skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Gls 82
-> Labros: má je i Komár na garpidu

-> Pavel P..: na 13ky nebo 14ky? máš někde foto, jak to vypadá? i když na zimáky je stejně asi dávat nebudu 

-> Labros: to je na plecháče a patřej k tomu ještě takový pokličky chromový a obruče chromový.
-> Pavel P..: ty chromovaný puklice jsou na co prosímtě?
já je koupil před lety od dědka v Krymský, víš toho, co otevírá o čtvrt hodiny pozdějc
koupil jsem je jen tak z principu, a dodnes nevím, na co jsou. Dědek říkal na hundrtku, ale samozřejmě hundrtkový i erkový vypadají jinak.


-> krup: jo na to už se větef připravuje

-> Pavel P..: bylo by pěkné udělat další podobné fotky .. po "30ti letech" ..
-> Labros: já to odhadoval... byl jsem tam dvakrát ve varech a přišlo mi to docela podobný..
-> Pavel P..: čeče tak na to že jsem Karlovarák, tak tam Thermal nepoznávám
Thermál je dole u řeky a všude kolem jsou kopce, a ani ten plac to nepřipomíná, tam by byly v originále bazénky
Já bych taky tipnul congresscenter ale mockrát v životě jsem tam nebyl.


-> Pavel P..: aha,já myslel že to nemá ty boční lišty,ale koukal jsem ale ten to má jinak,tak jsem to poplet)
-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: přece hundrt, první model

-> Pavel P..: ta věc na tý fotce uplně dole...na co to je?
-> Syny: na to se tesim - ja nejsem nejakej priznivec rychlosti nad 130... a to jsem jako mladej taky kravil, ale z meho uhlu pohledu me proste staci tech 120-130 a klido i min... a to bez ohledu na to, ze skodka co mam todle sotva dosahne :-))
-> krup 02.04.09 20:06:53: Ono by ho cestovani v roce 82 preslo hned jak by ho na dalnici zacali predjizdet BMWaci a Porshaci a Octavie atd... 

-> Honza M: je to jeden z budoucich evolucnich postupu - vratit to zpet na uzky, ale podvozek z garde... ale jestli an to nekdy dojde to nevim
-> VeTëV: Ještě pokud by jsi to nechtěl stavět na široké nápravě tak tam můžeš dát úzkou s hřebenem z garde :)
-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: coooo?? 

Ten snek ma ale zas vyhodu ze ma mene otacek z leva do prava a kdyz je v nem i olej
a perfektne pravidelne mazani svislaky tak pohoda i na miste jsem s tim tocil jednou rukou me to vyhovovalo daly se stim suprove rezat zatacky pac stacilo trosku skubnout do strany a clovek vzal 90st. zatacku jak nic






-> Pavel P.. 28.03.09 14:46:46: není ta rakvička s lištama na trambuse?
-> VeTëV: pravda.. ( měl sem i pocit z o kousek menšího rejdu .. )
tu som mal... .mrcha auto.. tolko krat ma nechalo v stichu... inak moja prva skodula to bola exportna GLS-ka ale ci to bola 82 alebo 83 to uz nepamatam...

-> krup: no to je sice pravda -ale on snek je v pohode kdyz jedes... jenze nahazej si kufr kramama a pak s tim an misteotacej - nasrat - nejsme soumar i tak to bude otrocina
-> VeTëV: což je ovšem škoda :-) Nicméně při cestě, co tím chceš absolvovat ti rozumím .. ale zase si nezažiješ " cestování v roce 82 " ( jak si to tušim tady kdesi poznamenával :-) ) v " plné parádě toho času " ..
-> krup: jj tomu rozumim - ja to stavim na emkovy napravy s hrebenem
-> VeTëV: ovšem má to jedinou vadu .. šneka :-/ ( po dvoudením popojíždění a pak přesednutí do 120L 89 mojí přítelkyně sem byl až nebývale zaskočen :-)) )
-> iDawe: je jich bohuzel min a min - posle me je to nejhezci GLSko vubec...nema to moc lestenyho a neni to emko 

VeTëV 27.03.09 16:14:25 napsal:
→ Pavel P..: muj cil je jasnej Presne takovou jsme meli..
→ Pavel P..: muj cil je jasnej Presne takovou jsme meli..

No ale zase je fakt, že dle katalogu náhr. dílů, došlo ke změně modelu volantu - lesklý/ipur v pololetí ´83. Takže David bude mít zřejmě v jádru pravdu, ale bůhví, jak to v těch přechodných obdobích bylo, případně jestli to nezáviselo na pobočce, která ten který kus vyrobila...
-> Tomo: rakvičiek je plno a fúzky bývajú nepoškodené
K tomu volantu ja mel GLS rv82 takze presne to oc tu jde ale opravdu tam byl ten malej ipurovej volant uz z vyroby i Kubina se divil a rikal ze by tam nemel byt ale uz tam vazne byl z vyroby resp z prodeje jestli si ho predchozi majitel nechal vymenit pred koupi to nevim ale od 1 km tam byl.(kontaktoal jsem ho s dotazem a tvrdi mi ze rozhodne nic nemenil za ten rok co to auto mel a pak uz majitelem byla nase rodina a ta tez nic nemenila proc taky kdyz byl perfektni a ,,potazenej,, neco jako kuzi)
-> Tomo: Zohnat sa da vsetko, len musis mat stastie a peniaze....
-> Pavel P..: jeej fuzky a rakvicka
kde si to zohnal ?da sa to vobec este zohnat ?


-> David.: Určitě? Sousedka měla obyčejnou 120L, rovněž 1983, ještě úzkou a měla už taky ipurový volant, byť s klasickým středem a ne s tím mohutným. Musím ale přiznat, že nemohu hodnověrně prohlásit zda to měly už z výroby. Sousedi sice byli první a jediní majitelé, ale před 2 roky auto zlikvidovali a těžko by mi už asi dneska zodpověděli, jestli jejich děda neměnil volant.
Kočislav 27.03.09 17:22:25 napsal: Souhlasím se všemi komentáři, které uvedl VeTëV: . volant byl sice s tím mohutným středem, ale už ipurový.
→ krup: .
ipurovej nemohl být originál ten neměly ani modely MI,dával se až od MII tj. od 8/84...
→ krup: .

ipurovej nemohl být originál ten neměly ani modely MI,dával se až od MII tj. od 8/84...
-> krup: Jj, na mlhovku bylo tenkrát ještě brzy. Origo tam byl jen cyklovač, ventilátor a varovky.
-> krup: jj mlhovky
-> Pavel P.. 28.03.09 14:46:46: co je tam navic? mlhovka?
-> Kočislav 28.03.09 09:46:09: vypínač navíc?
( je tam ciklovač, vetylace/okno, varovky a mlhovka .. )
s tou lištičkou bude problém asi :-(
( je tam ciklovač, vetylace/okno, varovky a mlhovka .. )
s tou lištičkou bude problém asi :-(
-> VeTëV: Tak tak, rád na svoji GLS vzpomínám.
-> krup: Volant se dá přehodit z jiné užovky, ten masitý střed prohodíš. Ale je fakt, že ta palubovka tam má o vypínač navíc, to je pravda, ale snad by ten panýlek mohl jít ještě od někoho sehnat...

-> krup: Volant se dá přehodit z jiné užovky, ten masitý střed prohodíš. Ale je fakt, že ta palubovka tam má o vypínač navíc, to je pravda, ale snad by ten panýlek mohl jít ještě od někoho sehnat...
-> VeTëV 27.03.09 16:18:44: budu doufat, v neděli se na ni jedu podívat ..
-> Kočislav 27.03.09 17:22:25: ano ano, je to právě ta :-)
.. jen je škoda, že nemá lízátko a original lištu v palubce .. a prasklej volant :-/
-> Kočislav 27.03.09 17:22:25: ano ano, je to právě ta :-)
.. jen je škoda, že nemá lízátko a original lištu v palubce .. a prasklej volant :-/
-> U-Geen: no podle me je to fakt jedna z nej uzovek - minimum toho lestenyho a kdyz uz tak v rovnovaze s tim nelestenym - zadna jezdici bizuterie..
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: si tma azbukou napis zdrastvujte tavarisci, etot aftamabil ocen krasivij - ja chocu zdes fotografirovat etu skodovicu nebo neco takovyho :-))
-> Kočislav: no jo tys mel taky vlastne GLSko a potrvrzujes moji domenku - ze kus to original, proiste tento mezitip nemel jasna pravidl a aproto ho mam rad - at tam naseru co chci z te doby tka to bude origo
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: si tma azbukou napis zdrastvujte tavarisci, etot aftamabil ocen krasivij - ja chocu zdes fotografirovat etu skodovicu nebo neco takovyho :-))
-> Kočislav: no jo tys mel taky vlastne GLSko a potrvrzujes moji domenku - ze kus to original, proiste tento mezitip nemel jasna pravidl a aproto ho mam rad - at tam naseru co chci z te doby tka to bude origo

Souhlasím se všemi komentáři, které uvedl VeTëV: . Měl jsem taky GLS ´83, ale už s plastovými zrcátky, byť nemusely být původní, bez chrom. lišt na dveřích a volant byl sice s tím mohutným středem, ale už ipurový.
-> krup: Mimochodem není to GLSka inzerovaná na jednom serveru s tím, že úmyslem majitele je prodat ji na ND? Vsadil bych se že ano... a potom je dobře že se jí hodlá někdo ujmout.
-> krup: Mimochodem není to GLSka inzerovaná na jednom serveru s tím, že úmyslem majitele je prodat ji na ND? Vsadil bych se že ano... a potom je dobře že se jí hodlá někdo ujmout.

-> Apple STS Chvojkovice-Brod:



-> VeTëV: to bych se bál, ted je to tam samej rusák
abys neměl dírky na dalších částech kastle

-> VeTëV: proste nejhezci provedeni :-)
-> Pavel P..: tak zajedu lazenske hosty 
