skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia I
-> palinator: Různě, ale dá se říct že odcházejí mezi 100000-180000km, mechanicky neodcházejí, zkratovává se v nich ten piezobazmek. Nové co dávaji budou už asi OK.
saskyn2 03.11.11 18:06:25 napsal:
→ Tom.t – malej ale vychcanej překupníček: To sis asi
trochu popetl, právě že ten sup v 2.0TDI už má 6q kterej se nesere a
vydrží víc než 1.9. Jednu mam ležet v garáži asi pět let a nikdy to
nikdo nechtěl:-( Bohužel do 1.9 nejde, bo nemá čidlo na tacháč(bere to
už signál z ABS)myslím převodovky 6Q 2,0 tdi 103kw třeba s kódem HDV .. tam je problém s tím ložiskem protáčejícím se v obalu skříně ..
→ Tom.t – malej ale vychcanej překupníček: To sis asi
trochu popetl, právě že ten sup v 2.0TDI už má 6q kterej se nesere a
vydrží víc než 1.9. Jednu mam ležet v garáži asi pět let a nikdy to
nikdo nechtěl:-( Bohužel do 1.9 nejde, bo nemá čidlo na tacháč(bere to
už signál z ABS)myslím převodovky 6Q 2,0 tdi 103kw třeba s kódem HDV .. tam je problém s tím ložiskem protáčejícím se v obalu skříně ..
-> saskyn2:
Jasný... a ty origo vstřiky vydržej kolik? Jestli se to dá určit s železnou pravděpodobností.
Jasný... a ty origo vstřiky vydržej kolik? Jestli se to dá určit s železnou pravděpodobností.
-> palinator: Není to ofiko repas přes vw, ale zlatý český ručičky![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> saskyn2:
Aha, já nevěděl že se dělá repas..
Aha, já nevěděl že se dělá repas..
-> palinator: Náhradní nemá cenu kupovat, protože stojí cca 17000 jeden a postupně odejdou všechny čtyři. Je lepší je nechat zrepásnout, i s novou lištou to vyjde na 10-12tis. za sadu a mělo by to být už po elektrické části(piezo) poléčené navždy
Edit: A když už nové tak jedině na záruku
Edit: A když už nové tak jedině na záruku
-> Milan 136:
A ty náhradní vstřiky jsou už nějak poléčený nebo je to furt poruchový origo?
A ty náhradní vstřiky jsou už nějak poléčený nebo je to furt poruchový origo?
-> Milan 136: Jasné, blbě jsem to formuloval, piezo mají jen 3C passaty 16V 103kw a všechny 125kw 2.0TDI(Oll rs, golf, jeta touran atd.)
-> saskyn2: vím, dělám v tom. Teď tu byly dvě RS a pěkně jeden po druhým. Při třetím odtahu už chtěl vyměnit zbylý dva.
Piezo má i strejda v Touranu(BMN jako u RS)
Piezo má i strejda v Touranu(BMN jako u RS)
-> Milan 136: Už i ty PPD nejsou takový strašák jako kdysi, znám minimálně dva lidi co to uměj opravit, cena za sadu 4ks je poloviční než cena jednoho vstřiku ve vw
ale hlavní problém je že při poruše jednoho z..ranýho piezo ti to chcípne, třeba na dovolený v HR a to je pak mazec...
A vozit si sebou diagnostiku a odpojovat vstřiky někde a cestě u auta za tyhle prachy je fakt masaker.
Na druhou stranu se asi ve vw trochu probrali, protože ted měněj PPD siemens vstřiky na záruku, neomezený počet km, do 7 let, ale musí být vyplněná serviska. Jinak piezo maji jen Passaty 16v a O2 RS
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
ale hlavní problém je že při poruše jednoho z..ranýho piezo ti to chcípne, třeba na dovolený v HR a to je pak mazec...
A vozit si sebou diagnostiku a odpojovat vstřiky někde a cestě u auta za tyhle prachy je fakt masaker.
Na druhou stranu se asi ve vw trochu probrali, protože ted měněj PPD siemens vstřiky na záruku, neomezený počet km, do 7 let, ale musí být vyplněná serviska. Jinak piezo maji jen Passaty 16v a O2 RS
-> Milan 136: jj to je potom pre ozajstných gurmánov , nič idem kukať , ďakujem
-> palinator 02.11.11 22:41:46: ano. BSS je osmiventil
-> mAATT: tak to mi asi nějak uniklo, neb to asi nikdo nemá. Ale ani ten kód motoru mi nic neříká a to je divný
-> suri 03.11.11 15:09:31: EE, BSS je osmiventil a ten je ok.
Problém s hlavama je 16V. nejlepší je, když jsou tam ještě piezovstřiky![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> mAATT: tak to mi asi nějak uniklo, neb to asi nikdo nemá. Ale ani ten kód motoru mi nic neříká a to je divný
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> suri 03.11.11 15:09:31: EE, BSS je osmiventil a ten je ok.
Problém s hlavama je 16V. nejlepší je, když jsou tam ještě piezovstřiky
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: To sis asi trochu popetl, právě že ten sup v 2.0TDI už má 6q kterej se nesere a vydrží víc než 1.9. Jednu mam ležet v garáži asi pět let a nikdy to nikdo nechtěl:-( Bohužel do 1.9 nejde, bo nemá čidlo na tacháč(bere to už signál z ABS)
-> suri: s hlavami neviem ale s prevodovkami určite![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136: to je ten dvojliter z problémami z hlavami?
-> Milan 136: 85kw tdi se do Superba dávalo, nějak ke konci výroby.. kód motoru BPZ..![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> suri:
2,5 TDI snad zabíjel hlavně longlife interval pokud se nemýlím.
-> Milan 136:
Ty dvoulitry jsou ještě 8v? DPF viz pár řádek níže.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
2,5 TDI snad zabíjel hlavně longlife interval pokud se nemýlím.
-> Milan 136:
Ty dvoulitry jsou ještě 8v? DPF viz pár řádek níže.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> suri: no, spíš kus od kusu. Já bych asi šel do tý 96. Nebo jsou pak ty dvoulitry 103 kW, ale to už má DPF. Ale celkem to funguje, jen jsou tam aditiva na cca 120tkm
-> venni 02.11.11 20:28:46: no jak se to vezme. defacto delali .-)
-> venni: jj-> Milan 136: mne sa tiež viac páči , s tými 2,5kami je to veľmi vážne alebo kus od kusu alebo zlá údržba? z tou 96kw 1,9 problémy nie sú?
-> suri: velká škoda,že tyhle auta nedělali v kombajnu :(
-> suri: Tak záleží na každým. Na těch 2.5 se vydřou vačky a třeba to dopadne i KO hlavama. i je dle mě ten motor moc těžkej. ale zvuk nemá špatnej.
Ten druhej vypadá dobře, po faceliftu. Akorát je tam nějaká kravina. Je tam 115 PS psáno, což je 85kW a to sup neměl...
Automat bych já za sebe nebral. Vůbec mě nebaví s ním jezdit
Ten druhej vypadá dobře, po faceliftu. Akorát je tam nějaká kravina. Je tam 115 PS psáno, což je 85kW a to sup neměl...
Automat bych já za sebe nebral. Vůbec mě nebaví s ním jezdit
skoda-superb.autobazar.eu
/25-tdi-v6-elegance-id2814
311.html
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Superb-19-TDI-PD-11 5PS-112007-levne.php
otázka na Milana136 - ktoré? ktoré doporučuješ tj akú motorizuáciu superbu , manuál automat a pod ? jednotlivé prajavy ? díky
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Superb-19-TDI-PD-11 5PS-112007-levne.php
otázka na Milana136 - ktoré? ktoré doporučuješ tj akú motorizuáciu superbu , manuál automat a pod ? jednotlivé prajavy ? díky
-> Athlonek: tak tak
-> Milan 136: To tam bude i stará palubka.
-> Milan 136: aha , ešte som si ten prelis nikdy tak nevšimol , len mi to takto naprázdno udrelo do očí ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> alpin 02.11.11 19:25:20: ještě černý kliky, osvětlení RZ, čirá okna a 14 kola vidím
-> Athlonek: asi i dřív
-> alpin: ten prolis má každá. a přes ní lištu. Tohle je dle černých zrcátek socka Classic. Tak proto
-> alpin: ten prolis má každá. a přes ní lištu. Tohle je dle černých zrcátek socka Classic. Tak proto
dotaz : všimol som si že táto octa nemá oterové lišty ale len takúto vylisovanú lištu , odkedy sa to robilo alebo pri akých výbavach ?
-> palinator: Nebylo to s přechodem na označení Tour?
-> Athlonek:
Od určitého roku se to přestalo dávat.
Od určitého roku se to přestalo dávat.
-> venni: Nechybí na té tvé Octavii označení vybavy na předních blatnících?
Pokud si dobře pamatuju tak O1 po face 81 kw má kod motoru ASV.
Jinak nová serviska stojí 80 kč, borci umí autorizák taky ošéfovat, ale když už by to někdo takhle hrotil tak už i tu motorovku přepíše, ale snad se to až zas tak moc netýká těhle levnějších aut.
Jinak nová serviska stojí 80 kč, borci umí autorizák taky ošéfovat, ale když už by to někdo takhle hrotil tak už i tu motorovku přepíše, ale snad se to až zas tak moc netýká těhle levnějších aut.
-> palinator: ne skutečný stav se něřešil,vybledlý razítka ze servisky plus to ověření přes autorizák stačilo.Červený íčko to má na zadních dveřích,nevím jestli se dělalo i na dekl od motoru,ale na to bych řekl že to nejezdí:)Kod už si nepametám,kupoval to kamarád a ja se na to pořádně vrhnu až v sobotu.
-> palinator: 1.6 CR má jednotku siemens VDO, v passatu nebo Oll rs to jde, u 1.6 nevím, zatím se mi žádná nedostala pod ruku
-> palinator: 1.6 TDi má EDC17 tuším a UDS protokol. Tak nevím, co vag zvládne
-> saskyn2:
A úplně nový Škodovky, např. 1.6 TDI?
A úplně nový Škodovky, např. 1.6 TDI?
-> palinator: Ano, snad všechny O1 v naftě by měli jít, třeba u G3 to nejde, u benzínový fabky taky ne.
-> saskyn2:
A EDC15 je u většiny aut s TDIčkem nebo jak to je?
A EDC15 je u většiny aut s TDIčkem nebo jak to je?
-> palinator: Dá se to vyčíst vagem z motorové jednotky, ve vagu je na to aplikace ČTENÍ SKUTEČNÝCH KM funguje to jen u jednotek EDC15, EDC16. Ze serva jedině u fábie, případně z dsg u novějších aut
EDIT: Dá se to také přepsat, takže 100% jistotu nemáš nikdy.
EDIT: Dá se to také přepsat, takže 100% jistotu nemáš nikdy.
-> palinator: netuším, nepátral jsem po tom, abych se zase nenasral ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Luky.:
A nevíš co je k tomu potřeba a u čeho to jde?
A nevíš co je k tomu potřeba a u čeho to jde?
-> palinator: jo, někde se to nechá vyčíst. Takhle nám nedávno zjistili, že "zaručeně původní" Golf IV, co jsme před pár lety koupili, byl bouranej a stočenej o 100 000. Pak se na tom teď nemá všechno sypat
Ale těžko prodávajícímu něco dokázat takhle po 4 letech...![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![37](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/37.gif)
Ale těžko prodávajícímu něco dokázat takhle po 4 letech...
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Athlonek:
Já už si to přesně nepamatuju, ale údajně se to nechá přečíst z motohodin čerpadla nebo serva. Snad je na to i nějaký přepočet. Byl tuším tady někde zrovna nedávno flame na tohle téma. Nevím nebo nepamatuji si, jaký je teda závěr.
Já už si to přesně nepamatuju, ale údajně se to nechá přečíst z motohodin čerpadla nebo serva. Snad je na to i nějaký přepočet. Byl tuším tady někde zrovna nedávno flame na tohle téma. Nevím nebo nepamatuji si, jaký je teda závěr.
-> palinator: Jak vyčteš skutečný stav km, někde z motorové jednotky?
-> venni:
Vypadá moc pěkně.
Vyčíst skutečný stav km jsi nezkoušel? Proč to nemá červený íčka, když je to 81 kW? Co je to za kód motoru?
Vypadá moc pěkně.
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> saskyn2:
![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Milan 136: 1300kč litr, jsou tam 4l, vystačí na 150tis. Ale tedy konkrétně já než bych to doléval tak raději jak psal -> palinator: vymlátit, návštěva dieselpoweru, návštěva sběrny(za tu hmotu z DPF je kolem 3000) a vyjde to na mín než dolévání močky a je klid navždy![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: Mi jsme včera koupili totok...auto.bazos.cz/inzerat/...
/SKODA-OCTAVIA-COMBI-19TDI
-81kWrv2004KLIMAALUTOP-STA
V.php Skoro hoďku jsem jí procházel a bouraná na 90% nebyla.Historie ověřena podle VINka a zachovalejší kousek se jen tak nevidí...snad bude majiteli sloužit dlouhá léta.
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Jak jsem psal, v motorech Fordu se zatim vubec nevyznam - ktery jsou ok a kterym se vyhnout, takze zatim nevim.
-> havlik: O focusu jsem premyslel taky. Zatim jen tak zkoumam prave pro a proti a co bych radsi, letos nic kupovat urco nebudu.
-> havlik: O focusu jsem premyslel taky. Zatim jen tak zkoumam prave pro a proti a co bych radsi, letos nic kupovat urco nebudu.