skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
720 combi
19:37:29
12.07.2009
12.07.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> petr s: seznam,najdu tam co neznám)
19:37:06
12.07.2009
12.07.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> havlik: ale je na tom udělanej kus práce,to se musí nechat....ten předek původní vypadá jak jedno auto,teď si nemůžu vzpomenout co to bylo zač,myslím že coupe...
19:36:57
12.07.2009
12.07.2009
petr s
-> myschaak AZNP K.Hora: -> havlik: Kde jste dělali exkurzi?
19:35:39
12.07.2009
12.07.2009
havlik
zadní lampy opravdu nejsou původní z původních se zachovaly jen snad kusy a bylo to jen naohybané plexisklo a vyfrézovanýma drážkama aby to nějak rozptylovalo
19:34:34
12.07.2009
12.07.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof-Los Koramos: nevím,jen dávám informace dál
zřejmě před dokončením
zřejmě před dokončením
19:34:31
12.07.2009
12.07.2009
havlik
-> myschaak AZNP K.Hora 12.07.09 19:29:06: no tady na tý fotce to má eště původní zadek:) auto se po 2500 celý zlomila a upadla mu prdel utrhly se Bsloupky:) takže zadek je ted o 50kg materialu těžší je zesílený Cčkový sloupek a celkově i to zadní boční okýnko je menší
19:33:21
12.07.2009
12.07.2009
Zeke-ten šestý
a jak to dopadlo s tou sedivou skodou 765 kombi? vi nekdo?
19:30:47
12.07.2009
12.07.2009
Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: Ještě si zapomněl na autora knihy
19:29:52
12.07.2009
12.07.2009
myschaak AZNP K.Hora
Škoda 720 Combi I-4, Československo 1968
Pětidveřový čtyř až pětimístný vůz kombi, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1498 cm³, vrtání 80 mm a zdvih 74,5 mm, komprese 9,0, karburátor Weber, výkon 63 kW (85 koní) při 5300 ot/min, točivý moment 125 Nm při 4000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2550 mm, hmotnost 1150 kg, maximální rychlost 150 km/h a zrychlení na stovku za 18 s.
Prototyp typu 720, kombi bylo postaveno v Mladé Boleslavi. Pro vozy typu 720 byl připraven také motor 1236 cm³ s výkonem 66 koní. Žádný z prototypů typu 720 se nedočkal sériové výroby.
Fotografie jsou z knihy "Škoda - let okřídleného šípu".
Pětidveřový čtyř až pětimístný vůz kombi, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1498 cm³, vrtání 80 mm a zdvih 74,5 mm, komprese 9,0, karburátor Weber, výkon 63 kW (85 koní) při 5300 ot/min, točivý moment 125 Nm při 4000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2550 mm, hmotnost 1150 kg, maximální rychlost 150 km/h a zrychlení na stovku za 18 s.
Prototyp typu 720, kombi bylo postaveno v Mladé Boleslavi. Pro vozy typu 720 byl připraven také motor 1236 cm³ s výkonem 66 koní. Žádný z prototypů typu 720 se nedočkal sériové výroby.
Fotografie jsou z knihy "Škoda - let okřídleného šípu".
19:29:37
12.07.2009
12.07.2009
Zeke-ten šestý
-> myschaak AZNP K.Hora: a ted babo rad jakej cumak je hezci
19:26:16
12.07.2009
12.07.2009
myschaak AZNP K.Hora
vyzerá to ako dacia krížená s watrburkem a žigulem ale jinak fakt zajímavý!to se musí nechat.....na t y roky špičkový!
19:25:20
12.07.2009
12.07.2009
Nwkt
-> Zeke-ten šestý: řek bych že hodně
19:24:19
12.07.2009
12.07.2009
Zeke-ten šestý
kolik prototipu je takhle venku v soukromym vlastnictvi?
19:24:15
12.07.2009
12.07.2009
David.
jestli dobře vidím za zadní světla jsou ze žigula kombíka a ten zadní nárazník možná taky(vidím na něm osvětlení SPZ)
19:22:05
12.07.2009
12.07.2009
Syny
Co se tyce naprav a techniky, tak na svuj vek hodne slusny... Co se tyce designu, tak
19:21:35
12.07.2009
12.07.2009
suri
-> havlik: vyzerá to pekne .
19:20:33
12.07.2009
12.07.2009
havlik
tak a to je vše :) ted se tu třeba roztrhejte:)
19:20:14
12.07.2009
12.07.2009
havlik
eště jednou předopohled bohužel původní tvary se nedochovaly neb před odprodejem to bylo škodovkou nabourano na předek takovouto opravu upravu provedl první majitel
19:17:28
12.07.2009
12.07.2009
havlik
hosi kurva rikal sem zatim bez keců
McPhaerson nebo jak se ten strejda jmenuje
McPhaerson nebo jak se ten strejda jmenuje
19:15:37
12.07.2009
12.07.2009
Kaprof-Pisařík
-> havlik:
19:14:33
12.07.2009
12.07.2009
havlik
tady je zadek:) a to se píše rok 1968
19:13:51
12.07.2009
12.07.2009
havlik
výkon asi 60 koní původní motor byl 1500 vyndán při prodeji auta z fabriky
19:11:49
12.07.2009
12.07.2009
havlik
interier ve fazi vyvoje:) vsechny soucastky sou a pristrovka je stejna se skodou 100 akorát je tachec do 210