skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia I
-> Milan 136: mám namysli to, že první CR byly jako nutný mezičlánek, aby se stihnul dovyvinout plnohodnotný nový motor. První motory vycházeli z PD s jinou hlavou. Dnešní seriově montovaný motory, někdy označované jako CR+ je v podstatě nový motor, rozdíly oproti PD.
-> Max: který evoluce máš na mysli?
nový koncernový diesly CR mají dvě evoluce, ta první měla spousty much. Druhá má spousty odlišností a fungeje to celkem dobře. Ale to myslím neni k tématu ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
U těch 2.0TDi praskaji hlavy, ale jen u 16v a roky 2005-6 , ale je tam spoustu dalších problémů jako např náhon olejového čerpadla s vyvažováky(to naštěstí oktávka nemá), podfukující vstřiky(šrouby který je držej jsou z bláta nebo modelíny) klapka na sání, piezoelementy ve vstřikách(to naštěstí oktávky taky nemaji), dvouhmota má taky životnost jak noční můra.
Jinak mimochodem stejný motor dávalo(možná pořád ještě dává) do svých aut Mitsubishi(kupujou od koncernu) a nikdy jsem neslyšel že by s tim byly nějaké problémy. Je to dáno tím že jich jezdí málo, zatím co oktávek, golfů a passatů jezdí tolik že i těch co kleknou je pak strašně moc.
Zlatá 1.9, po HTP je ten naftovej dvoulitr snad největší sračka co koncern udělal.
Zase na druhou stranu jede to hodně pěkně a dneska jsou kvůli emisním limitům všechny auta tak přetechnizovaný že si člověk nevybere protože tyhle problémy maji úplně všichni.
Jinak mimochodem stejný motor dávalo(možná pořád ještě dává) do svých aut Mitsubishi(kupujou od koncernu) a nikdy jsem neslyšel že by s tim byly nějaké problémy. Je to dáno tím že jich jezdí málo, zatím co oktávek, golfů a passatů jezdí tolik že i těch co kleknou je pak strašně moc.
Zlatá 1.9, po HTP je ten naftovej dvoulitr snad největší sračka co koncern udělal.
Zase na druhou stranu jede to hodně pěkně a dneska jsou kvůli emisním limitům všechny auta tak přetechnizovaný že si člověk nevybere protože tyhle problémy maji úplně všichni.
no 30 km do školy :D tak nwm
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no a pak budeš co chvilu měnit olejovy čerpadlo
to se tam sere nehorazně,1,9 super ale za 2,0 je tragedie-> MMMilannn: tak poud to mas fakt jen na male trasy tak tdi by nebylo moc dobre kor v zime ale jakrikam kdybych ja na to měl tak jedině tu 1,9 naftu
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> palinator: to jo, maličko žerou vodu
ale s blokama ne
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: Nemam :-)
-> Milan 136:
Ale s hlavama problémy jsou ne? Minimálně s těma 16v..
Ale s hlavama problémy jsou ne? Minimálně s těma 16v..
-> Matthes, záškodník z TechWebu 13.06.11 21:30:00:
Máš zkušenost?
-> Matthes, záškodník z TechWebu 13.06.11 19:47:29:
2,0 TDI je na hovno, lepčí 1,9 TDI powered by Dieselpower.![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
Máš zkušenost?
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 13.06.11 19:47:29:
2,0 TDI je na hovno, lepčí 1,9 TDI powered by Dieselpower.
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Jumbo: blbost s tím dvoulitrem
-> Nwkt: A hlavne Jirik ma urcite koule v poradku, to je taky plus.
-> LoOoLiK: Do tvýhlo limitu se vejdeš a i s přepisem ti zbyde ještě na několik nádrží
skoda-virt.cz/cz/.../1261 42-cerne-ovce-citroen?goto post=2...
skoda-virt.cz/cz/.../1261 42-cerne-ovce-citroen?goto post=2...
za kolik ale ?
-> LoOoLiK: Kup od Jiříka, bude prodávat libovou Xantii
a co citroen xsara a nebo golf 3 do těch peňez ?
-> tunerlada: 1,9 TDI je dobre na dlhe trasy. ak to mas na priblizovanie do prace kusok od domu, a sem tam niekam vybehnut. jasna volba je 1,6MPi. udrzba voci TDI je takmer ziadna. a studene starty a kratke trasy TDI moc neprospieva. tak preto moja volba na MPi
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 2.0 TDi prý rády praskají bloky, protože jsou převrtané z 1.9 a je to dost poddimenzované. Mám to z několika zdrojů, tak myslím že by tomu šlo i věřit...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: www.autopruvodce.cz/testy
/skoda_octavia_combi_rs_cr
_2.0tdi_dsg takúto CR ko ,,, alebo Pd čko
-> tunerlada: A co radsi 2.0 TDi? :)
-> tunerlada: on asi počítal v eurách no
-> MMMilannn: ale on se ptá na auto do 50 tis
a teda kdybych si uz kupoval oct II jakožto by mi v budoucnu nevadila tak taky jedině 1,9 tdi
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
adamisko 12.06.11 21:58:16 napsal:
→ suri: a je to snad nejlepsi motorizace kterou muzes ve
Felicii mit?? najlepšia asi nie pre mňa ale ani najhrošia
→ suri: a je to snad nejlepsi motorizace kterou muzes ve
Felicii mit?? najlepšia asi nie pre mňa ale ani najhrošia
-> LoOoLiK: komu není rady tomu není pomoci. Jo ten pasat je jen o rok starší je to TDI co hovno žere a je v plný palbě včetně kůže. Ale je lepší si koupit socku 1.6 po bouračce
-> Matthes, záškodník z TechWebu: co ja viem tak cidlo teploty a lam(ba)da sonda ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> haso: Treba motor
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> LoOoLiK: tak tak kup si toho passata...len sa skus vyhnut elektrickym oknam /ak niesu origo/ a klime domontovavanej...lebo zbytocne sa to moze srat...
miesta je vtom mega a na zaciatok ti to staci, a pasuju do toho daktore diely aj z oktavie![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
miesta je vtom mega a na zaciatok ti to staci, a pasuju do toho daktore diely aj z oktavie
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MMMilannn: Kdybych mel 200 000 tak si koupim transita nebo caravelu. Velka prostorna auta...
→Matthes, záškodník z TechWebu
skoro za 8300€ ;)) kvalita, ktora sa oplati, a mas skoro nove auto.
skoro za 8300€ ;)) kvalita, ktora sa oplati, a mas skoro nove auto.
-> MMMilannn: Za 50 koliku? Ty ses taky manas ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
No neviem ale ten odkaz čo tu dal Tom.T už nefunguje, inzerát tam nieje, buď sa auto predalo, aj keď neviem kedže dátum vystavenia bol len dnes alebo je to nejaký ojeb...![19](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/19.gif)
![19](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/19.gif)
ak chces spolahlive auto. tak sa pozri po octavii II, motor 1.6 mpi 75kW je slusny. nema velku spotrebu a je spolahlivy. ja mam rocnik 2006 s tymto motorom a max spokojnost. spotreba slusna, velkostne tiez vyborna volba. je to auto s minimalnymi investiciami. tankujes a jazdis
-> LoOoLiK: Za 50 Octu určitě ne, to jsou všechno auto před nebo po smrti, kámoš si takovou koupil a je z toho nešťastnej
Za 50 koupíš dneska všechno to je ten problém no
Ale ten Passat je solidní auto, je mě osobně daleko sympatičtější než jeho nástupci ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> LoOoLiK: kup toho passata
lidi tak co by ste mi doporučily za auto ? :) chtěl bych něco věčího a aby to moc nežralo a nesralo se to :( ? je mi jasný že do auta budu muset investovat ale co ?
-> Mr_Kubas: Tyjo tak si projedte sauto sou tam i levnejsi.
Za to Mondeo je to slušná cena, tam musí bejt nějakej háček ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Syny: Ceny sou i mensi no... Tezko rict, ale je to super kara :-)
-> alpin: Me by furt zajimalo zda to je motor z transita nebo ne ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tyvole nojo
Tykravo a ja mel za to ze to je ten novejsi Focus - je mu to docela podobny... No ale nic to nemeni na tej podezrelej cene a relativne novych SPZ :)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja len tak
ale tie dvojlitre si dosť fajn
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> alpin: Nojo ale tady neni rec o tech starych TD, to byly vrazdy.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: sierry mávalí tiež čerpadlo od lucas a bola to hrôza ( 1,8TD ) ale do mondea by som sa nebál , ani do dej 1.8 s boschovím čerpadlom.. dnes sa to už nechá zohnať keď sa poserie
-> Syny: Tyjo uz to nechlastej, jednak to je mondeo a druhak nebrat se rika o starych fordich dizlech. Tyhle novy uz sou lepsi. Jen v mondeu je prej dobry se vyhnout 2,2TDCi s cerpadlem Lucas.
-> vhml: Ale cenovka je na auto s 200 000 km a při devíti letech stáří docela divoká.
Stav nestav. Nedává k tomu nabitou CCSku s kreditem 30 000,- na pohonné hmoty? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Trocha spamu :-D
Známej prodává celkem hezkýho Focuse, potřebuje dodávku.
ford.sbazar.cz/ford-focus -1-8-tddi-combi-kdyne-o582 1458.html
Známej prodává celkem hezkýho Focuse, potřebuje dodávku.
ford.sbazar.cz/ford-focus -1-8-tddi-combi-kdyne-o582 1458.html
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 13.06.11 08:45:27: To bude dobrej podraz :) Auto ma spz 4H8, to znamena ze zas tak dlouho ho 2. majitel mit asi nebude. Tyhle novejsi focusy se prodavaj az tak od 110 000 :) Takze proc tenhle stoji pulku je mi zahadou. A navic jak uz tady Samantus driv pravil - Ford a nafta nebrat :)
-> pavel14: tak tak ![52](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
![52](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
Tak to se pletete v 98 se objevila ta lepší palubka pro verze glx a slx ale u lx byla pořád ta původní palubka. Po faceliftu došlo k přeznačení výbav a původní palubka byla ve verzi classic až do roku 2004 a ta lepší se dávala jen do ambiente a elegance
-> tunerlada: starej interier končil v roce 98 pak už jsou v podstatě stejný