-> myschaak AZNP K.Hora: Důvěryhodnost mi sráží pouze ta zmínka o 130L. Taky jsem k tomu nenašel žádnou informaci o co by mělo jít :-/ Ale zbytku bych celkem věřil. Čekal jsem že těch GLSek bylo víc, ale v tý době bylo asi hlavní eRko a většina GLSek byla z Vrchalbí. Tak teď ještě najít údaje z Vrchlabí. Tam vím pouze celkovej počet, nerozlišenej rokama 56152ks
Asi jsem měl napsat vysvětlivky Skelet je jasný, NK=okovaná kastle. Ovšem když jsem to prvně viděl, tak mne ty počty taky celkem slušně zarazily. Jen 100vých kastlí bylo přes 100tis
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
120gls první model
prohledat
104 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 23.06.2010 do 14.12.2013, založil/a myschaak AZNP K.Hora
10:17:21
14.12.2013
14.12.2013
Enggik
08:01:01
10.12.2013
10.12.2013
Jozka
-> Bukaj: Než vypršela homologace, tak jich bylo už dost.. Ale Lancia Stratos z povinný série se taky koncem platnosti homologace dala ještě koupit, takže proč ne..
14:44:57
09.12.2013
09.12.2013
Bukaj
-> Matsoft: Aha, já si to asi blbě interpretoval - myslel jsem, že to NK jsou celá auta a ono to bude asi "nastrojená karoserie"
Každopádně ty 130L jsou podivné - jak ono to bylo s tou ověřovací serií závodních "stotřicítek"?* 3*
Každopádně ty 130L jsou podivné - jak ono to bylo s tou ověřovací serií závodních "stotřicítek"?* 3*
12:19:14
09.12.2013
09.12.2013
Jozka
-> Bukaj 08.12.13 21:43:16: To jsou právě dost hóódně malý počty skeletů a karosérií, když se vezme počet vyrobených MB.. asi proto taky skoro nebyly k mání. Ale zas dlouho - jsem si doteď myslel, že se z 10ti letý povinnosti dodávat ND vylhali daleko dřív s odůvodněním, že stovková kastle je s MB záměnná.
Ty 130L mi teda hlava nebere..
Ty 130L mi teda hlava nebere..
09:26:26
09.12.2013
09.12.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> Matsoft: tak to příště napiš cype!
09:09:16
09.12.2013
09.12.2013
Matsoft
-> myschaak AZNP K.Hora: tj, ale ja se bavim o MB (coz jsem nenapsal). to ze tam jsou cely auta vidim..
09:02:12
09.12.2013
09.12.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> Matsoft: NK bude nová karoserie,skelet je jasnej ale jsou tam i celý auta,konkrétně zrovna ta 130l
09:00:57
09.12.2013
09.12.2013
Matsoft
-> Bukaj: Ja teda dle tabulky vidim Karoserie a skelet... nikoli cely auta.. a Skoda 130.. to nevim co si mam myslet
08:58:46
09.12.2013
09.12.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> Enggik: otázka zda je to důvěryhodný...když vidím že š130l už se dělala v r 78.....
08:56:56
09.12.2013
09.12.2013
myschaak AZNP K.Hora
-> Enggik: hezky...takže prvních modelů gls z kvasin vyjelo pod dva tisíce).....díky ti!
21:43:16
08.12.2013
08.12.2013
Bukaj
-> Enggik:
To jako mám chápat tak, že ještě v sedmdesátých letech se vyráběly v Kvasinách kastle pro MB a hlavně i celý auta v nemalých počtech? A že koncem sedmdesátých let tam jela nějaká předsériovka 130L?
To jako mám chápat tak, že ještě v sedmdesátých letech se vyráběly v Kvasinách kastle pro MB a hlavně i celý auta v nemalých počtech? A že koncem sedmdesátých let tam jela nějaká předsériovka 130L?
18:37:55
17.11.2012
17.11.2012
Enggik
-> lokaj: skoda-virt.cz/cz/.../1435
09-sedacky-105-rapid
Hned na tý první stránce máš ten vzor. Hnědej ode mne, a černej tam dával DAVO
Hned na tý první stránce máš ten vzor. Hnědej ode mne, a černej tam dával DAVO
14:01:11
17.11.2012
17.11.2012
lokaj
Sedačky kytky?To jest co? Jinak neříkám možná máš pravdu já jen nevím a říkám co jsem viděl. každopádně ten hnědej je kouzelnej. Hnědej interiér miluju i dneska a kor před 30 lety..
19:44:40
16.11.2012
16.11.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Enggik: toť i můj názor cca
18:22:50
16.11.2012
16.11.2012
Enggik
-> lokaj: První GLSy (nerezky) mohly být jak s černým tak hnědým. poslední hnědý interiéry začínám registrovat na přelomu modelů 81"-82" v tý době se taky asi nejvíc objevují sedačky ,,kytky" Od náběhu prepregů, snad byly už jen černý.
13:20:33
15.11.2012
15.11.2012
lokaj
Já jsem zase viděl vždycky první GLS hnědej či až takovej do cihlově červena GLS model 1980 a výš jsem viděl téměř vždy černý interiér a M1 tj. model 1984 GLS mohla mít i "výtahovou"svět
lešedou barvu interiéru.
20:47:59
14.11.2012
14.11.2012
Enggik
-> myschaak AZNP K.Hora: Tak snad jen zelený jsem vždycky viděl s hnědýma.
20:35:00
14.11.2012
14.11.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Enggik: s těma tapecama vs barva asi jo no...z těch prospektů má ta žlutá glsa co mám já černej introš
19:48:05
14.11.2012
14.11.2012
Enggik
-> myschaak AZNP K.Hora: Tak ta už asi žít nebude Skoro bych řek, jestli ta moje neprošla stejným osudem. Jinak pěkný video.
Enggik 11.05.12 21:42:30 napsal:
vím že jsem se chtěl zeptat ještě na něco, ale už jsem to zapoměl
A už vím, kombinace barva kastle vs. barva tapeců? Ale ono to asi bylo každá barva jak s černýma, tak hnědýma. -> myschaak AZNP K.Hora: Doplň to do tabulky I když se to tu moc nechytlo
-> lolek77: Ale ty už máš M1, ty byli všechny na 165/13 a bylo jedno zda plech, či hliník. Ale v době užovek ještě 13"kový plecháče ještě standartně nebyli Proto to bylo možný jen na hliníkách (převážně kopry).
Enggik 11.05.12 21:42:30 napsal:
vím že jsem se chtěl zeptat ještě na něco, ale už jsem to zapoměl
A už vím, kombinace barva kastle vs. barva tapeců? Ale ono to asi bylo každá barva jak s černýma, tak hnědýma. -> myschaak AZNP K.Hora: Doplň to do tabulky I když se to tu moc nechytlo
-> lolek77: Ale ty už máš M1, ty byli všechny na 165/13 a bylo jedno zda plech, či hliník. Ale v době užovek ještě 13"kový plecháče ještě standartně nebyli Proto to bylo možný jen na hliníkách (převážně kopry).
21:31:34
13.11.2012
13.11.2012
lolek77
Enggik 11.05.12 21:42:30 napsal:
Ještě by mne tak zajímalo, zda měli všechny GLSky v TP zapsány
alternativní rozměr kol: hliník 4,1/2×13 165 sr13
Ja som v origo TP zapisane hliniky ani v alternativach nemal... Mam model GLS MI
Ještě by mne tak zajímalo, zda měli všechny GLSky v TP zapsány
alternativní rozměr kol: hliník 4,1/2×13 165 sr13
Ja som v origo TP zapisane hliniky ani v alternativach nemal... Mam model GLS MI
20:42:19
12.11.2012
12.11.2012
myschaak AZNP K.Hora
19:00:57
12.05.2012
12.05.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Enggik:
u obou mám psaný ty hliníky,oba papírový origo tp
u obou mám psaný ty hliníky,oba papírový origo tp
21:42:30
11.05.2012
11.05.2012
Enggik
-> myschaak AZNP K.Hora: Provokace??? Proboha proč????
- Ještě by mne tak zajímalo, zda měli všechny GLSky v TP zapsány alternativní rozměr kol: hliník 4,1/2x13 165 sr13
-vím že jsem se chtěl zeptat ještě na něco, ale už jsem to zapoměl
- Ještě by mne tak zajímalo, zda měli všechny GLSky v TP zapsány alternativní rozměr kol: hliník 4,1/2x13 165 sr13
-vím že jsem se chtěl zeptat ještě na něco, ale už jsem to zapoměl
07:27:09
08.05.2012
08.05.2012
Bruno
-> rsvancara: Bufeeeet, saharaaa Jako na vojně
07:20:58
08.05.2012
08.05.2012
rsvancara
-> Bruno: Tak to abych ti nosil koblihy a vařil kafe co?
21:10:09
07.05.2012
07.05.2012
Bruno
-> rsvancara: A já jsem s tím autem stejně starej na den přesně ty mlaďochu
16:31:28
07.05.2012
07.05.2012
rsvancara
-> Enggik 06.05.12 22:29:09: ... a za 4 dny co se tohle auto začalo prohánět po silnicích jsem se narodil
16:11:04
07.05.2012
07.05.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Enggik: takže provokace jo?
22:29:09
06.05.2012
06.05.2012
Enggik
Škoda 120gls Vrchlabí
rok výroby ze štítku 1979
rok výroby z tp 1979
výrobní číslo karoserie + dodatkové číslo 2047659/4267
číslo motoru 060607/9
datum schválení technické způsobilosti 26.dubna 1979
datum přihlášení do provozu – první majitel 27.dubna 1979
černá střecha – ano ,včetně pokračování na sloupky kolem dveří, ale dodělávaná dodatečně přímo ve Vrchlabí
rok výroby ze štítku 1979
rok výroby z tp 1979
výrobní číslo karoserie + dodatkové číslo 2047659/4267
číslo motoru 060607/9
datum schválení technické způsobilosti 26.dubna 1979
datum přihlášení do provozu – první majitel 27.dubna 1979
černá střecha – ano ,včetně pokračování na sloupky kolem dveří, ale dodělávaná dodatečně přímo ve Vrchlabí
19:40:45
04.04.2012
04.04.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Viliam: jasný
20:39:41
02.04.2012
02.04.2012
Viliam - zrušená registrace
-> lokaj: Neviem, neriešil som to. GLSka pôjde na papiere z iného auta, časom..
-> myschaak AZNP K.Hora: Takže, dnes som sa tomu "problému" riadne povenoval a blúdením po internete som našiel pár dobových vzorkovníkov pre 120GLS a 110R (Kvasiny), a ani na jednom nie je farba 6520. Aj tu na stránkach je pár GLSiek v tejto farbe, a až na Borisovu (ktorá mala v kufri Kvasiňácky štítok) sú všetky vyrobené vo Vrchlábí.. Takže, buď je tá moja nejaká super mega tutti-frutti špeciálne raritná 6520 z Kvasin, alebo jedna z mnohých z Vrchlábí. Pravdepodobnejšia je tá druhá verzia.
-> myschaak AZNP K.Hora: Takže, dnes som sa tomu "problému" riadne povenoval a blúdením po internete som našiel pár dobových vzorkovníkov pre 120GLS a 110R (Kvasiny), a ani na jednom nie je farba 6520. Aj tu na stránkach je pár GLSiek v tejto farbe, a až na Borisovu (ktorá mala v kufri Kvasiňácky štítok) sú všetky vyrobené vo Vrchlábí.. Takže, buď je tá moja nejaká super mega tutti-frutti špeciálne raritná 6520 z Kvasin, alebo jedna z mnohých z Vrchlábí. Pravdepodobnejšia je tá druhá verzia.
12:55:53
02.04.2012
02.04.2012
lokaj
Jinak i bez VIN by to šlo hodit na veteránský značky ne? I když žiješ na Slovensku tak by to snad neměl být problém, pokud jsou rozumnější jak u nás, nebo alespoň stejně úplatní jak celá ČR.
20:14:06
01.04.2012
01.04.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Viliam: vim,já myslel že ten štítek je na pp podběhu ale nakonec je hned vedle čísla,to že si psal že je to dost vyřezaný vim....jen jsem myslel že je jinde
20:11:51
01.04.2012
01.04.2012
Viliam - zrušená registrace
-> myschaak AZNP K.Hora:
Viliam 30.03.12 21:29:18 napsal:
→ myschaak AZNP K.Hora: Plech vpredu v kufri kde je
vyrazené číslo a štítok mám dosť široko vyrezaný, až po motorček
ostrekovačov, takže ani nezistím, či tam nejaký štítok niekedy bol.
Ďakujem aspň za snahu :-)
Viliam 30.03.12 21:29:18 napsal:
→ myschaak AZNP K.Hora: Plech vpredu v kufri kde je
vyrazené číslo a štítok mám dosť široko vyrezaný, až po motorček
ostrekovačov, takže ani nezistím, či tam nejaký štítok niekedy bol.
Ďakujem aspň za snahu :-)
20:09:46
01.04.2012
01.04.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Viliam: vrchlabská nemá štítek jako ten malej...záleží kam až máš řízlý vinko...pokud byla z kvasin tak tam budou dírky (třeba zavařený/zakitovaný) pokud vrchlabská tak nic
19:53:25
01.04.2012
01.04.2012
Viliam - zrušená registrace
-> myschaak AZNP K.Hora: Takže
21:59:47
30.03.2012
30.03.2012
Enggik
-> myschaak AZNP K.Hora: Tak to jsem sám zvědavej, co jsi vymyslel???
21:32:16
30.03.2012
30.03.2012
Viliam - zrušená registrace
-> myschaak AZNP K.Hora:
21:31:39
30.03.2012
30.03.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Viliam: mám jeden nápad,mrknu na něco zítra
21:29:18
30.03.2012
30.03.2012
Viliam - zrušená registrace
-> myschaak AZNP K.Hora: Plech vpredu v kufri kde je vyrazené číslo a štítok mám dosť široko vyrezaný, až po motorček ostrekovačov, takže ani nezistím, či tam nejaký štítok niekedy bol.
21:26:50
30.03.2012
30.03.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Viliam: i u vrchlabský mám dodatkový číslo
21:25:47
30.03.2012
30.03.2012
Viliam - zrušená registrace
-> myschaak AZNP K.Hora: Nič z dokumentácie k autu nemám. Mňa by len veľmi-preveľmi zaujímalo, či sa nedá nájsť nejaké poznávacie znamenie na kasni, teda okrem prídavného kvasiňácnkeho štítku v kufri.
21:23:43
30.03.2012
30.03.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Viliam: ne,těžko říct,podle dodatkovýho čísla co je u čísla kastle by to šlo ale jinak nevim
21:23:03
30.03.2012
30.03.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Viliam: podle tp
21:18:46
30.03.2012
30.03.2012
Viliam - zrušená registrace
Keď už je táto téma hore, opýtam sa znova a zas. Ako zistiť pôvod bez čísla karosérie?
19:57:39
30.03.2012
30.03.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Cyrda: taky mám vrchlabí i kvasiny
12:00:22
30.03.2012
30.03.2012
lokaj
Ta zachráněná žlutá 78 co má Lucas13 je vyrobená v Kvasinách po boku eRek:-)
01:48:24
30.03.2012
30.03.2012
Kaprof-Pisařík
-> Cyrda: NE
22:48:26
29.03.2012
29.03.2012
Cyrda
Využiju témy: Všechny GLS se vyráběly ve Vrchlabí?