
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
videa škodovek
-> Petr Urban: Když já si tu jeho jízdu bez omezovače ani neumím představit. 

-> michael:
Čas 2:21

Čas 2:21

-> vhml: nepleť sem sériový pily od Japonců a motor ohv s 100% navýšeným výkonem ... Ty rezonance v omezovači a spoustu dalších aspektů je pro tento motor zlo a osobně bych ti mohl dát spoustu příkladů k.o. motoru jen kvůli tomu.
-> Petr Urban 13.04.22 17:00:57: ale tak od toho tam omezovac prece je a musi byt nastaven rozumně. Já bych si taky mohl dát do Mazdy japonskou jednotku co má omezovač o 500 vejš než evropská a na slalomech z toho dosti těžit, ale nehodlám to pokoušet, protože ho taky aktivně využívám.
-> Milan 136: To je teď z Valašky otvor? Motor od Vany za hodně hodně...
On bere omezovač jako neustálou součást jízdy, ne jako poslední záchranu :
Tomu by možná zdechl i elektromotor
Prostě doraz, pojď nonstop. Efektní pro diváka, trošku horší pro techniku.
On bere omezovač jako neustálou součást jízdy, ne jako poslední záchranu :
Tomu by možná zdechl i elektromotor

-> Milan 136: a já četl, že převodovka.Tak nevím
-> Matthes, záškodník z TechWebu 11.04.22 21:19:49: Ano a hladina se měří podle ozvěny.
-> Milan 136 11.04.22 21:05:03: Kontrolní otvor na měření množství oleje ve vaně bez použití měrky? 

-> Milan 136: Ojnice?
-> Jirik_Tuňák1983 11.04.22 10:31:36: Strašná palba,ta jeho jízda. Dopadlo to takto 

-> MVM: tříkolka je defakto stejně těžká jako 613-ka,to neni trike se škodováckým nebo VW motorem,ale zhruba 2x takové monstrum o možná 3x takové hmotnosti
A benzínový tatra motor je super věc,805-ka sice nic moc (stavěno na Nm),ale 603-613 v jakékoliv modifikaci není vůbec líná,ale musí se vědět jak na ní 


-> MVM 02.01.22 19:09:42: Já už jsem na to potom nekoukal, že je to do tříkolky. Měli by vyměnit mikrofony a trochu pořešit přednes při prezentaci toho co umí.
Jako je to krásný, ale na swap podle mého ne to pravé. Můj názor.
-> ondie 02.01.22 19:15:20: tohle super, znám.
Jako je to krásný, ale na swap podle mého ne to pravé. Můj názor.
-> ondie 02.01.22 19:15:20: tohle super, znám.

-> Jirik_Tuňák1983: Slabý je to protože, ten třikolkář by z toho uletěl,nebo by se možná po*ral kdyby ty turba tam pořádně do babičky foukly. Pochopil jsem to tak, jako že tam ty turba chtěli na parádu ale zároveň aby to trošku fouklo.. Tatra byla vzdy takovy ten motor kterymu se líbilo ve strednich otáčkách s Nm.
-> rsvancara: No, já nevím.
Do Tatry prosím, tam by to také mělo i zůstat. Při pouštění se do nějakých engine swapů, je lepší se poohlédnout jinde. Rozhodně je k dispozici výběr lepších a lehčích motorů s výkonovou metou někde jinde.
Nehledě na to, že se dvěma šneky je 219 PS a 371 Nm prostě slabé.

Nehledě na to, že se dvěma šneky je 219 PS a 371 Nm prostě slabé.
-> rsvancara: "Traik" 

-> rsvancara 31.12.21 12:07:11: To nic nemění na tom, že je to ústrojí pro tento účel úplně k hovnu. 

-> Jirik_Tuňák1983 05.06.21 20:37:10: Ona Tatra 613 má dost dlouhý kvalty :). Takže chtít to urvat "jen tak" úplně nejde. Viz. obr s řazením "po záběhu".
-> michael: 

-> hans1: Teď už z toho taky mam dekoraci a zvedám to klasickym velkym heverem.
-> moucan - zrušená registrace 15.10.21 21:11:48: ono používat originál zvedák je na pováženou,ani nevozím v žádném autě sebou jen dekorace v garáži
.Jednou jsem na sebe málem shodil skelet,měl jsem ho na dlaždicích 20x20 tak půl metru vysoko a potřeboval jsem při montáži nápravy trochu zabrat a že auto je mnohem lehčí než normálně jsem si začal uvědomovat až se naklápěli komínky z dlaždic 


-> Bukaj: Zabržděno bylo, klínky ne ... problém bylo podloží. Ale celý to byla nouzová situace když jsem potřeboval narychlo shodit ty 30-40 let starý šmatláky po tom co jsem to vytáhl z garáže a oživoval.
-> moucan: Základ je zabrzdit a klínovat
-> Jarda: Lada (Fiat) má ten hever řešenej rozumně - otvory na hever jsou pod každým prahem dva - přední a zadní, navíc to není trubka, ale jeklík a hever má to čůro též čtyřhranné, takže teoreticky se ani sesmeknout ve (proti) směru jízdy nemůže

-> Jarda: Lada (Fiat) má ten hever řešenej rozumně - otvory na hever jsou pod každým prahem dva - přední a zadní, navíc to není trubka, ale jeklík a hever má to čůro též čtyřhranné, takže teoreticky se ani sesmeknout ve (proti) směru jízdy nemůže

-> moucan - zrušená registrace 14.10.21 21:12:49: lada ma podobnej, ale trubicku (vlastne jaklik) u kazdyho kola a je to velmi dobre v terenu, ze si clovek to kolo vyzvedne a vypodlozi... zrovna tady jsem to vyuzil jardaj.rajce.idnes.cz/Ukr
ajina_2018_-_Zakarpati_Niv
ou/1274932842
-> RoboSK: Tak přesně takhle mi hopla stovka z tohohle paheveru taky.
Naštěstí už na nasazený kolo když jsem dával poslední šroub. 


-> RoboSK 14.10.21 18:54:40: Prolisované původní disky

-> RoboSK: Pecka taky jsem to dnes viděl
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 01.10.21 12:02:13: jak steteckem natiral ten buben..., ale to asi mastil, nabarveny to predpokladam bylo uz dodane, jo par felicii jsem tam videl a neshnile, nevedel jsem, ze si je tam poskladali
Ale tak 2017 v Kazachstanu mi policajt tvrdil (kdyz zadal o uplatek) ze tam vyrabeji O2
Ale tak 2017 v Kazachstanu mi policajt tvrdil (kdyz zadal o uplatek) ze tam vyrabeji O2
-> Tom Troll 11.08.21 19:21:08: On to asi nikdo před lety nestihl natočit, protože to víčko se začalo rozpadat krátce po montáži
