skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Cočko do 15000 Kč
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já chtěl taky nějakou starší svářečku, ale nesehnal sem nic, co by se mi nějak zdálo, většinou drahé nebo o litr či dva levnější než stojí stejná nová, tak to myslím nemá smysl. Ten redučák mě dneska zase nasral nehorázně, přesně jak píše NWKT, dělá si s pracovním tlakem co chce, sváry začaly pórovat, nešel plyn, láhev akorát plná, tlak nastavený, tak sem myslel že vypadla nekde hadička, ale na budíku nula, tak sem nastavil na max, chvilku super a pak zase plyn nešel a na budíku nula. Fakt redučák na vyhození. Ostatní ještě jakžtakž ujde, ale příště zvolím jinou značku a rači si připlatím, ono jak to člověka nasere tak do toho stejně musí nějaké prachy nacpat a pak zjistí, že si mohl raděj koupit lepší mašinu.
Ja by som kupil starsie a kvalitnejsie,otec ma malu zamocnicku firmu a az na jedno zme kupovali starsie zvaracky.Intervaly oprav su stejne ako u tej novej.Ked si predstavim ze by som mal nejaku doma neviem ci by sa nejakej opravi vôbec dockala pretoze vydrzia dost dlho.Ta co sme ju kupovali novu je MIG-160 a po ôsmich rokoch zme museli kupit novy trafak a ten stal aj z opravou 8000sk.zvaracka nova stala v tej dobe 42000skZvaracky ktore zme kupili starsie Vydrzali viac.Napriklad zme kupili poloautomat 360tku z dvojitim posuvom dva motori dve prevodovky za 10000sk a je to neznicitelny stroj ale znacku neviem.Hlavne treba vediet ci na tu zvaracku bude niekto schopni robit servis.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: pro mě byla rozhodující cena, na jiný kraviny mame tranďák nbo invertor
-> Nwkt: Uvidime jak se veci vyvrbi.
Pak je este moznost koupit nejakou jetou, lepci. Co myslite?
Pak je este moznost koupit nejakou jetou, lepci. Co myslite?

-> spartra: 10 na samostatnou svarecku, kuklu zaplati tata a bombu sezene pres nekoho mozna snad 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Chvíli pouští na plno, chvíli vynechá a tak dále, třeba Synymu to údajně nedělal. A aby ještě pasoval na bombu tak je potřeba buď vyměnit matici za 3/4" nebou koupit redukci
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak tomáš drát, bombu, pastu, bowden ocelovej seš na 10
-> Nwkt: ale tak lítá od 10 k 5 ale, stačí to

-> Nwkt: ale tak lítá od 10 k 5 ale, stačí to
-> Nwkt: Duvod prosim? 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já mam tu 190 blue, jediný co mi zatim nasralo je redukční ventil, slušně řečeno je ke dvoum věcem 

-> spartra: No rekneme do 10 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: tohle je nejlevnější záleží kolik chceš dát

-> spartra: Skodovka je v pohode, ale ty svarecky nevim co vzit... Chci jen obcas neco slepit, vyjimecne neco vetsiho. Kazdej mi radi neco jinyho 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: ze škodovky

-> spartra: Zacinam byt bezradny z toho 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: tuhle mám ale stála 7600kč, někde je tu odkaz, vařil jsem s tím auto, zatím předek
A co treba neco takovehohle? Je to pouzitelne na nejake to lepeni? www.svartop.cz/zbozi/224-
bt-gw-190-d-blue-einhell
-> spartra: No pohraval sem si s moznosti predelat 781.135 na 742.136 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: si to někam dovez jestli to je nějakej hliníkovej prd tak ten u nás dělali od 50kč
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja jo

-> Maxx: No... ja na to musel prijit sam, tata umi jen s rutilkama. Ale tak nejak se to povedlo no. Nezivim se tim 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: me se to smeje ja s tim varim uz dlouho...
-> Maxx: To verim. Me stacilo TIGovat novy zadni lem na skodovce 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: to kazdopadne....ale neni to prdel s tim varit (AL)
-> Maxx: Tak to ten tig vyjde levneji. Neni problem si ho pujcit 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: potrebujes argon,a Al drat ktery je pomerne drahy,a nebo to zavar Tigem tam se pouziva argon normalne a veses je hlinikovy drat ktery se prodava v delce 1m.
-> Teeny: ano argon
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak na hliník taky argon popřípadě nejakou směs
-> Teeny: A jaky plyn? Vim jen ze argon na nerez 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: a plyn
Panove a co je potreba k vareni hliniku? Predpokladam jiny drat nez na ocel, coz?
-> petr s: 

-> matisek: ale zase se ti natahne pordel do svaru
-> Maxx: Tak ono záleží také na tom na co je člověk zvyklej
-> petr s: hold mame jine zkusenosti uz dlouho pracuji jako svarec,a mam jine poznatky...
Ten sprej je dobry na to,ked nechces mat zvarany material zaprskani od guliciek tak ho s nim v okoli zvaru postriekas a gulicki sa neprilepia.Pri urcitich veciach je to dôlezite,akurat to je potom mastne.Co sa tyka hubice je to jedno obidvoje je dobre.
-> petr s: jěště ji nemám 5kg drátu fuč, to mě říkalo více lidí, že pasta je lepší, žádný sraní

-> spartra: Pasta je lepší strčíš tam celou hubici
-> Maxx: zajímavý mě to povedali naopak

pastu si nekupuj kup si sprej je daleko lepsí dostane se vsude a není toho tam velka vrstva jako u pasty...ty spreje vypadaji takto....
-> spartra: tak tak

-> Kapřík faster: problém ne je s tím větší práce když nemnáš euro koncovku

-> Zaki: no já třeba doma 380 mám, ale nikdy nevíš ke komu pojedeš co vařit a bude mít jen 230V..Takže taky chci jednoznačně mašinku na 230V.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: co jsem se dočetl po forech, které jsem prostudoval tak je to prakticky jedno, akorát když by se ti hořák nebo bowden posral, u té euro koncovky to vytáhneš, koupíš novej a jedeš. Kdežto u té přidělané na pevno máš rázem problém
-> Matthes, záškodník z TechWebu: co jsem se dočetl po forech, které jsem prostudoval tak je to prakticky jedno, akorát když by se ti hořák nebo bowden posral, u té euro koncovky to vytáhneš, koupíš novej a jedeš. Kdežto u té přidělané na pevno máš rázem problém

-> Kapřík faster: Ha a jak moc to vadi? Ja lama... 

-> Kapřík faster: no ak nenajdem lepsiu tak idem do nej, ja mam totiz ten problem, ze v garazi neni 380V pripojka
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kulišárna v tom není, myslím že ta 190tka nemá euro koncovku hořáku (tudíž je tam hořák napevno).
-> Zaki: kdybys ji koupil tak pak napiš reference! Já chci tu 170tku kupovat na jaře
-> Zaki: kdybys ji koupil tak pak napiš reference! Já chci tu 170tku kupovat na jaře

Ja som sa prave rozhodol pre Iskravar MIG 150. Asi napisem list jeziskovi:)
Je to asi najlepsia zvaracka na 230V co som nasiel za rozumnu cenu
Je to asi najlepsia zvaracka na 230V co som nasiel za rozumnu cenu
-> Kapřík faster: Sem tak koukal... a ta 190tka ma plynuly nastavovani a skoro stejna cena
Neni v tom nejaka kulisarna?

Takže na jaře s největší pravděpodobností koupím ISKRAVAR MIG 170l
svareciagregaty.cz/index. php?_a=viewPro...
svareciagregaty.cz/index. php?_a=viewPro...
-> petr s: no od Einhellu jsem postupně upustil...to hodnocení svářeček Iskavar se mi líbí a co jsem pročetl to forum tak je s nimi spousta lidí spokojena a prakticky žádné negativa se tam neřeší. Adepti jsou MIG163 a MIG170L. U té 163ky se mi moc nelíbí že je připojena na 400V. Přece jen občas je po ruce jen 230V....
-> Kapřík faster: V balení jsou kladky na dráty 0,6 - 0,8 - 1,0. Stejně tak trysky na každý průměr po jednom kuse. Koupil sem cívku s drátem 0,8mm, ale vařím 1,0mm. Redukce sem koupil v obchodě s nářadím, koupíš to i v obchodě pro instalatéry. Kuhtreiber svářečky tam zrovna měli, má ji kámoš co si otevřel autoservis a zatím je spokojený. Popravdě řečeno za ty prachy ta einhell není špatná, ale jestli budu kupovat jinou svářečku, tak už určitě jinou značku a něco lepšího. Ale jako garáž sem s ní svařil 6x8m.