
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vozidla Vb, Po, Spoje atd.
prohledat
6309 příspěvků (zobrazeno 6077 až 6126) od 26.12.2009 do 03.12.2023, založil/a dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
01:51:57
31.12.2009
31.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
... a Policie 

01:51:36
31.12.2009
31.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Račte porovnat... v barvách VB
01:49:11
31.12.2009
31.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Tatrovky...
01:47:54
31.12.2009
31.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Kdo hledá tak najde VB 

01:46:16
31.12.2009
31.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Zatýkání (zcela určitě velmi nebezpečného) pachatele 

01:44:08
31.12.2009
31.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
další Lada 

01:41:56
31.12.2009
31.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
T148 s vodním dělem při zásahu...
01:41:17
31.12.2009
31.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Karlos (WIO46) 31.12.09 01:38:33: myslím že originál barva by měla být něco mezi těma dvouma autama na tom obrázku... ale to jedině podle nějakýho vzorníku, někde níž jsou napsané správné odstíny barev 

01:39:06
31.12.2009
31.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
DP Praha 

01:38:33
31.12.2009
31.12.2009

Karlos (WIO46)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Není ta žlutá nějaká moc hnědá? 
EDIT: U té lady, nějak jsem si to nerefreshnul.

EDIT: U té lady, nějak jsem si to nerefreshnul.
01:37:42
31.12.2009
31.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
a tady... 

01:36:40
31.12.2009
31.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
- Tak to tu oživíme a přidám nějaké fotečky co jsem našel na internetu... 

23:42:19
30.12.2009
30.12.2009

minno
krása

19:31:14
30.12.2009
30.12.2009

David29
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Vole 

19:28:33
30.12.2009
30.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> David29: no já nevim, na Visty každej nadává... že prej zlatý XPčka oproti tomu 

19:16:53
30.12.2009
30.12.2009

David29
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : mě se hodně líbí Visty - maj je dopravní podniky-)
19:15:02
30.12.2009
30.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> David29: na nějaký Tatře nebo Karose se to ztratí, ale na tom Mondeu to fakt vynikne (hlavně to že jsou prý testovaný jen do 100km/h) 
-> RON: jo a ještě ty první Feldy neměly na tý rampě tu STOPku a některý ji měli přidělanou jako předtím ty starší auta, třeba i Favority - tzn. vzadu na pátých dveřích a vepředu na masce nebo na rámu (když měli ty rámy na přetlačování se s někým). Viděl jsem i že měly ty nápisy STOP přidělaný i u tý rampy na střeše zepředu i zezadu. Pak až přišly ty rampy s integrovanou STOPkou a ty zábleskový.

-> RON: jo a ještě ty první Feldy neměly na tý rampě tu STOPku a některý ji měli přidělanou jako předtím ty starší auta, třeba i Favority - tzn. vzadu na pátých dveřích a vepředu na masce nebo na rámu (když měli ty rámy na přetlačování se s někým). Viděl jsem i že měly ty nápisy STOP přidělaný i u tý rampy na střeše zepředu i zezadu. Pak až přišly ty rampy s integrovanou STOPkou a ty zábleskový.
18:43:12
30.12.2009
30.12.2009

David29
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Ale ty Mondea, Octavie a Fabky maj tuhle rampu aspoň zábleskovou... ale vypadá to hrozně i tak, to je fakt 

18:16:31
30.12.2009
30.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> RON: na Feldy se jiný ani nedávaly
předtím se dávaly na Favority a Formany když už byli v bílé se zeleným pruhem, po Feldách se ještě běžně davali na Fabie, Octávie a všechny auta až do tý doby než začli dělat VxL rampy (ty nižší) co se dávají teď. Ty VS mají dokonce i ty superrychlý Mondea ST220
. VxL se začli objevovat až na Fábiích po faceliftu a Octáviích II (nebo i poslední I. generace). A teď i na stříbrných šípech.
Rozdíl je v tom, že první Feldy měly rotační VN a poslední už zábleskové VS, tvar byl stejný


Rozdíl je v tom, že první Feldy měly rotační VN a poslední už zábleskové VS, tvar byl stejný

17:22:16
30.12.2009
30.12.2009

RON
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : nedavali se tyhle majaky i na prvni cajtsky Felicie?
17:02:23
30.12.2009
30.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : ale majaky ji docela slušej:-))
17:00:56
30.12.2009
30.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Kaprof: no ale prostě to není ono... škoda že ji neudělali s bílýma dveřma a kapotama a kulatým majákem (dělá se i s moderním strobo vnitřkem), to by bylo mnohem zajímavější 

16:53:01
30.12.2009
30.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : to je jedno ale je to zajimavy:-)
16:46:13
30.12.2009
30.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Tazi: docela pěkný, ale není z oné historické doby...
je vidět že to je přestříkávaný na červeno, má i červený zástěrky, barvy nejsou jako PO nýbrž jenom bílej pruh jako hasiči a ty majáky jsou vyřazený policejní VS nebo VN.
je vidět že to je přestříkávaný na červeno, má i červený zástěrky, barvy nejsou jako PO nýbrž jenom bílej pruh jako hasiči a ty majáky jsou vyřazený policejní VS nebo VN.

11:53:53
30.12.2009
30.12.2009

David29
-> Syny: Jinak když chceš furt řešit zakrytí toho majáku.... měl bys řešit i barvu vozu 

11:52:54
30.12.2009
30.12.2009

Tazi
Tohle se mi podařilo vyfotit na Břeclavsku. Měl jsem nějaký to vínečko takže kvalita Nic Moc..
11:22:10
30.12.2009
30.12.2009

David29
-> Syny: Pana Procházku znám.. sám má červenýho Transportera a magnetickym majákem 
-> Syny: Za vypnutej maják ti můžou dát flastr - není v TP, vozidlo nezpůsobilé k provozu na pozemní komunikaci
Jinak, proč přikrejvat vykuchanej maják? Když je to takovejle veterán, nikdo to řešit nebude... známej má starýho žigula v barvách VB, jezdí s tim do práce a nikdy nic...

-> Syny: Za vypnutej maják ti můžou dát flastr - není v TP, vozidlo nezpůsobilé k provozu na pozemní komunikaci

Jinak, proč přikrejvat vykuchanej maják? Když je to takovejle veterán, nikdo to řešit nebude... známej má starýho žigula v barvách VB, jezdí s tim do práce a nikdy nic...
08:36:21
30.12.2009
30.12.2009

jerrom
když jsem jel z prvomájového průvodu (taková retro akce u nás), tak předemnou odjížděli chlapi s originál VB žigulem a nandavali na maják takovou koženou dečku kolem dokola a zapnuli to na řemínky. Asi si prostě nechali ušít koženej obal...podle mě by to mělo být stejné jako s přídavnejma světlama, milion jich tam mít nemůžeš, ale když na nich máš návleky, tak to projde.
00:36:15
30.12.2009
30.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Syny 30.12.09 00:03:55 napsal:
→ RON: Vsak jo… Prikrejt necim a jet :) Na srazu to sundat a hotovo :)asi tak
→ RON: Vsak jo… Prikrejt necim a jet :) Na srazu to sundat a hotovo :)asi tak

00:03:55
30.12.2009
30.12.2009

Syny
-> RON: Vsak jo.... Prikrejt necim a jet :) Na srazu to sundat a hotovo :)
00:03:00
30.12.2009
30.12.2009

RON
-> Syny: jestli s tím autem nebudeš jezdit na nákup, tak bych to asi moc neřešil, překryl bych to nějakým potahem a nazdar... kamarád má 613 sanitu a taky to neřeší, když s tím nekam jede. Je to o lidech, na který narazíš.
00:00:23
30.12.2009
30.12.2009

Syny
-> RON: ono to je primo na strese, to neni ani na zahradce, ale je to si na kazdym... Ja bych to posadil primo na strechu a na cesty zakrejval...
23:57:18
29.12.2009
29.12.2009

RON
-> Syny: tak ej to jako náklad na zahrádce ne? do toho je kulový každýmu, jestli vezu maják v tašce, nebo sáňky
23:30:14
29.12.2009
29.12.2009

Syny
jen mi tak napada, kdyu bude majak na strese a prikreju ho na cestu cernym nepruhlednym igelitem - je to postizitelny nebo ne? :)
21:57:11
29.12.2009
29.12.2009

myschaak AZNP K.Hora
-> Syny: no vidíš!
-> petr s: jj,zapřáhnout za to tu stříkačku co byla ve vozejku
-> petr s: jj,zapřáhnout za to tu stříkačku co byla ve vozejku

21:54:21
29.12.2009
29.12.2009

petr s
-> Syny: A zapřáhnout červený vlek
21:52:12
29.12.2009
29.12.2009

Syny
-> myschaak AZNP K.Hora: Majak sel ted na aukru za 800 (bez sireny ten co je na tej fotce uzarny PO). Auto by samozrejme slo do laku, takze dvere a kapoty co mam a B sloupek by sli do bile a zbytek do cervene :) K tomu bily apolla, naky ty siroky napravy, prepregy a dopredu jeste modry svytylka jako ma ten zigul na fotkach a jedeeeem 

21:49:34
29.12.2009
29.12.2009

myschaak AZNP K.Hora
-> Syny: tak vidíš,o důvod míň proč dávat oužu pryč...sežeň sadu dveří a kapot v bílý barvě,modrej maják a ať jseš s tím nastoupenej na jarních doksech!!!
21:44:53
29.12.2009
29.12.2009

Syny
Cha cha :)
Jeden bod a maximální pokuta 2,5 tisíce korun. Takový je postih pro řidiče, který si na silnicích vynucuje houkáním přednost v jízdě s neoprávněně namontovaným modrým majákem. Má-li nelegální zařízení vypnuté, sankce jsou minimální. Dnes o tom informovalo Právo.
"Body se zaznamenají tehdy, pokud by byl neoprávněný maják aktivně užit," sdělila Právu mluvčí Ministerstva dopravy ČR Marcela Žižková.
(S tím je spojen další problém, v případném správním řízení je slovo policisty silnější než slovo řidiče, takže i kdyby řidič měl maják vyplý, může dostat trest za zapnutý (okolnosti si jistě každý domyslí). Ovšem to nic nemění na tom, že nelegální používání je přinejmenším neohleduplné.)
Maják musí být zapsán v technickém průkazu, což zajišťují určené odbory městských a obecních úřadů. Jeho používání u policistů, záchranky a hasičů je prý přísně sledováno, mimo jiné navigačním zařízením GPS. U jiných "speciálních" účastníků silničního provozu, mj. zdravotních služeb, tato povinnost není, píše Právo.
Jiným typem majáku jsou tzv. magnetické majáky, které si řidič na střechu umístí, kdy se mu to hodí. "Ty nemusejí být zapsány v techničáku a nikdo vlastně moc neví, jak to postihovat," řekl deníku policista Michal Procházka.
------------------------- -----------------------
Takze za nefunkcni majak na strese (nefunkcni mysleno odpojenej) me muzou tak maximalne polibit prdel :) A i kdyby me nepravem obvinili ze sem ho pouzil, tak 2500 Kc a 1 bod
Takze asi tak :)
Jeden bod a maximální pokuta 2,5 tisíce korun. Takový je postih pro řidiče, který si na silnicích vynucuje houkáním přednost v jízdě s neoprávněně namontovaným modrým majákem. Má-li nelegální zařízení vypnuté, sankce jsou minimální. Dnes o tom informovalo Právo.
"Body se zaznamenají tehdy, pokud by byl neoprávněný maják aktivně užit," sdělila Právu mluvčí Ministerstva dopravy ČR Marcela Žižková.
(S tím je spojen další problém, v případném správním řízení je slovo policisty silnější než slovo řidiče, takže i kdyby řidič měl maják vyplý, může dostat trest za zapnutý (okolnosti si jistě každý domyslí). Ovšem to nic nemění na tom, že nelegální používání je přinejmenším neohleduplné.)
Maják musí být zapsán v technickém průkazu, což zajišťují určené odbory městských a obecních úřadů. Jeho používání u policistů, záchranky a hasičů je prý přísně sledováno, mimo jiné navigačním zařízením GPS. U jiných "speciálních" účastníků silničního provozu, mj. zdravotních služeb, tato povinnost není, píše Právo.
Jiným typem majáku jsou tzv. magnetické majáky, které si řidič na střechu umístí, kdy se mu to hodí. "Ty nemusejí být zapsány v techničáku a nikdo vlastně moc neví, jak to postihovat," řekl deníku policista Michal Procházka.
------------------------- -----------------------
Takze za nefunkcni majak na strese (nefunkcni mysleno odpojenej) me muzou tak maximalne polibit prdel :) A i kdyby me nepravem obvinili ze sem ho pouzil, tak 2500 Kc a 1 bod

11:05:15
29.12.2009
29.12.2009

Risan
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Runway tester právě je fabrická úprava. Viz třeba prospekt, který sem dal Jožynek 26.12.09 19:05:15. Mám pocit, že první runway tester byl snad ještě překopávka jednoho z prvních prototypů 613, později to nabízeli jako odvozené od 613-3. Určitě mělo minimálně jeden letiště v Praze, v Brně, v Bratislavě, nějaký měli silničáři, přesně nevím, kolik jich vzniklo. Nevylučuju, že i víc než "pravých" 623.
T700 vzniklo přes 60 kusů + vím o nějakých postavených mimo fabriku (něco ze zbylých skeletů a dílů, něco přestavbou z ojetých 613 - ostatně i fabrika nové T700 vyráběla úpravou nových skeletů 613, kterých měla dost na sklad). Přesné číslo si tedy netroufnu uvádět, i když mám fabrický seznam podle výrobních čísel.
Sezam Praha byl porevoluční dealer osobáků Tatra. Něco se mi plete, že to byla firma zásobující a servisující auta někdejších složek MV (Sezam snad něco jako Servis Záchranného systému? - ale to teď odhaduju). V éře T700 dodávali hlavně klasické sedany T700 na ministerstva a podobně (pokud si to příslušný zákazník neobjednal přímo v Tatře). Snad výjimkou byla ta zásahová, kterou si nechali vyrobit v "očesané verzi" (například palubní deska z 613-4 namísto kožené/dýhované 700, zrcátka 613-4/Favorit ručně seřizovaná místo elektrických Britax jako měly 700, sedačky v šedivé látce 613-4 mod. 95/Felicia místo kožených jako většina 700 atd.), auto šlo z fabriky lakované čistě bíle (v.č. 12046 - mimochodem pořadové číslování s dírami pochází od počátku výroby skeletů 613). Sezam měl snad ambice vnutit toto auto svým zákazníkům, složkám záchranného systému (domnívám se), auto asi nejdřív předváděl ve "svých" barvách (které měly naznačovat aplikace jako zásahový/velitelský vůz), pak v barvách policie (i když myslím nikdy v činné službě použito nebylo) a nakonec v barvách hasičů (u kterých pak opravdu sloužilo jako velitelský vůz - pamatuju si, že tak před 7-8mi lety s tím hasiči jezdili i na srazy a šlo pořád o 4místný velitelský vůz).
T700 vzniklo přes 60 kusů + vím o nějakých postavených mimo fabriku (něco ze zbylých skeletů a dílů, něco přestavbou z ojetých 613 - ostatně i fabrika nové T700 vyráběla úpravou nových skeletů 613, kterých měla dost na sklad). Přesné číslo si tedy netroufnu uvádět, i když mám fabrický seznam podle výrobních čísel.
Sezam Praha byl porevoluční dealer osobáků Tatra. Něco se mi plete, že to byla firma zásobující a servisující auta někdejších složek MV (Sezam snad něco jako Servis Záchranného systému? - ale to teď odhaduju). V éře T700 dodávali hlavně klasické sedany T700 na ministerstva a podobně (pokud si to příslušný zákazník neobjednal přímo v Tatře). Snad výjimkou byla ta zásahová, kterou si nechali vyrobit v "očesané verzi" (například palubní deska z 613-4 namísto kožené/dýhované 700, zrcátka 613-4/Favorit ručně seřizovaná místo elektrických Britax jako měly 700, sedačky v šedivé látce 613-4 mod. 95/Felicia místo kožených jako většina 700 atd.), auto šlo z fabriky lakované čistě bíle (v.č. 12046 - mimochodem pořadové číslování s dírami pochází od počátku výroby skeletů 613). Sezam měl snad ambice vnutit toto auto svým zákazníkům, složkám záchranného systému (domnívám se), auto asi nejdřív předváděl ve "svých" barvách (které měly naznačovat aplikace jako zásahový/velitelský vůz), pak v barvách policie (i když myslím nikdy v činné službě použito nebylo) a nakonec v barvách hasičů (u kterých pak opravdu sloužilo jako velitelský vůz - pamatuju si, že tak před 7-8mi lety s tím hasiči jezdili i na srazy a šlo pořád o 4místný velitelský vůz).
01:52:34
29.12.2009
29.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : presne tak:o))
01:52:01
29.12.2009
29.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Kaprof: tak ať si pán trhne když mu to nevoní 
tomu říkáš Dacia jenom kvůli těm oválnejm světlům?

tomu říkáš Dacia jenom kvůli těm oválnejm světlům?
01:46:06
29.12.2009
29.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : 27.12.09 16:06:07 To už je Dacie to je humus
jinak nechapu proč tam maj polovina 70.. let to je spiš začatek 80tejch...

01:40:17
29.12.2009
29.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Risan 28.12.09 22:28:13: tak ten Runway tester je určitě jen nějaká individuální úprava, ne fabrická, takže tam bych to chápal. Jinak to označování je opravdu trochu chaotické. 
To o těch T700 jsou zajímavé infomace. Kolik jich tedy vlastně bylo celkem vyrobeno?
Co se barev týče, tak se mi nejvíc líbí v těch barvách Sezamu se třemi pruhy... mimochodem, můžeš ještě konkrétněji ujasnit co to je Sezam Praha a k čemu nebo proč je? Díky

To o těch T700 jsou zajímavé infomace. Kolik jich tedy vlastně bylo celkem vyrobeno?
Co se barev týče, tak se mi nejvíc líbí v těch barvách Sezamu se třemi pruhy... mimochodem, můžeš ještě konkrétněji ujasnit co to je Sezam Praha a k čemu nebo proč je? Díky

01:34:18
29.12.2009
29.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> David29 28.12.09 19:32:26: ale tak nevyjela z fabriky (pravděpodobně překopaná z osobáku), kdežto 623-RTP ano 

00:32:19
29.12.2009
29.12.2009

Syny
-> gim: Požární Ochrana
00:30:29
29.12.2009
29.12.2009

gim
-> Quest: tak to ti nesezeru ;-)
00:29:44
29.12.2009
29.12.2009

Quest
-> gim: Porodní Ochrana 

00:22:59
29.12.2009
29.12.2009

gim
jen tak mimochodem mozna sem za blba ale oznaceni jakejch jednotej je to PO?
22:28:13
28.12.2009
28.12.2009

Risan
Ono není co hledat na netu, ani v Kopřivnici dneska pořádně nevědí, proč je něco 613 a něco 623. To byste ale museli trochu vědět, jak to tam chodilo a chodí, abyste uvěřili, že v tom systém moc není.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Nemyslím si, že dvoumístná "užitková" 613 by nutně musela být 623. Třeba Runway testery byly taky vzadu vybrakované 613 s měřicím zařízením adheze povrchu místo zadních sedaček (mimo jiné kolečko, které se dírou v podlaze spouštělo na povrch a nádrž na vodu, kterou to lilo pod to kolečko, aby se změřily adhezní vlastnosti povrchu i za mokra) a nejmenovalo se to 623, nýbrž 613. Nebo "sanitky", které se vyráběly i v provedení rychlá technická pomoc (bez lehátka vzadu) byly také dvoumístné užitkové verze - a jmenovalo se to taky 613.
Pokud jde o služební barvy hasičských 613, těžko se hledá nějaké jednotné barevné schéma. Je tam trochu červené, trochu bílé, nějaké nápisy, ale to je tak všechno, co ta zbarvení sjednocuje. Nejspíš proto, že jsou přestříkávané z černých sedanů až u útvarů. Jako zásahovky byly z fabriky kupované minimálně.
Mimochodem, víš, že ta zásahová T700 "Sezam Praha" je totéž auto jako T700 "Policie" (fotka na předchozí stránce v tomto vlákně). A že to Sezam i přesto Policii nikdy nevnutil, takže skončilo nakonec v barvách hasičů (myslím drážních?). A že druhá T700 v barvách drážních hasičů byla přestříkaná z vyřazené ředitelské a tak i tyhle snad jediné dvě hasičské T700 nemají stejné barevné schéma? Jo mimochodem, typ "Tatra 700" je obchodní označení, v techničáku má každá oficiální typ T613 model 700. To jen pro dokreslení označování typů v Tatře.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Nemyslím si, že dvoumístná "užitková" 613 by nutně musela být 623. Třeba Runway testery byly taky vzadu vybrakované 613 s měřicím zařízením adheze povrchu místo zadních sedaček (mimo jiné kolečko, které se dírou v podlaze spouštělo na povrch a nádrž na vodu, kterou to lilo pod to kolečko, aby se změřily adhezní vlastnosti povrchu i za mokra) a nejmenovalo se to 623, nýbrž 613. Nebo "sanitky", které se vyráběly i v provedení rychlá technická pomoc (bez lehátka vzadu) byly také dvoumístné užitkové verze - a jmenovalo se to taky 613.
Pokud jde o služební barvy hasičských 613, těžko se hledá nějaké jednotné barevné schéma. Je tam trochu červené, trochu bílé, nějaké nápisy, ale to je tak všechno, co ta zbarvení sjednocuje. Nejspíš proto, že jsou přestříkávané z černých sedanů až u útvarů. Jako zásahovky byly z fabriky kupované minimálně.
Mimochodem, víš, že ta zásahová T700 "Sezam Praha" je totéž auto jako T700 "Policie" (fotka na předchozí stránce v tomto vlákně). A že to Sezam i přesto Policii nikdy nevnutil, takže skončilo nakonec v barvách hasičů (myslím drážních?). A že druhá T700 v barvách drážních hasičů byla přestříkaná z vyřazené ředitelské a tak i tyhle snad jediné dvě hasičské T700 nemají stejné barevné schéma? Jo mimochodem, typ "Tatra 700" je obchodní označení, v techničáku má každá oficiální typ T613 model 700. To jen pro dokreslení označování typů v Tatře.
Zamítnuté přispívání mají:
- 1000MB-VB - zrušená registrace (udělil dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) ), důvod: Cizí fotky vydává za svoje.