Škoda 136 Klub

prohledat
303 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 23.04.2009 do 09.05.2012, založil/a Shatter
řadit dle data
09:55:36
28.03.2012
Domajz2
-> rsvancara: děkuji, zajímavé je, že na snímcích je 135 Li ale v prospektu se píše o 135 GLi, navíc je zajímavé také to, že pokud ta fotka interiéru pochází skutečně z té bílé Li co je na snímku, tak auto není vybaveno otáčkoměrem, který byl standardem v Lkové verzi 130ky již někdy v roce 1986 a měly ho snad i poslední 120ky a 125ky, tím spíš mě překvapuje, že 1989 Li, ho nemá. A dalšího jsem si všiml, že maximální povolenou rychlost v prospektu uvádí jako 140 km/h, ale já mám u své 136ky v TP 150.



možná nějaká special social edition pro české emigranty 3
upraveno 3x, naposled 28.03.2012 10:11:10
09:55:30
28.03.2012
David.
-> minno: uváděný to je jako jediný 742.13X že byla možnost obou náprav
09:45:47
28.03.2012
minno
čože? 135 GLi s kyvkou?9
09:03:42
28.03.2012
David.
-> rsvancara: ale ty dáváš odkaz na 135GLi, já psal o 136L
08:50:08
28.03.2012
rsvancara
-> Domajz: není problém, odesláno
08:01:43
28.03.2012
Domajz
-> rsvancara: Super, paráda, já si byl jistý, že jsem někde viděl i fotku celého auta, jen jsem to nemohl najít. Prosímtě, můžu tě poprosit o zaslání na mail domin87@seznam.cz v normálním rozlišení?? Jinak nejlogičtější asi je, že v údaji 400 ks. GLi jsou započítány i vozy 135 Li asi jich bylo jen maličko a vozily se Rakouska.



A teď co auta 135S/Si a 136 S??? Opravdu se nikdy do výroby nedostaly?
07:51:05
28.03.2012
rsvancara
-> David.: nebyl bych si tak jistý ...
zvětšit Škoda 136 Klub - obrázek od rsvancara vložen 28.03.2012 07:51:05
07:06:28
28.03.2012
David.
-> Shatter: 136L měla vlečku stejně jako 130L, výbava byla něco jako 120LS, tj. mívaly trochu jiný vzor potahové látky na sedačkách, otáčkoměr,samonavíjecí pásy, přední opěrky, zadní vyhřívané okno... (do modelu 87, pak už toto byla standardní výbava)
06:41:36
28.03.2012
rsvancara
06:40:38
28.03.2012
rsvancara
-> Domajz: ještě dodám prospekt, ze kterého to je :-) (SPZtku máte, tak hledejte :-D :-D)
zvětšit Škoda 136 Klub - obrázek od rsvancara vložen 28.03.2012 06:40:38
upraveno 1x, naposled 28.03.2012 06:44:40
22:33:42
27.03.2012
Domajz
Viděl někdo toto auto (nebo jiný derivát 135 S/Si a 136 S) naživo?? 136 L již údajně viděno bylo.
zvětšit Škoda 136 Klub - obrázek od Domajz vložen 27.03.2012 22:33:42
upraveno 2x, naposled 27.03.2012 22:47:31
20:36:41
27.03.2012
Shatter
-> Domajz2 26.03.12 20:45:20: čo som čítal vyjadrenia majiteľov 135GLi, tak je to svižnejšie ako 136. Ale možno aj preto, ako tu niekto spomenul, že 135GLi má 4.22 prevodovku, čo počujem prvý krát..

No a na vlastnej koži som zažil "naháňačku" so 135GLi u nás, a nech som robil čo som robil, vždy mi s ňou utiekol..



čo sa 136L týka, nikdy som nevidel interiér, ale vraj je to to čo aj 130L, teda Lková palubná doska, žiadne ipury atď. Mám dojem, že ktosi napísal, že 136L mala kyvku, tomu sa mi ale nechce veriť.
upraveno 1x, naposled 27.03.2012 20:37:36
20:45:20
26.03.2012
Domajz2
-> lokaj: To opravdu všecha tvá tři auta skončil na šroťáku? Š 130 L, Š 130 GL a Š 135 GLi ?? Nebo jen ta modrá GLi? Nějak jsem to z toho moc nepochopil. Každopádně zachraň tu GL od té doktorky a někdy uděláme 136/135 sraz.



A teď otázka do pranice: Která z těch tří motorizací je nejvýkonnější? Nemyslím výkon uvedený v TP, ale který motor byl skutečně nejsilnější. 136 tedy s karbecem když íčko neexistovalo nebo 135 s karbecem nebo 135i??
17:14:06
26.03.2012
lokaj
Je to dost možný jak říkáš, ale kdyby to chtěli, prodat u nás.Jdeme na letní tiskárnu.
13:44:21
26.03.2012
Viliam - zrušená registrace
Domajz2 25.03.12 21:39:01 napsal:

→ Shatter: Popiš mi tu 136L
Mne tiež.
09:46:54
26.03.2012
dragon_cb_cz
-> lokaj: To s tou kanadskou anabází je krásně popsané v téhle knížce: shop.ben.cz/cz/232190-v-s oukoli-okridleneho-sipu.as px , ve zkratce jde o to, že v Kanadě pro povolení dovozu stačilo prohlášení výrobc, že auto normy splňuje (takže ve fabrice jeden kus naladili aby prošel), ale otestování prováděli úředníci až na namátkově vybraném kusu - který samozřejmě neprošel. Hrozilo stažení z prodeje a zabavení už prodaných, takže se to muselo řešit - nakonec to vyřešili montáží neřízených katalyzátorů pokud vím - vstřikování snad bylo doplnění jindy a z jiného důvodu, každopádně detaily v té knížce jsou a to od osoby nejpovolanější - Ing. Hrdličky.
09:29:30
26.03.2012
lokaj
Já přispěju též svým kouskem legendy. Ta modrá dole je - byla 135 GLi 1989. Chvíli i moje, pak navrácena majiteli, načež měsíc na to na naléhání jeho manželky sešrotována, tak jaká byla na fotce i s novým lakem a opraveným motorem a starou okresní značkou. Já mám od roku 2007 ještě jednu GLi, a to vínovou (evidováno 11/1990), která je teď na GO karoserie a pak půjde snad už konečně na lak. Všeobecně mi bylo z vícero důvěryhodných zdrojů řečeno, že 135 a 136 pouze L se dělaly, ale kdo je viděl měl opravdu štěstí. 136 byla myslím na výkon a takprostě klasika a 135 měla sice snížený výkon a i 130ka se mi zdála živější, ale byla uzpůsobena na papání i 91 Octanového benzínu a i bezolovnatého. Verze 135 GLi /Rapid RiC (štítek vzadu 135i, nápis RiC někdy po bocích karoserie v ozdobné lince) vznikla, aby tato auta se mohla dál prodávat v Kanadě apod. kde byla relativně úspěšná. Traduje se, že je Škodovka označila za ekologické a splňující jejich přísné normy EPA 85 či jak se to jmenovalo a přitom tam nedaly katalyzátory apod., takže pak narychlo prý přiletěl do Kanady tým techniků s díly a vše dali do pořádku, hlavně aby nebyla ostuda. Sedanů GLi se vyrobilo prý cca 400 ks Rapidů RiC cca 1000 ks. Někde se uvádí, že tisíc kusů dohromady. Ale Rapidů prý víc. Bylo to logické. Kdo chtěl mít "sporťák" za hodně dobrej např. šilink koupil si Rapida protože to bylo kupé s náhonem a motorem vzadu, takže takové levné Porsche na frajeřinu, ale ten kdo čekal rodinu, nebo jen s partnerem potřebovali nové auto si radši koupil praktičtější hatchback Peugeot 205, Opel Kadett, Renault 5 při nejhorším Oltcit Club 11 RL. Škodovka sedan byla pro ně z tohoto hlediska (a výběru aut v zahraničí) nepraktická a tak si ji většinou koupili socky, důchodci apod. Ta má je z Rakouska od nějakého dědy. Verze SI, Li jsem viděl na prospektech zvenku, štítky dokonce je mám i v kufru na štítku, ale myslím si že to byl pouze plán stejně jako Favorit 115 S, na který se vyrobily servisky, ozdobné štítky, prospekty/fotky a kde nic tu nic. Co se týká 136 GLi nikdy neexistovala a ani existovat neměla, jen se to lze mylně dočíst v některých publikacích o historii Škodovek kde oba motory vzali jedním šmahem. Ten stejný motor jako GLi tz. se vstřikováním, ŘJ apod. dostal po sérii GLi a RiC i první Favorit se znakem na boku, který se jmenoval Š Favorit 135 Li. Jeden takový sem tu na vlastní oči kdysi viděl krémový a pak už jen ten khaki zelený rádoby označen firemním muzeem v MB za 136 L je také 135 Li. Schválně si někdy nechte otevřít kapotu a uvidité to stejné co má GLi/RiC. Já to viděl. No a pak chvilku nic a éra Bosh Monotronic. Pokud se v něčem mýlim ihned mně opravte, ale myslím že snad ne. Jako majitel si to ověřuji dost dlouho. Zatímco ta auta co měla štestí a dovezla se do ČR, zde byla považována v 90. letech za dobrý stroj, tak ta co zůstala v cizině končila polorozebraná a zhnilá v kopřivách u řek, na vrakáčích apod (viděl jsem fota). A vzhledem k tomu že GLi jako typ půdovně nemělo homologaci na české silnice, spousta z nich se přestavěla jakože z papírů sešrotované ouzké 120 L na 135 GL karburátor,aby tu mohly vůbec jezdit. Znáte to jedněm úřadům to nevadilo jiným ano.Pak už to bylo jedno.Papíry má úplně v pořádku málokteré toto auto. Já mám naštěstí sice originál papíry GLi, ale zas mám z kdysi díky paní na úřadě a jejímu domnění, že Š 135 GLi (1990) je Favorit (GLXi) náhon na přední kola... Omlouvám se za mega příspěvek, ale snad sem vnesl trochu světla.
upraveno 1x, naposled 26.03.2012 09:39:00
01:13:56
26.03.2012
dragon_cb_cz
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Už mi taky hrabe, máš pravdu, ta lokajovo je 135, nejak jsem to vypustil. Ale stejne mam pocit, ze jsem nejakou zminku o realne 136GLi videl/slysel, ale bez zaruky...
00:43:26
26.03.2012
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Vít Heřman: 135 GLi jsou, to víme, pár jich tu také je, ale kolega se ptá na prospektové verze , které zůstali možná právě jen na papíře a nikdy nevyjeli
00:31:56
26.03.2012
dragon_cb_cz
-> Shatter: No o fous níž lokaj pise ze mel GLi a uz jsem od nekoho take slysel, ze mel sedan se vstrikovanim... takze bych rekl ze nejake exemplare byt musely. Jinak S jako standard se u 136 temer jiste nedelalo, to by byla pekna blbost. Ani 130ky nebyly v sockoverzi.
upraveno 1x, naposled 26.03.2012 00:32:44
21:39:01
25.03.2012
Domajz2
-> Shatter: No kdyz se nedelaly 136 GLi, tak asi ani Si a Li. Ale u 135 jsem někde viděl fotku verze Li. To si ale dokážu představit. Spíš by mě zajímalo jak vypadala ta sportovní verze 136/135 S(i). Popiš mi tu 136L
21:19:22
25.03.2012
Shatter
-> Domajz2: 136 GLi nebola.. 136L áno, sám som kedysi dávno jednu videl..Li a Si neviem, videl som tu na virte štítky kde tie označenia boli napísané, ale či sa naozaj také verzie vyrobili, neviem
21:14:18
25.03.2012
Domajz2
No já tady přidám můj včerejší úlovek: Škoda 136 GL, r.v. 1988, vyrobena ve Vrchlabí, najeto 51 100 km atd.

Měl bych ale jiný dotaz, zajímá mě jestli někdo někdy viděl 136ku ve verzi GLi a nebo v obyčejné verzi L (Li) a údajnou sportovní verzi S (Si) to samé platí i o 135, kromě verze GLi, která je celkem známá. Protože je v různých přehledech uvedena i 136 Gli, Si, a Li ale nikdy jsem neviděl 136/136 S nebo L natož Si a Li a 136 GLi už vůbec ne, tak se chci zeptat, zda tyto vozy existují nebo byly pouze plánovány nebo jde o nějaký obecně rozšířený omyl
zvětšit Škoda 136 Klub - obrázek od Domajz2 vložen 25.03.2012 21:14:18
upraveno 1x, naposled 25.03.2012 21:17:51
08:56:20
25.03.2012
Gryzly
-> lokaj: Na podívání stačí vzít zrcátko a baterku a kouknout na zadní stranu v přihrádce nahoře.
14:35:02
22.03.2012
Jožynek
-> lokaj: Vybereš von budíky a vytiahneš ju cez kapličku von....samozrejme najprv odpojíš prepínače...
11:34:54
22.03.2012
lokaj
Až se mi to auto vráti z opravy tak se můžu podívat.jak že se dá ta lišta vyndat,nebo se podívat na druhou stranu?
19:13:38
21.03.2012
Shatter
-> lokaj: hezky. čo sa čiernej lišty týka, stačí keď pozrieš zozadu, tam je vidno pôvodnú farbu plastu, takú bielu či krémovú. zaujímalo by ma, či aj tá biela lišta je farbená, alebo je to farba plastu.
21:14:05
20.03.2012
lokaj
A na mém druhém GLi(1989)-budiž mu země lehká )byla to vražda) byla ta klasická tmavá se stříbrným nápisem. Ta se ale oloupala a pod tím byla banánově žlutá. Přesně jako vanilkový puding nebo starý Favorit. Na této fotce to je vidět dobře.
zvětšit Škoda 136 Klub - obrázek od lokaj vložen 20.03.2012 21:14:05
21:11:06
20.03.2012
lokaj
Já mám na GLi (1.zaevidovaná 11/1990) také stříbrnou lištu, ale pokud s dobře pamatuji tak na mé Š 130 GL(evidence 09/86) byla taková hnusná tmavě hnědá barva se stříbrným či bílým nápisem Škoda 130, ale už si to moc dobře nepamatuji.
zvětšit Škoda 136 Klub - obrázek od lokaj vložen 20.03.2012 21:11:06
23:31:22
03.12.2011
dragon_cb_cz
-> MAJK-M9 01.12.11 10:41:10: Jj, přesně stejná jako ta moje.



-> Shatter 02.12.11 22:49:48: No silně pochybuju, že by původní majitelé dělali nějaký "tuning" ve formě výměny lišty, takže to nejspíš je fakt originál. Jinak moje je 1990, datum expedice je 10.1.1990.
22:49:48
02.12.2011
Shatter
-> MAJK-M9 01.12.11 10:41:10: wow, tak takú vidím prvýkrát

-> Voplik 01.12.11 16:55:05: keďže 136 boli až od konca 87, tak tipujem, že všetky majú ten límec 4
11:25:38
02.12.2011
J3STER
-> Voplik: Tento límec byl od roku 87'. V mé 130L 86' límec není a více se mi to líbí. 4
10:16:59
02.12.2011
David.
-> Kočislav: určitě ne, 105L a 120L mívaly i jiný vzor koberce než výbavy GL, v GL byly tyto žíhané a možná jim přebívaly tak je dali občas i do eLka
upraveno 1x, naposled 02.12.2011 10:32:09
09:38:01
02.12.2011
Kočislav
Takhle má koberec moje 136 GL ´88 i 120L ´86 o kterou se starám. S motoráží to podle mě vůbec nesouviselo, myslím, že kromě 105S to měly v druhé polovině 80. let všechny škodovky stejné.
22:17:24
01.12.2011
MOLSO
-> afro100: si v pasti kámo 47
22:15:15
01.12.2011
afro100
-> MOLSO: hmm ... je teoreticka sanca ze to je 86 ... este to pre istotu pozrem 3
22:13:57
01.12.2011
MOLSO
-> afro100: tak to sa máš na čo tešiť 3 matulko by vedel rozpravať 3



jozynkova 87čka je v šmelci ... a škodec ma 105 87 30 000km a prehnily prah inak cele auto cucu luxus 47
20:43:35
01.12.2011
afro100
-> MOLSO: kurva ja mam 87 rapida ... 121 3
20:10:13
01.12.2011
MOLSO
-> Matulo: najvac hnije 47
18:25:32
01.12.2011
Maťulo
-> Jožynek : 87 najlepsi rocnik! 5
18:14:52
01.12.2011
Jožynek
-> Matulo: v mojej 105ke, ročník tiež 87 som to mal tiež..
16:59:56
01.12.2011
Maťulo
-> Voplik: Neviem ci to nahodou nebolo od nejakeho modeloveho roku! Lebo ja mam 105L rv 87 a mam taky isty koberec...
16:55:05
01.12.2011
Voplik
jen dotaz,vsechny 136GL maji tenhle limec na koberci? diky.....fotku sem vygooglil ale je z virtu
zvětšit Škoda 136 Klub - obrázek od Voplik vložen 01.12.2011 16:55:05
10:41:10
01.12.2011
MAJK-M9
18:20:48
30.11.2011
Shatter
-> Vít Heřman: držiaky brzdičov sú bežné..ja mám 88 a tiež tam mám držiaky na 2piesty

-> Mil@n: takže aj svetlé boli "bežné"? ..zatiaľ som videl len čierne edit: samozrejme v rapidoch boli svetlé..
upraveno 1x, naposled 30.11.2011 18:21:27
17:15:41
30.11.2011
Mil@n
-> Vít Heřman: Byla bud tmava nebo stříbrná jiné sem neviděl
00:55:22
30.11.2011
dragon_cb_cz
-> Shatter 29.11.11 20:03:45: Myslíš polep v palubce? Jo.. taky jsem pak koukal, že jinde většinou byla tmavá. Jestli je to v tom autě původní nebo ne netuším, ale je to rok 90, asi už to prostě bouchali z toho co zbylo. Třeba v předních podbězích jsou normálně držáky na hadici k dvoupístovému brzdiči, jsou zaklepané a držáky pro hadice ke čtyřpístu jsou skrz podběh na šroubu 1
20:54:16
29.11.2011
Shatter
-> Viliam: ja nevinšujem..prídem pred alebo po 1
20:47:42
29.11.2011
Viliam - zrušená registrace
-> Shatter: 1 Tak potom príď zavinšovať 4
20:14:39
29.11.2011
Shatter
-> Viliam: aha..no najskôr keď budem doma na Vianoce ;)

edit: a to tu každý vie kde bývam? :O 1
upraveno 1x, naposled 29.11.2011 20:15:33
Extreme Tyres