zadrhavajuci plyn

prohledat
152 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 12.02.2005 do 21.03.2005, založil/a chooki
řadit dle data
20:42:05
06.03.2005
chooki
misko, ked uz prispievas, tak aspon si precitaj k comu, pedal meneny (aj namazany, aj stary aj novy), okrem karburatora bolo menene vsetko...
16:12:59
06.03.2005
Mishoooo
-> chooki: a samotny pedal si skusal? mislim ale pri zatazi...ale bez lanka... MOzno to neni kobercek, mozno je to plech... korozia je svina1
15:25:37
06.03.2005
strucy
-> chooki: škoda a preveliká
15:10:29
06.03.2005
chooki
Chlapi, tak dal som na beyerovu radu, pekne som tam dal Grafitovu vazelinu, a hovno hovno zlata rybka....pri teplom motore(resp. dlhsej jazde) mi to stale jemne drhne...

To drhnutie je asi take, ze mam stlaceny plyn, chcem ho posunut napr. o 0,5 cm viac, tak tlacim, tlacim, a potom take kovove puknutie (brnknutie, jak na gitare do struny), a skoci mi plyn o napr. 1-2 cm...na sto pero je to lanko(bowden) pretoze som ho odpojil od karbecu, a bracho mi ho podrzal kliestami, a robilo mi to. Podotykam, robi len ked je TEPLY motor...

Misko, kobercom to nebude, sulino, robi to aj ked dam koberec von...

Bowden v tuneli nie je nikde pricviknuty...a zacalo to (ak si dobre spominam), ked mi dali vlecku v servise...

Mam taku teoriu, ze to lanko nejde do tunela asi tam kde ma, a ked sa mozno zatrasie motor (s prevodovkou) v nejakom rezime, tak mi to niekde pricvikne bowden a ten tlaci na lanko...aj ked co som vytiahol bowden, aj lanko, tak nikde ani stopa po poskodeni a zohnuti...kua...ja uz fakt neviem...skoda ze som nemohol vcera dojst za vami.
14:54:14
06.03.2005
minno
-> chooki: no ja som si dnes len tak sadol do auta a skusal plynovy pedaaaaal 1 nebyt teba nikdy by ma to nenapadlo47 ziadne zadrhavania som nepocitil a to som sa ho nastlacal!

a ked ti poviem ze je tam origo lanko, bowden aj pedal (nikdy nevyberane) tak ta asi jedrbne 3
14:31:40
06.03.2005
strucy
-> Mishoooo: 3 3 3
11:23:16
06.03.2005
Mishoooo
-> chooki: Ty sulin... ze ty mas pod pedalom kobercek ktory sa ti tam opiera o pedal3 3 3 Akta X vyriesena...4
14:11:59
04.03.2005
Milos
jako lanko je stokrat lepsie jak drat, na to pamataj
13:14:19
04.03.2005
BEYER - zrušená registrace
sep: mno ta maznica nieje zly napad... 4 nemas foto tej sradny ? alebo aspon popis ako to spachal 4
13:12:47
04.03.2005
BEYER - zrušená registrace
chooki: uz som ti povedal po telefone ze to neries a sprav to co som ti povedal... na keru pikacu tam jebes drat miesto lanka... ma tam byt lanko tak tam jebni lanko... napisem ti to este raz aby si nezabudol 3 drat ked prihnes do ineho tvaru moze ti robyt presne to co vravis ocelove lanko je pruzne... a to ze ma jemnulinke drazky tak si s toho nic nerob tvoj bimbas ma tiez dake pruzky a baby to maju radi 3 tak dopraj aj bowdenu... ale tez jak ze zeznesku ked nejede tak namas vazelinu 3 a sto-pro pojede... vymislal take pikacoviny ze az 170 a nedas si poradit... nee robto na 1000-krat ked to mozes mat na 1krat... ked ti to nepojde kupim ti new bowden-lanko- MEGA pruzinu do zadu a osobne ti to spravim... teda tu instalaciu 1
13:11:34
04.03.2005
sep
-> chooki: :odpoj lanko u pedálu,u karbu a tahej sem a tam,at to rozchodis,potom zahejbej poradne bowdenama po cele delce vedeni.A samozrejme namaz lanko v bowdenu,uz jsem dokonce videl na bowdenu pridelanou maznici a majitel si to nemoh vynachvalit...
12:33:40
04.03.2005
chooki
Chlapi nerobte si prdel zo mna 10

potrebujem pomoct, chlapi ked bude stretko, tak vam to musim ocumakovat ze ako to mate vy...ja uz fakt neviem, podla mna to suvisi s tou teplotou, lebo fakt len ked mam teply motor to robi....aj som sa snazil dat bowden co najdalej od rur chlad. kvap. (pripadne hadice kurenia v tuneli), tak ja uz neviem co este mam skusit, inac bowden nie je pricviknuty nikde, lebo s nim mozem volne hybat par cm hore dole (dam ruku do tunela cez tie rozne otvory, a slapem na plyn...) je mozne ze by tie bowdeny nove co kupujem boli z nejakeho smejdoveho materialu ?

chlapi kedy bude stretko ? zajtra budem z beyerom, tak sa este zastavim u niekoho z vas...
11:48:27
04.03.2005
BEYER - zrušená registrace
Labros: chookimu neporadi nik vies jemu sa poradit neda 3
10:35:32
04.03.2005
Labros
Tohle neni mozny.

Lanko nemazu nicim. Vuli nemam na strune zadnou. Plynovej pedal mam starej. A nedrhne nic. Montaz struny na karburator je vzdycky ta posledni vec po nejake vetsi montazi, kdy uz jsem nejnasranejsi a co nejdriv chci odjet, takze si na tom nikdy nedavam nejak zvlast zalezet. Proste to vzdycky jen utahnu a jedu.

Tohle by se asi muselo videt. Poradit uz tezko nekdo neco novyho vymysli.
10:24:36
04.03.2005
BEYER - zrušená registrace
chooki: drhnuci sa chooki 333 aby si sa nezadrhol 333 ale ne ty vajcÓ 1

mno mne zase ostaval vyset plyn ale bolo patalom 1 ty si mi kokos chook... robys alchimiu z takej picoviny 1 kua ty nevies spojazdnit ani lanko ty si fakt ako z TKS 3*3**3* ale neee bowden mas new lanko mas new a co si pouzil drat alebo lanko... ? a ja lanko mazem vazelinou... takze ked ho davam do bowdenu natieram ho vazelinou... a vzivote som nemal problem *4* musis si to poriadne mastit chook *3**3**3*
10:08:48
04.03.2005
Milos
-> chooki: kedysi brzdovkou, ked som dal nove tak olejom, to je jedno, lae ty budes mat asi lanko napojene na chladiaci okruh a sa ti to zohreje, vidis nemal si davat vlecku, to bude tym
09:40:43
04.03.2005
strucy
-> chooki: ten bowden máš určite niekde pricviknutý , nemůže to stále drhnúť, to je už na akty X
09:35:01
04.03.2005
chooki
Priatelia, zase otravujem, sorry :)

Vcera som vymenil bowden s lankom, islo to bez chyby, celu cestu domov (cca 30km), dnes rano v pohode, ale prichadzam do roboty (cca 25km) to zase drhne ! kuknem na motor, karbec ide lahko, ale ked hybem samotnym lankom tak to drhne (trochu), na pedali plynu je to ale citit riadne….

Doteraz som vymenil bowden (2krat), lanka niekolko krat (obidva druhy), karbec premazany, plyn pedal novy (aj premazany), skusal som rozne vole (v knihe je 0.3-1mm), uchytenia bowdenu na roznych miestach…nic.

Kurva, zaujimave, ze to robi len po dlhsom case jazdy (tak 5-10km), neviem ci to suvisi s teplotou motora…tieto problemiky su odvtedy co mam vlecku, myslim ale ze poloha bowdenu, ako vchadza do tunela je ok, ved keby bola zla, tak to drhne furt, a nie len ked idem dlhsie, co som pozeral v knihe, tak tiez je bowden blizko hadice kurenia tak ja uz neviem kde moze byt chyba….

Prosim, prosim poradte mi…aku volu mate na lanku ? cim mazete lanko ? alebo co vas este napadne, pripadne ta poloha bowdenu v tuneli, ja uz fakt neviem co dalej.... Dik moc chalani !!!

20:37:48
28.02.2005
PeterP136
-> minno: No hej, ale nie je tam ci je to naozaj lanko (teda kopu tenkych zmotanych drotikov :) ) alebo struna z autodielov. A ak je to lanko, tak aky ma priemer.
18:10:50
25.02.2005
minno
-> PeterP136: vid. prvy prispevok, lanko, bowden aj pedal su nove :-)
22:00:37
24.02.2005
PeterP136
Hmm. Mne bowden visi v lufte (vlastne sa dotyka ale az plechu kasne) a nic nedrhne.

Akeho priemeru mas lanko? Nie je mozen, ze je niekde rozstrapkane?
21:46:29
21.02.2005
chooki
-> minno: -> Labros: kua chlapi kazite mi prispevok3

Minnno, mam ti ukazat ja moj motor ?! cisty jak tvoj (este cistejsi :), len s tym rozdielom, za jazdim denne za kazdeho pocasia, a nejak nietko kto ma auto schovane v garazi... 3

ale k veci, Labros, skusal som hybat packou na karbeci, aj ked je motor teply, a ide dost lahko, a ked som hybal lankom tak jemne drhlo...skusim to dat dalej od tej rury...

Minoo, inac tak to mam aj ja prichytene jak si dal to foto, ja som myslel nieco ine, tie 2 rury co idu popri prevodovke, ako ide lanko do tunela, tam je to lanko polozene na jednej z tych 2 rurok, skusim na to zajtra pozriet...Dik za komentare4
18:29:46
21.02.2005
minno
-> Labros: kuk na www.meap.cz/u-geen/.../in dex.php?id=4&i... motor ma len 82tkm, okrem hlavkoveho tesnenia na nom este nebolo nic menene.
18:21:34
21.02.2005
Labros
-> minno: To je na originalni 120ku krasne cistej moturek. To je uz od narozeni porad lestenej, nebo je zrovna po generalce, pretesneni a vycisteni?
17:56:51
21.02.2005
minno
-> chooki: priateľu, ja mám to lanko prichytené nie o rúrku ale o hadicu a nedrhne mi to...ale nemyslím si, že by teplo mohlo mať na to nejaký zásadný vplyv...ale ako vraví Labros, skús kývať s tou páčkou na karburátore po zohriatí motora, či pôjde stále ľahko...
zvětšit zadrhavajuci plyn - obrázek od minno vložen 21.02.2005 17:56:51
15:54:45
21.02.2005
Labros
Zvyseni teploty lanka zpusobi jeho prodlouzeni a ono pak muze zacit drit v nejakym ohybu. Jine vysvetleni nemam.

Ale porad jsi jeste nenapsal, jestli jsi zkousel po tom, co to zacne drit, hejbat s packou na karbeci rucne (nejlepe s odpojenym lankem.)

09:44:38
21.02.2005
chooki
Priatelia, sorry ze zas otravujem, som to znova robil (premazany plyn. pedal, premaz. karbec-motor ide o nieco lepsie-asi sa neotvarala dobre 2.klapka) lanko som prichytil paskami na rurku chl. kvapaliny-skusam uz vsetko mozne, islo to neskutocne krasne lahucko-jemne, fantasticky pocit, ale zase len do doby ked sa mi poriadne zohreje motor...zas to zacne zadrhavat.

Je mozne ze to suvisi s tym ze lanko ja prichytene o rurku chladiacej kvap. (predtym nebolo prichyt. len polozene na rurke) ? proste jak sa zohreje kvapalina, zohreje aj ten bowden, moze to byt tym ? jak to mate riesene ? mam to dat dalej od tej rurky ? Nezda sa mi ze by zvysenie teploty bowdenu na cca 80 C sposobovalo zadrhavanie, ale inac si to uz neviem vysvetlit...

Dakujem za kazdu radu2
19:19:27
17.02.2005
KEAN
Ja si na tu u sve skodovky zvykl docela rychle
19:08:52
16.02.2005
Jirik - zrušená registrace
-> chooki: Yeah, já mám na hřídelce pedálu dirku na mazání. 4
18:22:45
16.02.2005
PeterP136
-> chooki: Ono struna (ak mas strunu a nie lanko) ide nezatazena lahucko. Ale zataz ju pruzinou na karbe a zacne drhnut najma pri pake ktoou posobi noha cez pedal. Ak mas vsak lanko tak je to divne. Akeho priemeru mas to lanko

(ak mas lanko)?
09:19:43
16.02.2005
chooki
Tak dneska som bol v servise kvoli niecomu inemu tak som pozrel s xlapikom (stary faxman)aj na ten plyn, sam povedal ze tak jemne drhne, tak sme rychlo checkli lanko (podla neho xodi krasne lahucko), karbec (tiez krasa, ako sa vyjadril), tak jedine co ho este napadlo ze namazat plyn. pedal (to sme uz nestihali, bolo to dnes rano)...tak to spravim (podotykam ze pedal je novy, a ked som ho mal vonku tak chodi uplne jemne), a ked nepomoze, tak kupujem ine auto :))
18:39:46
15.02.2005
D.J.Vlasta
Ja bych zkusil to teflonove lanko.Jinač ja mam klasicke pletene a drzi.Kdyz mi ruplo to stare mel jsem docela kliku,protoze mi ruplo den pred odjezdem do Chorvatska a rezervni s sebou nevozim,takze stat se to na ceste,byl by to asi pruser....
20:40:56
14.02.2005
chooki
-> Labros: by som nezadal o radu, keby som nemal vsetko vymenene, musim este rozobrat komplet karbec, uvidime, len teraz jaksi nebolo na to pocasie...

potom uz fakt kurva neviem, asi len ten skritek :)

Co sa tyka ohovarania skodoviek, tak ma proste seru take tie detailiky, neskutocne ma to znervoznuje...skodovka je dobra asi pre takeho cloveka co sadne, buchne dverami, prida poriadne plyn, a nejake zvuky, klepoty ho neseru...
20:00:03
14.02.2005
PeterP136
-> chooki: Toto som riesil minulu jesen. Vedel som ze na lade to nebude ktovie co ked bude mat pedal len dve polohy :).

Takze som vymenil bowden za novy, pretlacil olejom (pp90, ine som po ruke nemal :) ), nechal vykvapkat a nasunul novu strunu. A vysledok bol este horsi nez so starym bowdenom a strunou.

Takze som si zohnal 2mm lanko (zo zeleziarstva, teraz mam v zasobe aj 2,5mm, ale vtedy sa mi zdalo pirvelke, ale je akurat len len). A uz je to OK. Pedal ide uplne lahucko, az tak lahko, ze si nemozem on ani nijako opriet nohu na dialnici = tempomat :), lebo sa pri najmesej zmene tlaku posuvva. Okrem toho som este na karburatore priblizil uchytenie pruziny blizsie ku karbu, aby nebol atak napnuta, ale este bola schpna bezpecne zavriet klapku.

Keby po 3 mesiacoch neprasklol plast bowdenu (asi 20cm az 30cm od vyfukoveho potrubia) bol by som spokojny. Ale hadam sa tam nenachytalo vela prachu len sa neviem dokopat k zafacovaniu trhliny.
14:38:38
14.02.2005
Labros
-> chooki: jako kdyz tvrdis ze lanko chodi dobre a packa na karburatoru taky dobre a pedal taky dobre, tak jak ti maji poradit? to uz pak leda ze tam mas skritka a ten ti zlomyslne obcas zmackne bovden kombinackama. Proste jestli tvrdis ze ty tri veci fungujou tak se ti to musi zdat, v opacnem pripade neco z toho nefunguje. Taky me sere jak tady furt pomlouvas skodovky, pritom podle me si za spoustu problemu muzes sam. Zkus si teda zastavit v dobe kdy ti to drhne a zahejbat tahlem akcelerace na karbeci. Jestli je to skrtici klapka tak to musis citit, protoze prevod je tam tezsi nez na plynovym pedalu.
21:27:45
13.02.2005
chooki
minno daciu sem neplet to je este vacsi shit nez moja skoda, urazil si ma :)) a ten plyn sa musi vyriesit, inac to skur*vene auto rozbijem :))), kua uz ma sere...nemam rad poruchy co neviem odstranit...
21:19:27
13.02.2005
minno
-> chooki:

1. ak ide skutocne plynovy pedal, lanko v bovdene aj klapka v karburatore lahko a plynulo, nemoze sa to zadrhavat...z toho vyplyva, ze niekde to az tak dobre nechodi...

no ale neviem, plynovy pedal sa podla mna nemusi hybat az tak dokonale plynule, pretoze ked pridavas, aj tak klasicky skoda motor nereaguje v real time na plyn...

ale na druhej strane ta chapem, pretoze aj ja som taky puntickar a musim mat vsetko dokonale...

2. to nie je o skodovkach, ze sa objavuju mini poruchy, to sa vyskytuje vsade...(staci si spomenut na moju pol rocnu sluzobnu daciu-uz som tu viac krat o nej pisal-clovek ide zamknut-vypadne mu zamka z dveri, clovek ide otvorit okno-vylezie mu z tesneni a uz ho viac nezavrie,clovek chce pritiahnut dvere-urve sa mu rukoväť atď.)
20:29:07
13.02.2005
chooki
chlapi, lanko aj bovden menene, lanko viackrat (su 2 druhy-1. takovej jeden hrubsi drot,2. lanko spletene z tenkych drotikov)

viac sa mi osvedcil ten 1 drot, je hladsi, bovden je napusteny olejom, nikde nie je priskripnuty, plyn. pedal novy, karbec zvonku premazany, a ked pridavam plyn zec packu na karbeci, tak ide bez zadrhavania....

To jemne zadrhavanie mi robi len ked idem dlhsie (viac jak cca 5 km), tak neviem ci to suvisi s teplotou motora, alebo tym za niekolko krat slapem na plyn...vacsina ludi by takto jazdila, v pohode, ale ja som na taketo veci puntickar, a pred tym to nerobilo, zacina sa to srat par mesiacov, a uz ma celkovo skodovky zacinaju srat prave pre taketo mini poruchy, furt daco...ale tento plyn nie a nie odstranit...
17:05:54
13.02.2005
Stepix
Ano, me to delalo to samy, ale jeste ke vsemu se mi nevracel! tak jsem menil pruzinky i za silnejsi a nic. Tak jsem se pustli po bovdenu a prisel jsem na to, ze se mi v tunylku ohnul drzak, nevim jak se mi to povedlo. Ohlo se to v tech mistech, jak se dostanete tim krytem pod ruckou do tunylku. Je tam takovej drzak na ten bovden a ten byl ohlej tak, ze mi smeroval bovden na stenu tunylku(od tamtud je vlastne lakno nekryty).
16:54:17
13.02.2005
Jirik - zrušená registrace
Sorry že písám bowden s dabljů, furt mi to tam skáče , jsem asi deformovanej z práce. Kdy jsem vozil Bowdenzugy pro automobilku Karmann. 3
16:53:06
13.02.2005
Jirik - zrušená registrace
Ještě mě napadá jedna věc, nemáš ten bowden někde skřípnutej nebo blbě zahnutej ?

Stejně vám doporučuju dát tu strunu novou, budete kókat, jak může bejt ta stará zohejbaná.

Vyplatí se vozit sebou i jednu rezervní, při těch pár kč co to stojí. A taky elektrikářskou čekuládu na zajištění. 1

Mě prdla ta struna přímo před páčkou od plynu, reservní nebyla, taxem jí za pomoci dvou čekulád nastavil drátkem a ánžto jsem mohl dát pouze 1/2 plynu, taxem dojel bez potíží domů. Teď už jsem jí ani nezkracoval a nechal jí délku jak měla.
15:40:56
13.02.2005
Leny
-> Gryzly: Tak na to dej ještě tu koncoku na bowden, je to asi za 2Kč. No jo, starý dobrý časy kdy jsem se věnoval kkolu a ne škodovce... 3
13:31:49
13.02.2005
Jirik - zrušená registrace
Já mám novou strunu a starej bowden.

Je to akorát namazaný jemným olejíčkem, kterej nemá v nízkých teplotách tendenci tuhnout (např. Konkor, používá se i na bouchačky).

Od té doby to šlo lehko i na starém karbecu po repasi. Na novém karburátoru to jde, troufnu si říct, o 90% lehčeji.

Takže bych hledal problém i v karburátoru, teda vzhledem k jeho věku.

Jinak v jednom starém Světu Motorů byl návod jak přesunout ten čep jak do něj vede struna od pedálu. Ten čep se přesune vejš, změní se tak páka a podle nich to mělo jít o hodně víc zlehka.

Taky jsem na to koukal a chtěl jsem se do toho pustit, ale pak jsem se na to vypšouknul.

Každopádně to stojí za pokus. 4
13:24:39
13.02.2005
Gryzly
-> Leny: Já to mám asi tři roky a začíná se mi třepit konec u karbecu, ale je fakt že to tak necuká.
13:21:05
13.02.2005
Leny
dejte tam bowden pro cyklisty, je s vnitřnim teflonem a chodí to krásně. metr stojí asi 18kč.
12:49:08
13.02.2005
Vojta - zrušená registrace
Mam podobny problem. Struna namazana ale chodi to nejak divne. Karbec mam novy a tam to chodi lehoučce tam to nebude...
12:17:34
13.02.2005
Glenn
-> chooki: toho si moc nevšímej snad v každý škodovce co jsem jel to dělalo je to jen o zvyk
11:34:37
13.02.2005
lubosgls
tak snad poznas jestli se to zadrhava na klapce nebo nekde bovden pedal
10:59:46
13.02.2005
chooki
trochu ine
10:58:37
13.02.2005
chooki
jo, samozrejme, len neviem ci to dokazem posudit, je trochu pridavat plyn na karbeci a na pedali
Extreme Tyres