Hledá se L/a

prohledat
58 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 10.01.2011 do 24.01.2011, založil/a Antony - zrušená registrace
řadit dle data
13:40:27
24.01.2011
Petr Urban
-> Antony: Já to hanění nemyslel na nikho konkrétního, je jich dost co se k tomu vyjadřovali. Pokud se podaří udělat dobrou nápravu dle koncepce MTX za 3-5 tis., pak je to zase jiná řeč...a nakonec abych o ní nepřemýšlel taky 3 3 3 Pro mě je u škodovky zásadní poměr cena/výkon/zábava z jízdy. Mě se hlavně nelíbili velké prostředky a vynaložené úsilí "téměř za tu samou pevnější vlečku", proto jsem to začal komentovat. Pokud se to stane cenově dostupné a přínos v jízdních vlastnostech na limitu bude znát, tak o ní mohu také časem (vývojem) přemýšlet.
08:33:06
24.01.2011
anubis
-> Antony: 4



jen sehnat ještě ty zbylý rozměry ale béčko neřeším....
upraveno 1x, naposled 24.01.2011 08:33:58
08:26:43
24.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> anubis: jj, apropo by mě zajímalo kdes sehnal rozměry LR/B 47
08:13:37
24.01.2011
anubis
-> Antony: popř pokud bude dotyčnému stačit rozteč 4x100tak se nabízí i jiná zajímavá alternativa3



a to nejen pro mtx ale i pro lr/b jelikož jsem použit rozměry trubky z béčka1
upraveno 1x, naposled 24.01.2011 08:14:12
07:59:20
24.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> Urbi: Já nikde nepsal o vlečce jako o bahně apod. Všechna negativa byla braná pouze ve srovnáni s MTX 4 Sám vlečku jezdím a nehatím ji. 99% lidem bude stačit vlečka, pokud berou cenu MTX kolem 30 tisíc, s tím souhlasím, ale pokud dokážeš, díky jinému konstrukčnímu řešení "vnitřností", cenu stlačit na desetinu, pak je to opravdu zajímavé. Otázka proč nepoužili lr nápravu pro skupinu A ? Protože měla homologaci pro skupinu B a to je něco úplně jiného 4
01:31:55
24.01.2011
Petr Urban
Po přečtění nakonec celé sdlouhavé diskuze v článcíh o podvozcích musím z pozici "mladého nezkušeného" trochu přehodnotit názor. Rači budu jen sledovat přehadování a nebudu se ho účastnit. Zkusím ale schrnout poznatky s přečtění a pociti co z toho mám. Takže hlavní, skoro jedinou, výhodu (tuhost této nápravy a rozložení zatížení do celého svařence) ocení hlavně ti kteří ji chtějí používat v extrémních podmínkách s lepším uchycením tlulmiče nebo dělají dobovou repliku. Zbytku (99%) asi bude stačit vyztužená vlečka pro "normální provoz" jako doted kde tuhost nikdo neřešil a auto funguje a ted se o vlečce v článcích mluví skoro jako o bahně, když je tu MTX, a jako znouzecnosti škodovky. Myslím že v tehdejší době většina z nás nežila a netuší co se v škodovce mohlo odehrávat a jaké konstruktéři měli možnosti - finanční či zasahování politiky do celé výroby a koncepce automobilu či ještě další. Proto já jsem rád i za to že udělali vlečku. A důvod proč MTX vyráběli a homologovali vidím zase v té tuhosti pro extrémní použítí a použítí pořádného tlumiče s dobrým uchycením. S dobových videí soudím, že tehdejší rally byli mnohdy v extrémnějším terénu a vůbec zatížení nápravy v rally od zatížení které mu dáváme my je zřejmě jinde. Já osobně se vyhýbám každému kamýnku. Takže pro ty co tyto vlastnost tuhosti opravdu využijí nebo staví repliku, tedy přehodnocuji úsudek a fandím vám i z pozice že vůbec něco chcete dělat a obětujete ty peníze, které z mého pohledu málo vydělávajícího jsou značné a kdybych je chtěl investovat do této oblasti zájmu, budu osobně volit jinou. I když nechápu proč tuto nápravu vynalezli, když byla LR, nebo nebyla nebo to bylo nutné pro homologaci...Myslel jsem že hlavně u rally by se využil menší úhel kývání, nechám se poučit znalími, i když o tom mám svůj názor.
upraveno 5x, naposled 24.01.2011 01:48:25
17:56:57
20.01.2011
m8rinek
-> Antony: si děláš srandu, že kvuli vyztužený nápravě neprojdeš na TK? Možná je čas začít jezdit jinam...
00:32:53
20.01.2011
Petr Urban
-> Antony: To že s tím neuděláš stk je divný. Možnost stavitelného pérování jde udělat i na vlečku...viz. v kartě. O nějakém výrazném snížení hmotnosti nápravy MTX nevím, to by bylo sporné. Ale každopádně vím že vyztužená vlečka je tuhá dostatečně a není problém ju dát do unibalů, když teda chceš mít pořádný hluk :)
23:15:55
19.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> Urbi: Máš pravdu i nemáš. Momentálně vyztuženou vlečku mám, 2-kou plechem, podelný jak přeplátovaní, tak uzavřením profilu, šikmý zespodu po celý délce a i zboku. Je pravda, že to nemám v unidalech. Leč u nás s tím STK stejně neprojdu 8 Takže musím tak jako tak přehazovat. Je pravda že chci mít něco jinýho než vlečku a jak píše Klubko, otevíra se možnost jinýho pérováni, resp výškově stavitelného podvozku, co mám už doma vyrobený. .
22:06:26
19.01.2011
Klubko_
-> Urbi: tak rozhodne to bude lehci a otevira se moznost volby jinyho perovani na zadek
13:18:13
19.01.2011
m8rinek
-> Antony: bude to vlečka s navařenym jeklem, vrchol blaha :D.
12:20:17
19.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> vhml: jj, ale pevnější vlečka 1
12:15:53
19.01.2011
vhml
-> Antony: to je právě to smutný. Dáš za to stejný peníze jako za LR nápravu, ale pořád to bude jenom ,,obyč" vlečka.
12:13:47
19.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> Urbi: Určitě to nebude tvrdý, jak auta na kopce, ale nebude to serie. Ale na to moje ježdění to bude stačit. Nepochybně LRková je lepší, leč pro mě složitější.

-> m8rinek: to máš pravdu, ale je jedno pokud děláš LR, nebo MTX, obě mají stejný střeva, pokud se nepletu. A existují i jiná řešení než originál. -> All Pokud to vyznělo tak, že budu mít originál nápravu MTX, tak se omlouvám . .
11:18:25
19.01.2011
havlik
-> Urbi: a nejni to škoda na stání v garáži?
10:54:39
19.01.2011
m8rinek
-> Antony: vezmu li cenu výroby hřídelí a poloos pro MTX nápravu, tak jen blázen by takovej zmetek vyráběl ;).
10:50:10
19.01.2011
Petr Urban
-> Antony: Tak jestli to bude tvrdý jak na vrchy, tak na tom opravdu nezáleží, jinak ano a né málo. Já osobně bych raději sháněl dobrý kontakt na stk než sháněl výkresy nebo kdo vyrobí nápravu MTX a pak ji co 2 roky přehazoval. Ale smeknu kloubouk, jak ti všechno klapne. Tlumiče možná budu časem prodávat, nevím jestli nebudu chtít komplet podvozek Protlum od Křístka.
18:02:14
18.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> Urbi: Protože nechci vyřezávat nový zesílený držáky v kastli, který jsem tam na podzim vařil, nechci na někoho na tecnický spoléhat, že mě tam protáhne, atd. Při malém propružení tolik nezáleží na úhlu osy jestli 10 nebo 32 a taky proto, že LR-kovou nápravu, nebo od nich odvozený varianty, má už docela dost lidí, zato L/A od MTX moc nee 4

PS: ty tlumiče docela závidím . . .
04:01:13
18.01.2011
Petr Urban
-> Antony: Proč si dělat tolik komplikací ? Jen kvůli stk ? To bude výhodnější a levnější zajistit si ju na černo, než kvuli tomu vyrábět takovou nápravu a ještě ji každou technickou přehazovat. Navíc zůstane nepopulární velký úhel kývání, což na zkvalitnění jizdních vlastností taky nepřidá. Já bych teda uvažoval už o nějaké známé a ověřené nápravě, MOLČAN LR apod. Jinak ty tlumiče co jsou na první fotce mám na autě jsou skvělý, možná až moc tuhý, kroutí se mi kastle a jde to za jízdy slyšet :D Ale ve větších rychlostech to funguje skvěle, drží to perfetkně a přitom do bere díry s lehkostí, velká tuhost tlumiče.
19:14:30
16.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> stika87: myslím že už nee, tohle je jediný řešení, kde můžu vrátit seriovou vlečku kvůli STK, to u LR nejde a na druhou stranu mít něco víc, než "jen" vyztuženou vlečku. . .
19:09:00
16.01.2011
stika87 - Maschinenführer
-> Antony: no ten zadek a vyrobis to jinyk 4
19:05:02
16.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> stika87: co přesně myslíš?
19:03:59
16.01.2011
stika87 - Maschinenführer
-> Antony: ty to stejne 10x jeste zmenis :)
18:57:45
16.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> stika87: Nechceš tu druhou část přízpěvku trochu přeformulovat? Takhle to zavání změnou tvý orientace, se kterou u mě nepochodíš 3 Uvidíme, musím to vyrobit, odskoušet, znovu rozebrat, skontrolovat a pak možná . . .

Takže nakonec budeš škrábat prstíčkem 3Antony 11.01.11 14:12:56 napsal:

→ stika87: kušuj předsedo, teď kroutíš hlavou a za rok

prstíčkem budeš škemrat 1
18:48:35
16.01.2011
stika87 - Maschinenführer
-> Antony: tak 4x pociatas s tim jo ? 3 ne ja si pockam az to odskousis a prsiti rok mi to udelas 3
18:37:47
16.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> stika87: jj, jen teda jeden svařenec, ale jako kopito na výrobu přípravku parádní . . .
18:31:41
16.01.2011
stika87 - Maschinenführer
-> Antony: a uz mas napravu doma ?3
17:30:17
16.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> stika87: jj, pěknej výlet a hlavně zajímavej pokec 1
17:06:28
16.01.2011
stika87 - Maschinenführer
-> Antony: sis udelal vejlet ? 39
22:42:18
15.01.2011
Antony - zrušená registrace
Tímto děkuji Tomášovi ( Machoň ) za ochotu a spolupráci při řešení mé otázky a za pěknej pokec nad LR-kou 4
17:36:20
11.01.2011
Ing. Duso
-> Antony: jojo, v pohode chapu.
17:35:32
11.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> Bc. Duso: mám to vyrobený, ale nechci fota pouštět dřív, než bude auto hotový . . .
17:31:33
11.01.2011
Ing. Duso
-> Antony: maas foto ?.. kdyz budu mit cas tak bych to velmi rychlo namodeloval v inventoru a teoreticky udelal pevnostni analyzu..
16:55:16
11.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> Bc. Duso: tak nějak tak, co jsi popsal, mám udělaný držák pružiny a tlumiče . . .
16:35:19
11.01.2011
Ing. Duso
-> Antony: jinak myslim ze z klasickyho uhloveho ramena privarenim jaklu odpovidajuci hrubky a vystuznych plechu de udelat pseudo rameno.. dozadu navarit plechy s dirama a neni problem pouzit Protlum tlumice.. a nebo udelat dozadu vystuhu. navarit trubku na ni jemnej zavit, 2 matice velke na jedne by byla navarena miska na pruzinu, hodny domcek tlumice a pruziny by byl seriovej. skrz trubku by se prostrcil tlmic uvepnil na klasickem miste v kasni.. spodek by sel podobne jako ma original L/A MTX nebo LR.. pruzina by byla na ty trupce resp misce.. skruz trubku by sel tlumic.. pak tymto resenim by se dala nastavovat svetla vyska a pri pouziti napr tlumicu GAZ taky tuhost podvozku..



Jen tak na rychlo psani.. samozrejmne to tak jednoduchy neni jak to pisu a uvedomujem si to.. tak ma NEZJECTE, nechutil by som :-)



Jeste oprava.. ta pruzina by musela byt kratsi.. cize eventualne kyvkova plus kombinacia vleckovej domek v kastli anebo kyvkovej.. atd.. to uz je vec pokusu a omylu..
upraveno 1x, naposled 11.01.2011 16:38:40
16:26:47
11.01.2011
petr s
-> Antony: Neval oči startuj a jed
16:24:59
11.01.2011
Ing. Duso
-> Machoň: umis aslespon tak na rychlo povedat z akeho jaklu je podelne rameno ? hrubka ... obyc rameno je 2,5 mm typujem ze toto bude tiez tak.. a vystuzne plechy tiez 2,5 mm
15:13:56
11.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> Machoň: To jako fakt?9
15:12:44
11.01.2011
Machoň
Mám doma a za odvoz daruju - teda bez nábojů tj. jen plechové svařence ramen. Po havárii, ale jako kopyto pro výrobu nových použitelné. Ex Metalex.
14:53:24
11.01.2011
stika87 - Maschinenführer
-> Antony: 26
14:32:06
11.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> stika87: jj, levý a pravý 1
14:28:11
11.01.2011
stika87 - Maschinenführer
-> Antony: 40 no jak myslis soudruhu a delas to teda ve 2 provedenich ? 3
14:24:20
11.01.2011
Vojťas
-> Antony: 3 47
14:12:56
11.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> stika87: kušuj předsedo, teď kroutíš hlavou a za rok prstíčkem budeš škemrat 1
14:11:00
11.01.2011
Vojťas
-> stika87: nelibi ? :-)
13:26:43
11.01.2011
stika87 - Maschinenführer
-> Antony: 41 41 41
22:48:35
10.01.2011
pistaa
-> Antony: Kamarát to ma je to na ulicami viac cez správy ak máš zaujem
21:51:07
10.01.2011
kozel 130 GL
á pardon, sem si nějak splet písmenka.....
21:50:34
10.01.2011
Minik03
-> MATTESS: Ahá, v tom případě se omlouvám, měl jsem za to, že je to L/Ačko. V tom případě ani depozit v Boleslavi
21:50:33
10.01.2011
Antony - zrušená registrace
-> Minik03: -> kozel 130 GL: co vím, tak tam by měla být LR-ka
Extreme Tyres