Nezapomeňte se podívat..

prohledat
127 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 02.03.2009 do 22.03.2009, založil/a Jozka
řadit dle data
10:03:07
22.03.2009
Gryzly
-> beastyLA - ten první: z Featury udělali bug.
21:56:32
19.03.2009
beastyLA - ten první
kdo neni jeste rozhodnut, jestli se zbavit 4-kolého miláčka, necht se podiva na tento odkaz, asi v 3\4. nekdo upozornil ministerstvo, že se ruší auta, a přitom auta zůstavají doma, že se obchází ekoložka...



www.iprima.cz/index.php/. ../date
08:16:57
13.03.2009
Jozka
-> King: Ono to bylo nejhorší v ranných 90tých letech, ještě nebyl takovej provoz a někteří novopečení zbohatlíci si mysleli, že si můžou myslet (a můžou).

Tenkrát u toho Favorita jsme taky nejdřív vyzkoušeli kde co (vydělal jsem na tom zapalovací sadu do embéčka např.) a když všechno selhalo, tak jsem jen tak na dílně plácnul, že to jede, jak s banánem ve výfuku. Dílomistr se toho chytil, a když jsme středovej díl rozpárali, našli jsme ve středový trubce natěsno zapasovanou plástev z katalyzátoru. Prostě nevydržel cestu z Bruselu a odcestoval potrubím o kus dál.

Když jsme ho vydloubali a tlumič zase zavařili, jelo to jak vystřelený z praku...
23:26:28
12.03.2009
King
-> Jozka: Já to myslel tak, že tu D1čku samozřejmě občas použít musím, ale díkybohu v tom pravým pruhu trávím minimum času :)

Jenom k těm audinám, co lítaj 200 po D1 - věřím, že pár takovejch solitérů se tam denně vyskytne, ale moje zkušenost všedního dne je taková, že víc jak reálných 160 jezdí jenom zanedbatelný procento aut )platí obecně pro naše dálnice) - když bych to měl nějak upřesnit - s tempomatem na 160ti mě předjíždí mezi Phou a Brnem několik kousků a obvykle nejedou výrazně rychlejc.

Ale jinak s tím ucpaným vejfukm - manželka nemusela ani řádit na dálnici, aby se jí na feldě totálně vysypal poslední díl vejfuku (2 roky starej!) a já pak před technickou lítal kolem auta na poslední chvíli zjišťoval, proč to tak děsně po výkonový stránce zdechlo :) Jako diagnostik jsem totálně selhal, protože první podezření ulpělo na katu, kterej byl ještě origo z 96. roku, tak jsem ho nemilosrdně proklál trubkou, což samozřejmě nezabralo a teprve potom, mě blbce napadlo zatřást posledním dílem vejfuku - rumbakoule hadr :)
17:45:32
12.03.2009
Kloggie
Stává se nám tady z toho sentimentální téma. Že by řada 742 pomalu mizela jako vymizel Oltcit, nebo Moskvič?
15:09:50
12.03.2009
Jozka
-> King: Pro mě už to jsou taky jen vzpomínky, ale před nějakejma osmi lety jsem prostě od Tábora na Phu D1 používat musel a v levým pruhu to bylo o hubu, tam lítali velký klucí s Audinama většinou ze Zlína dvoustovkou..

Jinak zkraje 90.let noční cesty z pražských koncertů směrem na Strakonice, 130-140 se sériovou užovkou na 155-14, to byl adrenalin!
11:53:06
12.03.2009
King
-> Jozka: Pravej pruh D1? Neznám :) Ale prej je to hustej adrenalin, jednou jsem to zkusil, ale nejsem masochista :)
11:03:48
12.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: Souhlas s první větou, ale jen bych dodal, že neporovnávám upravenou 130 s Feldou, ale obě auta na podobných gumách v sérii a nebo obě auta upravená na závody, kde jednoznačně Škodovka vítězí bez diskuze (Niky, Šimurda...)
07:44:28
12.03.2009
Jozka
-> King: No, to jsem trochu přehnal, ale stejně - na opravdový dálnici je těch 130km/h poho, ale na D1 před Prahou s vyjetejma kolejema plnejma vody, to je jiný kafe, než třeba kombinace A3 - A6 - A5. Tam jsme to mydlili 150 celou celou cestu i s Fanoušem. Dokud se výplň katalyzátoru nepřemístila do středního tlumiče a neucpala ho3.
22:53:24
11.03.2009
VeTeV
-> King: ono neni proc fnukat - ja jak to skladam tak ve me mizi i posledni zbytek iluzi o tomto stroji..naucil sem se na tom vyvarovat auta, pochopil a do praxe prevedl fyziku ze zakladky - vic neni na Skodnou treba - a kdyz to v lete zavrci, tak s tim vyrazim k nasim severnim bratrum, at videj v cem tady jezdime 3



a kurnik vyprodej zbytecku - skoda ze ja zaprisahly kyvkar nejevim o vlecene rameno zajem, a kotouce na 120 jsem zakoupil o vikendu nove...
22:47:22
11.03.2009
Kaprof-Pisařík
-> King: vlečka? kolín? cena?40
22:46:06
11.03.2009
Pavel P..
-> King: vlečku sem :o) je-li dobrá nehučící1
22:45:17
11.03.2009
Nwkt
-> King: Plastovou nádrž?
22:43:23
11.03.2009
King
-> Tampajs: No prosim, už to leze! :) 185/55R14 vs. feldí default pochybných kvalit :) Tak vznikají pohádky o ukrutných pilách z AZNP a koncernových předohrabajících mrdkách :)

-> VeTëV: Fňuk, fňuk :) Já bych taky ještě montoval součástky Merkura, ale najednou koukám, že tam kde byl plech je směs oxidů železa a někde ani to ne a to už se po večerech před panelákem řeší dost blbě, takže Hnědka už možná prošla pecí a třeba z ní v dalším životě bude blatník na Porscheti :)



Btw: nějací zájemci o vlečku, vlečkovou nádrž, startér 1kW, odlehčenej setrvák fávo, nový kotouče Š120? :)
22:10:35
11.03.2009
VeTeV
King 11.03.09 21:42:13 napsal:

→ VeTëV: Že ty jseš už částečně vyléčenej

z choroby zvaný Shade? :)






davno pane davno - a to podotykam, ze stale vlastnim jednu vestavu rozebranem a jednu ve stavu spotrebaka... kazdopadne letos na jare jeste naposledy spotrebaka poladim aby vydrzel asi jeho posledni sezonu - jak se stavebnice sestavi a ja se zmatozim financne, tak prvni co udelam - vymenim kocar... ono v dnesni dobe drzet sade na popojizdeni je svym zpusobem masochismus - vykon zadnej, poruchovost velika, vyuzitelnost minimalni, hluk prisernej, spotreba mistama nekontrolovatelna, bezpecnost srovnatelna se slapacim autickem a jizdni vlastnosti katastrofa...



a jelikoz nejsem takovej jezdec, ze bych to s timto strojem nandal kdejaky filete, do zatacek to posilal 120 na tachu s prstem v prdeli, plyne z uvedeneho jedine, ze je cas dat sade papa... ale to nic nemeni na tom, ze ono \"auto\" mam v podstate rad a nejakej vnitrni masochismus me stale vede k dodelani Merkuru a vyuziti jakozto expedicniho vozidla 3
upraveno 1x, naposled 11.03.2009 22:12:44
21:50:03
11.03.2009
Tampajs
-> King: No asi takhle.. Prostě já budu hájit škodovku protože je to auto co mám rád a je moje.. Kdežto feldu mám jen k dispocizi kdykoliv kdekoliv.. Stěma rozjezdama.. Samozřejmě je to na vůli řidiče neřikám že ne ale koncepce "vše vzadu" je dle mýho na to lepší.. Je jasný že u silnějších aut by tě zase předbíhal zadek ale takhle za to člověk vezme a místo odlehčenýho předku se mu hezky zakousne zadek.. To dokazuje už to co mi řikal jeden kámoš když vedle mě stál na křižovatce.. Cituju " Ty kráávo když si za to vzal myslel sem že se ti to postaví na zadní" BTW: na feldě jsou zimáky co najeli 3 léta a 3zimy a jsou to 165/70 a na škodovce mám 185/55-60 14ky a letní takže možná proto ten subjektivní pocit kochání se přírodou3
21:42:13
11.03.2009
King
-> VeTëV: Že ty jseš už částečně vyléčenej z choroby zvaný Shade? :)

Nedávno jsem zase neodolal prosbě o troubeleshooting 120tky, mladej kluk, co nastoupil po mně do bejvalý firmy, tak jsme ztrávili poetický odpoledne s vůní benálu, oleje a výfukovejch splodin, který nesplňujou ani ty nejměkčí EURO limity :) Za odměnu jsem se směl projet po Strašnicích! :) Je to pocit šlápnout na plyn a nechat lehoulince "zatlačit" do sedačky 36kW motorem 4q interceptora :)
21:34:46
11.03.2009
King
-> Jozka: Mno, nevím, nevím....asi mám trošku jinak nastavenej pud sebezáchovy, ale těch reálných 130 na dálnici mi ve feldě příjde docela v pohodě - několikrát jsem ve filcce absolvoval cestu na jih Itálie a jezdívalo se i rychlejc - průměrnou Š130tku bych proklínal asi už někde Regensburku a nadprůměrná by možná překonala v létě i Brenner :)

Měl jsem dokonce jednoho kolegu, čerstvýho absolventa, co se mě po návratu z Janova ptal, jestli tý feldě nevadí (1.3MPI), že jel celou cestu 1809 1
20:22:17
11.03.2009
VeTeV
-> King 10.03.09 09:51:13: proste nejde se nez podepsat a plne souhlasim

4
16:35:11
11.03.2009
Baghira
-> Bedřich: Já neřekl, že dělají něco špatně. Píšu že mají jinou koncepci na který pracují a jejich auta nejsou o nic horší, než ferrari a porsche, přitom v různých verzích patří mezi ty nejvýkonnější na světě.
15:46:37
11.03.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> Baghira: Ale třeba u Ferarri motor vepředu umí.Jinak ty tři auta co jsi vyjmenoval jsou pro mne supersporty nejméně.A chceš tím teda nenápadně naznačit, že Enzo,Feruccio a Ferdinand dělají odjakživa všechno špatně?
07:58:26
11.03.2009
Jozka
Dobrá debata tady tohleto.. Akorát bych doplnil, že 130 km/h ve felicii a ve 130L třeba na D1 ve mě vzbuzovalo stejný pocity - že jsem stále ještě neustanovil svou poslední vůli..

Skoro mě to připomíná časy, kdy se můj táta se sousedem donekonečna dohadovali, jestli je lepší naše 1000 MB nebo sousedovic Renault 8.. A v časech neomezené rychlosti závodili, kdo bude v Plzni u zimáku dřív.
00:34:30
11.03.2009
King
-> matisek: Přesně - takhle jsem to přesně vnímal, když jsem poprvý sednul za volant fe/fe - vždycky to chce pár set až tisíc kiláků, aby se v tom člověk začal cejtit trošku "doma".
00:17:26
11.03.2009
matisek
Ono to bude asi hodne o zvyku ja som mal dlho žigulak a ked som si kúpil mazdu tak som na nej dlho nemal šancu íst tak ako na Ivanovi.ale ked som si na nu zvykol už to bolo presne naopak.Tam kde mi na žigulaku už išiel zadok bokom som na mazde išiel úplne normálne.Ked má niekto dlho jedno auto kludne s nim môže jazdit ovela lepšie ako z lepším autom na ktoré nieje zvyknutí.Ešte my nedá nepovedat že keby som si mal prejst na cas nejaký hodne zákrutový úsek tak asi este aj dnes by som vyhral na tom žiguláku pretože tam to auto jednoducho cítim, viem presne čo sa kedi stane ako zareaguje, nebojím sa žiadneho šmiku jazdil som na nom 12rokov a užil som si s ním dost.A vôbec sa nečudujem chalanom ktorím sa lepšie chodi na 120cke ako na felde proste ju majú v krvi aj ked objektívne bude asi tažko lepšia.
00:05:27
11.03.2009
King
"Zajimavy ze se vztekate kvuli par vypadlym slovickum :-) stacilo rict, ze koncepce s motorem vzadu je pro bezny vuz pro rodinu zastaralou konecpci a predpokladam, ze byste nerekli ani buu."



No, moje slova :) Akorát pěkně pohromadě v jedný větě :)

Na to srovnání feldy a drobet upravený si troufnu - v obojím nalítáno řádově stovky tkm.

Když bych si ale pro srovnání vzal manželčinu Fe 1,3mono, 50kW f komjanuafLPGé, tak to zas taková sláva není, protože je to veterán se 170tkm, pochybnou geometrií na nejlacinějších zimákách, takže to nádherně plave a ten můj bejvalej 742 kompilát byl proti tomu Porsche :)
23:50:12
10.03.2009
U-Geen
Zajimavy ze se vztekate kvuli par vypadlym slovickum :-) stacilo rict, ze koncepce s motorem vzadu je pro bezny vuz pro rodinu zastaralou konecpci a predpokladam, ze byste nerekli ani buu.



Co se zde jmenovanych sportovich vozu od automobile Ford, Subaru tyce, tak mame asi kazdy o pojmu \"sportovni vuz\" trochu jiny predstavy. Ve me je proste premotorovanej rodinej 3/5D hatchback ala Focus, Impreza ponekud nevzbuzuje.



Co se supersptortu s motorem vpredu tyce, tak si zadnej moc neuvedomuju, spis se jedna vzdy o tridu GT, ktera je mi na druhou stranu blizsi.



No a srovnavat seriovou filcku s upravenou 130kou je taky trochu zcestny :) I kdyz s filckou sem najel max par km, takze nemuzu soudit.
upraveno 1x, naposled 10.03.2009 23:51:39
23:29:33
10.03.2009
King
-> Tampajs: Už to tady zaznělo několikrát - porovnávejme porovnatelné4

1) Normálně zajetá nevyrachtaná felda MPI solidně táhne i hodně přes 5000

2)Rozjezd s prokluzem předních kol neříká nic o kvalitách auta, ale řidiče4 Takhle blbě se dokážu rozjet do křižovatky i s mondeem s anti-prokluzem, ale netvrdím o něm, že je mrdka4

3) "....Tam kde s feldou jedu 80km/h a mám sevřenou prdel tak jedu ve škodovce 120km/h a ještě se můžu kochat krajinou (obrazně řečeno).. "



Moje zkušenost je sice přibližně opačná, ale lidé jsou holt různé :)



Jediná věc na který se asi shodnem je to parkování, což je ale technicky pochopitelný4
22:15:06
10.03.2009
Pavel P..
-> Tampajs: jo výjezdy nebo zatáčky pod plynem jsou občas sranda :o)) zlatá škodka i na to parkování..... ale rozhodně je felda pohodlnější pro delší cestování... 1
22:11:48
10.03.2009
Tampajs
-> kaprof von Bahnhof:): 157
22:10:25
10.03.2009
Tampajs
-> Pavel P..: Se studenym motorem sem taky radši ve feldě :-D Ale ta moje 130 je prostě živější než to MPi taky je to zajetý na dědka.. Táta to nikdy netočil na víc jak 3500 a babička taky ne.. Jen já sem to zkoušel dokonce do 4500.. Kdežto škodovka ta do 5 má i výkon.. A brzdí mi to rozhodně líp než felda.. No a to parkování fuj.. i výjezdy s kruháče kdy mě felda málem omotala kolem volantu :-D
22:00:49
10.03.2009
Pavel P..
-> Tampajs: mnooooo já taky mohu porovnat 130ku s feldou social edition 1,3 Lx 40w.... když jsme s Větvou vařili hnědku tak asi tři tejdny jsem jezdi s felinou a co do akcelerace má felda navrch proti 130, ale tak do 100km/h pak už to neni tak slavný a trvá dýl než se to rozjede, brzdí taky trochu líp, ale to bude tim že 130 je vzadu trochu zavzdušněná... jinak ovladatelnost a jízdní vlastnosti jsou docela dobrý ale parkování je zlost u feldy bez posilovače... jinak jsem byl spokojenej a jezdilo se mi v ní dobře a když jsem pak přesednul do škodky tak ta nejela, hůř brzdila a netopila oproti feldě..... a co mě vyložene sralo tak rozjezdy se studenym motorem, buď má tendenci zdechnout nebo to moc nereaguje na plyn, takže rychlej výjezd na hlavní tady u nás je fakt zážitek.... 1
21:46:43
10.03.2009
Kaprof-Pisařík
-> Tampajs: krasně napsano6 4 JSEM S TEBOU3 3 40
21:43:59
10.03.2009
Tampajs
Felda a Shade muj každodenní chleba takže můžu porovnat.. Oproti škodovce je felda lína mrtvola v který se bojim ostřejc zatočit protože se opře zástěrkama o zem a nehledě na to že při každym vyjíždění z křižovatky za to vezmu tak si akorát podhrabe a pak teprva jede.. u škodovky se to hezky zakousne a jedu tak jak potřebuju.. Prostě u mě felda má plus tak akorát u topení který topí výborně.. Tam kde s feldou jedu 80km/h a mám sevřenou prdel tak jedu ve škodovce 120km/h a ještě se můžu kochat krajinou (obrazně řečeno).. A to podotýkám že felda nejni žádná hujda najeto 99tis nestačily ani oreznout bubny.. tlumiče jsou nový a motor je 1.3MPi 50kw.. A co se týče rychlosti tak ta felda je nějaká divná než jí roztahám na 130 tak ve škodovce mám tacho 1606 .. Takže já se stavim k Tunerovu názoru.. u mě vítězí škodovka co se do požitku z jízdy týče4
21:19:37
10.03.2009
Baghira
-> Bedřich: Třeba AC Cobra, Viper, Corvetta. Jenže ono nejde jen o pouhý umístění motoru, ale o celou koncepci auta. Hold třeba Porsche, nebo Ferrari nechce mít před předním sklem dvoumetrovou kapotu, prostě to auto staví jinak, tak jak to uměj už řadu let a nejde ani tolik o rozdíly v jízdních vlastnostech, který jsou u těhlech aut s různou koncepcí řekl bych minimální.
19:41:40
10.03.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> King: Napsal jsi to asi správně.Taky se nepovažju za experta.Ale jako vždy jsou lidi kteří nechcou jít s mainstreamem.A naštěstí jsou i automobilky které dělají jiné auta.Ale třeba u Audi i když mají všechny jejich auta motory vepředu stejně má R8 motor vzadu.U aut u kterých na tom záleží bude skoro vždy motor vzadu. U aut u kterých na tom až tak nesejde je motor vepředu.Třeba supersport s motorem vepředu si představit moc nedovedu, ale neříkám že neexistuje.
17:30:21
10.03.2009
King
-> Bedřich: Nejsem automotive expert, ale asi nejlíp na tom bude s rozložením váhy ten motor před nápravou (?). Netvrdím, že motor vzadu je vouchylita, ale prostě mainstream automotive jde od 60. let prostě jiným směrem a není to z ideologických důvodů.

Ovšem jak už tady padlo, je spousta dalších kritérií, který musí auto splňovat, aby bylo použitelný - kufr (placatej kufr před kabinou), bezpečnost (se zadomotorem žádná sláva) atd.

Pak si taky nejsem jistej jestli zrovna znouzectnost jménem shade vlečka, jako dtto kompromis navrženej s ohledem na max. kompatibilitu dílů s kyvkou, je taková pecka, aby to mohlo konkurovat fáčku.
16:22:39
10.03.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> King: Srovnáváš pouze motor vepředu/vzadu u Škodovky a nebo komplexně motor vzadu ať už před nebo za nápravou je překonaný a špatně?
16:17:17
10.03.2009
King
-> Tuner#2: Řeknu to takhle - dneska už se za to spíš stydím, ale kdysi jsem nafasoval čerstvě releasnutou feldu 1,3MPI f kombajnu a páč jsem byl mladej a blbej, lítal jsem s tím, jak smyslů zbavenej :) Tenkrát ještě nebyl tak hustej provoz, takže jak felda vyjela ze vsi, tak hned 140 tacho, kde to šlo a gumy furt kvičely jak podsvinčata :)

Kdybych se o to samý pokoušel v shade, tak tohle nejspíš píšu z pojízdnýho křesílka brčkem v puse :)
16:10:07
10.03.2009
King
-> Tuner#2: Na názor PANA řidiče jsem zatím nekoukal, to se přiznám, ale vycházím z toho, že Pánů řidičů je poskrovnu a my ostatní preferujeme asi něco jinýho, než skuteční řidiči s velkým Ř :) Vycházím z toho, že normální řidič nikdy nejede úplně na hraně a už vůbec neaplikuje např. řízený smyky - to si v běžným provozu dovolej jenom.....nevyzrálí jedinci :) Ale ač není podvozek fáčka či feldy žádnej zázrak, pro mně je prostě optikou normálního řidiče (i když pravda preferujícího trošku svižnější jízdu :) o nějakej ten kousek dál, než 742 (myšleno obojí v základu).

Samozřejmě vím, že názor na jízdní vlastnosti shades si široká motoristická veřejnost vytvořila na základě série s OR34 (v lepším případě) s rozhozenou geometrií a zemědělskýma vůlema v řízení. Ale troufnu si tvrdit, že i když ta shade bude v top stavu a na 165/70 jako felda, tak se stejným řidičem je bez šance4
15:53:33
10.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> King: -> Jozka: Mám pocit, že ani jeden nečtete celý moje příspěvky a už vůbec jste nekoukali na odkaz který jsem dával a tak to hodnotí opravdu PAN řidič. Nikdy jsem nesrovnával 911 se 120ckou (ukažte kde?), jen jsem reagoval na ten blud, že motor vzadu a pohon zadních kol je zastaralá koncepce a už v 60. letech překonaná. To je prostě kravina. Co se týče Feliny versus 130, tak na to mám prostě jiný názor a to proháním tátovo MPI celkem často a je jasné, že ten kdo zažil jen 120cku na OR 34, tak bude tvrdit, že Felina je dál.
15:38:14
10.03.2009
King
-> Jozka: No vida, už jsem se bál, že jsem tady jedinej disident :)

Ale to si vystihnul přesně - lokální závodníci se znalostí každýho patníku a potlačeným pudem sebezáchovy :)
15:11:31
10.03.2009
Jozka
-> King: Tady se pořád nějak srovnává nesrovnatelný, ne? Speciálně vyvinutý sportovní vůz Š130RS, který ani neměl splněnou homologaci 200 vyrobených ks s dodatečně upravenými cestovními (Lada VFTS), nižší střední třída Š120 s Porsche 911 apod..

Osobně mám tedy radši, když mě zvolna předbíhá zadní část, než když nezatočí přední, ale mám taky dojem, že obyč. felda je lepší svezení než obyč. 120/130 - taky by bylo hodně smutný, kdyby nebylo. Ne že by mě to občas se služebními Feliciemi nenatřel nějaký domorodec, znalý každého patníku, kterému na životě moc nezáleželo, ale v tomhle s tebou souhlasím.
09:51:13
10.03.2009
King
-> Tuner#2: Asi jsem jenom průměrnej řidič, ale měl jsem možnost dlouhodobýho srovnání mojí shade (136, vlečka, gumy 175/70) a několika služebních feld, ale asi jsem jsem při úpravách udělal něco špatně, protože to co si člověk může dovolit s feldou v zatáčkách by asi shade neustála, nehledě na chování ve vyšších rychlostech.

Pamatuju si, jak jsme s kolegou jezdívali feldou na služebky na příbramsko a občas v nějaký vesnici vystartoval nějakej tuner v shade a vypadalo to, že si chce udělat další zářez na pažbě :) První zatáčky (např. mezi Lazskem a Milínem) a 50kW koncernová jednobodová bestie obvykle stačily na vysvětlení drobných konstrukčních rozdílů obou platforem :) Ovšem uznávám, že to mohli bejt piloti s ještě doznívající akné, kde absenci zkušeností doháněl testoteron.

Nějakou tou úpravo se samozřejmě dá docílit lepších parametrů, ale když si vzpomenu na Dlouhánovu LRu ve který jsme jenom jeli pár km na večeři do hospody - uši zalehlý ještě v hospodě a plomby nevyskákaly ze stoliček jenom nějakým zázrakem :)
08:15:16
10.03.2009
Jozka
-> Baghira: Jo, uložený - a když se pak vytáhly po několika letech leštění naftou, po 10ti km popraskaly hadice a příkopama tekl olej proudem.3
21:16:45
09.03.2009
Baghira
-> Jozka: No ona je pravda, že většina tý modernější techniky, byli uloženky, protože by se před případnou válkou přece moc opotřebyli :-). Proto nebylo nic divnýho, když tankáni ještě na konci 70. let cvičili na T-34 a podpora pěchoty jezdila na "haklech", což byli stroje, který v tý době měli bejt už dávno v muzeu :-).
14:11:47
09.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: Focus RS přes 300HP jako první sériové auto na přední nápravě se speciální diferenciálem, Subaru STI, jen ten Citroen s VTSem dost pokulhává.
14:10:10
09.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kloggie: To byl jen jeden z příkladů. Mám doma i dobové video ze závodu do vrchů a měli by jste slyšet jak tam mluví o jízdních vlastnostech 130 ve srovnání třeba s Ladama a nebo i třeba s BMW 2002. Přečti si co píše třeba Šimurda o své 130L/A, teď koupil Kadeta a říká, že jediné co je na tom autě lepší jsou levnější díly a provoz auta a to má 130L/A klasicky s vystuženou vlečkou: www.trotinarallyeteam.cz/ cc-32-petr-simurda-zbroji- na-sezonu-2009.html



Samozřejmě ani u Porsche nejde srovnávat speciál 962 skupiny C, který jezdil v Le Mans přes 370km/h se stabilitou sériové 911, tam prostě pokud chceš hradcore svezení, tak musíš zainvestovat. To ale musíš u každého sériově vyráběného auta a u škodovky byl největší průser v gumách. Na OR 6, pozdějí 34 by se hodně špatně chovalo každé auto. Zkuste to obout na Focuse, v první zatáčce nezatočíte, jak se to bude hrnout. Kdo se někdy svezl v sériové 130 s třeba jen "nízkou" gumou jako měl pozdější Favorie a Felici, tak mě dá za pravdu, že 130 je prostě podvozkově daleko lepší.



Jak říkám zaplať pánbůh, že 720 skončila, mě koncepce motoru v předu nevyhovuje a to jezdím od Fáva počínaje, přes Focuse, Vectru a C-maxem konče.
09:57:13
09.03.2009
Jozka
-> King: To je dobrý, T-72 vs Š-7203? Ale těch tanků bylo jenom něco málo přes 3500.. oni už ke konci pořádali výprodeje do různých Sýrií a podobně, asi proto, že už stejně chyběly peníze na provoz..
08:12:05
09.03.2009
Jozka
Tak auto by to bylo vzhledově pěkný na tu dobu, na druhou stranu bych pro svoje MB neměl takové množství dárců orgánů9.

Jinak 1500 motor se zkoušel kupodivu taky v 1000MB a pamětníci=pořadatelé Rallye Vltava, tvrděj, že to byla fakt střelba..

-> King: na Rusáky bych to nezjednodušoval, ale za bolševika fabriky žádný svoje peníze neměly a o těhle velkých investicích rozhodovalo RVHP - a tam měli hlavní slovo sovětští soudruzi. Kdopak by nám jinak "daroval" milióny převoditelných rublů na Tatrovku v Bánovcích a podobné legrácky..

Jinak v tom pořadu žádný nový informace ani filmový materiál bohužel nebyly, jedině snad to vyčíslení nákladů přípravy výroby.
23:30:22
08.03.2009
King
-> matisek: Samozřejmě, že to nebylo myšleno směrem k tobě :)

To se týká těch ruskejch "sympatizantů", ale i spousty lidí ve světě, který hist. fakta nechtěj slyšet.

-> Baghira: Já se obávám, že to jsou fakta známý tobě, mě nebo matiskovi a dalším, ale spousta lidí o tom ví prd a pro ně maj pak tyhle frajeři s "tvrdou rukou" svoje kouzlo a leccos se jim odpustí.

Třeba mojí babičce nemá cenu vysvětlovat, že ve 45tým nás od svině Hitlera osvobodily vojska min. stejný svině Stalina, kterej umet cestičku zmrdovi Gottwaldovi a jeho partě. A nutit ji k přečtení např. souostroví Gulag nebudu, protože by na starý kolena přišla o iluze. Ale musím se pochválit, že naše vzájemný občasný politologický debaty ji sice nadobro nevyrvaly ze spárů rudého moru, nicméně už přestala platit členský příspěvky KSČM a za ušetřaný peníz mlsá :)
Extreme Tyres