skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Děravá nádrž
22:16:50
06.11.2009
06.11.2009
afro100
-> Domajz: mas to rozbity
22:41:39
05.11.2009
05.11.2009
Domajz
hej jo, ja mam taky asi diravou nadrz, porad tam tankuju a benzin mi ubyva, nekdy je rucicka i blizko poloviny, ale za hodinu uz zas ne ://
09:09:02
02.11.2009
02.11.2009
Jozka
-> Zdeněk.: Tak to jsme na tom stejně - mám u kámoše objednaný zaletování odvzdušňovacího nátrubku pro MBX nádrž, neb na to nejsem výbaven (a proč to nepřiznat - on to zaletuje mnohem rychleji), ale taky nemá čas..
14:08:23
29.10.2009
29.10.2009
Zdeněk.
-> Jozka: jj naštěstí zaletováno nemáme, člověka na zaletování máme, ale nemá teďka čas
13:18:46
29.10.2009
29.10.2009
Jozka
-> Zdeněk.: Naštěstí, buď to vyhodnotili, že uvnitř nic nebude, nebo se zákeřně drželi za keři.
Už máš zaletováno?
Už máš zaletováno?
20:37:51
27.10.2009
27.10.2009
Zdeněk.
-> Jozka: řekl bych, že si spíš nevšimli toho MBčka
14:15:52
27.10.2009
27.10.2009
Jozka
-> suri: Tos mi připomněl příhodu z doby asi před 6ti lety - před barákem řádili lupiči, vypustili něco málo ze dvou favoritů, vybrali takový ty MTC Taiwan rádia.. Já stál asi o tři auta dál s ošoupaným provozním MB - naštěstí si ale mejch 25ti litrů benzínu a Grundiga uvnitř nevšimli..
12:06:33
25.10.2009
25.10.2009
Borin - Král tuzerů
Zdeněk. 24.10.09 12:17:40 napsal:
→ havlik: o nádrže nouzi nemám, ale chci tuhle.Proč ? protože je kouzelná a každý ráno se tam objeví 5litrů benzínu...
→ havlik: o nádrže nouzi nemám, ale chci tuhle.Proč ? protože je kouzelná a každý ráno se tam objeví 5litrů benzínu...
13:58:48
24.10.2009
24.10.2009
suri
aj tak najzaujímavejšie bolo ked niekedy na silvestra pred kostolom bola kopa áut a išli na benzín , na fabke odjebali nejaké plechy a neukradli nič , na 120tke rozmasakrovali ac pumpu aj hadicu na polkách a ukradli asi 5 litrov benzínu a to všetko na ulici a pritom za kostolom v tmavej ulicke stalo nablyskane kilo na ktorom majtel chodil z druhej strany dediny do kostola a k doktorovi a vždy dolieval nádrž doplna aj ked neubudlo nič proste mal strach ak by niekde išiel , a to kilo si nikto nevsimol mohli mat 32litrov vypustených vypušťákom v klude
13:25:00
24.10.2009
24.10.2009
Syny
-> venni: To je mi jasny, ze to bylo na neco takovyho :) Ale napad dobrej :)
13:20:38
24.10.2009
24.10.2009
venni
-> Syny: no,ale on tam vařil falešný dno k tomu účelu,aby mohl známej pašovat cigára z německa
13:17:03
24.10.2009
24.10.2009
Syny
-> Borin - Král tuzerů: O dvojitmy dnu s prekvapenim sem vzdycky premejslel, kdyz sem byl nasranej, ze mi vypustili benzin :)
13:14:42
24.10.2009
24.10.2009
Borin - Král tuzerů
-> Syny: plastovou
13:12:45
24.10.2009
24.10.2009
Syny
-> Borin - Král tuzerů: tak nakou co by ji nesezrala
13:08:47
24.10.2009
24.10.2009
Borin - Král tuzerů
-> Syny: Až na to, že ta kyselina by ti tu nádrž sežrala
13:04:50
24.10.2009
24.10.2009
suri
-> jarda.u1: urob ako myslíš ja by som to chcel aspon beznpečne pretreť si to vie každý
13:01:05
24.10.2009
24.10.2009
Syny
-> venni: Jo o tom sem taky premejslel :) Udealt falesny dno a tam nalejt kyselinu sirovou :) Az by pripadny zlodej benalu povolil sroub, tak by mel prekvapko
12:51:13
24.10.2009
24.10.2009
jarda.u1
-> suri: kdyz nemas prachy tak to zaletuj cinem a nebo kup jinou,nevim co resis?Pokud mas kamarada v servisu,kde lepi okna,tak by ti urcite rad par gramu lepidla na skla nechal,nemusis kupovat celou tubu prece.
12:34:24
24.10.2009
24.10.2009
venni
Ja se budu muset zeptat otce jak to dělal za totáče když vařil na mercedesu do nádrže falešný dno...přežil
12:17:40
24.10.2009
24.10.2009
Zdeněk.
-> havlik: o nádrže nouzi nemám, ale chci tuhle.
09:01:39
24.10.2009
24.10.2009
suri
-> havlik: jj a zase je pravd ked je to už von tak je jedno či kúpim druhu
08:59:07
24.10.2009
24.10.2009
havlik
-> suri: nevim já bych prostě zašel na vrakáč nebo nahodil inzerát a koupil jinou nádrž
08:57:56
24.10.2009
24.10.2009
suri
to sú rady , zalepiť lepidlom je núdzová oprava ale ja by som to nechcel už len preto že za to lepidlo (ak má za niečo stáť) dám viac ako za zavarenie
07:52:54
24.10.2009
24.10.2009
jarda.u1
-> havlik: S tim souhlasim,mame to odzkouseno a funguje to,navic to jde opravit i na aute
00:22:10
24.10.2009
24.10.2009
Bazmek130RS
Zdar.Ja som mal malu dieru na spodnej strane nadrze z ktorej mi malinko kvapkal benzin.Riesil som to tak,ze som kupil take lepidlo myslim,ze to bol tekuty kov alebo nieco take uz neviem ako sa to presne volalo.Drzalo mi to v pohode az pokial som auto nepredal.
22:19:05
23.10.2009
23.10.2009
spartra
-> myschaak AZNP K.Hora: z mojí hlavy to není
22:13:50
23.10.2009
23.10.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> spartra: a kurva
22:13:10
23.10.2009
23.10.2009
spartra
-> myschaak AZNP K.Hora: tak snad nejsem úplnej debil, to bych tu nebyl, že teda vono s 6006, není moc dobrý, když se mu říká mastný ředidlo
22:01:03
23.10.2009
23.10.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> spartra: bo ředidlem,tomáš jedno...hlavně ne naftou!
22:00:24
23.10.2009
23.10.2009
spartra
-> myschaak AZNP K.Hora: nu moc jsi mě nepotešil, mě všechen benzín stejně už utek snad bude jěště nějaký teplo, by to šlo zalepit a přetřít
21:45:43
23.10.2009
23.10.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> spartra: jj,bez benzínu a odmastil jsem to benzínem,nic jinýho nebylo...
21:42:08
23.10.2009
23.10.2009
spartra
při lepení, že se ptám čím to odmastit? je lepší když tam není benzín, že?
21:11:21
23.10.2009
23.10.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> Zdeněk.: našroubuj tam šroub velkej podle díry s podložkou a pod ní mázni tmel kterej je ale odolnej benzínu...saskynovi jsem takhle opravil nádrž na litru v maďarsku v kempu a co vím tak stále jezdí)
21:06:50
23.10.2009
23.10.2009
spartra
mě to sákne kolem jedný tý letovaný trubky, budu to muset řešit www.rcm.cz/e-shop/.../epo
xy-alteco-30min-56-8g-3-to
n-14-s-kovovym-plnicem-id:
12213.eshop
20:57:17
23.10.2009
23.10.2009
OndraST
-> Zdeněk.: Pokud to nemáš ještě opravené, a nepotrpíš si tak moc na vzhledu, tak mě to přivez a domluvíme se, už jsem to taky několikrát řešil, Pošli třeba SZ, domluvíme se.
13:32:06
23.10.2009
23.10.2009
105
-> PRPKO-Bez auta: solidni jeba... ale myslim ze postup co tady vysvetlil-> LiMaK - 742 forever: je vysvetlujici vse a potom poradnem vyvetrani a 2x vyplachnuti bych se nebal...
11:40:16
23.10.2009
23.10.2009
PRPKO-Bez auta
Borin - Král tuzerů 22.10.09 19:16:48 napsal:
→ Zdeněk.: Připojit na kompresor, profukovat a
zavařit…další možnost je naplnit vodou, ale na tom opískovaným ti to
hned udělá lišku…to, že tam nebyl benzín rok je jedno…ten plech je
tím nasáklej…každopádně svářet to tak jak to je nedoporučuju…to je
minimálně o rozbití huby…" target="_blank" >www.mojevideo.sk/video/.. ./odrez_tuto_ruru.html
→ Zdeněk.: Připojit na kompresor, profukovat a
zavařit…další možnost je naplnit vodou, ale na tom opískovaným ti to
hned udělá lišku…to, že tam nebyl benzín rok je jedno…ten plech je
tím nasáklej…každopádně svářet to tak jak to je nedoporučuju…to je
minimálně o rozbití huby…" target="_blank" >www.mojevideo.sk/video/.. ./odrez_tuto_ruru.html
10:51:53
23.10.2009
23.10.2009
Jozka
-> CHIP: čím větší teplota, tím lepší difůze a tím později to od toho plechu odpadne. Ale jo, cínem by to šlo taky, ty nátrubky jsou možná mosazí kvůli pevnosti, u MB je odvzdušňovací jen cínem.
A kyselinka na přípravu musí být čerstvá, ne nějaká odloženina .
A kyselinka na přípravu musí být čerstvá, ne nějaká odloženina .
10:51:47
23.10.2009
23.10.2009
Rider skoda
Male dirky v nadrzi se nechaji zalepit lepidlem,ktere vyrabi firma Bizon,uz to tu nekde i bylo ve foru.
10:10:10
23.10.2009
23.10.2009
havlik
lepidlo na lepení oken:))
10:09:29
23.10.2009
23.10.2009
CHIP
Nešlo by to zamatlat třeba tekutym kovem ? Myslím si že to je nejjednoduší a nejschudnější, navíc ještě bez tepla.
10:06:15
23.10.2009
23.10.2009
minno
-> jarda.u1: nj, teraz rozmýšľam a skôr by ma zaujímalo, v čom je lepšie zapajkovať to mosadzou oproti cínu?
09:59:43
23.10.2009
23.10.2009
jarda.u1
-> minno: zaletovat cinem by to melo jit,ale musis mit to misto radne ocistene a bylo by dobre misto predehrat napr.horkovzdusnou pistoli a letovat to pajkou na okapy.Kamarad ted takhle opravoval plechovou nadrz ze ctyrkolky a drzi mu to.
09:53:28
23.10.2009
23.10.2009
minno
ja mám jedinú otázku, je možné takéto dierky zaletovať aj normálne cínom? technicky viem že áno, ale čo prax? :)
09:24:41
23.10.2009
23.10.2009
Syny
Nasatej plech... A ja furt proc sem mel se skodovkou velkou spotrebu, ted uz to vim, pila mi ten benzin nadrz
-> LiMaK - 742 forever: Asi tak...
-> LiMaK - 742 forever: Asi tak...
08:35:54
23.10.2009
23.10.2009
Jozka
-> Zdeněk.: Máš to ve výhodným místě z hlediska nebezpečí výbuchu - když to naplníš vodou až skoro k němu, ve správný poloze, nebezpečí je prakticky nulový. Nejhorší je to u lemů, po čase se tam udělají usazeniny, který se nedají vypláchnout a po zahřátí se z nich výpary prostě uvolňujou a můžou dosáhnout výbušný koncentrace. Sice taky nemusej, ale žádnej doopravdickej svářeč ti do toho nepůjde.
Nejlíp je pájet natvrdo, tedy mosazí - stejně jako je ten nátrubek vedle. Nevýhoda je, že než zapájíš ďouru, může povolit spoj právě na tom nátrubku. Což se nám přesně jednou už povedlo před pár lety - ale na tom našem konkrétním našem kuse byl ten nátrubek naletovanej hodně úsporně, u tvý se mosazí nešetřilo.
Nejlíp je pájet natvrdo, tedy mosazí - stejně jako je ten nátrubek vedle. Nevýhoda je, že než zapájíš ďouru, může povolit spoj právě na tom nátrubku. Což se nám přesně jednou už povedlo před pár lety - ale na tom našem konkrétním našem kuse byl ten nátrubek naletovanej hodně úsporně, u tvý se mosazí nešetřilo.
08:23:28
23.10.2009
23.10.2009
suri
-> Syny: ale radšej také rady nebublikuj , buchla už aj nádrž čo v nej bol benzín pred 5 rokmi , sú tam výpary a ten plech je nasatý a to len tak vodou nevypustíš
01:47:22
23.10.2009
23.10.2009
LiMaK - 742 forever
-> Syny: mám tak trochu chemické, ale hlavne technické, elektrotechnické vzdělání a v tomhle ti dám za pravdu.
ale aby to nebylo tak jednoduché, je treba rozlisit vyplachování a vyplachování.
Jak víme, benzín se s vodou mísí nerad. to je celá věda.
1) pokud nekdo vypustí nádrž benálu a ihned ji zacne proplachovat vodou, tak sice vyžene benzínové výpary co tam byly, ale jakmile vodu vypustí, do nádrže se dostane vzduch a zbylej benzínovej povlak co zustal na stenach se zacne znovu vyparovat do toho vzduchu.Jelikož samotná voda se s benalem nemísí, tak proto pokud naliju vodu do nádrže od mokrého benálu, tak tam ten benál na stenach zustane.....
Je treba pripomenout, že benzínové výpary jsou vybusné až od jisté koncentrace.
V každém případe tato varianta ale vede k možnému ublíženi na zdraví a proto bych ji nedoporučil.
2) pokud benzín vypustíš, nádrž nechas poradne vyschnout, dejme tomu 2-3 dny (projistotu) tak na stenách a v záhybech nadrže nezustane zadnej tekutej benzín. V tuto chvíli budou v nádrzi pouze benzínové páry, ktere musis nejak vyhnat. foukat kompresorem cistej vzduch beru jako znacne neefektivní, plnit ji dusíkem není taky moc dostupné, takže když nadrž vyliji až povrch vodou, tak v tuto chvíli neni v nadrži nic jiného než H2O...teda možná nejakej turbo chemik by namítl, že do vody se vstrebají i nepatrné benzínové páry, ale v praxi, po druhém vypláchnutí (napustení povrch a vypustení) není v nadrži nic jiného než cistej vzduch a trocha vlhkosti z H2O
3) nesmysly ohledne toho, že v klasické skoda 120 nádrzi se benzín nasákne do sten, nechte prosím do rise fantasie... to leda v zavodní nadrži plnené pěnou....ale jaksi neznám případ, že by železo nasáklo benzín....to by pak nebyla nadrž, bo by benzín tím železem volne prosakoval na zem.
ale aby to nebylo tak jednoduché, je treba rozlisit vyplachování a vyplachování.
Jak víme, benzín se s vodou mísí nerad. to je celá věda.
1) pokud nekdo vypustí nádrž benálu a ihned ji zacne proplachovat vodou, tak sice vyžene benzínové výpary co tam byly, ale jakmile vodu vypustí, do nádrže se dostane vzduch a zbylej benzínovej povlak co zustal na stenach se zacne znovu vyparovat do toho vzduchu.Jelikož samotná voda se s benalem nemísí, tak proto pokud naliju vodu do nádrže od mokrého benálu, tak tam ten benál na stenach zustane.....
Je treba pripomenout, že benzínové výpary jsou vybusné až od jisté koncentrace.
V každém případe tato varianta ale vede k možnému ublíženi na zdraví a proto bych ji nedoporučil.
2) pokud benzín vypustíš, nádrž nechas poradne vyschnout, dejme tomu 2-3 dny (projistotu) tak na stenách a v záhybech nadrže nezustane zadnej tekutej benzín. V tuto chvíli budou v nádrzi pouze benzínové páry, ktere musis nejak vyhnat. foukat kompresorem cistej vzduch beru jako znacne neefektivní, plnit ji dusíkem není taky moc dostupné, takže když nadrž vyliji až povrch vodou, tak v tuto chvíli neni v nadrži nic jiného než H2O...teda možná nejakej turbo chemik by namítl, že do vody se vstrebají i nepatrné benzínové páry, ale v praxi, po druhém vypláchnutí (napustení povrch a vypustení) není v nadrži nic jiného než cistej vzduch a trocha vlhkosti z H2O
3) nesmysly ohledne toho, že v klasické skoda 120 nádrzi se benzín nasákne do sten, nechte prosím do rise fantasie... to leda v zavodní nadrži plnené pěnou....ale jaksi neznám případ, že by železo nasáklo benzín....to by pak nebyla nadrž, bo by benzín tím železem volne prosakoval na zem.
22:33:22
22.10.2009
22.10.2009
Syny
-> Nwkt: Ja nevim, kdyz v nadrzi neni ani benzin, ani pary, tak co by tam melo bouchnout? Nevim jaky s tim mate kdo zkusenosti, jestli to nekomu uz opravdu vybouchlo i po tom co to proplachnul vodou, nebo je to jen rozsireny fam. Nevim, ale ja ziju :)
22:30:32
22.10.2009
22.10.2009
Nwkt
-> Syny: Tak to myšleno nebylo