skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prototypový motor Ohc Škoda 1,8
zeptám se na to v práci lidí co to dělali. Každopádě je to tak do muzea, nic na takovejhle motor není.
-> VeTëV: 120S blok klika 77 mm a vrtání 76mm
-> petr s: v ty tvoji skudce ju? a v cem se lisi od normalniho? nejakej zasadni zmeny?
jsi asi jedne z mala pametniku a internet je v techto vecech dost bezmocny
jsi asi jedne z mala pametniku a internet je v techto vecech dost bezmocny
-> havlik: Jo ale možná ještě chvíli vydrží než se rozpadne
-> petr s:
v tý tvojí škodovce?

-> VeTëV: Nevím kolik těch motorů bylo ? 20 ? Já mám taky prototypový motor 1400 s pětikanálem a zatím má najeto 220 000
-> VeTëV: no jinak za ty prachy než abych sprovoznoval toho srače tak si koupim jiny auto
-> petr s: a jake to melo parametre, vyhody a nevyhody se vi?
-> VeTëV: To nikdo neví
-> havlik: a koli vydrzi todle? ja o tom vim prdlajz

-> VeTëV: hm za ty prachy seženu mnohem lepší motory a bude lehčeji zastavitelný a víc vydrží
-> havlik: kup tp do pazouta - to by slo ne?
jinak je to pekny a dat to na policku a ukazovat za 30 let svemu okoli co Ti nasi dedove umeli zel to nikda nezrealizovali
jinak je to pekny a dat to na policku a ukazovat za 30 let svemu okoli co Ti nasi dedove umeli zel to nikda nezrealizovali

-> Eidy: No, já z vyprávění člověka, co u toho byl, slyšel jen o tom začátku. Ale taky bych za ty prachy radši vyměnil půlku oken na baráku
- čímž netvrdím, že to tu cenu nemá.

-> Eidy 14.04.09 13:14:52: Rozumné rozhodnutí. BTW co Tě řekl Čepek - klidně do SZ.
-> Eidy: hm ale pak se ti něco na tom vysere a seš v hajzlu
-> Jozka: Tohle je pozdější. Nejdřív byla 720, pak 740 a pak tahle 760 a 761. Ale princip je stejnej.
Na motor jsem se byl podívat, hodne jsem přemýšlel a jdu OD toho. Je tam kopec práce. To by mi ani nevadilo, ale radši budu mít vlastní střechu nad hlavou než tohle. Ačkoliv je to vzácný kus historie, barák je mi milejší.
Na motor jsem se byl podívat, hodne jsem přemýšlel a jdu OD toho. Je tam kopec práce. To by mi ani nevadilo, ale radši budu mít vlastní střechu nad hlavou než tohle. Ačkoliv je to vzácný kus historie, barák je mi milejší.
-> Eidy: To vypadá jako ten stavebnicovej motor, co byl v prototypu Š720.. nebo nevypadá?

-> Eidy: pokud je to na 760 tak by to možná mělo pasovat na nějakou německou převodovku
Co o tomhle motoru kdo víte? Pasuje na klasickou převodovku? Jaký je výkon? Strýček Google nemůže najít pořádné fotky ani informace. Možná se ho špatně ptám.
-> VeTëV: hovado

-> Pavel P..: a todle se normalne pordava na blesaku jo? doufam, ze si alepson jedne z tech 3 nechas 

-> petr s:



-> Pavel P..: Tě nikdo nepomlouvá tady se mluví pravda
-> Pavel P..: 

Tak co je to tady ? Co mě tu pomlouváte drbny jedny ?

myschaak - diverzant s koženou brašnou 09.04.09 20:11:12 napsal:
→ Fén: já tam byl a má jich tam víc,kecá…a ještě
segvenční 6q do 742…teď si údajně pronajímá sklepy od další třech
sousedů…
→ Pavel P..:

-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: Úplnej Škodabaron (něco jako uhlobaron)...........kurň a kde to bere?
→ Fén: já tam byl a má jich tam víc,kecá…a ještě
segvenční 6q do 742…teď si údajně pronajímá sklepy od další třech
sousedů…
→ Pavel P..:


-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: Úplnej Škodabaron (něco jako uhlobaron)...........kurň a kde to bere?

-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: Já něco zaslechl, že se v jeho okolí má stavět nová podzemní garáž...
-> Fén: já tam byl a má jich tam víc,kecá...a ještě segvenční 6q do 742....teď si údajně pronajímá sklepy od další třech sousedů....
-> Pavel P..:

-> Pavel P..:


-> Pavel P..: No nebyl. :o))
-> Fén: tys byl u mě ve sklepě?
motor už tam nemám.


-> Pavel P..: Ten co máš ve sklepě za dveřma půjde taky na prodej nebo si ho dáš do auta? :o))
-> Nwkt: tak to je fuk... stejně z toho bude forum tak to nemusí zasírat inzerci

-> Pavel P..: To nejde 

-> Nwkt: asi jo... tak to přesuň

A nepatří to spíš do inzerce?