Utajovaný projekt G

prohledat
169 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 18.06.2010 do 07.09.2016, založil/a myschaak AZNP K.Hora
řadit dle data
00:01:07
01.04.2011
BoRiS!!!
-> ondie: Byvale Marcelovo Garde ,,Sampion´´ ma cislo tusim C5100036 a je to leden 1982 v roce 81 jich bylo ani ne 30...Auto ma ted Hans Rucka a normalne snim jezdi.Jinak mam jeste C51000243 a je to 82ka

Moje cervene AEB 79-97 bylo z roku 1981 a dodane primo MV CSSR.V roce 92 komplet vymena za novou karoserii (rapid)+ novej VIN.Puvodni VIN z TP najdu, ale bylo to urcite z prvni dvacitky seriove vyrobenejch.



L palubka,Ipurova kaplicka pristroju,bilej strop,okno bez vyhrevu,klicky z uzovky s vroubkovanim madla chrom.
10:07:35
19.03.2011
Enggik
-> Tomáš SK: Díky.
00:57:33
19.03.2011
Tomáš SK
-> Enggik: TMS12MOOGF0004972
21:08:17
18.03.2011
Enggik
-> Tomáš SK 15.03.11 00:05:03: Tak zvláštního celkem nic, jen jsem se s ním ještě nikdy na vlastní oči nesetkal. Spíš potkávám TMB kvasiny. A co váš ve VINu za písmenem označujícím modelovej rok za číslo: 5, nebo 0?

-> ondie: Taky si myslím že v některejch publikacích počítaj Garde a 120 Rapid dohromady :-(
upraveno 1x, naposled 18.03.2011 21:09:34
10:21:46
15.03.2011
Matsoft
-> myschaak AZNP K.Hora 23.06.10 20:09:19: tolik kupatek z bazu bejt nemohlo. Asi to byl jen predpoklad. Ted jsem videl 86 bazku a mela 1150
00:05:03
15.03.2011
Tomáš SK
-> Enggik: Co je na TMS VINe zvlastne? Ja ho mam tiez, je to Rapid 120 z BAZU, r.v. 01/1986.
23:57:17
14.03.2011
ondie
-> Enggik: jj,to sem kdysi viděl poprvé VIN štítek se znakem BAZu tak sem byl v amoku :) ..podle toho rozpisu v seznamu ND sem taky vždycky čerpal,ale je fakt divný že tam nejsou ty auta co nezačínaj 51**...

A mám dojem že nad počtem kusů se nemůžou shodnout ani různý literatury,protože někde se uvádělo čistokrevných Gardeček snad jen 8500ks a do těch 10 500ks by měl snad bejt zbytek 120Rapid..ale neber to jako bernou minci,vařim z vody.



A ta fotka je parádní,tu sem ještě neznal..

Já znám takovou tu jak je tam údajný prototyp Garde,co má zadní světla z kila/erka..
12:54:32
13.03.2011
Enggik
12:52:51
13.03.2011
Enggik
-> ondie: Trochu jsem procházel témata a v jednom (náhodou tebou založeným) jsem narazil na tenhle štítek. Provedení opravdu zvláštní, ale konečně na vlastní oči vidím VIN začínající TMS.
12:48:14
13.03.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> Enggik: ze dvou nekompletních bude jedno
12:46:28
13.03.2011
Enggik
-> myschaak AZNP K.Hora: Já jsem si říkal, jestli není braný spíš jako dárce 3
12:35:53
13.03.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> Enggik: tak nějak)...ne tohle jde nakonec na úkor toho žlutýho co jsem přitáhl loni,to hezký žlutý zatím bez papírů....tohle bylo hlavně kvůli papírům
11:20:59
13.03.2011
Enggik
Tak podle tohohle bych řekl že v kvasinách bylo vyrobeno 5765ks Garde. Soudím podle začátku VIN C510... Ale pak mne zaráží, proč tam nejsou i nějak zaevidovaná ta auta s VIN C000... (BAZácký)

EDIT: já jsem V.. ,teď se na to koukám a říkám si že mi to nějak nesedí. Takže 10540ks Garde. a jen v Kvasinách, nebo i s BAZem?
zvětšit Utajovaný projekt G  - obrázek od Enggik vložen 13.03.2011 11:20:59
upraveno 2x, naposled 13.03.2011 12:04:56
11:00:37
13.03.2011
Enggik
-> myschaak AZNP K.Hora: Další do domu? jedno tu schováváš a ještě přitáhneš další? 3 3 3
10:59:08
13.03.2011
Enggik
Konečně se mi povedlo najít tuhle fotku. omlovám se za kvalitu,líp se nepovedlo. Svět motorů číslo 47, datum vydání 27.11.1981. Reportáž k 12. jízdě přátelství. Další s chrom zrcátkem, ale toho chromu je tam víc 9 A neřekl bych že to je nějaká domácí předělávka podle značek a době kdy je to focený.
zvětšit Utajovaný projekt G  - obrázek od Enggik vložen 13.03.2011 10:59:08
08:32:22
13.03.2011
Enggik
-> ondie 12.03.11 17:53:49: Tak v tomhle už jsi na mne trochu velkej detailista 3 3 Ono by to taky mohlo být tak, že kvasinský mněli šedý a BAZácký černý.
19:14:28
12.03.2011
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
tady v tématu jsem řešil rapida 130 z roku 84 :-)

tak ten asi šel ne moc dlouho po tom gardečku

skoda-virt.cz/cz/.../1425 55-skoda-rapid-130-pocet-v yrobenych-kusu
18:42:33
12.03.2011
myschaak AZNP K.Hora
červený je asi 84ka

TMB12000GE5107308

datum první reg 16.1 1984.....původní tp nemám takže způsobilost nevim
17:57:49
12.03.2011
ondie
-> Enggik: Jako tvarem,velikostí,mechanis mem sou ty sedačky stejný.

JJ,čím víc člověk ví,tím zjišťuje že vlastně nic neví :)

Zkusim nafotit nějaký štítky,co mi zbyly po pár gardovkách,co mi prošly rukama (valná většina odešla do hutí).
17:53:49
12.03.2011
ondie
-> Enggik: Další rozdíl mě napadá,že někdy plechová záda a dna u zadních sedaček byly šedá a někdy černá,ale to jen na okraj bez souvislosti na G/R rozdíly.
17:52:16
12.03.2011
Enggik
-> ondie: Díky ohledně těch sedaček, myslel jsem si to. Ale kámoši mi pořád nutí že jsou rozdílný, ikdyž mi ani jeden nedokáže říct v čem. 3

-Tak to skusím vyzjistit ještě data kdy to auto šlo přesně do provozu. Koukám že Ti v tvejch zatím zjištěnejch informacích dělám trochu hokej 1
17:47:08
12.03.2011
ondie
-> Enggik: Odkdy šel štítek jako kodovej beze slov těžko říct,už tahle fotka od tebe je pro mě dosti překvapením,v D serii už bych ho totiž nečekal..

Sedačky jsou stejné vším (béžové určitě,černé během let jen šisovaly do různých odstínů),kromě detailu na pojezdech předních sedaček,jejich boční plastový kryt,co schovává jejich výškové nastavení je u Gardovek chycen na malé černé křížové šroubky (snad průměr 4mm) a u Rapidů,už to drží černými plastovými špunty v tý bílý samici,jak sou chyceny třeba koberce na podbězích..
upraveno 1x, naposled 12.03.2011 17:50:54
17:47:07
12.03.2011
Hurdis
-> myschaak AZNP K.Hora: Tak vokaž ten kus červeného šrapnelu. 4
17:40:34
12.03.2011
Enggik
Tohle je z kamarádovýho Garde. Výroba 82, ale už model 83. Ale teď si nejsem jistej od kdy se dával ten kód TMB? Já mněl pocit že až od modelu 84. A ještě jeden dotaz, jestli je nějaký rozdíl mezi sedačkama v Garde a Rapidu?
zvětšit Utajovaný projekt G  - obrázek od Enggik vložen 12.03.2011 17:40:34
upraveno 1x, naposled 12.03.2011 17:43:28
15:27:25
06.03.2011
Enggik
Tak to tvoje bude asi opravdu stříbrný, ale to moje je na 100% světle modrá. V tom článku je i detail a na něm je to krásně vidět.

-omluva,koukal jsem na nějaký fotky co mám nafocený Garde a skutečně ty sametky byly asi obojího druhu? 9

-ty vnější kliky mne napadly v tu chvíly, jesti to náhodou v tom 84 nenasadily na celou produkci, tedy včetně Garde.

-V tom čísle 40 plakát s Garde není, je v tom 42, průhleďák od Krále
14:53:52
06.03.2011
ondie
Enggik 06.03.11 14:46:50 napsal:

je tam dobře vidět i to Tatra madlo




A je tam i důkaz o úžovkovým otvírání dveří..toho sem si nikdy nevšim,i když tuhle fotku znám.

Ten druhej SM s tou olivou,to je ten jak je tam i Garde plakát ?
14:47:43
06.03.2011
ondie
-> Enggik 06.03.11 14:28:37: Jo tohle si pamatuju,to byla reklama přímo na to křídlo a zdůrazňovali tam,kolik to ušetří paliva.

Jinak ta barva je záhadná,vzorník o žádný modrý u G nikdy nemluvil,neni to stříbrná metalíza ? (vim,na tý tvojí fotce moc nevypadá,ale na tý spodní u Dunaje?)



No u těch vnějších klik si teda nejsem úplně jistej ale u tý sametky skoro jo.
14:46:50
06.03.2011
Enggik
To ,,křídlo" teď nedávno prodával jeden borec na burze. Bohužel k němu nemněl držáky,ale v tý samý barvě, takže by to na ,,šampani" mohlo vypadat dobře.

-velký představení Garde ve SM. datum vydání: 23.10.1981

je tam dobře vidět i to Tatra madlo
zvětšit Utajovaný projekt G  - obrázek od Enggik vložen 06.03.2011 14:46:50
upraveno 1x, naposled 06.03.2011 14:47:17
14:37:56
06.03.2011
Enggik
-> ondie 06.03.11 14:26:37: Tak to jsi mne překvapil, já snad všechny Garde co jsem kdy viděl, tak mněly ty ,,schovaný"

-jinak: první představení Garde ve Světě Motorů. V rámci BVV. Datum vydání: 9.10.1981
zvětšit Utajovaný projekt G  - obrázek od Enggik vložen 06.03.2011 14:37:56
14:37:24
06.03.2011
Syny
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Nahodou to je dost uzitecna vec... Stacilo mi jednou jet s privesem, kterej mel plachtu... To bylo jak kdyz mam za sebou padak a aby to jelo, tak sem to musel drzet pod plynem i z kopce 9
14:35:33
06.03.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Enggik: Pěkné přítlačné prkno! 1 Ta světle modrá barva se mi taky líbí, je pěkná.
upraveno 1x, naposled 06.03.2011 14:36:18
14:34:22
06.03.2011
squalo
-> Enggik: vole to je riadna lopata nad zadným oknom3

to musi brzdiť ešte viac ako samotný prives 1
14:28:37
06.03.2011
Enggik
Tak ještě jedna fotka s chrom zrcátkem. Možná je to to co posílál Ondie na tý fotce s tím červeným. Jinak ta světle modrá na Garde je taky docela atyp. barva. Ale pěkná.
zvětšit Utajovaný projekt G  - obrázek od Enggik vložen 06.03.2011 14:28:37
upraveno 1x, naposled 06.03.2011 14:29:51
14:26:37
06.03.2011
ondie
-> Enggik: Já měl právě Garde D serie (model 83´ - r.v.nevim) a mělo už ty novější jak sametky,tak kliky..takže ty detaily přisuzuju taky jen první serii..
14:21:15
06.03.2011
Enggik
-> ondie: Tak datum tý homologace já v TP vůbec nemám uvedenej. Asi na to zapomněly 3 ale v ostatních TP to normálně mám.

-vnitřní kličky mám taky užovkový.

a ty dva detaily co jsi psal by podle mne mněly mít všechny Garde. Plastový tělo kliky mněly až eMka, takže je možný že je mněly garde 84" ,ale to je jen moje úvaha.

-Jo a ještě jsem koukal na ten katalog náhradních dílů, takže oprava: první vydání pro první sérii je platné od 1.10.1981
upraveno 1x, naposled 06.03.2011 14:22:28
14:19:35
06.03.2011
ondie
-> Kaprof: Ber to tak,že to je vlastně všechno Tatra Madlo (613/1-chromka),škodovka si ho jen půjčila a po krátké chvíli ho zbavila lesklé linky (chrom vycházel z módy) a vzešlo z toho klasické Rapidí madlo.
zvětšit Utajovaný projekt G  - obrázek od ondie vložen 06.03.2011 14:19:35
14:15:24
06.03.2011
Nwkt
-> Kaprof:
zvětšit Utajovaný projekt G  - obrázek od Nwkt vložen 06.03.2011 14:15:24
14:14:58
06.03.2011
Nwkt
-> Kaprof: zde
zvětšit Utajovaný projekt G  - obrázek od Nwkt vložen 06.03.2011 14:14:58
14:13:37
06.03.2011
Kaprof-Pisařík
-> Nwkt: Ok4
14:12:43
06.03.2011
Nwkt
-> Kaprof: Stejný, akorát uprostřed má stříbrnou lištu, pohledam
14:11:48
06.03.2011
Kaprof-Pisařík
-> ondie: Něměl bys fotku toho madla z Tatry?-To jsem snad ještě neviděl4
14:10:45
06.03.2011
ondie
Máš pravdu,projel sem si sklad obrázků a tady našel důkaz o zrcátku..

E: moc to neni vidět,ale je tam to chromový.
zvětšit Utajovaný projekt G  - obrázek od ondie vložen 06.03.2011 14:10:45
upraveno 1x, naposled 06.03.2011 14:12:11
14:05:45
06.03.2011
ondie
-> Enggik: Asi teda výrobu ze začátku rozjížděli hodně pomalu..ještě sem v TP vyčet,že způsobilost (homologaci) maj Gardovky od 31.7.1981..

Takže asi než to všechno odladili,jak auto,tak výrobu,tak to dost trvalo..

A min.od toho dubna je vidět,že už to jelo standartní rychlostí..



O ipur kapličce vim,mám 2 sehnaný ;)

Dál mě napadaj ještě 2 detaily.

-vnější kliky mají ještě kovové tělo (černě matně lakované-často se loupe),avšak už přípravu na plastovou krytku.

-a guma/sametka co je strčena v rámu dveří je celá vložená jako u úžovek,nikoliv s "ohrnem" přes rantl jako všechny pozdější škodovky.



Vnitřní madla dveří máš taky ještě úžovkové ?
13:48:47
06.03.2011
Enggik
-> ondie: Takže by to tak mohlo být, ty data. To by znamenalo že cca za dva měsíce by udělaly nějakých 380 aut, jestli počítám správně. Taky jsem to chrom zrcátko na živo viděl jen u mýho. Ale objevil jsem asi dvě starý fotky na kterých je taky. Případně časem dodám, bude-li zájem. Jinak ta eLková palubka byla opravdu ze začátku standart, a IPURovka za příplatek. A taková zvláštnost tý eLkový v Garde je že ten ,,rámeček" kolem budíků je z IPURU.

-> myschaak AZNP K.Hora: Taky bych souhlasil s Ondiem, ale ruku do ohně za to nedám. Ještě ji budu potřebovat 3 3
12:20:56
06.03.2011
ondie
-> Enggik: jo tak to asi je výroba,to moje je 11.6.1982 a číslo je C5100554..

Chromový,kovový zrcátko sem zatim viděl jen u mě a u tebe..když nepočítám ty černý matný na export.

Já mám GL palubku,ale prej se zkraje nechala dávat za příplatek,později to byl standart.

Ale chtěl bych si dát do budoucna tu eLkovou.



-> myschaak AZNP K.Hora: No já myslim,že všechny tyhle anomálie včetně těch hodně proužků na tapcích a madel z Tatry s lesklou linkou skončily modelem 82´,takže od 8/82´ si myslim,že už to nebylo.
11:58:31
06.03.2011
myschaak AZNP K.Hora
chalani do kdy byly cca tapece s hodně proužkama?
10:12:21
06.03.2011
Enggik
Snad to na tý fotce bude dobře vidět. To datum u toho razítka beru jako den, kdy to auto opustilo fabriku? 5.4.82 A prodaný bylo v praze 28.5.82, takže na prodejně stálo přes měsíc, skoro dva. Jinak k tý výbavě, přesně jak píšeš. Lková palubka, bílej strop včetně A sloupku, tapeci s hustým proužkem, vzadu popelníky, chrom zrcátko a zadní okno bez vyhřívání.
zvětšit Utajovaný projekt G  - obrázek od Enggik vložen 06.03.2011 10:12:21
08:28:03
06.03.2011
Gryzly
jen pro doplnění, brácha měl červený z roku 83, kastle D5105028.
upraveno 1x, naposled 06.03.2011 08:28:15
00:12:24
06.03.2011
ondie
-> pap: jasný..určitě díky za info..hrozně rád bych tomu ještě více porozuměl...to že je C51** kvasiny a C00** Baz,tak to je,řekněme si narovinu,taky stále jenom hypotéza,která sice dává logiku (na základě VINů) ale jistě se neví nic.
00:09:05
06.03.2011
ondie
-> Enggik: ..tohle právě nikdo jistě neví,je to dávno a zbyly jen strohý data,že se G začlo vyrábět už v 81´..možná že i představa že přišli s novým modelem kupé hned zkraje modelového roku,tj.od srpna po dovolené tj.8/81...to se neví.. :-/

Určitě se ale v 81´něco vyrobilo,jak asi říkáš ty,tak minimálně auta z propagace byly určitě tak starý..

Dole v tomhle vlákno píšu o autě,který mělo prej r.v.81´,ale neviděl sem to,ale jen slyšel...co sem dál viděl či slyšel (a už si toho snažim dost let všímat),tak tvoje je zatim nejstarší ! (taková moje malá soutěž o nejstarší G:)

Chápal sem,že ten tvůj datum uvádíš jako datum registrace,nikoliv výroby,tudíž auto nemusí být výrobně dubnové...ale furt je to 82.

Tyhle starý kusy byly ve spoustu věcech specifický,neb se teprv rodil novej model,nástupce eRka..

Z fotek jak sou malý nejde moc číst,co ta výbava ?
Extreme Tyres