skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120 Ls ´83 a chrom ?
prohledat
94 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.04.2011 do 09.05.2012, založil/a Vojta P. - zrušená registrace
08:52:58
09.05.2012
09.05.2012
lokaj
Tady je zvětšenina části paragonu, který potvrzoval, že majitelka své nově nabyté auto již zaplatila na poště složenkou to znamená cash.. Pak jí auto vydali. (obrázek níže Š 130 L TRC-54-06)
08:50:58
09.05.2012
09.05.2012
lokaj
Davide díky vnesl si do toho trochu světlo. Já jsem si například myslel totiž že chrom nápis 130 L vznikl až po větším nápisu z plastu 130 L. I ten zbytek potvrzuji. Já měl Š 130 L z MB r.v.10/1986 a ta měla ten zvětšený nápis 130 L vzadu, v předu na masce klasický nápis Škoda 130 a interiér ala 120 LS, jen na víc vzadu byly dokoupeny samonavíjecí pásy. A ještě za zadními sedadly velkou pákou se vypínala komplet elektrika, aby to nikdo neukradl.A zároveň jsem měl Š 130 GL, která jakoby byla vyrobená pro zahraničí a ta měla všechno (viz obrázek dole TRC-51-36) co tam pán chtěl (penízky nebyly problém), krom zadních opěrek hlavy. Jinak chrom. nekulatá záslepka (ala Felicia) na víčku nádrže, celoplošné béžové poklice, černá střecha,přihrádka pod palubovkou, originál koženkový kryt AZ Vrchlabí na díru na autorádio atd.. to všechno mělo.
13:31:31
08.05.2012
08.05.2012
Koláčný
tak my máme doma Š130L, která je z Vrchlabí z roku 85, koupená v Tuzexu, má od výroby GL palubku, ipury, zadní opěrky a dokonce zatahovatelnou clonu zadního okna...dodatečně se dodělávalo jen střešní okno a zadní pásy...
22:48:25
17.09.2011
17.09.2011
Enggik
-> David. 17.09.11 08:29:13: Dík a jsem zas o něco chytřejší
08:35:49
17.09.2011
17.09.2011
David.
-> 1560: v základu byly u 125tky kulaté bez otáčkoměru, dala se doplatit(např. sousedi měly na chatě originál novu 105tku a měly tam z výroby hranaté budíky- rok 88) ale ke konci tam už davaly co jim přišlo pod ruku takže jsem viděl 125tky i s hranatýma a originál
08:33:26
17.09.2011
17.09.2011
David.
-> sep: ano dodatečně se dodělávaly tyto nástřiky, máš pravdu v tomto,ale jak to bylo s výběrem při přípravě nevím, každopádně při montáži byly už pásy rozdělené na tuzemsko a export a možná i na lakování,protože do ciziny bývaly občas i jiné barvy
08:29:13
17.09.2011
17.09.2011
David.
-> Enggik: již jsem to tady několikrát vysvětloval 8/84-8/86 byla obyč L se stejným štítkem jako mají 105,120 pod zadní pravou svitílnou to bylo obačejný elko (L palubka, otáčkoměr to mělo, lišty plastový zněvnu na dveřích ne,ipury na dveřích zevnitř ne, obyč elkový tapecy...) v tomto období ale neexistuje GL, místo toho je značení jak mám já a např. Pavel nerez nápis komplet na pravé straně spojleru ŠKODA 130L což v té době znamenalo vlastně GLko, no a od modelu 87(8/86 se přešlo na značení L mělo škoda a větším 130L (jako 125tka větším) pod pravým světlem a GLko (do té doby 130L v nerezu na spojleru) se změnilo na ŠKODA 130 GL nerez nápis na zadním spojleru
21:30:52
16.09.2011
16.09.2011
Lukaso358
-> Enggik: Ty bys měl ale navíc na štítku to G
21:27:26
16.09.2011
16.09.2011
Enggik
-> Pavel P..: Tak jsem tušil správně
Pak mi teda někdo vysvětlete význam typu 130GL. By mně v tý době asi dost namíchlo kdybych si škudlil na 130GLko, abych mněl něco extra, a pak zjistil že si soused koupil obyč. 130L a má v tom tu samou výbyvu co já.
Pak mi teda někdo vysvětlete význam typu 130GL. By mně v tý době asi dost namíchlo kdybych si škudlil na 130GLko, abych mněl něco extra, a pak zjistil že si soused koupil obyč. 130L a má v tom tu samou výbyvu co já.
21:12:11
16.09.2011
16.09.2011
Pavel P..
-> Enggik: ano ano... mám model 86 z Vrchlabí, 130L a výbava GL
21:03:32
16.09.2011
16.09.2011
Enggik
-> Vojta P.: -> 1560: myslím že byly i obyč budíky jak psal Vojta. Nedávno jsem jednu viděl,libovka, najeto cca 45tis. a mněla obyč eLkový.
-A k tomu intériéru 130L: Mám doma dvě. První je model 86", Vrchlabí, ale výbavou prakticky odpovídá 130GL (IPUR palubka, GLS tapeci, černý látkový potahy s bílým pruhem a IPUR opěrkama). Tuším že to samý má i Pavel P. A druhá je model 87" vyrobená v Boleslavy a interiér je obyč eLSo. Myslím si teda že auta z Vrchlabí byly tedy vybavený líp, prakticky odpovídaly 130GL.
-A k tomu intériéru 130L: Mám doma dvě. První je model 86", Vrchlabí, ale výbavou prakticky odpovídá 130GL (IPUR palubka, GLS tapeci, černý látkový potahy s bílým pruhem a IPUR opěrkama). Tuším že to samý má i Pavel P. A druhá je model 87" vyrobená v Boleslavy a interiér je obyč eLSo. Myslím si teda že auta z Vrchlabí byly tedy vybavený líp, prakticky odpovídaly 130GL.
13:54:04
16.09.2011
16.09.2011
sep
-> David.: :člověče to si moc nedovedu představit že na lince se dělá výběr série co jde ven a tím pádem na ni jde víc barvy nebo plastizolu ?Co jsem četl ve starých SM tak to bylo v režii dovozce (konkrétně německo) kdy fungl nové auta hned po převzetí šly do dílen kde jim dali dodatečné nástřiky dutin a problematických partií právě aby mohly splnit těch 6 let záruky,ale i tam uváděli že je to z jejich strany nutnost jelikož auta chodí ve stavu kdy by tu záruku zkrátka nemohli dát.
10:04:51
16.09.2011
16.09.2011
Vojta P. - zrušená registrace
-> 1560: no já viděl jen s klasickýma budíkama z eLka bez točkoměru, s rapidíma ještě ne
09:38:56
16.09.2011
16.09.2011
1560 - zrušená registrace
-> Vojta P.:
125L měla vždy budíky Rapid, ne? Nebo minimálně jsem jinou ještě neviděl.
125L měla vždy budíky Rapid, ne? Nebo minimálně jsem jinou ještě neviděl.
09:06:08
16.09.2011
16.09.2011
Vojta P. - zrušená registrace
-> lokaj: to je fakt, na západ šly auta s lepší antikorozní ochranou aby splňovaly sliby škodovky, a záruční lhůty na prorezivění kastle. JInak jak píšeš s tím tuzexem, takto jsme přišli ke 125L, zelená barva, zadní opěrky, bílý poklice, palubka sice L ale budíky Rapid, bylo absolutně bez závad, tak proč zůstalo tady sem se nikdy nedověděl.
a k té 130L..ty měly interiér tuším vždy shodný se 120LS, tj. sedačky černá plyš a palubka ,,L,,
a k té 130L..ty měly interiér tuším vždy shodný se 120LS, tj. sedačky černá plyš a palubka ,,L,,
07:06:16
16.09.2011
16.09.2011
David.
-> lokaj: tak ono co se týče protikorozní ochrany už v té době když šly škodovky (i Lady a vše z východu) na západ tak musely mít 6ti letou záruku proti prorezivění. sice to není pozink ale lepé připravený podklad pod barvu.
20:23:19
15.09.2011
15.09.2011
lokaj
Jak sem psal obě moje bývalé krásky jsou modelový rok 1987, s tím teda, že u té 130 GL se děda vrátil odněkud z války (možná Libye nevim) a s vydělanýma penězma zašel do Horáckého autodružstva ať mu tam nabídnou něco. Tenkrát mu nabídli prd a ještě s čekací dobou jak kráva a barva jaká přijde. Tak šel do MB za známým a řekl, že chce to nejlepší co Škodovka v 86 umí udělat, ale že má malinkatý vnoučata a tak Rapida nechce, musí to být sedan, ale dle jeho představ. Tak mu nabídl 130 GL s tím ať mu napíše co chce-(červenou barvu s černou střechou, přihrádky, koženou krytku rádia, jiný víčko nádrže, celoplošný poklice v béžové barvě atd..).On to auto nějak zadal do výroby s tím, že je určeno na export (na export mohla být kombinace motor výbava a barva jaká chtěla asi) s tím, že při výstupní kontrole tam zapsal nějakou imaginární závadu a šlo to do Tuzexu, kde už čekal ten 1.majitel a hned si to koupil. Tak to prý bylo. I můj strejda měl první Š 120 L M (cca 84,85) v hráškové zelené, ale že to auto bylo původně určeno na export tak již mělo opěrky hlavy, samonavíjecí pásy, blinkry v blatníkách a hlavně velká kosodélníková přední svěštla na což ostatní tenkrát čuměli. A povídal, že ji šoupli do Tuzexu padž tam šla špatně řadit jednička (to je pravda),tak aby nebyla ostuda. Čili, že v Tuzexu se objevovala i auta lepší ale se závadou, která měla jít do zahraničí, ale kvůli nějakým drobným závadám by jim to tam omlátili o hlavu, kdežto tady v Tuzexu to koupili jako extra zboží jen se zaprášilo.
Tak mně to bylo řečeno od pamětníků. Tuzex Praha a Bratislava myslím. A je pravda, že obě auta co se týče koroze či spolehlivosti vydržela s původním vším, až do loňského roku tuším.
Tak mně to bylo řečeno od pamětníků. Tuzex Praha a Bratislava myslím. A je pravda, že obě auta co se týče koroze či spolehlivosti vydržela s původním vším, až do loňského roku tuším.
11:17:18
15.09.2011
15.09.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> David.: asi ano, je to výroba 9/86, Vrchlabí
10:47:03
15.09.2011
15.09.2011
David.
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: mám dojem že se dávaly příležitostně jen do modelu 86 (130GL je už model 87)
10:31:54
15.09.2011
15.09.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
ted mám na dilně luxusní 130GL , tuzex, 86rok, a lišty pod okny nemá, asi to tam švihali jak chtěli
07:28:57
15.09.2011
15.09.2011
David.
já mám taky pod okny nerez lišty (š 130 86 export Švýcarsko)
06:28:05
15.09.2011
15.09.2011
john simple
já mám 120GLS r.v. 1985 export a má lišty pod okny
11:46:34
14.09.2011
14.09.2011
lokaj
Aha tak to je zajímavé padž já měl Š 130 L vyrobenou někdy v říjnu 1986 a stále ještě měla interiér 120 LS, ale chrom lišty pod okny neměla a byla po první majitelce. Zároveň sem měl Š 130 GL září 1986 a ta ty chrom lišty neměla také.I když ta byla vyrobena jakože pro cizinu ( tzn.na přání jednoho vojáka pro nás). Pak sem je prodal kámošovi a ten se lekl EKO poplatku,že to bude muset zpětně platit a vyhodil je do šrotu jen tak jak jsou na fotkách.
11:33:27
14.09.2011
14.09.2011
colaczech
-> lokaj: proc by nemohla. Nasi meli 120LS 80 ta je mela i listy kolem ramu dveri, pak se kupovala dalsi na ND taky 120LS 80 o par vyrobnich cisel mladsi i stejne barvy a ta mela to same. Kamarad mel taky 105gl rok nevim, ta taky mela listy pod okny no a ja mam v garazi jednu 130L 86 a ta ma ty listy pod okny taky.
Podle me to sekali vzdy na nejaky lepsi model nez na eLka a eSka, a nebo na vyvoz.
Podle me to sekali vzdy na nejaky lepsi model nez na eLka a eSka, a nebo na vyvoz.
11:23:00
14.09.2011
14.09.2011
lokaj
A tato Š 105 GL je má pod okny taktéž. A nějaký asi novější poklice se Škoda znakem.
11:21:12
14.09.2011
14.09.2011
lokaj
Tady je Š 120 LS, která je jako nová a má pod okny chromy což my sme na svojej LS léto´83 neměli, ale jinak vypadala stejně. Mohla je mít?
21:54:12
31.07.2011
31.07.2011
Vojta P. - zrušená registrace
-> lokaj: jojo nejspíš to je export do německa..ale jelikož mám chromy na oknech, a zadní em čelo tak snad (?) šla někam na export..nevím, jen odhaduju ale podle ,,výbavy,, by to bylo docela možný
-> Enggik: takže zas nevim nic ae jelikož sem viděl o víkendu jednu LS tak myslím že to mám dobře, ta měla také zadní em čelo, chromový zrcátko a nárazníky..neměla teda lišty na oknech, ale jinak LS jak vyšitá
E: barva taková světle žlutá, najeto kolem 80t km, interiér přesně jako ta na prospektu..
-> Enggik: takže zas nevim nic ae jelikož sem viděl o víkendu jednu LS tak myslím že to mám dobře, ta měla také zadní em čelo, chromový zrcátko a nárazníky..neměla teda lišty na oknech, ale jinak LS jak vyšitá
E: barva taková světle žlutá, najeto kolem 80t km, interiér přesně jako ta na prospektu..
21:49:53
31.07.2011
31.07.2011
Enggik
-> lokaj: Taky ta co dával -> Viliam: je model 82" ,takže má ještě chrom zrcátko a vy jste mněly 83", jak píšeš. Takže už s plastovým
22:05:49
27.07.2011
27.07.2011
lokaj
Zase až tak to neroseknul, koukám že ten časopis je z cizí země.Nejde mi totiž do halvy proč tady ta (pouze) LSa má eMkový zadní čelo a ta naše 1983 jedna z posledních před eMkem měla normální užovkový čelo s černým pásem a plastový zrcátko? Co pes to jiná ves, nebo jak to mám chápat?Nebo bylo mraky verzí,které se lišili regionálně..
15:05:14
26.07.2011
26.07.2011
Vojta P. - zrušená registrace
-> Viliam: hehe, tak přece měla zadní eM čelo, konečně to někdo rozseknul :-) díky za fotku, je to krasavice
takže jedno chromový zrcátko, nerez lišty v masce, černý přístroje..
takže jedno chromový zrcátko, nerez lišty v masce, černý přístroje..
10:42:17
26.07.2011
26.07.2011
lokaj
Ahoj,chtěl bych to tu s dovolením rozseknout. Můj táta měl své první auto mezi lety 1983-1998 právě Š 120 LS v takové té pěkné modré.Stále bylo v originálním stavu,jen v roce 1997 dostalo komplet novou karoserii,podběhy a lak,aby ho v roce 1998 se 105.000km za 15.000,- prodal a koupili si novou Felicii LXi. Mám i někde fotky, ale musel bych naskenovat. Stále na ni platil havarijní pojistku a servisním prohlídky tenkrát ve Škodě Auto už.do poslední chvile.
Každopádně. Měla jedno plastový zrcátko. Chrom pod okny nebyl, pouze byly chromované nárazníky s gumama, střešní a dveřní lišty, vzadu byl spojler na kapotě a černá lišta mezi zadními kapkovitými světly, černé poklice,plastové kliky dveří, interiér normální ala 120L,jen statické pásy vpředu+ opěrky hlavy , otáčkoměr myslím bez zeleného pole. Zahrádka na střeše pořád stejná.
Bylo to kupovaný asichvilu před tím facelitem M,nebo souběžně s ním jako doprodej protože vím, že chtěl přesně tady tu modrou čtyřokou LS a nakonec si pro ni jel do Jihlavy, kde mu nabízeli již nové vedle stojící eMkové (!) Š 105 a nebo když si počká tak by mělo určitě přijet i eMkové LSo.Ale tata chtěl přesně tu starou co tam měli. Připomínala mu BMW. Měla i dobrou značku TRB-99-43,pak s ní jezdila holčina nějaká a do deseti let zmizela..
Každopádně. Měla jedno plastový zrcátko. Chrom pod okny nebyl, pouze byly chromované nárazníky s gumama, střešní a dveřní lišty, vzadu byl spojler na kapotě a černá lišta mezi zadními kapkovitými světly, černé poklice,plastové kliky dveří, interiér normální ala 120L,jen statické pásy vpředu+ opěrky hlavy , otáčkoměr myslím bez zeleného pole. Zahrádka na střeše pořád stejná.
Bylo to kupovaný asichvilu před tím facelitem M,nebo souběžně s ním jako doprodej protože vím, že chtěl přesně tady tu modrou čtyřokou LS a nakonec si pro ni jel do Jihlavy, kde mu nabízeli již nové vedle stojící eMkové (!) Š 105 a nebo když si počká tak by mělo určitě přijet i eMkové LSo.Ale tata chtěl přesně tu starou co tam měli. Připomínala mu BMW. Měla i dobrou značku TRB-99-43,pak s ní jezdila holčina nějaká a do deseti let zmizela..
21:06:44
10.07.2011
10.07.2011
Enggik
-> Viliam: To je krasavice
15:58:51
23.05.2011
23.05.2011
darklord
-> MOLSO: na 742 nie, bohvie ci nebyvala na trosku, ale nemam u seba katalog na trosku, mozem pozret az pridem vecer z prace
15:30:51
23.05.2011
23.05.2011
MOLSO
-> David.: a 190 s vinutymi pruzinami neexistovala ?
15:13:38
23.05.2011
23.05.2011
David.
15:13:23
23.05.2011
23.05.2011
David.
-> MOLSO: bohužel špatně tady máš i odkaz do katalogu membránová spojka 180tka se dávala opravdu na garde a na MI, 190tka membránová až od 8/84
15:06:54
23.05.2011
23.05.2011
MOLSO
-> David.: pokial viem 180 tanier mali garde a Mky mali 190 vinutu
14:25:55
23.05.2011
23.05.2011
David.
-> MOLSO: až model 85, tj. MII od 8/84 přechodně 8/83-8/84 měly již membránovou ale 180tku
08:59:53
23.05.2011
23.05.2011
MOLSO
-> Vojta P.: 180mm
190ky mali az model 84
190ky mali az model 84
08:48:31
23.05.2011
23.05.2011
Vojta P. - zrušená registrace
Tak zas vytáhnu tohle téma jedním dotazem..jak je to u těchto aut se spojkou ? mají 180 nebo 190mm ?
08:16:22
29.04.2011
29.04.2011
Jozka
-> Vojta P.: / -> Enggik: zkusím onoho člověka navštívit, stejně mám u něj uloženou podlahu..
21:53:38
28.04.2011
28.04.2011
Vojta P. - zrušená registrace
-> Jozka: Taky by mě zajímalo jaký jsou myšlený..fotka by pomohla
21:35:52
28.04.2011
28.04.2011
Enggik
-> Jozka: Tak to jsem docela zvědavej, jaký myslíš?
08:51:55
26.04.2011
26.04.2011
Jozka
-> Amper: Informace z novin a časopisů je třeba stejně jako dnes brát s rezervou. Ne že by se tehdy honili za senzacema za každou cenu, ale honily se termíny a plán - takže záměr mnohdy byl, ale na realizaci došlo se zpožděním, nebo vůbec.
-> Enggik 19.04.11 22:49:37: Myslím ještě jiný.. poněkud oblejší.. ale napřed se musím dostat ke známýmu který je měl - pokud je tedy už nedal pryč.
-> Enggik 19.04.11 22:49:37: Myslím ještě jiný.. poněkud oblejší.. ale napřed se musím dostat ke známýmu který je měl - pokud je tedy už nedal pryč.
Zamítnuté přispívání mají:
- Skoda_130_GL - zrušená registrace (udělil Syny), důvod: