skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vozidla Vb, Po, Spoje atd.
prohledat
6309 příspěvků (zobrazeno 401 až 450) od 26.12.2009 do 03.12.2023, založil/a dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
10:49:02
29.12.2015
29.12.2015
Nwkt
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: To ještě není odprodaný po Plzni jezdí už jedno bejvalý bez polepů a majáků
09:11:06
29.12.2015
29.12.2015
Milan 136
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: jojo ještě ho mají
02:23:42
29.12.2015
29.12.2015
Apple STS Chvojkovice-Brod
na tom kousku dálnice tábor-budějice operujou ještě se starym bílym mondeem ST220
22:50:09
28.12.2015
28.12.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
15:28:04
28.12.2015
28.12.2015
Bukaj
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Elektrické dráhy jsou pravděpodobné...
...ale u toho OD Máj by mne nepřekvapilo ani "elektrické brány"...
...ale u toho OD Máj by mne nepřekvapilo ani "elektrické brány"...
13:42:31
28.12.2015
28.12.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Antony - zrušená registrace 22.12.15 20:11:41: To je přesně to, co jsem si myslel. Podle mě tam ty majáky mají akorát pro ten pocit...
-> andyrs 28.12.15 13:33:51: Jsi si jistý, že jsi ten nápis přečetl správně? Nejsou to "Elektrické dráhy"? Co je to za rok nebo z čeho je ta fotka?
-> andyrs 28.12.15 13:33:51: Jsi si jistý, že jsi ten nápis přečetl správně? Nejsou to "Elektrické dráhy"? Co je to za rok nebo z čeho je ta fotka?
13:33:51
28.12.2015
28.12.2015
andyrs
1203 - Technicka pohotovost, elektricke brany
20:11:41
22.12.2015
22.12.2015
Antony - zrušená registrace
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : -> rsvancara 21.10.15 19:49:40: to je ona. .
20:10:36
22.12.2015
22.12.2015
Antony - zrušená registrace
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : jj tmavě modrá, fotit to nemělo cenu, bo moje kalkulačka už zvládá jen volat. Taky jsem se divil, že měla majáky atd. .
19:59:32
22.12.2015
22.12.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Antony: Tmavě modrá? Mám dojem, že něco takovýho bylo na Retroměstečku. Těžko říct, jestli něco takovýho je taky zařazený v IZS nebo si tam ty majáky prostě dali a nikdo to neřeší.
19:29:25
22.12.2015
22.12.2015
Antony - zrušená registrace
Asi to sem nepatří, ale včera v Pardubkách u Globusu stála felicia kombi nová tvář, v modrý barvě, polepená barenvejma čtvercema alá prototip "LR", pardubická RZ, na střeše modrý majáky se stopkou uprostřed, za cělním oknem další diodový majáky a na dveřích něco jako pátrání, nebo vyhledávání pohřešovaných osob. Setkal jste se s tím někdo někdy?
17:39:14
06.12.2015
06.12.2015
andyrs
Technicka pohotovost - elektricke brany
00:29:12
15.11.2015
15.11.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Enggik: No je otázkou, proč tam PO není. Jestli ho tam dodělali později, tak potom nechápu, proč to fotili před.
Ty vystřihovánku bych možná taky ještě našel, tekrát když se u babičky likvidovali starý Ábíčka, tak jsem z toho ty vystřihovánky aut vyškubal.
Ty vystřihovánku bych možná taky ještě našel, tekrát když se u babičky likvidovali starý Ábíčka, tak jsem z toho ty vystřihovánky aut vyškubal.
23:38:16
14.11.2015
14.11.2015
Enggik
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Znám dobře
I tu vystřihovánku mám doma. Byla jak 1:35 tak 1:100 minibox. Škoda že jich je tak málo. Neretva se mi tvarově ze všech bus-přestaveb na Aviáckým podvozku líbí nejvíc.
O Volze nic nevím. Myslíš PO?
I tu vystřihovánku mám doma. Byla jak 1:35 tak 1:100 minibox. Škoda že jich je tak málo. Neretva se mi tvarově ze všech bus-přestaveb na Aviáckým podvozku líbí nejvíc.
O Volze nic nevím. Myslíš PO?
23:12:45
14.11.2015
14.11.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Enggik 14.11.15 22:59:26: Co to má chudák se dveřma? :)
-> Enggik 14.11.15 23:00:00: Tady k tomu máš článek, pokud neznáš. Ještě k tomu byl i nějaký s barevnýma fotkama, ten tuším vyšel tenkrát v Ábíčku a myslím že i vystřihovánka.
www.avia-club.com/clanek/ nezustane-opet-jen-prototy pem-taz-neretva-3
-> Enggik 14.11.15 23:00:25: Podle těch světel asi vyšetřovák, ale nechybí jí něco?
-> Enggik 14.11.15 23:00:00: Tady k tomu máš článek, pokud neznáš. Ještě k tomu byl i nějaký s barevnýma fotkama, ten tuším vyšel tenkrát v Ábíčku a myslím že i vystřihovánka.
www.avia-club.com/clanek/ nezustane-opet-jen-prototy pem-taz-neretva-3
-> Enggik 14.11.15 23:00:25: Podle těch světel asi vyšetřovák, ale nechybí jí něco?
18:57:13
05.11.2015
05.11.2015
1203sanita
Jo jo avča je moje,snad se brzo dokopu k nafocení ze všech stran
Jinak fotky vnitřku jsou někde okolo strany 30 tohoto tématu...
Jinak fotky vnitřku jsou někde okolo strany 30 tohoto tématu...
16:32:51
03.11.2015
03.11.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Burák: Někam jo, možná do dnešního nákupu? Nebo sem, viděl jsem něco... ale neslíbil jsi nám, že bude později lepší foto? :)
14:29:21
03.11.2015
03.11.2015
Burák
-> miroussm: MYslim, že už jsem je sem dokonce dával
13:55:16
03.11.2015
03.11.2015
miroussm
Ta Avia je parádní, to je Tvoje? nebylo by, prosím, více fotek, zevnitř? :)
19:49:40
21.10.2015
21.10.2015
rsvancara
Stále v činné službě, vyfoceno dnes v Pardubicích, byii to zdravotníci :-)
19:52:34
12.10.2015
12.10.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> miroussm: Řeč byla o VEA v té době, proto jsem zmiňoval tu pražskou, o které vím, že je i pěkně zdokumentovaná. Jednu pěkně zachovalou velitelskou T613 jsem viděl i v (bývalé) Karose Vysoké Mýto, ale krom majáku a vysílačky je to jen sériové auto.
Těch vyprošťovacích (T623) bylo víc, proto se jich víc zachovalo, a díky vybavenosti některé i stále slouží u JSDH. Jedna "muzejní" byla teď na Retroměstečku, ale ten stav byla docela hrůza.
Když budeš mít nějaké info přímo od pamětníka, rád se poučím.
Těch vyprošťovacích (T623) bylo víc, proto se jich víc zachovalo, a díky vybavenosti některé i stále slouží u JSDH. Jedna "muzejní" byla teď na Retroměstečku, ale ten stav byla docela hrůza.
Když budeš mít nějaké info přímo od pamětníka, rád se poučím.
10:09:53
12.10.2015
12.10.2015
StepaNoFUN
-> Mr._Nosferatu: To o kapalinovejch brzdách s tlakovým posilovačem platí jenom pro starý Avie bez turba. Co mělo turbo (a možná už poslední bez turba) už mělo vzduchový brzdiče a vzduchovou ručku. Nicméně kapalinovej okruh zůstal. :-/ Takže skloubili 2 druhy brzd se všema jejich nedostatkama... :-/
Ale u starý avie jsme při odtahu brzdy nikdy nefoukali, u nový to už moc jinak nešlo (když nepočítám, žes povolil lana na ručce a jel bez brzd úplně).
-> Enggik: Avii (naloženou cca 3tunama) s prasklou poloosou (a nefunkční uzávěrkou) jsem (kvůli průjezdu sanity) popotahoval proti kopci za Citroenem C15. Sice to skoro stálo spojku, ale o kousek jsem to popotáh a dalo se tam projet.
Prázdnou avii jsme několikrát táhli i na vzdálenost několika desítek km za Hyundayem Galloper a samotnej tahač jsme jednou přitáhli za transitem. :-D
Ale u starý avie jsme při odtahu brzdy nikdy nefoukali, u nový to už moc jinak nešlo (když nepočítám, žes povolil lana na ručce a jel bez brzd úplně).
-> Enggik: Avii (naloženou cca 3tunama) s prasklou poloosou (a nefunkční uzávěrkou) jsem (kvůli průjezdu sanity) popotahoval proti kopci za Citroenem C15. Sice to skoro stálo spojku, ale o kousek jsem to popotáh a dalo se tam projet.
Prázdnou avii jsme několikrát táhli i na vzdálenost několika desítek km za Hyundayem Galloper a samotnej tahač jsme jednou přitáhli za transitem. :-D
09:54:37
12.10.2015
12.10.2015
miroussm
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
Zeptám se znalce jak to tehdá bylo. Každopádně těch dochovaných Tater 613, resp.623 je více a nejen z Prahy. Byly tehdy i na maloměstech, třeba z Prahy se dochovaly zejména plasťáky, ale třeba v Jilemnici sloužila chromka a to dost dlouho. Teď je pokud vím někde v muzeu, mám pocit, že v Liberci.
Zeptám se znalce jak to tehdá bylo. Každopádně těch dochovaných Tater 613, resp.623 je více a nejen z Prahy. Byly tehdy i na maloměstech, třeba z Prahy se dochovaly zejména plasťáky, ale třeba v Jilemnici sloužila chromka a to dost dlouho. Teď je pokud vím někde v muzeu, mám pocit, že v Liberci.
21:51:53
11.10.2015
11.10.2015
Mr._Nosferatu
-> Enggik: No, ale mě šlo o to, že avia má kapalinový brzdy s přetlakovým posilovačem.
Ale podle polepů tý bedny s nářadím, typuju že i ta odtahovka patřila tý autopůjčovně
Ale podle polepů tý bedny s nářadím, typuju že i ta odtahovka patřila tý autopůjčovně
21:43:55
11.10.2015
11.10.2015
Enggik
-> Mr._Nosferatu: Zajímavá představa, za Avii táhnout eŠku. Ale už jsem viděl kde co, i pokus o odtáhnutí naložený Liazky, A15kou
-> Mr._Nosferatu 11.10.15 21:01:00: Asi stejně jakékoliv jiné auto na tyči,však to je také důvod k tomuto způsobu odtahu? Tedy bez brzd A okruh se dá natlakovat kvůli odbrždění i bez vlastního zdroje.
-> Mr._Nosferatu 11.10.15 21:01:00: Asi stejně jakékoliv jiné auto na tyči,však to je také důvod k tomuto způsobu odtahu? Tedy bez brzd A okruh se dá natlakovat kvůli odbrždění i bez vlastního zdroje.
21:01:00
11.10.2015
11.10.2015
Mr._Nosferatu
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Teď mě tak napadá, jak se vůbec tahaly avie na tyči, tedy jak se zapojovaly brzdy? Nebo prostě jely bez posilovače ?
20:59:10
11.10.2015
11.10.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Mr._Nosferatu: Ehm... odtáhnout co?
20:56:22
11.10.2015
11.10.2015
Mr._Nosferatu
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Ale tak na tyči by se to odtáhnout dalo, nebo to může být cisterna na PHM
20:51:55
11.10.2015
11.10.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Mr._Nosferatu: To jo, ale určitě ne na ty autobusy.
20:12:30
11.10.2015
11.10.2015
Enggik
-> Mr._Nosferatu: Byls rychlejší
20:11:36
11.10.2015
11.10.2015
Mr._Nosferatu
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Třeba odtahovka, když není vidět bedna s náředím :D
20:10:17
11.10.2015
11.10.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Burák: Mě by třeba zajímalo, na co byla ta druhá Avie s nápisem "havárie". :)
19:28:58
11.10.2015
11.10.2015
Enggik
-> Burák:
19:18:24
11.10.2015
11.10.2015
Burák
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : ovsem pulka dilu uvnitr byla na tu Avii
16:18:04
11.10.2015
11.10.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> škoda caddy: A když ti řeknu, že bylo, tak co?
18:09:33
09.10.2015
09.10.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> FrantaM: Byla, je a vždycky bude. Jenom tenkrát u nás neexistovala tolik specializovaná technika jako dnes.
15:52:30
09.10.2015
09.10.2015
FrantaM
ad dna69: díky za vysvětlení, pokládal jsem to za běžnou jednotku PO. Ani jsem netušil, že to byla specializovaná jednotka
15:36:45
09.10.2015
09.10.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> FrantaM: Tohle jsou hasiči tehdejšího letiště Praha, což nelze srovnávat s běžnými jednotka PO ve městech. Škodovka nemá ani sirénu, což značí, že se nepočítalo s tím, že by vyjížděla mimo plochu letiště.
Je potřeba si uvědomit, o jaké době se bavíme. Tehdy ještě neexistovala specializovaná auta na nehody apod. a pak taky vyprošťovací zařízení nebylo zdaleka tak sofistikované, aby šlo jednoduše umístit do osobního auta (hmotnost, rozměry). V té době se s tím teprve začínalo a to především v podobě T613 s výbavou Narexu, která je dobře známá i jako model. Ta na rozdíl od 105SP měla dostatečný výkon a prostor na to, aby něco takového mohla vozit.
Je potřeba si uvědomit, o jaké době se bavíme. Tehdy ještě neexistovala specializovaná auta na nehody apod. a pak taky vyprošťovací zařízení nebylo zdaleka tak sofistikované, aby šlo jednoduše umístit do osobního auta (hmotnost, rozměry). V té době se s tím teprve začínalo a to především v podobě T613 s výbavou Narexu, která je dobře známá i jako model. Ta na rozdíl od 105SP měla dostatečný výkon a prostor na to, aby něco takového mohla vozit.
15:05:09
09.10.2015
09.10.2015
FrantaM
ad miroussm, ad dna69: ano, to jsem měl na mysli. Domnívám se, že když už tehdejší AZNP vyráběla užitkový model 105 SP, tak by se hodil i k hasičům, třeba pro zásahy menšího rázu (autonehody apod.). Navíc mnou dříve uveřejněná fotka modelu 742 spolu s T 148 poukazuje na tato fakta: černé nárazníky (pokud se nepletu tak od modelu 82)
00:22:57
09.10.2015
09.10.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> miroussm: To bylo první, co mi blesklo hlavou, když jsem se na tu fotku podíval - že je to křižovatka u perníkový univerzity. :)
Co myslel nevím, číst myšlenky neumím. Ale na zbytek jsem mu myslím odpověděl. Velitelských vozů tehdy asi taky moc nebylo. V Praze např. T613, která se dochovala dodnes, ale v menších městech takové auto nemělo význam. Osobní auta byla spíš vyšetřovací apod. Nějaké rychlé zásahové automobily tehdy spíš začínaly.
Co myslel nevím, číst myšlenky neumím. Ale na zbytek jsem mu myslím odpověděl. Velitelských vozů tehdy asi taky moc nebylo. V Praze např. T613, která se dochovala dodnes, ale v menších městech takové auto nemělo význam. Osobní auta byla spíš vyšetřovací apod. Nějaké rychlé zásahové automobily tehdy spíš začínaly.
23:43:07
08.10.2015
08.10.2015
miroussm
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Tak to klobouk dolů, že si to poznal podle zábradlí. Pravda, v Hradci by bylo obrostlé mechem Mondeo jsem nedávno potkal v Sezimově Ustí, akorát lapili nějakého hříšníka.
Ad.PO, nemyslí Franta spíš velitelské vozy?
Ad.PO, nemyslí Franta spíš velitelské vozy?
18:56:51
08.10.2015
08.10.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> FrantaM: Pokud vím, tak PO nikdy žádné doprovodné vozy nemělo. Zatím nevím o 105SP v barvách PO a ani že by SP mělo původní značky žluté.
17:15:13
08.10.2015
08.10.2015
FrantaM
Zdravím, spíše dotaz pro "dříve" narozené: U tehdejší Požární ochrany sloužily v polovině 80. let v roli doprovodných vozů spíše automobily Škoda 120 L nebo 105 SP? Jaké formáty SPZ měly (bíločerné nebo žlutočerné)?
Zamítnuté přispívání mají:
- 1000MB-VB - zrušená registrace (udělil dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) ), důvod: Cizí fotky vydává za svoje.