skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co zvládla vaše škodovka
-> myschaak AZNP K.Hora 02.12.09 19:50:26: to mi připomíná, jak jsme jednou neměli vozejk, tak jsem vyndal zadní sedačky a vezl jsem tak 8x 50kg pytlů cementu (něco vzadu, něco v kufru) plus já plus spolujezdec.
jsem nacpak do šáde kolo z traktorbagru 3cx...samo že přední....bylo to tiptop zadníma dveřma bez zadních sedaček ale....
V ČR platí vyhláška č.341/2002, kde je rozhodující okamžitá hmotnost přípojného vozidla (tj.hmotnost přívěsu vč.nákladu). Okamžitá hmotnost přívěsu nesmí být větší, než největší povolená hmotnost přípojného vozidla uvedená v TP u tažného vozu. Celková hmotnost přívěsu může být větší, než jakou má povolenou tažné vozidlo.
V případě, že budete přívěsný vozík používat v zahraničí, je rozhodující celková hmotnost přípojného vozidla. Celková hmotnost přívěsu by neměla být větší než jakou má povolenou Vaše tažné vozidlo. Před zapsáním celkové hmotnosti do TP k přívěsu toto doporučujeme rozmyslet předem.
V případě, že budete přívěsný vozík používat v zahraničí, je rozhodující celková hmotnost přípojného vozidla. Celková hmotnost přívěsu by neměla být větší než jakou má povolenou Vaše tažné vozidlo. Před zapsáním celkové hmotnosti do TP k přívěsu toto doporučujeme rozmyslet předem.
-> škodec: otázkou taky je na co to nakládáš. Na vlek s jednou nápravou bych si to nelajsnul ani omylem ale tenhle vlek má dvě nápravy a díky tomu se nerozhoupe nahoru a dolu a ani při brždění ti nezvedá čumák, teda samo že zvedá ale neznatelně. takže všechno je pak otázkou tažnýho, kastle ........
-> Martin33: 1a pol kubika??...fuuu ja som sa bal nalozit necely kubik![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Já jednou na vleku kterej má asi 150kg vezl naloženo cca 550kg uhlí a když jsem začal brzdit tak mě to začlo vzadu lítat ze strany na stranu. Zachránil jsem to tím, že jsem přidal plyn, tím auto začlo vozík táhnout a on se srovnal a pak jsem brzdil hodně pomalu. Naštrěstí to bylo na rovince při vjezdu do obce, kde jsem si mohl dovolit nebrzdit a né někde na křižovatce nebo před přechodem. Kdybych neměl motor vzadu a těžkej zadek asi bych dopadl jako toto auto.
-> Syny: Kdo se boji nesmi ridit SHADE´s ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> P@wlos: Je to tak... Nikdo te nebude nikde vazit, ale berou to jako kdybys vezl maximalne nalozenej vlek... Je to tak... Proto sem taky vzdy odmital jet s privesem od taty z prace, kterej sam o sobe vazi 350kg a je nebrzdenej... Kolik ubveze ani nevim, ale uz jen predstava, ze do nej muzes dat pouze 50kg abys jel podle pravidel me desila - tim spis, kdyz na vozejku bylo 700kg oceli...
Jednou sem s tim vlekem jel s prknama na podlahu, ktery meli o dost min nez 700kg a i tak me ten vozejk na mokrej a slizkej ulici od lupeni na krizovatce nemilosrdne odsunul i pres vsechny zablokovany kola asi 10m za caru... Od ty doby respekt...
Jednou sem s tim vlekem jel s prknama na podlahu, ktery meli o dost min nez 700kg a i tak me ten vozejk na mokrej a slizkej ulici od lupeni na krizovatce nemilosrdne odsunul i pres vsechny zablokovany kola asi 10m za caru... Od ty doby respekt...
-> Pavel P..: tiež slušné tie škodovácke motory strašne vydržia , ešte som pozeral bloky z 2000 roku za polomotor felicia stál 35tis
-> suri: no kámoš ještě když měl embéčko před 20ti lety tak jel z Plzně do Prahy po dálnici.. někde kus od Plzně mu rupnul chladič ale než to zjistil tak byla voda pryč, tak se na to vysral a jel až do Prahy bez vody, dojel normálně, pak vyměnil chladič, nalil vodu a motor normálně chytil a chvíli s nim ještě jezdil, než litrovku poslal přes střechu do pole..
piaty rok leží pri jednom pánovi jeden polo motor mpi Felícia , ten motor bez kvapky vody prešiel s Turčianskych Teplíc až tesne pred bystricu kde sa na komplet zastavil , vnútri skoro nie sú šály , ojnice aj kluka fialové asi prešli nejakým zušlachťovacím procesom a piesty z valcov nevyberie už nikto , a všade sú roztečené plastové kryty . a že škodovácke motory vraj hovno vydržia
-> spartra: nesmis ani to... v pripade ze Te zastavi hlidka PCR, podiva se na maximalni moznou pripustnou hmotnost voziku (celkova) - na takovouto hmotnost musis mit i tazne na aute ;) - vim to... uz jsem to tak jednou odnesl...
-> Tazi: a nějaký info o tý boudě? to naše se dá celkem slušně tahat i po kopcích, i když za golfem se to samo tahá mnohem líp
Najdete to pod další video..
-> Syny: Jojo to jsem videl, husty ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny:
to video dokonca mam
edit: už si to našiel
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
edit: už si to našiel
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Syny: Myslim ze DO by to bylo lepsi nez Z
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Není to sice moje, a už vůbec ne Škodovka, ale je to podle mě maximum, co zvládne sériově vyráběné auto. Nechcete to někdo zkusit se Škodovkou?
http://www.youtube.com/wa tch?v=QwIHRWSULRs
http://www.youtube.com/wa tch?v=QwIHRWSULRs
-> Tazi: Tak tohle bych chtel videt jet na mokru do nejakyho prudciho kopce ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Martin33: Ho celkem dobrý a co tohle...? Jezdíme s tím každý jaro a každej podzim z JZD, kde je to přes zimu schovaný. Dokonce i trojku tam tatík hodil. Mám i video ale nesvedu to dát na Ju tube...![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Tak taky přidám troškou do mlýna tato souprava je i legální (550 bržděných) a i se 105L by se s tím dalo dojet na dovču pokud by si pasažéři nevzali tuny krámů
Ještě pohledám druhou fotku kde za sebou táhne dvounápravovej vlek (základ 350kg) a v něm jeden a půl kubíku nakopaný hlíny. Tam bych ještě doplnil, že to bylo jen párkrát přes vesnici raději rychlostí do 20km/h
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ještě pohledám druhou fotku kde za sebou táhne dvounápravovej vlek (základ 350kg) a v něm jeden a půl kubíku nakopaný hlíny. Tam bych ještě doplnil, že to bylo jen párkrát přes vesnici raději rychlostí do 20km/h
-> P@wlos: příklad, bržděnej vlek, celková 1600, pohotovostní 590kg, užitná 1100kg
škoda 105 má max. 600kg bržděnej, táhnout ho můžeš ale prázdnej, bys nepřelez celkově 600kg
škoda 105 má max. 600kg bržděnej, táhnout ho můžeš ale prázdnej, bys nepřelez celkově 600kg
-> Gryzly: jj, skoda musi vydrzet...
-> Gryzly: super , je vidieť pravé auto ktoré sa z pár kíl navyše neposerie .
-> suri: Už sa nepametam, to modré bylo tak před čtyřma rokama a to strakaté v roce 2002. S tím strakatým jsem jel asi 50km tam a podom od kleppíře zpět a byli jsmev autě čtyři a Hrabišínskej kopec to vyjelo, sice nic extra ale nahoru jsem se vyšrábal.
-> Nwkt: Před měsícem a půl jsem s ní jel 2300km do Splitu a zpět a ve čtyřech lidec a naložená až po střechu to bylo dílo. průměrná spotřeba 7 litrů a to jsme po dálnici letěli tachometrovejc 130 km a otáčkoměr byl už za zeleným polem.
-> Nwkt: Před měsícem a půl jsem s ní jel 2300km do Splitu a zpět a ve čtyřech lidec a naložená až po střechu to bylo dílo. průměrná spotřeba 7 litrů a to jsme po dálnici letěli tachometrovejc 130 km a otáčkoměr byl už za zeleným polem.
-> Nwkt: koukni na muj příspěvek je to to samý se 105 se žigulem na podvalu ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Gryzly: Největší chcípák a s podvalem a plná lidí k tomu, to nemohlo vůbec jet ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Gryzly: ty krávo , slušné ako to išlo ?
-> suri: 1,3 40kW BMM nejslabší Felda co se vyráběla.
-> Gryzly: a tá felda je aspoň poriadna 1,6?
A pro rejpaly kteří budou tvrdit že to mám blbě naložený: Ta modrý měla šprajclwej diferenciál a byl jsem rád že jsme ji natlačili na podvál a ta strakatá neměla motor.
Kdyz uz se bavite o tom Ecku... ja ho sice mam, ale ani v jednom pripade by mi bylo prd platne... za rapidem to pry tahat nesmim
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
cesta do sberny... Vlek 480 + cca 900kg srotu - skodaovka, favorit, peugeot 205
Skodovka projede brod uplne v pohode. Taky sem parkrat brodem projizdel a bez problemu. Ono nasavani vzduchu vzadu a pomerne vysoko je fajn vec. Lepsi jak bratr s mazdou, kdeje tam zajel a ...... lano to jistilo :D
-> gabo000000: U nás je zase zákon o lesích, kdese píše že po lese se nesmí jezdit, parkovat atd, ale toto není v lese ale na louce a na mezi, které taky podle katastru nemovitostí není les. Navíc je to pozemek ve vlastnictví naší rodiny.
-> Nwkt: U skodovky :)
-> Bucin: A Ecko ridicak...
-> Bucin: A Ecko ridicak...
-> Bucin: Bržděnej je nad 400
-> ALL: pokud vim dnesta je to pausálně pro vsechny stejně nad 750 = brzda
-> Syny: jo ma min a to 600Kg
-> Nwkt: To ma 120tka... 105ka ma min...
Edit: Ted mi to nedalo a kouk sem se :)
105: 400 a 600
120: 400 a 700
130-136: 400 a 750
Tak sem to psal blbe :)
Edit: Ted mi to nedalo a kouk sem se :)
105: 400 a 600
120: 400 a 700
130-136: 400 a 750
Tak sem to psal blbe :)
skodoffka znesie dost !!! ci to uz v praci alebo v lese alebo ked daky chudaci ju rozbijaju ...
-> Syny: 750 snad ne
-> spartra: Ja to psal pro 120tku :) Ale i 105ka ma bzrdenej 700 ne?
-> Syny: seš vedle 105 má 400 a 600![140](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/140.gif)
![140](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/140.gif)
-> Gryzly: mate stastie ze vy nemate zakon o lesnych komunikaciach![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)