Help - ako vycucať nádrž!!!

prohledat
87 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 27.10.2004 do 06.12.2004, založil/a minno
řadit dle data
17:49:40
06.12.2004
minno
-> sep: ja som to tam znova nechal, jazdi sa s tym roky a neboli s tym ziadne problemos, a ze je tym znizeny vykon o 1W ma ako netunera vobec neserie136
17:45:47
06.12.2004
sep
-> minno: :ale tenhle "typ" vidím prvně ,tak se ptám
17:44:48
06.12.2004
sep
-> minno: :vím k čemu to má sloužit.............někde doma mám cosi podobného.........hlavně to snižuje průchodnost,proto sem to vyndal4
17:42:32
06.12.2004
minno
-> sep: neeee, origo to neni...to kupoval otec niekedy v roku 92... este mam od toho aj navod na montaz :-) A ucel si mozes domysliet - malo by to lepsie premiesat benzin so vzduchom a tym zaistit lepsie spalenie vo valcoch a trosku aj znizit spotrebu. Na tej fotke to je ale odfotene este bez vystrihnutych stvorcekov na tesneni pre splynutie tesnenia s kridelkami rozprasovaca (btw. ide navrch este jedno cele tesnenie).
17:24:27
06.12.2004
sep
-> minno: :hezké,spousta fotek...........můj dotaz,co to je za ty rozprašovací hvězdice?To není origo že ne?
17:16:25
06.12.2004
minno
-> hany: skúšal a nešlo to1
16:53:28
06.12.2004
hany
zkoušel si vycucnout nádrž pusou???? 3 3 3 3 3 3 3
19:04:43
05.12.2004
minno
-> Pet: fotky z rozborky môjho karbeča som dal dnes na môj webík...tu je link: skoda120.dipsoft.sk/skoda .php?id=foto&am... - myslím, že tam vidno toho dosť. Ešte stále sa teším z toho, že mi to konečne funguje 1
14:40:09
05.12.2004
Pet
Já se k tomu znova eště nedostal, ale jestli máš ňáký foto, který by mi mohlo pomoct, tak mi ho please pošli. Dík
20:10:00
04.12.2004
minno
Tento príspevok začnem asi týmto: KONEČNE MI FUNGUJE SYTIČ A JA SOM VEĽMI VEĽMI RÁD A SOM ŠŤASTNÝ!!! To je krásny pocit, keď sa naštartuje studený motor a krásne to drží otáčky. Som to teda dnes celé rozobral (karbeč), kompletne všetko vyčistil a prefúkal kompresorom, ešte zrovnal malinko krivé teleso karburátora (teraz už veko krásne dolieha po celom obvode), dal novú membránu do akceleračnej pumpičky, nové tesnenia pod karbeč, pod veko... Šróby prídavného vzduchu a bohatosti zmesi som po poskladaní nastavil do polohy ako boli pred demontážou...

Po založení karburátora na sanie sa mi objavil ďalší problém a to taký, že cievka nedávala iskru...som to vôbec nemohol spojazdniť a už som v garáži ani nič nevidel lebo sa medzitým zotmilo. Nakoniec som to celé prekontroloval, pozatláčal všetky káble a motor sa konečne roztočil. Fakt super pocit keď ten sytič po vyše mesiaci a toľkom opravovaní krásne funguje. Zrobil som si okružnú jazdu po meste, zahrial motor a zistil dobrú správu, že drží aj voľnobeh :-) Tak dnešný deň sa mi fakt vydaril. Zabil som tým celú sobotu ale účel som splnil. Mám aj veľa foto, tak keby niekto chcel....143
19:05:00
03.12.2004
minno
ešte otázka: čím sa dá dobre merať vzdialenosť medzi plavákom a vekom pri nastavovaní?
19:02:39
03.12.2004
minno
-> Milos: po večeroch som rád že som rád. zajtra to chcem spraviť, tak to snáď pôjde.
13:49:23
03.12.2004
Milos
-> minno: zacni to doma po veceroch lestit, v sobotu to zlozis a on sa ti odvdaci tym ze to pojde, ked nie tak bude v haji nieco ine :-(
11:00:17
03.12.2004
Pet
Tak když na něco přídeš, tak dej vědět 4
19:05:27
02.12.2004
minno
kua chuapi, vy ale viete povzbudiť človeka. ja sa už teším na sobotu, čo to rozoberiem, lebo cez týždeň na to nie je čas, a vy takto :-(

Veko mám zrovnané - pekne dosadá na teleso karbeča...plánujem tam dať nové membrány, tesnenia, šteľovacie šŕoby dať do polohy ako boli pred demontážou... dúfam, že to aspoň ako-tak pôjde a aj ten nešťastný sytič...
16:08:12
02.12.2004
Pet
To ja ty nervy taky prave nemam, takze to pudek odbornikovi 1
15:59:22
02.12.2004
Pilot 105
-> lubosgls: jj, mohu pouze souhlasit, oprava a seřízení karbu (hlavně to seřízení) je pro začátečníka velký problém, sám jsem to po několika neúspěšných pokusech řešil koupí nového karbu a seřízením od odborníka. Neměl jsem na to nervy 3
10:29:00
02.12.2004
lubosgls
-> Pet: tak jsou bud gumicky v kelu nebo spatna hladina, netesnost nebo tak neco, karburator je choulostiv zarizeni na volnobehu zavis celkova spotreba , kdyz jsem se jako uplnej amater poprve pustil do karbecu tak to dopadlo hrozne pak sel jeste 3x ven nez jsem se to trochu naucil, kdyz se nemusi tak na to nehrabat karburator se nekdy(skoro vzdy) "deformuje" neustalim ohrivanin a naslednym hlazenim stim se "deformujou" vse snnim proto to vsechno pekne vali , ale jak ho potom rozdelas a vymenis vsechny tesneni(nehlede na to ze predtim jako tesneni pusobil i bordel na karbecu), hle najednou je neco spatne...

v andrlovi je nastaveni volnobehu jen orientacni nastavis podle nej pak zahrejes motor na provozni teplotu a doladujes
22:52:52
01.12.2004
Pet
Já to nastavoval podel Andrta a vůbec nic :( A já mám pryč něco jinýho, jelikož mě to na ně skoro vůbec nereaguje. Ale mám ten samej problém jako -> Milos: , ale i když sem klel a modlil se, tak to nepomohlo a to to bylo venku několikrát 8
18:24:31
01.12.2004
minno
no a ak teda tie dva srobiky nevykrutim, tak by to malo teoreticky fungovat aspon trochu podobne ako predtym, co :-)))))
17:44:41
01.12.2004
Tomáš SK
-> minno: Jednoducha odpoved: NIE. Je to pociatocny start, hrube nastavenie, potom uz jemne doladujes. A ak mas rozbity motor ci vylietany karbec, tak sa natocis, kym to ako-tak naladis....
17:37:11
01.12.2004
minno
srobiky volnobehu a bohatosti asi nebudem pre istotu vykrucat. ale zaujimalo by ma, ci funguju "defaultne" nastavenia pre karbec podla andrta. je vzdy zarucena funkcnost volnobehu pri takomto nastaveni skrutiek?
15:00:17
01.12.2004
Milos
-> minno: no ja ked som sa dal na precistenie a pretesnenie karbeca tak dovtedy to islo v pohode, jakmile som to zlozil, tak nechcel vobec drzat volnobeh, pod plynom to islo v pohode, akde je chyba, babo rad !, nic asi trikrat som to mal komplet vonku do srobiku, pritom som to pekne vylestil zvonku aj zvnutra, trosku ponadaval trosku velebil bozstvo s okridlenym sipom, no a napokon to fungovalo,,, su veci medzi nebom a zemou, a patri tam asi aj fungovanie niektorych veci, takze to len pre povzbudenie,ze nie si sam ktory ma taketo nevyjasnitelne problemy4
18:47:37
27.11.2004
minno
raďte, raďte, chuopaki1 hnevá ma, že teraz cez zimu sa vôbec nedá nič robiť, lebo je stále tma. a dnes som tiež nič nezrobil, asi sa to teda odkladá až na budúcu sobotu. dovtedy by som mal nabrať veľa teoretických rád76
21:54:16
26.11.2004
minno
-> sep: jasan, to som mal vysrobovane, aj tu rurku aj tlmitko, bolo to ciste, este som to aj vypral v benzine.
18:46:53
26.11.2004
sep
minno:jen takový nápad,zkusil jsi profouknout ten nátrubek ve víku co je pod ním tlumítko?Jak to popsat,taková ta trubička co je uprostřed víčka karburátoru a směřuje při složení mezi difuzory k trysce sytiče.......ta trubička jde sundat,pod ní je tlumítko(malinká tryska)......zkus to pořádně profouknout.......jinak ještě jedna možnost,vzít celej karb a nechat vyčistit ultrazvukem ...
16:52:03
26.11.2004
minno
-> Milos: robi to, ze teply motor funguje ok, drzi volnobeh, prvy, druhy stupen by mal byt ok a nerobi to, ze nefunguje sytic. zle sa startuje studeny motor a kym sa nezohreje so syticom to stale skapina. uz som si zvykol chodit do garaze o nieco skor, aby som mohol motor pred vyjazdom manualne s nohou na plyne zohriat :(
15:06:27
26.11.2004
Milos
-> minno: vymenit karbec 3

ale nie, co ti to robi a nerobi ?
23:05:13
25.11.2004
Pet
Ď
22:51:46
25.11.2004
minno
-> Pet: poslane
22:34:04
25.11.2004
Pet
pošlim mi please ten obrázek, taky to mám trochu křivý. dík
18:32:36
25.11.2004
minno
Tak a veko je vyrovnané, bolo to prehnuté aj medzi difuzormi a teda aj tam kde je kanálik "sytičového benzínu". Tými prípravkami podľa knižky od macha to šlo celkom dobre, len sa to muselo robiť na viac krát a poriadnou silou v zveráku.

Po poskladaní ale sytič stále nefunguje! Tesniť to už musí dobre, takže vôbec nemám šajnu prečo to nejde! Už ma to poriadne serie. Štartovať v tomto zimnom období na 3. krát a potom na mieste pár minút zohrievať motor teda nie je bohviečo :-(

Čo mám robiť???
18:07:54
22.11.2004
minno
-> Milos: nie, dik, pilot 105 mi ten obrazok na vyrovnanie uz poslal.
15:28:49
22.11.2004
Milos
-> minno: tak ten nakres na vyrovnanie bude v druhej knizke, zajtra by som tom skenol a poslem ti to ked xces
14:04:25
22.11.2004
minno
-> Milos: 1500 sk to je teda pekna palka :) trysky aj vsetko uz mam precistene, v podstate tam ani nebolo co cistit...ale to veko ma sere, uvidim co s tym zrobim.
13:35:02
22.11.2004
Pilot 105
-> minno: nemáš zač, hlavně to dej do kupy 143 1
13:25:10
22.11.2004
minno
-> Pilot 105: moc diki za mail, obrazky co si mi poslal sa zidu. ja mam knizku len od andrta a tam o narovnavani nie je pisane nic. takze este raz dik.
10:21:42
22.11.2004
Tomáš SK
-> minno: No vidis... 8 Ohlas sa cez ICQ, dame rec.
10:05:39
22.11.2004
Milos
-> minno: no u nas to viko stoji tusim okolo 1500sk, ale v knizkach od andrta cedrycha a spol je obrazok ako to narovnat, no ale skusil by som tam dat , ja pouzivam taky cerveny tmel, neviem teraz presne znacku, ale mal som prehnuty spodny diel karbeca jak dosada na sacie a vytesnil urcite vasciu nerovnost ako 0,3mm.., k prefukaniu.. co trebars kompresor na pumpe ? ale daj si bacha ci nehadze moc vody, alebo potom to nechat treba dobre presusit, aby sa voda odparila, a trysky takisto povyberaj vsetky, zaznac ktora odkial je, su to len srobiky :-)
00:44:01
22.11.2004
Pilot 105
-> minno: něco jsem naskenoval a poslal, měl jsem stejný problém, dokud jsem se v tom nevrtal tak to jakš takš fungovalo. Jelikož karb měl něco za sebou cca 320tkm, tak jsem se ho rozhodl zrepasovat a problém byl na světě, neustálé netěsnosti, problémy se starty, volnoběh na pikaču apod.

Zajímavé bylo že víko bylo prohnuté, ale před demontáží těsnilo a potom ne a ne těsnit (přesně jak jsi psal těsnění bylo připečené a nečistoty to těsnily), dočasně jsem to vyřešil výrobou těsnění ze silnějšího papíru (dvě těsnění na sebe jsem nezkoušel, zdálo se mi to jako pras....), časem jsem koupil víko na vrakáči no a teď mam novej karb (přeci jenom je to mechanická záležitost a nevydrží věčně). Co bych neudělal pro moji generálkovanou 105ku, pořídil jsem ji tedy i nový rozdělovač a rázem omládla. A pohádky je konec 1
17:10:24
21.11.2004
Pilot 105
přesněji 113-940186 VÍKO PLOV. KOMORY - ÚPL SEDR 479,00 bez DPH 570,01 s DPH plus ještě 10% na MO cenu
17:05:18
21.11.2004
Pilot 105
nic levného, tak 600 kc v Prondu
16:18:41
21.11.2004
minno
koľko asi tak stojí nové veko? a dá sa to vôbec kúpiť samostatne?
19:05:04
20.11.2004
lubosgls
jestli je zdeformovany vyko tak ho muzes vymenit jestli telo tak ja srovnaval pilnikem, pilujes pilujes a pilujes
18:21:59
20.11.2004
minno
tak som vyčistil trysku a kanáliky sytiča, dal nové tesnenie pod veko karburátora a sytič fungoval....škoda však, že len jeden krát, po opätovnom vychladnutí motora sytič zas nešiel :-(

Zistil som, že veko na mieste medzi dvoma prednými šrobmi dobre nedolieha s tesnením na teleso karburátora (viď vyznačené miesto na fotke) - presne tam, kde je vzduchový otvor a dierka kanáliku sytiča...takže pravdepodobne to tam nasáva falošný vzduch a preto sytič nefunguje... Meraním som zistil, že strana veka na tomto mieste nie je úplne 100% rovná :( Rozdiel "rovnosti" je tak cca 0,3mm. Skúsil som tam toto miesto utesniť hermetikom (taká zelená tesniaca sračka), motor som už ale po poskladaní nenatočil, lebo mi pri pokuse naštartovať odišiel akumulátor 10 (dôsledok scípajúceho motora a zimy), takže na rad prišla nabíjačka...

No, ale xem sa spýtať, že ak mi ten sytič už ani teraz nebude fachčať, že čo sa dá s tým vekom robiť. Dá sa takáto maličká nerovnosť nejako narovnať? Alebo sa to potom musí už len presústružiť (bude to mať význam?). Alebo nepomohlo by keby som tam dal dve tesnenia?

Ináč to ale nechápem, pretože pred rozoberaním po udalosti s naftou to šlo krásne, tipujem že staré tesnenie tam už bolo poriadne pripečené nečistotami a preto to tesnilo...No a ak mi teraz napíšete, že veko som prehol ja dotiahnutím tubusu čističa na krv, tak to vôbec nie, lebo tubus bol vždy dotiahnutý len mierne...

No a foto:
zvětšit Help - ako vycucať nádrž!!! - obrázek od minno vložen 20.11.2004 18:21:59
20:44:52
13.11.2004
lubosgls
ale kdyz uz to budes mit rozdelany tak to vycisti komplet a profoukej treba autopumpou , kdyz neco zbyde je porad lepsi nez kdyz neco chybi.)
20:39:05
13.11.2004
lubosgls
-> minno: tak treba poutovej balonek ne?? ja nevim presne ktera tryska je ktera (sytic trisku asi ani nema ) dicky vycistim vsechno vratis vse tam kde bylo a nic se nemuuze stat karbec vycisti acetonem nebo nejaky redidlem a vsechno musi valit
17:17:11
13.11.2004
minno
-> lubosgls: a odkiaľ by som asi tak mal zobrať "stlačený vzduch" :-)))



Ako vymontujem trysku sytiča? Ešte som to nerobil. A ako a čím ju mám potom vyčistiť?

Prosím vás všetkých o čo najviac rád, s rozoberaním karburátora nemám veľa skúseností a každá poznámka je dobrá...Dík.
17:10:21
13.11.2004
minno
-> Jiří Skalný: hm, ale kým ja vyjazdím tie 2 nádrže tak bude jar :-)
14:20:14
13.11.2004
Jiří Skalný
me se to jednou stalo taky, to se¨m tehdy neměl řidičák a jezdil sem si po bruntálsku, přijel na pumpu vzal natural cepnul sem 8l a hele ta cena nějaka divna a potom po prozkoumani sem zjistil ze to nebyl natural ale eko diesel... nalil sem na to asi 18l naturalu a odpich to melo jako prase teda jen prvnich 50km potom to cmoudilo jak... a po vyjeti asi 2 nadrží to bylo zase v pohodě bez nějakyho čištění (auto tehdy nebylo moje a nedalo se na místě nic čistit....)
Extreme Tyres