Co jste dnes Podělali...

prohledat
40645 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 12.12.2008 do 17.08.2018, založil/a Tuneman2
datum
 
 
10:59:02
17.08.2018
Bukaj

09:36:40
15.08.2018
Jirik_Tuňák1983

-> Borderer: -> Matthes, záškodník z TechWebu: Tahle fekální žumpa si jede taky svoje, dokonce i na podobnú notičku.
www.garaz.cz/clanek/video -ve-kterem-jezdi-prezident ske-auto-smykem-je-podvod- 20000081?dop-ab-variant=&a mp;seq-no=2&source=hp

A tohle jsem viděl někdy min. týden. Taky strašný. Svět se asi posral. Investice a výsledek mi připomíná tu slavnou lavičku s prknem a vyžranym sudem.
refresher.cz/57207-Ceska- animovana-pohadka-za-82-mi lionu-vypada-udesne-Premie ru-ma-mit-ve-28-zemich-a-n adabovali-ji-Karel-Gott-ci -Jirina-Bohdalova?utm_sour ce=www.seznam.cz&utm_m edium=sekce-z-internetu

A něco k tomu: insolvencni-rejstrik.cz/v ladimir-alex-pieter_ins-17 176-2015
upraveno 3x, naposled 15.08.2018 09:55:50
09:00:24
15.08.2018
Borderer

-> Jirik_Tuňák1983: Kruci, to je jak referát žáka čtvrtý třídy základky. :-D
07:01:59
15.08.2018
Matthes, záškodník z TechWebu

-> Jirik_Tuňák1983: Tohle je taky dobry :-)

www.autozive.cz/pes-pomoc nik-v-servisu
14:03:33
13.08.2018
Matsoft

-> Petkar 13.08.18 08:50:05: bude link na losi test? jinak... mam najeto trosku vic.... 8 let jsem byl za jezdeni placenej, ale uz se mi tez stalo, ze jsem za volantem klimbnul... byla z toho klepla vana na favoritu a vozejk do kosodelniku :-D
13:51:12
13.08.2018
Petkar

Bouchy: Jako v pohodě, taky běžně neusínám... Holt se to blbě sešlo, málo spánku, odjezd v půldruhé ráno... nevím, za kamionem bych si to za normálních okolností netroufl, ale jsou situace, kdy opravdu asi není zbytí, ale pak je to o tom, že když to de, tak se za ním nedržím...
11:48:05
13.08.2018
bouchy

-> Petkar: Já mám za sebou asi půlku (kilometry víc než půl) - podotýkám nejsem za ježdění placený, takže jen ve volným čase, nebo z nutnosti; přesto nevidím nic špatného jet celou dobu v pravým za kamionem - když dodržím dostatečnou vzdálenost a ověřím si, že mu fungují brzdová světla. Ostatně někdy není zbytí - vláček v levém, nutnost odbočit doprava a nevím kdy (cedule vidět není) nebo prostě nemám výkon na vyšší rychlost trvale, vlek,.. - i to se stává. Jo, člověk pak dojede později. A že jsem zejména letos něco najezdil v 5 ráno..byť teda "nějak" vyspaný, pokud mě předtím nervy nebo střeva daly spočinout. Za to jet za kamionem na jednoproudovce, to je pruda, to chápu. Proti uspání na mě funguje nějaká ryčná hudba - akorát tam člověk nesmí kliknout audioknihu na dobrou noc40
upraveno 1x, naposled 13.08.2018 11:48:25
11:10:19
13.08.2018
Petkar

Bouchy, řeknu to asi takhle, poučení to skutečně je... Mám papíry nějakých 25 let a najeto nějakých 300 000 km, takže zase až takové ucho nejsem, hájit se nebudu 4, ale to co říkáš, je pěkná blbost - jet "na slimáka za kamionem" 9 najezdím kvanta kilometrů po dálnici a nikdy bych si nelajsnul jet na slimáka za kamionem...

Na jedné straně smekám před kamioňákama, když to jsou profíci, na druhou stranu, to, co občas dokážou vyprodukovat, je záživné...

A smrtelný nehody můžou být z čehokoliv, ale samozřejmě máš pravdu, v této rychlosti vyválet galaxe, asi to nedopadne dobře 8 Anděl strážný měl dlouho šichtu a ještě za ten zásah dostal prémie 4
10:20:29
13.08.2018
Nwkt

-> Luky: Tak tak 4
09:55:35
13.08.2018
Luky

-> bouchy: řekl bych že na slimáka za kamionem tě to uklimbá ještě víc... 51
Zato viděl jsi už někdy usnout jezdce na rychlostní zkoušce? 1
09:30:49
13.08.2018
bouchy

-> Petkar: No doufám, že z toho plyne poučení...že pokud jsem unavenej, nesedám za to, pokud "musim", tak nejedu 120 ale na slimáka za kamionem. Z tohohle bejvaj smrtelný nehody, většinou umírá někdo jiný než řidič-viník.
-> Borderer: No to víš, trochu offopicu. Jinak celkem "sbírám" "automotive" písničky (teda od autorů, jejichž styl je mi blízký - teď z fleku mě napadl "expert" Ivan Mládek (vím asi o 5 jeho songách, je jich víc), L. Vodička, nakonec i Goťťák má jeden hit (možná by zajímal vlastníka vozu 130L "autoturist" - kartu nevim3 3 ) ale i dalších...) Tohle byla spíš výjimka poplatná době (stylem), ale zableskla mi taková "gradace" v textu, že by se to snad hodilo5 Ono je vůbec zajímavý sledovat filmy, seriály, kde se byť jen mihnou tehdejší auta - tam, kde to bylo hlavním motivem filmu, je to pochopitelně "nakašírovaný", ale i jinak je občas vidět, jak se v náhodným záběru prostě "musel" mihnout alespoň jeden vůz sovětský, československý, východoněmecký a až pak mooožná "západní" - nejlíp o dost starší kousek, aby zanikla okyslost a zastaralost těch prvních. Ovšem někdy jim to uteklo a člověk zahlíd i pěknou cizinu.
08:50:05
13.08.2018
Petkar

Minulou sobotu, v pět ráno, mikrospánek na dálnici ve 120 km/h jsem minul plechový svodidla, vyjel na krajnici, trefil plastový patník a stihl se vrátit zpět na dálnici...

Odnesla to akorát lehce přední kapota, 22.8. jdu na její rovnání...

Je z toho i krásné onboard video, jak se dělá losí test s fordem galaxy v rychlosti cca 110 km/h... 4
zvětšit Co jste dnes Podělali... - obrázek od Petkar vložen 13.08.2018 08:50:05
21:44:50
12.08.2018
Borderer

-> bouchy: To je hustej song! :-D
18:39:23
12.08.2018
bouchy

-> Borderer: Nevím proč mě to napadlo, asi ten text, no good luck3 3
Magda Hrnčířová - Víc ti napíšu až zítra
17:42:37
12.08.2018
Jarda

-> Borderer 12.08.18 17:12:08: jeste jsem nedal fotky, ale pres durmitor uz je uzka asfaltka, akorat se tam najednou zjevi znicehonic nejakej spravce a chce 3 nebo 5 euro a ma terminal a jde platit kartou, po par km zas jinej, tak jsme mu ukazali listek, ze uz jsme platili, tak uz nic nechtel, no zaskocilo to tam i nejake cernohorce, ja tesneni na ceste delal jen jednou a to v cr u usti n.l. na felde, tam jsem byl rychlej cca 3,5 hodiny4
17:12:08
12.08.2018
Borderer

Tak měl asi Palinator pravdu, ujel sem přes víkend cca 200km s vlekem o váze cca 400kg a nalozenym autem. Ještě nějaký bublinky proběhly pouze v patek, kdy byl zdechnutej motor po výjezdu kopce a venkovní teplota kolem 30 stupňů ve stínu . Nějaký poprcávky přes víkend taky ok. Dneska sem jel opačnou trasu, kdy sem šplhal do Vysokého z Jilemnice a teplota nepřelezla 90 stupňů. Hlavně bylo dnes posledních cca 5 km z kopce, kde byl motor v točkách a jen brzdil. Po dojezdu nic neutíkalo a voda zdá se neubyla. A těsnění se hádám samo opravit neumí.Na dovolenou vezmu náhradní, vercajk pro jeho výměnu a nic tedka už rozebírat nebudu. Tímto děkuji zúčastněným v diskuzi a snad nepošlu fotku, jak to mám rozhozený u Balatonu nebo Durmitoru. :-D
upraveno 1x, naposled 12.08.2018 17:14:12
17:55:12
10.08.2018
RadovanSkodovkar

14:51:42
10.08.2018
Tomaso435

-> minno 10.08.18 12:26:36: já mám těsnění na max 40 tis takže 79 je ještě ok :-D
13:24:17
10.08.2018
Jarda

-> minno 10.08.18 12:26:36: A myslis, ze temac vypada lip, jednou po 30 tis. Km vypadal jeste hur - sedej temac4
12:26:36
10.08.2018
minno

-> Borderer: Osobne by som už VR pod hlavu nedával, na 136 mi vydržalo 76 tis. km (z toho už asi 20 tis. km mierne fúkalo do vody) a pri demontáži boli všetky vodné plochy na tesnení naleptané ( img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_103_326__2018- 07-16_07-54-44_12.jpg ).
U teba nebude problém v tesnení, šedý Temac by mal držať relatívne dlho, ak je motor OK.
12:19:45
10.08.2018
Borderer

-> minno: tak pak je to jasne. Vrznu tam ten victor reinz, co sem koukal, snad by mělo být i o nějakou desetinu vyšší, tak by mohlo víc pobrat.
Na kolik se.vůbec tlakuje hlava? Do telefonu mi říkal 10atm a připadá mi to hodně.
12:04:10
10.08.2018
Jarda

-> Borderer 10.08.18 11:57:45: naposled jsem ho kupoval na feldu 1.6 u novotnyho autodilos.cz
Edit: tak novotnej ma jen tu ajusu, co jsem daval na ladu autodilos.cz/autodily/... /tesneni-pod-hlavu-motoru
upraveno 1x, naposled 10.08.2018 12:10:43
11:59:40
10.08.2018
minno

-> Borderer: To je motor 120? Na 120 sa elring nevyrába pokiaľ viem.
11:57:45
10.08.2018
Borderer

-> Jarda: kde kupuješ ten elring? Nejak ho nemuzu najit.
10:40:36
10.08.2018
VILIBALD

-> RadovanSkodovkar: nebudeš tomu věřit,ale ráno to říkám zednikovi když ke mně prijel a on to vyřešil hned a správně. Jinak bych musel zkusit tvoji navrhovanou metodu.1
10:03:26
10.08.2018
Borderer

Tak challenge accepted. Firma na otlakovani a přebroušení domluvena. Dokonce to udělají na počkání. V úterý by to mohlo zase vrčet.
09:05:30
10.08.2018
minno

-> StepaNoFUN 09.08.18 22:40:34: A je k zmene postupu aj nejaké racionálne vysvetlenie?
07:47:48
10.08.2018
Jarda

-> palinator 10.08.18 07:20:18: Ja na tom mtx 60tis. km, ale bublinky jsem do expanzky videl uz pred asi 20tis. km, ale porad to nejak funguje, jednou mi na tom expanzka praskla v Chorvatsku
-> dragon_cb_cz 09.08.18 21:01:38: balaton je hned vedle... Ja jel jednou s ko tesnenim do Miskolce, kdyz jsem jel z5, tak uz to bylo jak dymovnice, na buchlovskych kopcich jsem zavodil s nejakou astrou a najednou jsem ucitil fridex, tak uz jsem se nechtel vracet...
07:20:18
10.08.2018
palinator

-> Jarda:
Já mám v autě nějakej starej Temac a klep klep, zatím drží. Výměna proběhla v roce 2002, ale to je teprve cca 20 tkm, to je fakt. 1 Na druhou stranu jsem tomu těsnění docela dával čočku, zejména tim, když jsem to nechával ohřát až k červenýmu poli na teploměru, než jsem se po rozpuštění kolony rozjel. Vlastně paradoxně chlazení je na autě to, co funguje nejlíp (akorát teda nemám automatiku na větrák).
04:38:54
10.08.2018
Jarda

-> Borderer 09.08.18 21:05:05: to fakt musis mit blbe presahy, nejsou dokonce moc velke? nebo krivou hlavu a zrovna temac nic moc nepobere, elring dokaze utesnit vic, treba u zlutyho rapida mam natazenej blok, presah u zdvihatek 0,1 a vzadu 0 a drzi to
1.nikdy nedavat temac, je to sra*ka, mozna vika je lepsi, ja kdysi koupil 10 temacu po 59kc, spotreboval jsem vsechny, elring jsem jeste menit nemusel, posledni motor na kterem temac mam je 1.4 v MTX
2. poradne zkontroluj ty presahy, taky nesmis citit prstem nic mezi sousednima vlozkama
3. zkontroluj rovinnost hlavy a bloku
-> StepaNoFUN 09.08.18 21:35:19: videl bych, ze to udelam na 65Nm a po 500km 70Nm nebo radeji na 60 a po 500km na 65Nm?, litinu jsem kdysi delal jen 130, pred vic jak 10 lety, jinak vse hlinik, ten moment mi teda prijde dost malej, kdyz vidim, jak se na uhly vsechno rve...
23:23:31
09.08.2018
RadovanSkodovkar

-> VILIBALD 09.08.18 20:21:12: Ako napadla ma somarina, že keby na rýchlomer teda jeho osvetlenie zapojíš + na kraj objímky a nie na stred ako má byť tak praakticky cez kovové telo by sa mohol skratovať bowdenom o prevodovku. No musel by si mať zapnuté svetlá.. Je to len moja úvaha teda 3
22:40:34
09.08.2018
StepaNoFUN

-> minno: Jo. Pokud byl motor v poradku, tak to pak drželo. Ale 7kilo byla hranice. Pak se vytahovaly závity v bloku...
22:14:51
09.08.2018
minno

-> Dušan: -> StepaNoFUN: zas vlastné postupy? :)
21:35:19
09.08.2018
StepaNoFUN

-> minno: Dotáhnout na 6-7kilo a pak našahat...
21:30:26
09.08.2018
Dušan

-> minno: nooo, ja to treba delam na 1x :)
21:23:32
09.08.2018
minno

-> Borderer 09.08.18 21:05:05: To je blbosť s tým doťahovaním. Liatinové hlavy (105-130) treba normálne po 500-1000 km znova dotiahnuť, AL hlavy (135-136) nie.
21:08:22
09.08.2018
Dušan

-> Borderer: proste mas blbe usazeny vlozky, mozna velkou kompresi a urcite nemas srovnanou hlavu
21:05:05
09.08.2018
Borderer

Ještě mne napadá jedna věc, četl jsem a dost lidí říká, že se nová těsnění po prvním dotažení již nepřetahují, prý to pak může způsobovat tyto problémy - začne to foukat kolem těsnících kroužků nebo rovnou prasknou. Jak se na to tváří zdejší osazenstvo? Dodržovat návod, co je k těsnění nebo v Andrtovi?
Respektive, jak může prasklá hlava způsobit to, že těsnění jednou povolí mezi 3-4 válcem a podruhé vzadu na čtvrtém? Měl sem to i vyfocené, ale o fotky sem přišel s odchodem HDD. 8

Zítra zkusím obvolat místní firmy, jestli neumí natlakovat hlavu na počkání a ještě v neděli večer to zkusím rozhodit (podle toho, jak se to bude chovat přes víkend).Pak se asi rozhodne, protože to nehulí bíle ani po opětovném startu rozhicovanýho motoru, nejde voda do oleje ani naopak.
Budu doufat, že to bylo tím těsněním (pokaždé tam byl danej Temac), už sem se asi s autem natrápil dost, abych to vzdal..
21:01:38
09.08.2018
dragon_cb_cz

-> Borderer: Jestli chceš, tak jetou 120kovou hlavu poskytnout můžu... ale jestli bych si s ní rovnou troufnul na dovolenou na Balaton, to asi ne.
20:36:49
09.08.2018
Tomaso435

-> Borderer 09.08.18 20:04:28: -> Borderer 09.08.18 20:04:28: spíš si natrefil na prasklou hlavu. vyser se na to, asi to nemá smysl.
20:34:25
09.08.2018
minno

-> Borderer: Ten motor asi nebude úplne OK, ak sa ti to takto furt sere... Mňa štvalo teraz meniť tesnenie pod hlavou po 76 tis. km, a nie to meniť takto pravidelne ako na páse... Asi škoda práce zas to takto na rýchlo rozoberať. Na dovolenku by som šiel radšej iným autom a toto opraviť poriadne.
20:32:58
09.08.2018
VILIBALD

-> Jarda:
To se mi zdálo že když se odpojí tak chladne. Jenže jak je to hliníkový,drzi teplo dlouho.
Nechápu co by se ale mohlo stát při výměně koleček tak zásadního aby se to začalo dít?
20:29:52
09.08.2018
Jarda

-> VILIBALD 09.08.18 20:21:12: no nekde Ti do nej musi jit plus, mas ho jako topne teleso, nemuze to jit uz z tachace a kostrit se na prevodovce? zkus ho teda jen odpojit od tacha, jestli bude hrat4
20:29:16
09.08.2018
VILIBALD

-> Pavell: to je konstruktivní rada. Ale nenašel jsem to správný téma právě.
20:27:03
09.08.2018
Pavell

-> VILIBALD: V první řadě bych tenhle dotaz hodil do správného tématu, tam ti poradí víc 4
Pak se může začít něco řešit.
20:21:12
09.08.2018
VILIBALD

Zdar kluci.
Rozumí tady někdo autoelektrice,nebo se vám stalo něco podobného u 120tky?
Vezmu to od začátku.
Prvně byl problém že nesly ani tlumený,ani dálkový světa. To jsem vyřešil vymenou Lucasu. I když to byla taky sranda sehnat ten správnej. Netušil jsem že už tenkrát se lišily konektorama a jejich počtem.
Po výměně Lucasu a dotažení konektoru u pp světla všechno v pohodě.
Ale... Ještě bylo třeba vyndat tachometr a vyměnit kolečka. I to jsem udělal. Všechno vrátil zpátky a zjistil jsem že neblikaji blinkry.
Tak že vyndam znova budíky a odpojim náhon. Ten byl ale tak strašně teplej,ze mi bylo jasný že je něco špatně. Jenže nikde jsem nenašel drát co by se někde o něco skripnul. Ani pri dotahování náhonu. Zkoušel jsem to několikrát a pokaždé to samý.
Výsledkem je vybitá baterka.
Ani když jsem se koukal jak prochází náhon kufrem a pruchodkama. Ani tam nic nenasvědčuje tomu že by bylo někde něco skripnutyho a kostrilo se.

Napadá vás něco? Diky za rady. Fakt už nevím co stim. Tohle bylo poslední co jsem chtěl udělat a další problém je na světě.
20:04:28
09.08.2018
Borderer

Stejně mi nic jiného nezbývá, než to vyměnit, jinou hlavu nemam a vložky taky ne. Budu doufat, že sem natrefil na špatnou várku těsnění. Motor je po zadreni složený cca 4 tisíce kilometrů, když byl skládán, byla kontrolována rovinnost bloku i hlavy. Přesahy byly dělaný spis k horní hranici limitu, aby zůstaly dostatečné, kdyby si to sedlo. Tam bych problém tedy neviděl, vzhledem k tomu, že sem to nikdy neuvaril. Vždycky to ale povolilo na tech železných kroužcích, co dosedaji na vložky.
19:59:50
09.08.2018
Jarda

-> Borderer: tesneni porad nemen, ja na lade pouzil, ktere melo 2 km a prasknul vejfukovej ventil :), ale ta nema vlozky, dotahoval jsem to na uhly a podruhe 90 jsem dal jen na jednom sroubu, tam to udelalo cca 120Nm, ostatni cca 90°a 45° a byl jsem na 130Nm a pres to uz jsem jit radeji nechtel, no dalo to ted bez problemu 7tis. km. U rapida jsem si takhle jednou sroub natahl, - dostal jsem se na mez kluzu, vymenil jsem jen ten sroub a jezdi to doted.

Jakej byl stav tech minulejch tesneni? kdyby to nekde profukovalo, to by jsi preci poznal... jestli na nich nic nebylo, tak jedine tu hlavu, vlozka by asi delala vetsi bordel a blok by todle nedelal, u bezvlozkovyho motoru mozna, ale tady ne.4

Tesneni jsem daval sedej temac, je to stejnej smejd, jako vika, elring je nekde jinde, reinz jsem nikdy nedaval, na ladu jsem ted dal ajusu, vypadala jako sedej temac, ale silnejsi, chtel jsem elring, ale nesehnal jsem a todle vypadalo nejlepe :)
upraveno 1x, naposled 09.08.2018 20:12:32
19:03:29
09.08.2018
Matthes, záškodník z TechWebu

Prdlá vložka, ohnutej blok, prasklá hlava, křivá hlava...
Extreme Tyres