud máš origo válce, tak ty se nikde neodvzdušňují. Jen kola. Postupuje se od nejvzdálenějšího kola k nejbližšímu.



Hrdlo v blatníku jde vyměnit. Drží jen na 4 šroubech.



Na takovou STK máš jet správně na podválu. Ale každopádně by sis měl bt jist tím, že projdeš. Jinak je to zbytečná práce.



Do starých aut se dáběžně koupit aditivum do benzínu a můžeš vesele jezdit.
20:58:47
09.07.2012
Power of Bass
zdrávím, po delší době opět bych měl dotaz,konečně nedávno došlo na repas předních brzdičů,nové válečky,gumičky,nátěr,něk eré trubky,desky,hadice (kotouče jsem nesehnal,tak musí ještě vydržet).. výměna kapaliny, no nějak se to nepodařilo odvzdušnit.. nemáte nějaký zaručený systém,postup ? totiž se nám podařilo nasát vzduch z nádobky .. (nahovno prace v trávě,kamoš to obíhal od kola ke kolu a neuhlídalo se to). Tak jeslti nejdřív, předek,zadek,nebo dokola,dokříže nebo je třeba někde odvzdušnit válec ?



druhý dotaz, mám pokažene vičko nadrže,nejde zamknout(už od koupě) vzor 6016..koupil jsem si od Girriho (místní člen) druhé funkční totožné,ale vnitřní plastový závit má o několik mm větší průměr,nechápu ,stejný vzor.. druhou tu kovovou přírubu (co je v blatníku trubka/hadice do nádrže na ktere se to šroubuje) co mám tak má taky ten "menší " průměr, lišilo se to nějak od modelu, dá se to "přeoperovat" nebo musím sehnat jiné se "spravným pruměrem" ?



co mě sere nejvíc ,že sem to nestih do platnosti STK (červen) ,takže nevím jak jí ted zas udělat když mám značky v depozitu... (značky mi nedaj bez platné TK a bez značek jet na STK by se mohlo pekelně prodražit a ještě není jisté,že by mi ji dali :-/ )



poslední věc,už mi dochází poslední litry Specialu v nádrži, co tam lejete N95 + aditivum k tomu dostanu na pumpě?



Vím,že se ptám na triviální věci dost hloupě,ale lépe se zeptat a být za pitomce než něco podělat kvůli nevědomosti...

Díky
upraveno 1x, naposled 09.07.2012 21:06:04
20:45:22
22.09.2011
Eidy
-> Power of Bass: Desky přejedeš na 60 šmirglu a budou jak nový.
20:41:50
22.09.2011
Power of Bass
Já tě chápu, věci se maji dělat pořádně ,ale prostě musím to udělat takhle,nahodit funkční "ojetinu" a dobre, pač jinak bych skončil u komplet generalky nejen brzd ale napravy atd :) a do toho se ted jeste pouštět nechci.

bral bych to tak že brzdic už bude ready, a desky a kotouc jsou zvlast,pac jinak jak jsem rikal bych musel resit i hadice atd. samozrejme bude dobre zkontrolovat zrovna i druhou stranu.

Ne že bych tu neměl nejakou sadu novych desek ,ješte puvodni s pacičkama,ale to mam ty co jich je jen pulka vyhodit ? proc ? Za 3roky jsem najezdil sotva par set km ,az je sjedu pak muzu dat dalsi.. (klidne za 5let jestli nezacnu jezdit vic - pokud bude zrat mene jak ten muj 2litr aspon pres klimaticky prijatelne obdobi jako pozdni jaro a podzim :) ) spis nevim,mam tu jedny (3sady ) kere jsou temer nejete ale uz maji drazky..kotouce mam pekne hladke,nechci je jima pokurvit,uz maji cca onech minimalnich 8mm (vim co je to za opruz ,predni brzdy (vydrazkovane kotouce a desky na mem ZXu by mohly vypravet)

opravdu mam rad veci poradne,ale jsou chvile kdy clovek musi pocitat,kdy je to jeste funkcni stav a co je pouztitelne, jinak by rychle prisel na buben .

-kapotu zkusím, snad to bude tak jednoduche a nebude v tom vetsi problem (uz shanim druhou,ale je to ranec a mozna zbytecne ..)
upraveno 1x, naposled 22.09.2011 20:44:48
20:08:16
22.09.2011
Eidy
-> Power of Bass: Jo a tak kapota jde seřídit. Ten zámek v kapotě (no prostě to čúro) je v závitu. Povol kontramatku a zatáhni ho víc do kapoty. Fertig.
20:07:10
22.09.2011
Eidy
-> Power of Bass: Tak jsem se kouknul teď. A? Žádná změna v názoru. Dávat sjetý desky za jiný, míň sjetý, no nevím. Na 2p to nestojí žádnou raketu. Tloušťku kotouče takhle nepoznám.

Podle stavi třmenu usuzuju, že druhej na tom nebude o moc líp. Kousne se třeba za půl roku. Pořád je to polovičatá práce. K takový já poradit nemumím. A nebo se mic nechce. Prostě to rozdělej a oprav. Co víc ti mám říct?

Musíš vyměnit pístky, musíš vyměnit gumičky. A pak tam dáš sjetý desky na sjetý kotouče?
19:54:54
22.09.2011
Power of Bass
Asi jsi se do mých fotek k autu nedíval ,zkoukni je, mělo by na nich vidět teměř vše očem mluvím. :)

Kdyby mi ten pistek dycky nehryznul desky na kotouč tak,že při zvednutém autě nejde kolem potočit a nevypadalo to tak jak vypadá,vůbec to neřeším ,ale gumičky jsou vprdeli,pistek uz orezl (foto).. jinak bych do toho ani nelez. Ale je to podezřelý č.1 co mi brani v tom jet relativne bezpecne max 60 po rovine. Tak to musim vyřešit,jinak nemůužu jezdit ..nechci škoduli rozsekat.. a příští rok to musim dokud bude platna stk dat zase na značky z depozitu .. (taky bych s tim občas chtěl bezpečně a spolehlivě dojet do práce)..

brzdi to jinak dobře, na stk mi nenašli vlastně nic. jen když brzdím tak problikává kontrolka. Jak jsem to sundal ,tak jsem zistil .že desky jsou skoro na plech a kotouč tež skoro na minimu :P (ale krasně cela plocha hladká) takze kdyz na to přijde dám druhe(jete) desky i na druhou stranu.



zahradku sem obrousil a ted navecer odrezovac.. mám stribrny sprej, ale asi radsi koupim klasickou sedou barvu,nebo pouziju bilou co mam (zatim)



taky mi ponekud nahovno sedi kapota, vseci mi rikaj ze to mam otevrene.. auto bylo bourane,ale kdyz sme to ted koumal neprijde mi pokrivena,jen cela jakoby zvednuta (i u pantu),tesneni je jeste necim podlepene-asi proto ze by jinak nekde drela?..



a co teda na tu podlahu a jakou brzdovku,ma msysl vymyslet neco "specialniho" ? tohle ted nejvic hori protoze to mam rozdelane.



chladici okruh jsme mel v lete rozdelany, chladic porsel "detoxem" v podobe roztoku sody dle navodu ,takze uvidime jestli budeme stale vařit, termostat byl taky v haji,ted nemam zadny.(stejne nejezdim)v okruhu cista destilka (mel jsem nemrznouci smes ale polovina se mi ztratila a neminim ted vyhazovat haky za "fridex" aby se odparil... pres leto 4)
upraveno 1x, naposled 22.09.2011 20:04:16
18:01:58
22.09.2011
Eidy
-> Power of Bass: Tak dávat nový desky jen na jednu stranu je podle mě pěkná prasárna a hloupost.

A pokud to chceš udělat jak píšeš, tak třmen rozeber, vyndej pístky, očisti je a případně přelešti, prohlídni gumičky a případně je vyměň, namaž to na brzdy určeným mazivem, slož to a jezdi. Mazivo koupíš v autodílech. Jinak s úspěchem na rozhejbání pístků a/nebo jejich udržení v provozuschopném stavu (pokud je třmen složenej) používám silikonový olej ve spreji.

Zahrádku bych určitě nechromoval. Buď to bude ošklivý, protože nachromuješ všechny škrábance a bude to nic moc, nebo to dáš někomu, kdo to umí a zahrádka bude stát ranes. Navíc to nebylo určitě origo.
17:01:03
22.09.2011
Power of Bass
chci to udelat pořádně,ale tam kde to vyžaduje rozsahlejší GO je ted škoda nových dílů, lépe opravit at to dobre funguje i jetymi vecmi (skoda davat na jednu stranu nove desky kdyz mam sadu uz jetych a tyhle sou na vyhozeni, kotouce jsou stejne taky uz marne,ale na to malo co ted najezdim pokud vubec to staci ) a nove dily shanim a skladuji až jednou snad dojde na komplet renovaci.. at jsem pripraven :)

motor ma byt cca 30tis po GO delane v 90tkm.. tak prosim nestraš :D tichy chod na volnobeh,vic nepoznam.

okno- tak proste v tesneni nekde musela byt dirka nebo co,z pod hlinikove listy se delaly bublinky...



-jeste tu mam "rozdelanou" zahradku.. puvodně šedá,ale chyta rez, vzal sme vrtačku s kotoučem,přiklepem to jde dolu dfofrem,tak váhám co sní? očistit a nechat chromovat? nebo jen odrezovač,zaklad, lak? bílý k bilému autu? ... (duležita otazka nejen vzhledu ale i originality,je pekna nepokrivena,kdybych sni chtel nekdy z hecu jezdit :D
upraveno 2x, naposled 22.09.2011 17:04:31
16:45:04
22.09.2011
Eidy
-> Power of Bass: To záleží všechno na tom, jak moc pečlivě to máš v plánu udělat. Buď aby to fungovalo jako běžné vozidlo, nebo si to chceš udělat z gruntu pro radost? Protože buď můžeš rozebrat a opravit jen jeden brzdovej třmen a nebo rozhodit celou soustavu a repasovat všechno. To by skončilo kompletní opravou celýho auta.

Motor vaří? Záleží proč. Buď je ucpanej chladící systém nebo je v pytly celej motor. Tady je to vzhledem k finanční náročnosti GO a dostupnosti motorů Fa trochu otázka co a jak moc chceš. GO vyjde odhadem na 15000, zatímco za ty samý peníze seženeš 4 pěkný motory Fa. Samozřejmě pak budeš muset řešit úpravu sání, výfuku a sahary atd., ale to se všechno dá.

Řešit zatékaní kolem skla silikonem bych viděl jako poslední řešení. Na Kóču jsem koupil nový těsnění a neteče tam ani po přechodu ze 6mm skla na 4mm makrolon. Jsou prostě měkký a těsní.
16:19:29
22.09.2011
Power of Bass
takže,když už jsem to tu založil, rád bych pokračoval..

Budu opravdu rád za každou radu !

Budu postupně řešit více věcí ze všech možných "oborů" ,podle toho v čem se zrovna budu rýpat a s čím budou problémy. Bohužel nemám k sobě nikoho kdo žije v touto závislostí a vyzná se,takže budu moc vděčný za Vaše poznatky zkušených majitelů škodovek :)

právě kvuli vaření a nebezpecnemu chovani,tahani na stranu jsme to nakonec vzdal a odstavil ..



začnu:

- roh čelního skla kudy mi dovnitř delší dobu teklo aniž bych to zjistil jsem zasilikonoval z vejší strany "zhora-zdola",t akže už konečně neteče, podlahu jsem škrabal a několikrát odrezoval,vytřel několikrát základem.. čím natíráte podlahu? Body 930 na podvozky? nebo to nebude dobre (kufr v ZXu co mám na běžné ježděni jsem tak vyřešil a je klid..nesmrdi)..

Čim a jak tedy natřít podlahu, přetirat pak opet tlumexem? (at se mi na to nenalepi tkanina podlozena pod koberci) foto v karte auta (dole je odkaz) koroze byla naštěstí slabá,ale když to zatřu chci at je to na věky dobré :D



- chci (musím viz foto v kartě, vyndal,roztahl klavivy a stejně to zas zatuhlo po prvním sešlapnutí)repasovat předni brzdič, pistky mam,gumicek hafo, co koupit jako mazivo na gumicky ? Jak tam patri ty gumičky a manžety atd.. ? v knize pro tuto opravu mam akorat "svěřit servisu" a v současném stavu je to rozpadle,že nepoznam co a jak bylo :) (viz foto)

jakou brzdovku? predpokladam ikdyz se nejezdilo bude lepsi to cele vypustit, vyplachnout a dat novou, ikdyz brzdilo to dobre.



to je ted asi nejaktualnejší..



-ještě mi tu přišly 2nová vička,jedno dle čisla je nove s přetlakem 0,04Mpa na 1203.. druhe bude snad pasovat na kilo (je to takova ta chromovana "ružice") , myslíte,že vyměnou vička,za vičko kere bude mit gumu (uz se rozpadla a tudiz nedrzi pretlak) auto prestane po cca 15-20minutach jizdy vařit? nebo je chyba jinde, dřiv to nedělalo,nebyly žádné vedra když stím byl problém.(už jsem to tu tehdy zkoušel řešit)

-auto jsem taky posledni dobou musel celkem trapit dlouhym startovanim,nechce vubec chytat, přitom kdyz jsem to pred 3lety (moc sem nenajezdil, dost stalo) tak chytalo hned ale zas hur chcipalo. po precteni navodu v knize,se syticem chytne hned bez pridani plynu :P - dusim to ? zkousel jsem mackat pedal,nemackat, napumpovat pumpickou...

je to na pytel,psat sve myšlenkové pochody sem,chtelo by to nekoho osobne 8
upraveno 2x, naposled 22.09.2011 16:32:29
Extreme Tyres