skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
videa škodovek
18:08:13
14.08.2013
14.08.2013
suri
-> kyfkař 14.08.13 17:46:41: sme to daleko nedotiahli
17:46:41
14.08.2013
14.08.2013
kyfkař
13:13:22
01.08.2013
01.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> darabos 31.07.13 20:02:48: Říkal jsem si co je na tom divného a pak mě to trklo
21:26:43
31.07.2013
31.07.2013
Radek Retro eLeSo
-> afro100 12.07.13 16:51:15: hej,v čase 6:21
20:02:48
31.07.2013
31.07.2013
darabos
16:51:15
12.07.2013
12.07.2013
afro100
je tam aj favorit
15:31:52
11.07.2013
11.07.2013
Mr_Kubas
-> darabos: To je prdel, jak tam furt padaj
13:53:45
11.07.2013
11.07.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> darabos 11.07.13 13:32:50: To hej
13:32:50
11.07.2013
11.07.2013
darabos
-> Tuner#2: -> Pavel P..: ale je to skodovka no..
13:09:36
11.07.2013
11.07.2013
Pavel P..
-> darabos: je to octavie
13:09:22
11.07.2013
11.07.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> darabos 11.07.13 13:05:54: Není je to Octavie
13:05:54
11.07.2013
11.07.2013
darabos
11:24:52
05.07.2013
05.07.2013
afro100
-> j_j 04.07.13 20:48:44: to je segra a auto jednoho miestneho clena ..
20:48:44
04.07.2013
04.07.2013
j_j
19:37:23
04.07.2013
04.07.2013
j_j
01:00:03
09.06.2013
09.06.2013
Petr Urban
Tak vlastně nemám moc na hraně najeto s pořádným autem, tak sem zvědavý jestli budu na hranici možností taky takle pocukávat volantem a vychytávat, takle řídím jen v zimě když jezdím bokem, třeba to přijde i na asfaltě.
22:21:52
08.06.2013
08.06.2013
marjik
17:55:08
08.06.2013
08.06.2013
wmxs
Jen pro zajímavost přidávám krátké video, dokazující univerzálnost tohoto vozidla:
A ještě jedno video, které není pro citlivější povahy:
http://www.youtube.com/wa tch?v=RyFGJdeQRmQ.
A ještě jedno video, které není pro citlivější povahy:
http://www.youtube.com/wa tch?v=RyFGJdeQRmQ.
10:50:53
06.06.2013
06.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Jako v Eidy a Luky... V F1 navíc tím volantem škubou, ale tak málo že to nepřijde tak hrozné jako u Kolena. S přihlédnutím k počtu otáček řízení u Škodovky a F1 je to ale snad jasné a logické každému...
-> Tomas S 04.06.13 17:58:50: Hmm, majitel už s tím zdaleka nejde tak jako Kahle když mu to testoval
-> Tomas S 04.06.13 17:58:50: Hmm, majitel už s tím zdaleka nejde tak jako Kahle když mu to testoval
17:58:50
04.06.2013
04.06.2013
Tomas S
23:06:55
03.06.2013
03.06.2013
stepan
-> Urbi: Taky sem si řikal, že řídí jak kdyby byl zvyklej z her na šipky.
21:53:51
03.06.2013
03.06.2013
Eidy
No já myslím, že je to proto, že jedou na hraně. Ono pak snadno uteče tu předek, tu zadek a pořád se to střídá. Tímhle to pořád rovná. Zvenku jede auto na pohled rovně, ale proto že ho pořád řídí. Mě se to nestává tolik, ale v delších zatáčkách taky cukám volantem, přestože auto míří pořád stejným směrem.
Se podívejte na Vatanena a jeho slavný výjezd na Pikes Peak s Peugeotem 405 T16. Ten s tím taky pořád kvrdlá. http://www.youtube.com/wa tch?v=J-K1B4sTX4o
Ono v rallye je to tak obecně. I když na šotolině není to cukání tak razantní, protože je tam nižší adheze.
Se podívejte na Vatanena a jeho slavný výjezd na Pikes Peak s Peugeotem 405 T16. Ten s tím taky pořád kvrdlá. http://www.youtube.com/wa tch?v=J-K1B4sTX4o
Ono v rallye je to tak obecně. I když na šotolině není to cukání tak razantní, protože je tam nižší adheze.
21:28:28
03.06.2013
03.06.2013
Tommyk
21:12:25
03.06.2013
03.06.2013
Tomas S
20:58:10
03.06.2013
03.06.2013
Petr Urban
-> Tomas S: dle stylu jízdy je to furt ten samí řidič, děljí tohle v takové míře i ostatní ?
20:28:38
03.06.2013
03.06.2013
Tomas S
-> Urbi: Aj ja som nad tým rozmýšľal. Pri takomto spôsobe riadenia si myslím že predok je ešte viac nedotáčavý vzhľadom na ľahkosť predku.
Bude to asi tak ako píše -> Luky:
Edit: Spôsob riadenia je aj tu rovnaký :
Tak neviem či kontroluje nedotáčavosť alebo pretáčavosť.
Bude to asi tak ako píše -> Luky:
Edit: Spôsob riadenia je aj tu rovnaký :
Tak neviem či kontroluje nedotáčavosť alebo pretáčavosť.
20:19:01
03.06.2013
03.06.2013
Petr Urban
-> Luky: https://www.youtube.com/w
atch?v=pdpYbHFhkMo Já žádný intenzivní cukání nevidím, jen sem tam to musí vychytat, ale žádné škubání celý vracák se neděje.
20:12:52
03.06.2013
03.06.2013
Luky
-> Urbi: tohle je ale (údajně) nejlepší způsob průjezdu zatáčkou, kdy se pohybuješ na hranici adheze předních kol. Ztratíš adhezi-cuknutím povolíš-přitáhneš-ztratíš adhezi-... Nalévali to do mě ve škole bezpečné jízdy na polygonu. Je to divný, ale fakt to funguje. V F1 to taky tak dělají
20:06:37
03.06.2013
03.06.2013
Petr Urban
-> Tomas S: Moc nechápu docela značné škubání volantem do směru zatáčky i proti. To si tak zkouší zda to tam půjde, vychytává jak je to neřiditelné ten lehký předek nebo nezná svůj povoz aby to projel v nejakých mezích plynule a v náplavě adrenalinu tím proště škube ? Jako chápu vychytávání nějakých nedotášivostí nebo přetáčivostí, ale i tak to vypadá až moc chaotické.
06:04:43
31.05.2013
31.05.2013
Tomas S
10:27:01
24.05.2013
24.05.2013
omaret
11:34:40
19.05.2013
19.05.2013
Petr Urban
-> dragon_cb_cz: Tohle není zřejmě vlákno pro tohle, tak to nezasírejme. Ano problém je kde říkáš.
23:20:14
18.05.2013
18.05.2013
dragon_cb_cz
-> Urbi: Samozřejmě že je tam něco špatně, to je mi úplně jasné... jen jsem zatím neměl to srdce dát na ten relativně "jetej" motor novej karbec a otázkou je, jestli by 40 let starej "novej" karbec k něčemu byl... Problém je téměř jistě v akcelerační pumpičce a hlavně v tom, že se s autem nejezdí moc často - takže pumpička přisychá ke stěně karbu
23:17:12
18.05.2013
18.05.2013
Petr Urban
-> dragon_cb_cz: Děláš něco s karb. špatně, možnosti úprav jsou i zde.
14:24:52
18.05.2013
18.05.2013
dragon_cb_cz
-> Urbi: Jedinou podmínkou je nekuckající karbec při přidávání z plně zavřené klapky - což je něco o co se na kile pokouším po většinu doby co ho mám dost marně Jinak jakýkoliv pokus o rychlou manipulaci s plynem končí stylem grrr-kuck-kuck-grr-héééén a spolujezdci se večer diví, proč je bolí za krkem
14:17:18
18.05.2013
18.05.2013
j_j
-> Urbi: ono to možná bude dle popisu dokonce obyčejný kilo s litrovým motorem, deluxka :)
-> m8rinek: celkově jsem myslel,že to bude línější a pro mě co jezdím na důchodce po okreskách je to zajímavý se mrknout na kilko (nejspíš v sérii), který jede na hranici (na konci videa už i za ní)
-> m8rinek: celkově jsem myslel,že to bude línější a pro mě co jezdím na důchodce po okreskách je to zajímavý se mrknout na kilko (nejspíš v sérii), který jede na hranici (na konci videa už i za ní)
14:06:28
18.05.2013
18.05.2013
m8rinek
-> j_j: Podle čeho se pozná, že ten motor tak dobře jede? Evidentně seriovej podvozek a dobový gumy, to není problém dostat do smyku, navíc celá trať je tak na 2ku...
13:46:31
18.05.2013
18.05.2013
Petr Urban
-> j_j: Správně seřízená Š110 s tou origo krátkou převodovkou nejede vůbec zle i bez úprav.
16:44:05
17.05.2013
17.05.2013
j_j
-> doking: jetý kilo model 1973 je něco jinýho než super zachovalý embéčko s původním lakem model 1967, to už rozdíl je - samozřejmě jako obvykle jsem byl za kokota, když jsem si dovolil k tomu něco říct v kartě svýho auta
PS : myslíš, že ten motor na tom kile je série nebo něco jinýho? dobře jezdí...
PS : myslíš, že ten motor na tom kile je série nebo něco jinýho? dobře jezdí...
16:32:15
17.05.2013
17.05.2013
doking
-> j_j 17.05.13 15:53:13: hele ,jakto, že nenadáváš do všech čertů, že si takovýho auta neváží a dělá s ním takový kokotiny (viz zlikvidované MB na hundertgangu), ty si se nám změnil snad
15:53:13
17.05.2013
17.05.2013
j_j
18:09:46
16.05.2013
16.05.2013
Honzaloun
14:57:31
13.05.2013
13.05.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> afro100 13.05.13 00:51:18: Nějaké info/ foto?
00:51:18
13.05.2013
13.05.2013
afro100
-> Nwkt: bolo .. ale slape to pekne ..
BTW. na tej shell-ke v 1,48 som si kupoval mapu budapeste No GPS in da Truck
BTW. na tej shell-ke v 1,48 som si kupoval mapu budapeste No GPS in da Truck
00:32:58
13.05.2013
13.05.2013
Nwkt
22:16:09
11.05.2013
11.05.2013
Tomáššš
-> kyfkař: plny knedlik ... :D
16:38:07
10.05.2013
10.05.2013
kyfkař
19:57:47
09.05.2013
09.05.2013
Tomas S
21:47:12
08.05.2013
08.05.2013
Cossie