Rapid Cabrio

prohledat
3909 příspěvků (zobrazeno 3501 až 3550) od 01.10.2009 do 21.03.2024, založil/a skoda_105_L
řadit dle data
22:31:48
06.10.2010
Matsoft
-> Jarda a spol. A koneckoncu i JA: jsme debatama o mechanice mirne off topic... vratime se radsi k tem kramum bez strechy... at uz garde nebo rapid... Proto polozim otazku... vi nekdo kolik bylo RAPIDu (ne GARDE, pro nektere doubaly Rapid 120G) se vzhledem ala Meise? Prameny z D hovori o 2ks... nicmene Meise nebyla jediny upravce do tohoto vzhledu.
22:29:47
06.10.2010
Jarda - zrušená registrace
-> Matsoft: no ja mel tak vizi udelat na cervenyho roa predek z feldy - jen plechy a svetla, bylo by to jako facelift golfa, vypadalo by to asi dobre a jeste, ze jsem to neudelal :)
22:25:14
06.10.2010
Jarda - zrušená registrace
-> m8rinek: pokud bude ve stejnem stavu, tak mozna (vetsina jsou totalni vraky - kdyz jsem chtel sehnat pekne garde a byl se na nekolika podivat, co prodavajici oznacovali jako velmi slusny stav, tak ani jedno nebylo v tak dobrem stavu, jako muj spotrebak rapid, ktery ma najeto 360tis.km ), kazdopadne treba ta uzka vlecka pusobi dost nevzhledne, ale zas predek se mi vic libi (kulate 4 oko by mu sluselu jeste vic) a zadni eMkova svetla se na to auto vubec nehodi, zehlicky by byly vic na miste
22:25:00
06.10.2010
Matsoft
-> Pavel P..: tak to byla samozrejme sranda.... aale pokud bys jel Vitkovou ulici smerem od Sokolovsky, tak tu feldu uvidis a jiste te napadne totez :-D
22:22:49
06.10.2010
afro100
-> Jarda 06.10.10 21:57:44: i ked som to mozno blbo napisal, tak nikde som nespomenul ze rapid je poface gardecka ... skor som narazal na MB-cko, kde sa menili vpredu "ksichtiky" (a potom od koncepcie MB sa odvijali dalsie auta ako 100, 105/120 ... )... ale, ked uz sa budeme bavit o garde a rapidu, tak si stojim za tym, ze gardecko bude hodnotnejsie ako rapid, pretoze na svoju dobu vzniku prinieslo nieco prevratne, co dovtedy a este aj nejaku tu dobu potom ine skodovky nemali ...
upraveno 1x, naposled 06.10.2010 22:24:34
22:20:31
06.10.2010
Pavel P..
-> Matsoft: ty bys toho chtěl... velký oči, malá huba.8
22:19:44
06.10.2010
Matsoft
-> Jarda: ja bych ala roadster chtel upravit jednu feldu.... uz ma ke tvaru kastle dobre nakroceno.... spadnul na ni strom :-D takze zadni dvere jsou skoro spravne :-D. Jen zjistit majitele :-D
22:17:52
06.10.2010
Matsoft
-> Jarda: u rapidu obcas (casto) lidi vedi, ale spojuji si to vetsinou jen s Metalexem a o jinych upravcich nemaj ani paru...

Btw nevi nekdo kde skoncilo to bile kabrio s bilou strechou? Treba Kubina by to moh vedet....to cerne je od stejneho majitele.
22:13:59
06.10.2010
Jarda - zrušená registrace
No ja jsem zas zaregistroval, ze celkem dost lidi si mysli, ze jsem tomu MTX sice strechu neurizl, ale ze jsem si to dotunil - narazniky a boky....

No v chorvatsku mi jedna ceska rika, hned jsem vas poznala, ze jste cech, podle toho udelatka ze skodovky - u nas to taky kluci takto upravuji, takze nemelo cenu to vysvetlovat...

No, ale zase asi desetina lidi MTX Roadstera zna... znal to strejc, tady jeden pravnik, ktery auto kdysi chtel nove a manzelka mu to zakazala, vedouci i jeden kolega. Parkrat me zastavil nejaky pan stredniho veku a rika mi: o tom aute jsem toho tolik cetl a ted to konecne vidim na vlastni oci, takze asi tak...
22:03:59
06.10.2010
m8rinek
-> Jarda: má pravdu, garde bude vždy hodnotnější než nějakej rapid 135/6
22:03:18
06.10.2010
VeTeV
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: hele nemyslím si, že to lze atkto paušalizovat... za mě opravdu až čas ukáže jak se k tomu bude přistupovat... holt uznejme, že to zná pár nadšenců a samozřejmě tím, že jich je na silnicích víc a víc, tak se okruh lidí znalých rozšiřuje... a mě se prostě nelíbí to, jak to smrkali - je to dle mě škoda a asi to jen ukazuje, jak to s tím mysleli - levné kabro na pár sezon a pryč s ním... proto jich je dneska tolik v takovém dost šíleném stavu, a bohužel renovace vyžaduje dost úsilí, které není ihned odměněno (by´t i legálním provozováním např. v pravostraném pojetí...)...



osobně se mě strašně líbí veškeré úpravy garde kabrií, ale je to dané tím, že mám Garde raději a celkově se mě to vícero líbí...4
22:01:11
06.10.2010
Nwkt
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Aby nebyla chyba někde jinde

Kubina AVTOBA3 CCCP 10.08.10 19:44:18 napsal:

tak ja jsem se letos poprve projel na stk a emise.hned v ceske lipe jsem

sklidil od jednoho pana uznani-cituji: tohle je ale spravny auto,takovy lidovy

vozitko,favoritu je vsude dost a za par korun,po te uprave co jste udelal to

vypada hezky.
21:58:27
06.10.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
Příspěvek smazal moderátor - Nwkt
21:57:44
06.10.2010
Jarda - zrušená registrace
-> afro100: rapid neni facelift garde4 a je to to posledni a uplne nejlepsi, co kdy skodovka s motorem vzadu vyrabela, coz plati nejvice u 742.135 a 742.136 rapida

Tomes 1 06.10.10 21:43:58 napsal: Aaaaaaa pan odborník se přidal do diskuze!!! No počkám co ještě vypotí a já se pak přidám........4
21:55:53
06.10.2010
Matsoft
-> VeTeV: skoro nikdo... neb polovina 120 ma implantovanu vlecku :-D ale ve sve dobe to byl pokrok... u garde to vsak byl skok vpred.
21:51:50
06.10.2010
VeTeV
-> Matsoft: a máš dojem, že dneska někdo rozezná 130 od 120? a já mluvím o tom, že ta inovace u garde byla prostě jedinečná a bez něj, by nějaká 130 možná ani o nové podvozkové platformě nevěděla...
21:51:34
06.10.2010
Matsoft
-> Jarka130: nebo jak tu nekdo naznacil cisla jsou prenosna a treba majitel tohoto auta chtel zrovna tuto spz.
21:49:54
06.10.2010
Matsoft
-> afro100: v roce 81, kdy vyslo prvni garde urcite... nicmene od modelu 85, kdy byly 130 i v sedanu si ti mene majetni mohli prave koupit "obycejnou" 130.
21:48:21
06.10.2010
Jarka130
-> Matsoft: I když to vypadá nepravděpodobně,je to 100% čistokrevný standard.Stojí mě totiž na dvoře a víš,že tady mám s čím porovnávat.Dle mě tam při focení toho prospektu vekslovali s číslama
upraveno 1x, naposled 06.10.2010 21:50:03
21:47:44
06.10.2010
VeTeV
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: neříkám, že cesta do pekel, ale jejich čas dle mě ještě nenazrál...pravák vs. rok výroby může taky pro někoho, kdo to chce legálně provozovat a zachovat autentičnost taky představovat problém... k tomu myslím, že havlík chtěl naznačit, že ta cena za kterou to te´d jde vs. stav je obvykle tak nějak na štíru, dá se za to koupit hotové kabrio od jiné firmy, co nebudí tolik rozpaků a zvláštních reakcí... ukáže to prostě čas....
upraveno 2x, naposled 06.10.2010 21:49:36
21:44:05
06.10.2010
afro100
-> VeTeV: presne tak, oproti sedanu to malo hreben, uhlovku, 4p ... a o tom si ludia v sedane mohli nechat len zdat ...
21:43:58
06.10.2010
Tomes 1
Aaaaaaa pan odborník se přidal do diskuze!!! No počkám co ještě vypotí a já se pak přidám........
21:42:36
06.10.2010
afro100
-> Jarda: vzdycky je ceneny prvy typ auta, ostatne, kt. vznikli jeho vyvojom ako rozne facelifty atd. su oproti tomu bezcenne ...
21:42:23
06.10.2010
VeTeV
-> Jarda: nejde jen o méně ( i když origo zachovalého v pěkném stavu aby jsi pohledal), ale i to, že to byl prostě převrat na svojí dobu... nejvíc inovací v celé řadě... ale uvidíme časem... pro mě je to po Rku nej kupátko...
upraveno 1x, naposled 06.10.2010 21:44:19
21:40:09
06.10.2010
Matsoft
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: nj... jsem to vedel... ses tesil jak ho vratis na luxe a on ho nekdo komplet predelal...
21:39:16
06.10.2010
Jarda - zrušená registrace
-> VeTeV: proc myslis, ze jen garde? ze jich bylo 3x mene nez rapidů? ale zas rozdil mezi garde a rapidem 136 je asi jako mezi skodou 450 a felicii super

S rapidem jezdim rad, ale s gardesem bych tech 40tis. km rocne jezdit nechtel a vlastne ani s rapidem 130 - to jsem si odzkousel v roce 2005
21:18:43
06.10.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> ondie: ja to nemyslim nejak zle,ale mas jeste cas si to rozmyslet,koupit s120 a zacit ladit.ted tady ctes od rady moudrych, ze je to cesta do pekel1

jinak dik,za normalni nazory
21:15:56
06.10.2010
VeTeV
tam je fakt spíš problém toho, že to lidi neznají a tváří se na to jako na fiklého rapida doma v garáži... a ono to bohužel i tak působí - to zpracování je holt taková dost velká divočina, bez ohledu na zemi původu...



jinak z řady 742 bude prostě jednou zajimavý garde...ale to jsme jinde 4
21:13:37
06.10.2010
Jarda - zrušená registrace
felicii ze 60. let je mraky a nerekl bych, ze to je nezajimave auto...

- nekde jsem kdysi cetl ve clanku o veteranech: predvalecna auta maji velkou cenu vsechna, povalecna pouze cabria a sportovni vozy, samozrejme vyjimka potvrzuje pravidlo (tim myslim treba 120GLS nebo prvni generaci skody 1000)
21:00:42
06.10.2010
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
ted to tady ctu a je to vazne uroda, kdyz se ti co nalili penize do stodvacitek do toho tady pusti.Jinak zdravim sve privrzence,uzijte si tu omacku,dalsi kabrio bude buhvi kdy, tak sranda nejaky cas nebude.
20:44:19
06.10.2010
ondie
-> havlik: je vidět že se neshodnem,tak škoda to tu hltit..(ztráta energie) ..jen mi přišlo zbytečný to hnedka urážet,tak sem musel reagovat.

-> su.tech: ..a čim se má můj názor změnit ? 3 (že to má málo najeto,nikde nic nehučí atd ?? )
20:32:10
06.10.2010
havlik
-> ondie: auta z produkce LDD byly zajimavý dokud se to na srazech nezačalo objevovat v počtu větším než velkém... a řikej si co chceš ale myslim si že jsou jiný zajímavější auta z AZNP co stojí za záchranu at jich bylo víc vyrobeno než těhle tak jich ted je rozhodně mín
20:32:09
06.10.2010
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> ondie: Svezu tě v bílém a pak pokecáme... 4
20:24:00
06.10.2010
VeTeV
-> ondie: o tom smyslu bych si nebyl jistý - viz reakce lidí na zelive na estellovo auto na Vckach - pro lidi je to samodomo bez nejake hodnoty,... oceni to par nadsencu
20:21:19
06.10.2010
ondie
-> havlik: vím jaký myslíš...(krásný,celkem štastnej kup)...ale další,další.. ?

Když moje minulá formulace nepadla úplně na úrodnou půdu,tak asi jednoduššeji:

Kolik si myslíš že jich ještě bude a jak dlouho ? ..než třeba i ta GB jednou vyschne...

Myslim,že vysmívat se stavu je hodně mimo..jen dobře,že se to sem vozí,dokud to jde,ať už ve stavu horším či lepším.. s trochou práce a peněz do renovace to má dle mě větší smysl než většina produkce Aznp.. (a to ať už se to někomu opticky líbí či nikoliv)
20:12:08
06.10.2010
havlik
-> VeTeV: ale tak me se standart aj i libi ale proste je nesmysl kupovat auto schnily jak největší vrak vytaženej po 20 letech z kopřiv za 60 a víc tis
20:09:32
06.10.2010
VeTeV
-> havlik: to je taky jediný kabro co vypada rozumne....
20:07:27
06.10.2010
havlik
-> ondie: třeba to co si koupil dale estelle viz sraz želiv4
19:41:13
06.10.2010
m8rinek
Nevidim nic speciálního na rapidoj s oškudlanou střechou nějakou bandou bastlýřů:))). Je jen pár kousků, který stojej za obdiv...
19:30:46
06.10.2010
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> ondie: Cokoliv se dá za peníze koupit... 4
19:16:53
06.10.2010
ondie
-> su.tech: Riců a GLiček je naprodej momentálně celkem dost.
19:14:07
06.10.2010
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> ondie: Jasně, já ti to neberu. Je to o tom kdo co chce. Já chtěl kupátko. Kabrio se mi v době, kdy jsem sháněl taky dostalo pod ruku, ale zájem jsem neměl. Dneska vím o dvou kusech Rapidech RiC - ten jeden je ve stavu opravdu předrenovačním. Ten druhý je na tom tak o 200% lépe. Nicméně když jsem zvažoval, že bych případně koupil toho pěkného RiCe tak se ti přiznám, že případně prodávat bělouše se mi moc nechce. Takže až bude ten RiC na prodej bude to dilema, ale tak nějak tuším, že bělouš z domu nepůjde. 4
19:07:47
06.10.2010
ondie
-> havlik: hujda hnilá :)) ..sežeň lepšího Ježíši ;)

-> su.tech: Já to vidim stroze..radši začít na schnilým MBX než pěkným litru,stejně tak radši eRko než kilo a fakt radši horší Cabrio na renovaci než pěkný obyč kupé nebo překrásnou 105ku sedana ...důvody snad neni nutný psát ne ?

Samozřejmě Heinzinger a nejlépe Günsch viď ? ..ale to sme ještě v trochu vyšším levelu !

Tak takhle to mám zase já.
18:20:18
06.10.2010
Gryzly
-> Jarda: Tak to zírám, že oba dva z těch letáků, černý i bílý přežili. Navíc se značkama. A u toho černýho ty dva typy kastle? Taky mohli v LDD ty značky namontovat jen kvuli foceni na jiný auto. Ale sedí barva, i barva interiéru. Zajímavé.
18:05:47
06.10.2010
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> ondie: Prostě se mi nelíbí. Nejde o konkrétní auto patřící konkrétnímu majiteli. Pokud kabrio tak Heizinger... 4 Ale to je škodovkář od škodovkáře...



-> havlik: Nikomu neberu, že chce renovovat... je to pro každého. Někoho víc baví vytvořit něco z ničeho. Uznávám dobře odvedenou práci při renovaci. Jak jsem psal níže, sám jsem tím prošel a poznal úskalí takové činnosti a pokud to někdo dovede k téměř dokonalému konci tak pak mu patří uznání...



-> Pavel P..: Vždycky je to něco za něco...



Sleduju tohle téma protože mě zajímá. Je zajímavé občas sledovat procesy návratu, přeměny a konců některých vozidel...
upraveno 1x, naposled 06.10.2010 18:08:49
17:41:56
06.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 06.10.10 17:04:51: -> Pavel P.. 06.10.10 17:15:41: Asi tak 5
17:15:41
06.10.2010
Pavel P..
-> havlik: to je tak když vítězí vidina kvantity nad kvalitou3
17:04:51
06.10.2010
havlik
-> ondie: protože je to hujda hnilá... ježiš stačí co psal před pár příspěvkama
16:45:33
06.10.2010
ondie
su.tech 06.10.10 16:35:12 napsal:

→ Kubina AVTOBA3 CCCP: Kubina AVTOBA3 CCCP

06.10.10 15:10:25 napsal:


Když vidím ty fotky tak přesně vím proč jsem sháněl původní

nebourané a nezkorodované auto…me se to ale vymklo z ruky a misto nejake

lestenky jsem si sehnal dalsi bezceny kram
Když vidím ty fotky, tak

přesně vím, proč bych to auto nechtěl. 4





proč? 6
16:35:12
06.10.2010
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Kubina AVTOBA3 CCCP 06.10.10 15:10:25 napsal:

Když vidím ty fotky tak přesně vím proč jsem sháněl původní

nebourané a nezkorodované auto…me se to ale vymklo z ruky a misto nejake

lestenky jsem si sehnal dalsi bezceny kram
Když vidím ty fotky, tak přesně vím, proč bych to auto nechtěl. 4
[ Zobrazit příspěvky smazané moderátory ]
Extreme Tyres