Risan 18.11.11 08:44:34 napsal: A sedačky z LS tam patří? Nebo to je přepisování historie ve jménu vylepšování auta?
Říkám si to samé...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
nový favo?
prohledat
68 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 02.04.2009 do 18.11.2011, založil/a beastyLA - ten první
10:49:41
18.11.2011
18.11.2011
Jura_Favorit
10:09:49
18.11.2011
18.11.2011
krup
cPetan: jasny, ale to se týká konkrétního auta, ne celé typové serie ( nříkají-li dobové dokumenty jiné)
MAJK-M9: máš třeba prospekty k těmto?
MAJK-M9: máš třeba prospekty k těmto?
09:55:28
18.11.2011
18.11.2011
cPetan
-> Risan: Kdyz se podivas dolu na fotky toho bilyho, tak ma dokonce kozeny LS sedacky
08:44:34
18.11.2011
18.11.2011
Risan
A sedačky z LS tam patří? Nebo to je přepisování historie ve jménu vylepšování auta?
07:17:29
18.11.2011
18.11.2011
Jarda - zrušená registrace
-> ziza: videl jsem ho na vlastni oci a za tu cenu super
00:08:51
18.11.2011
18.11.2011
castrol
-> ziza: ten sa predava aj tu
23:47:25
17.11.2011
17.11.2011
ziza
tohle mi dneska poslal kámoš.. kur**a hned bych se pro něj rozjel..
www.sportovnivozy.cz/2252 1-skoda-favorit-14-zlin
www.sportovnivozy.cz/2252 1-skoda-favorit-14-zlin
20:35:58
10.11.2011
10.11.2011
boris17 - zrušená registrace
-> MAJK-M9: já ti je nabízel ,že ti je dám
19:12:29
10.11.2011
10.11.2011
MAJK-M9
Díky Franto ale viděl jsi ho na živo a práce na něm je dostane nový lak ,střechu a sedačky z modelu LS ty už mám.
15:14:06
10.11.2011
10.11.2011
boris17 - zrušená registrace
-> Jarda: přesně číslo si nepomatuji ale vím , že říkal něco kolem 11 ks.
13:47:38
10.11.2011
10.11.2011
Jarda - zrušená registrace
-> boris17: a vis kolik jich bylo? ja zil v tom, ze existuje jen jeden kus, ten bilej...
13:36:46
10.11.2011
10.11.2011
krup
boris17: přesně tak, je to velmi zajímavý opomíjený favorit :-)
12:16:16
10.11.2011
10.11.2011
boris17 - zrušená registrace
-> krup: Vzhledem k počtu vyrobených kusů se bude shánět dost špatně.
12:08:28
10.11.2011
10.11.2011
krup
MAJK-M9: ha, kde si našel? Tleskám a raduju se za tebe, velmi bych rád tohle auto
16:59:14
09.11.2011
09.11.2011
boris17 - zrušená registrace
Romanovo decatop , je fakt nádhernej , už se těším až ho uvidím naživo bez střechy.
00:13:03
08.11.2011
08.11.2011
ziza
-> MAJK-M9:
moc krásnej... taky bych si pro nějakýho fešáka chtěl vyrazit.. stejně mi přijde že nejlepší úpravy šli nebo vznikli v holandsku.. kolik vyšel..?? klidně do sz jestli povíš..
moc krásnej... taky bych si pro nějakýho fešáka chtěl vyrazit.. stejně mi přijde že nejlepší úpravy šli nebo vznikli v holandsku.. kolik vyšel..?? klidně do sz jestli povíš..
21:00:28
07.11.2011
07.11.2011
Tomaso435
-> MAJK-M9: zajimavý, kde se k takovým kouskům dá přijít? více fotek by bylo? klidně soukromě na mail ;)
20:57:53
07.11.2011
07.11.2011
castrol
-> MAJK-M9: a kde ma strechu
e.:uz viem
e.:uz viem
20:57:17
07.11.2011
07.11.2011
Tomaso435
-> MAJK-M9: sis koupil?
09:59:04
07.04.2009
07.04.2009
Risan
-> Jarda: Je možné, že na mého Roadstera dal někdo zrcátka z favorita. Takže z Mělníka vyjížděla ta auta se zrcátky s prázdným kolečkem, případně s nějakou nálepkou MTX vevnitř? Je to asi pochopitelné, že tam nechtěli mít logo Škoda, když výrobcem vozidla nebyla Škoda Auto (nebo AZNP). Ale vevnitř na dveřích ty obrovské nápisy ŠKODA na područkách jim nevadily? Nebo to vždycky přečalounili? Zrcátko se tedy liší jen tím, že chybí logo, jinak je stejné jako má favorit?
09:27:41
07.04.2009
07.04.2009
Risan
-> beastyLA - ten první: Já myslím, že jsi se žádného zneužit fotky nedopustil. Akorát jsem se ptal, co má být na té fotce vidět. Nebylo mi to jasný.
Nezpochybňuju, že existují T613, které mají na zrcátku logo Škoda, ale není to každopádně originál. Fakt, že originální zrcátko je jiné, demonstrují ty dvě fotky, které jsem sem dal - mělo by na nich být jasně vidět, že "noha" zrcátka musí být jiná díky jinému tvaru rámu okna. Zrcátko tedy není jednoduše záměnné a jako díl se pokud vím prodává vždy i s nohou. Ani nevím, jestli jde nedestruktivně oddělit "noha" od zbytku nebo je tam nějaký pertl.
Sice na té fotce z T613 není vidět logo (to jsem vyfotil nešikovně), ale můžu klidně udělat další a na ní bude vidět, že v kolečku reliéf okřídleného šípu není. Je tam nalepené logo Tatra.
Jen tak mimochodem, odhaduju počet vyrobených T613 se zrcátky podobnými jako má favorit asi na něco mezi 300 a 400 ks. Srovnejte s počtem vyrobených Š781 a odvozených.
Hele, nepleteš si mne s někým ohledně podrobného výkladu o Decatopu? Já o tom zas tak moc nevím. Rozebíral jsem tady elektrické favority a tatry, o tom bych řekl, že trochu něco vím.
Speciály z výroby - co já vím, Tramp asi znáš, to už jsi zmiňoval, dlouhý Pick up a sanitku taky asi. Speciály z autorizovaných dílen - tady si nejsem jistý, co je autorizivaná dílna a kdo ji autorizuje? Pojďme se třeba bavito těch zkracovaných favoritech s elektropohonem.
1. BELA
2. "Shorctut" (v uvozovkách proto, protože tento název auto dostalo až na internetu)
3. ÚVMV
4. ještě nějaký?
Který z nich považuješ za auto vyrobené autorizovanou dílnou?
Nezpochybňuju, že existují T613, které mají na zrcátku logo Škoda, ale není to každopádně originál. Fakt, že originální zrcátko je jiné, demonstrují ty dvě fotky, které jsem sem dal - mělo by na nich být jasně vidět, že "noha" zrcátka musí být jiná díky jinému tvaru rámu okna. Zrcátko tedy není jednoduše záměnné a jako díl se pokud vím prodává vždy i s nohou. Ani nevím, jestli jde nedestruktivně oddělit "noha" od zbytku nebo je tam nějaký pertl.
Sice na té fotce z T613 není vidět logo (to jsem vyfotil nešikovně), ale můžu klidně udělat další a na ní bude vidět, že v kolečku reliéf okřídleného šípu není. Je tam nalepené logo Tatra.
Jen tak mimochodem, odhaduju počet vyrobených T613 se zrcátky podobnými jako má favorit asi na něco mezi 300 a 400 ks. Srovnejte s počtem vyrobených Š781 a odvozených.
Hele, nepleteš si mne s někým ohledně podrobného výkladu o Decatopu? Já o tom zas tak moc nevím. Rozebíral jsem tady elektrické favority a tatry, o tom bych řekl, že trochu něco vím.
Speciály z výroby - co já vím, Tramp asi znáš, to už jsi zmiňoval, dlouhý Pick up a sanitku taky asi. Speciály z autorizovaných dílen - tady si nejsem jistý, co je autorizivaná dílna a kdo ji autorizuje? Pojďme se třeba bavito těch zkracovaných favoritech s elektropohonem.
1. BELA
2. "Shorctut" (v uvozovkách proto, protože tento název auto dostalo až na internetu)
3. ÚVMV
4. ještě nějaký?
Který z nich považuješ za auto vyrobené autorizovanou dílnou?
22:46:26
06.04.2009
06.04.2009
krup
-> Jarda: skutečně je na MTX roa původně bez emblému?
21:45:47
06.04.2009
06.04.2009
beastyLA - ten první
-> Risan: ahoj Ríšo,
za prvé se chci omluvit za zneužití fotky - je to jen ilustrační foto, kde to logo škodovky vídám, to, že tam není vidět (a netvrdím, že tam je logo škodovky) je tím, že o tatry nemám zájem, jen jsem pár viděl okolo sebe projet a to škoda logo tam bylo. tím ale neříkám, že na tom ilustračním fotu je až něco odchytnu, dám kloudné foto
a za druhé ti chci opravdu poděkovat za velice slušné a přesný výklad k tomuto fáčku. opravdu, nevěděl jsem o něm víš ještě o nějakém speciálu? (ať už z výroby či dělán z některých autorizovaných dílen? nemyslím samodomo )
díky
za prvé se chci omluvit za zneužití fotky - je to jen ilustrační foto, kde to logo škodovky vídám, to, že tam není vidět (a netvrdím, že tam je logo škodovky) je tím, že o tatry nemám zájem, jen jsem pár viděl okolo sebe projet a to škoda logo tam bylo. tím ale neříkám, že na tom ilustračním fotu je až něco odchytnu, dám kloudné foto
a za druhé ti chci opravdu poděkovat za velice slušné a přesný výklad k tomuto fáčku. opravdu, nevěděl jsem o něm víš ještě o nějakém speciálu? (ať už z výroby či dělán z některých autorizovaných dílen? nemyslím samodomo )
díky
20:26:30
06.04.2009
06.04.2009
Jarda - zrušená registrace
Risan 06.04.09 10:28:55 napsal: Tady je detail na zrcátko z Favorita (teda z MTX Roadstera, doufám, že to je stejný, normálního Favorita nemám):ale tam mit logo nemas... nekdo tam dal jina... ja mam ted na cervenym jedno druhovyroba bez kolecka a loga a druhe favo se slepicí, na zelenym roa mam obe origo bez loga, pouze prazdne kolecko
19:55:40
06.04.2009
06.04.2009
Risan
-> David29: Jak nerej? Na fotce z kopřivnického polygonu vidím stříbrnou čtverku jednoho kolegy, která má pokud vím zrcátka originální, v kolečku je vlepené logo Tatra (to je ten světlý pixel), žádné logo Škoda tam není.
Pokud to není někomu zřetelnější, nabízím foto z majitelova webu ve větším rozlišení:
www.t613.ic.cz/ctverka/p9 016387.jpg
Modrý Mi long vedle má zrcátka z Cadillacu, čili nic, hasičská trojka má Massagy ve dveřích a dál už nevidím nic.
Pokud to není někomu zřetelnější, nabízím foto z majitelova webu ve větším rozlišení:
www.t613.ic.cz/ctverka/p9 016387.jpg
Modrý Mi long vedle má zrcátka z Cadillacu, čili nic, hasičská trojka má Massagy ve dveřích a dál už nevidím nic.
19:05:54
06.04.2009
06.04.2009
David29
-> Risan: Nerej, vidět to je
13:42:00
06.04.2009
06.04.2009
Risan
-> beastyLA - ten první: Takže ta fotka je tu proč?
10:46:06
06.04.2009
06.04.2009
beastyLA - ten první
teda z tohoto fota to není zřetelné, zda je nebo není uvnitř logo ale hodně často ho tam vidím
10:28:55
06.04.2009
06.04.2009
Risan
Tady je detail na zrcátko z Favorita (teda z MTX Roadstera, doufám, že to je stejný, normálního Favorita nemám):
08:38:11
04.04.2009
04.04.2009
LiMaK - 742 forever
tatry original z fabriky nikdy nemely zrcatko s logem skoda....
videl jsem dost kousků, ktere mely misto znaku jen hladkou plochu...origo
a taky jsem videl dost kousku, ktere mely treba na spolujezdcovi zrcatko z fatana....
ono totiž když urveš zrcátko, tak asi nepojedes do koprivnice pro nove, ale skocis do první mototechny za domem a koupis na favorita, troufam si rict ze o polovinu levnejsí.
A tak jak zde pisou kluci, opravdu se stava, že nejaký jouda si tam nabastlí zrcátka z favala, protože ty puvodní se mu rozpadly.
Howgh
videl jsem dost kousků, ktere mely misto znaku jen hladkou plochu...origo
a taky jsem videl dost kousku, ktere mely treba na spolujezdcovi zrcatko z fatana....
ono totiž když urveš zrcátko, tak asi nepojedes do koprivnice pro nove, ale skocis do první mototechny za domem a koupis na favorita, troufam si rict ze o polovinu levnejsí.
A tak jak zde pisou kluci, opravdu se stava, že nejaký jouda si tam nabastlí zrcátka z favala, protože ty puvodní se mu rozpadly.
Howgh
00:50:29
04.04.2009
04.04.2009
Mr.Lumpy
-> beastyLA - ten první: ty zrcátka jsou vyráběný po zavedení výroby favoritu takže jsou (podle Risana já nevim:) až na nožku stejný, takže je úplně jasný že když se někomu posrakakalo zrcátko na 613 tak koupil favo zrcátko a nabastlil ho na ní. 613 v origu určitě slepici neměly ;-)
00:21:40
04.04.2009
04.04.2009
beastyLA - ten první
-> Risan: opravdu moc díky za info...
shrnu celý článek:
jen me tato varianta auta zarazila... nevěděl jsem o ní.
1) variant fáček bylo hromada, ale jen jsem se chtěl zeptat, jaké všechny úpravy se dají vidět na silnici (opomíjím varianty v domácí dílně s rozbruškou) prostě kolik aut se vyrobilo v škodě auto a pak v autorizovaných dílnách... zda existuje ještě něco?
2)o Betě toho vůbec nic nevím, jen vím, že to mělo být auto sloučené dvěmi továrnami... a protože v tu dobu jel fávo z linek škody, předpokládám, že z něho bylo použito více jak jeden ND
3) co se týká tater, zatím tatrovky, co jsem viděl mají zpětná zrcátka s emblémem škody, neznám parametry ZR, zda mají shodné či ne uchycení do dvěří ale emblém tam je, a je trochu paradox mít auto, kde ze předu je vidět logo tatra a na bocich LaP je vidět logo škodovky... ale tím se nehodlám navážet do tatrovek, třeba jsem měl jen smůlu a viděl jsem jen ty špatné
4) no k velikosti kufru... já, když mám auto v garáži a potřebuji se dostat k 5-tým dveřím, neotevřu je úplně, mám prostor při otevření právě jen do toho plata... proto si myslím, že vzhledem k velikosti víka je to malé... a s lpg... ale díky za komentář. jinak asi k tomu asi co dodat
tedy
5) ač neznalý, musím poděkovat za slušný popis k tomuto autu, jsem o něco chytřejší...
ps. kde se dají nastudovat podobné materiály? nikde se k ničemu podobnému člověk nenachomítne, a přitom o nich víte... to mi je záhadou
shrnu celý článek:
jen me tato varianta auta zarazila... nevěděl jsem o ní.
1) variant fáček bylo hromada, ale jen jsem se chtěl zeptat, jaké všechny úpravy se dají vidět na silnici (opomíjím varianty v domácí dílně s rozbruškou) prostě kolik aut se vyrobilo v škodě auto a pak v autorizovaných dílnách... zda existuje ještě něco?
2)o Betě toho vůbec nic nevím, jen vím, že to mělo být auto sloučené dvěmi továrnami... a protože v tu dobu jel fávo z linek škody, předpokládám, že z něho bylo použito více jak jeden ND
3) co se týká tater, zatím tatrovky, co jsem viděl mají zpětná zrcátka s emblémem škody, neznám parametry ZR, zda mají shodné či ne uchycení do dvěří ale emblém tam je, a je trochu paradox mít auto, kde ze předu je vidět logo tatra a na bocich LaP je vidět logo škodovky... ale tím se nehodlám navážet do tatrovek, třeba jsem měl jen smůlu a viděl jsem jen ty špatné
4) no k velikosti kufru... já, když mám auto v garáži a potřebuji se dostat k 5-tým dveřím, neotevřu je úplně, mám prostor při otevření právě jen do toho plata... proto si myslím, že vzhledem k velikosti víka je to malé... a s lpg... ale díky za komentář. jinak asi k tomu asi co dodat
tedy
5) ač neznalý, musím poděkovat za slušný popis k tomuto autu, jsem o něco chytřejší...
ps. kde se dají nastudovat podobné materiály? nikde se k ničemu podobnému člověk nenachomítne, a přitom o nich víte... to mi je záhadou
17:50:15
03.04.2009
03.04.2009
krup
-> RON 03.04.09 11:26:55: jj, taky sem si toho tam všiml .. škoda :-(
14:51:16
03.04.2009
03.04.2009
RON
-> Risan: tak jsem zase o neco chytrejsi... dik, za info
12:59:19
03.04.2009
03.04.2009
Risan
-> RON: Tady je Elektronik: tatraklub.tatraportal.sk/
t613electronic1.jpg (čtvrtý Elektronik, v. č. 11672 pro autosalon ve Frankfurtu)
www.tatra-club.com/graphi cs/.../44_21_000_0007.jpg (šestý Elektronik v.č. 11678 pro ministra hospodářství Dybu)
A tady je jakýsi ten Cadillac:
www.hbsas.com/graphics/19 91_cadillac_deville%20002s .jpg
Můžeš mi věřit, že to je ono, sám jsem měl Elektronika doma. Na odrazné ploše byl ještě emerický nápis "Objects in the mirror are closer than they appear". A taky jsem v jůesej pro srovnání okukoval i ty kadilaky.
Zrcátko bylo v provedení se zatmíváním proti oslnění. Je to podobný princip jako LCD. Když se na elektrody přiložilo napětí, tak se tekuté krystaly seřadily tak, že zrcátko bylo tmavé. Řízené to bylo z vnitřního zrcátka, které mělo fotoodpor dopředu a dozadu a jednoduchou analogovou elektronikou to rozhodovalo, že je tma a přitom zezadu někdo smaží dálkovejma a tudíž je třeba zatmavit. Ještě to mělo signál ze zpátečky - když se couvalo, tak se nezatmavovalo.
Jen pro ilustraci, ovladač elektrického nastavování těch zrcátek byl zase z Fordu. Myslím, že z Cadillacu byl v šestsettřináctce Electronic ještě vnitřní panel ovládání oken (čtyři chromované kolíbky a "window lock switch").
Jen tak mimochodem, zatmívací zrcátka nebyla na Electronicu nejlegračnější. Daleko větší sranda byla s hlasovým výstupem palubního počítače.
www.tatra-club.com/graphi cs/.../44_21_000_0007.jpg (šestý Elektronik v.č. 11678 pro ministra hospodářství Dybu)
A tady je jakýsi ten Cadillac:
www.hbsas.com/graphics/19 91_cadillac_deville%20002s .jpg
Můžeš mi věřit, že to je ono, sám jsem měl Elektronika doma. Na odrazné ploše byl ještě emerický nápis "Objects in the mirror are closer than they appear". A taky jsem v jůesej pro srovnání okukoval i ty kadilaky.
Zrcátko bylo v provedení se zatmíváním proti oslnění. Je to podobný princip jako LCD. Když se na elektrody přiložilo napětí, tak se tekuté krystaly seřadily tak, že zrcátko bylo tmavé. Řízené to bylo z vnitřního zrcátka, které mělo fotoodpor dopředu a dozadu a jednoduchou analogovou elektronikou to rozhodovalo, že je tma a přitom zezadu někdo smaží dálkovejma a tudíž je třeba zatmavit. Ještě to mělo signál ze zpátečky - když se couvalo, tak se nezatmavovalo.
Jen pro ilustraci, ovladač elektrického nastavování těch zrcátek byl zase z Fordu. Myslím, že z Cadillacu byl v šestsettřináctce Electronic ještě vnitřní panel ovládání oken (čtyři chromované kolíbky a "window lock switch").
Jen tak mimochodem, zatmívací zrcátka nebyla na Electronicu nejlegračnější. Daleko větší sranda byla s hlasovým výstupem palubního počítače.
11:26:55
03.04.2009
03.04.2009
RON
-> Risan: 3, k tem zrcatkam - z Cadillacu? mas nejake foto, jak to vypadalo? dik
-> krup: vylstne si vzpominam, ze byl i tady na virtu v inzerci odkaz... vcera jsem ho uz ale na tech odkazech nenasel, tak je asi prodany
-> krup: vylstne si vzpominam, ze byl i tady na virtu v inzerci odkaz... vcera jsem ho uz ale na tech odkazech nenasel, tak je asi prodany
22:16:48
02.04.2009
02.04.2009
krup
-> Risan: 4) - máš můj souhlas
22:06:51
02.04.2009
02.04.2009
Risan
-> Czkedar: Betu vyráběla Škoda, ale koncern Škoda Plzeň, což mělo s automobilkou Škoda Auto Volkswagen Group společnýho jen ten název.
-> beastyLA - ten první: Pojďme Tvoje snění přiblížit realitě:
1. Amatérských úprav Favorita jsou mraky. Například jakési kupé, co vypadalo jako MTX Roadster s hardtopem, ale napevno tu nedávno proběhlo fórem. Myslím, že různých bastlů bude hodně už vzhledem k tomu, že to bylo ve svý době jediný u nás opravdu sériově vyráběný auto. A navíc tehdy neobvykle moderní. Jednou třeba taky dojdeš k tomu, že pokud budeš chtít mít v tom alespoň trochu pořádek, budeš od sebe rozlišovat fabrické úpravy, prototypy, úpravy jiných výrobců, úpravy prodejců, amatérské úpravy atd. A neházet to do jednoho pytle pod nějakým označením "favo typy s uvedenými prvky", které není hodno technika.
2. Více jak pár dílů na Betě - kde je hranice? Kolik dílů a jak podstatných to musí být, aby to bylo příbuzné s favoritem? Vyjmenoval jsi dvě nepodstatné věci, komponenty, které dodává jiný výrobce (Autopal třeba), který je navrhl (možná někdy na objednávku Škodovky), případně je držitelem licence. A Škodovce je prodával stejně tak jako jakékoliv jiné fabrice, která si řekla a zaplatila. A zrovna ty světla jsou teda ze stodvacítky. Některé Bety měly z Favorita třeba i motor, ale to zase není příznak příbuznosti s Favoritem. Původně tam ten motor být rozhodně neměl a když už tam chtěli spalovací motor, sáhli nejdříve logicky po tom nejdostupnějším.
3. Vnější zpětná zrcátka na T613-4 sice na první pohled vypadají jako z Favorita, ale záměnná nejsou. Minimálně ten díl, kterým se to připevňuje k rámu dveří je jiný. A taky v tom kolečku normálně logo Škody není. Viděl jsem hodně T613 a nebývá tam. Pokud tam je, tak zřejmě došlo již k výměně zrcátek za náhradní díl na Favorita (a ne za originální náhradní díl na tatru). Ani moje T613 v zrcátkách logo Škoda nemá. Tatra na tom byla s výrobou osobních vozů vždycky špatně, ono na pár stovek vyrobených kusů si nechat dělat extra zrcátka není levná záležitost. A taky proč, když se dají koupit. Pro Tvoji informaci, po "Favoriťáckých" u běžných čtverek se ještě na model Electronic dávala zrcátka z Cadillacu DeVille (zatmívací) a pak na model 95 zrcátka Britax (určená původně pro Range Rover nebo co). Ta pak vydržela až do konce výroby.
4. Kufr u Favorita se myslím normálně měl využívat jen po plato a ledničky se tam měly nakládat jen výjimečně. Pro zákazníky náročné na objem kufru jistě holandský dealer nabízel Formany. Decatop bylo asi auto pro spíš rekreační účely a pro nějaké tašky s oblečením a nafukovací lehátko to myslím stačilo. A kdo si tam namontuje LPG, to je už holt jeho boj. Škoda Auto pokud vím nikdy Favorita s LPG nenabízela.
-> beastyLA - ten první: Pojďme Tvoje snění přiblížit realitě:
1. Amatérských úprav Favorita jsou mraky. Například jakési kupé, co vypadalo jako MTX Roadster s hardtopem, ale napevno tu nedávno proběhlo fórem. Myslím, že různých bastlů bude hodně už vzhledem k tomu, že to bylo ve svý době jediný u nás opravdu sériově vyráběný auto. A navíc tehdy neobvykle moderní. Jednou třeba taky dojdeš k tomu, že pokud budeš chtít mít v tom alespoň trochu pořádek, budeš od sebe rozlišovat fabrické úpravy, prototypy, úpravy jiných výrobců, úpravy prodejců, amatérské úpravy atd. A neházet to do jednoho pytle pod nějakým označením "favo typy s uvedenými prvky", které není hodno technika.
2. Více jak pár dílů na Betě - kde je hranice? Kolik dílů a jak podstatných to musí být, aby to bylo příbuzné s favoritem? Vyjmenoval jsi dvě nepodstatné věci, komponenty, které dodává jiný výrobce (Autopal třeba), který je navrhl (možná někdy na objednávku Škodovky), případně je držitelem licence. A Škodovce je prodával stejně tak jako jakékoliv jiné fabrice, která si řekla a zaplatila. A zrovna ty světla jsou teda ze stodvacítky. Některé Bety měly z Favorita třeba i motor, ale to zase není příznak příbuznosti s Favoritem. Původně tam ten motor být rozhodně neměl a když už tam chtěli spalovací motor, sáhli nejdříve logicky po tom nejdostupnějším.
3. Vnější zpětná zrcátka na T613-4 sice na první pohled vypadají jako z Favorita, ale záměnná nejsou. Minimálně ten díl, kterým se to připevňuje k rámu dveří je jiný. A taky v tom kolečku normálně logo Škody není. Viděl jsem hodně T613 a nebývá tam. Pokud tam je, tak zřejmě došlo již k výměně zrcátek za náhradní díl na Favorita (a ne za originální náhradní díl na tatru). Ani moje T613 v zrcátkách logo Škoda nemá. Tatra na tom byla s výrobou osobních vozů vždycky špatně, ono na pár stovek vyrobených kusů si nechat dělat extra zrcátka není levná záležitost. A taky proč, když se dají koupit. Pro Tvoji informaci, po "Favoriťáckých" u běžných čtverek se ještě na model Electronic dávala zrcátka z Cadillacu DeVille (zatmívací) a pak na model 95 zrcátka Britax (určená původně pro Range Rover nebo co). Ta pak vydržela až do konce výroby.
4. Kufr u Favorita se myslím normálně měl využívat jen po plato a ledničky se tam měly nakládat jen výjimečně. Pro zákazníky náročné na objem kufru jistě holandský dealer nabízel Formany. Decatop bylo asi auto pro spíš rekreační účely a pro nějaké tašky s oblečením a nafukovací lehátko to myslím stačilo. A kdo si tam namontuje LPG, to je už holt jeho boj. Škoda Auto pokud vím nikdy Favorita s LPG nenabízela.
21:43:17
02.04.2009
02.04.2009
krup
-> RON: nu, já se ho pokoušel získat asi před třema měsícema .. ( oslovil sem tři firmy, co vozí auta z holandu, dokonce sem i sehnal rodáka, tak se tam mailovalo, volalo .. a nic, na maily neodpovídal nikdo a telefony, co tam byly taky nikdo nebral .. asi teden v kuse :-/ .. tak sem to nakonec vzdal :-)
21:37:21
02.04.2009
02.04.2009
beastyLA - ten první
-> Czkedar: jsou tedy jeste nejake specialy?
20:48:13
02.04.2009
02.04.2009
Czkedar
-> beastyLA - ten první: mozna je to tim, ze betovku prvni vyrabela skoda
20:32:10
02.04.2009
02.04.2009
Jožynek
-> RON: neviem ti povedat, ja som to stahoval pred casom...ci este je aktual to neviem...
20:16:11
02.04.2009
02.04.2009
RON
-> Jožynek : -> Jožynek : ten inzerat je nak cerstvej? ptz za tyhle penize bych ho vzal
19:03:30
02.04.2009
02.04.2009
beastyLA - ten první
-> Risan: to ne, ale rád bych věděl, s čím se mohu na silnici setkat. Ať to jsou sériové či amatérské úpravy. prostě, existuji ještě nějaké fávo typy s něčím jiným než zde jmenovanými prvky? či auta, kde je použito něco (více jak jeden ks?)
s tatrou beta to vidím na použití více jak pár dílů, světla, zrcátka,... proč zrovna prvky z fáva? proč nebyly použity jiné díly? z jiného? - tedy je to určitá modifikace je třeba zajímavé, kolik vládních limuzín od tatry melo zpetna zrcatka s logem škody... to na tom byla tatra tak spatně, ze nemohla zadat plasty k jiným výliskům?
ohledně zavazadlového prostoru... pakliže vezmu, že krátká auta mají dost málo místa a vezmu, že toto fávo nemá použitelný celý zavazadlový prostor, ale v podstatě jen to od přepážky dolů, s malým místem pro manipulaci, není to na převoz brambor ale jen kabelky... a pakliže tam bude montováno lpg, tak zavazadlový prostor v podstatě neexistuje
s tatrou beta to vidím na použití více jak pár dílů, světla, zrcátka,... proč zrovna prvky z fáva? proč nebyly použity jiné díly? z jiného? - tedy je to určitá modifikace je třeba zajímavé, kolik vládních limuzín od tatry melo zpetna zrcatka s logem škody... to na tom byla tatra tak spatně, ze nemohla zadat plasty k jiným výliskům?
ohledně zavazadlového prostoru... pakliže vezmu, že krátká auta mají dost málo místa a vezmu, že toto fávo nemá použitelný celý zavazadlový prostor, ale v podstatě jen to od přepážky dolů, s malým místem pro manipulaci, není to na převoz brambor ale jen kabelky... a pakliže tam bude montováno lpg, tak zavazadlový prostor v podstatě neexistuje
18:29:16
02.04.2009
02.04.2009
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Jožynek 02.04.09 16:54:16: ty panty jsou hustý