![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
lada vs skoda
prohledat
236 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 06.11.2008 do 19.03.2010, založil/a Johnyskodenzi
-> milano: dodi zvykol lepit igol nalepky na auta ktore jazdia jeho motory![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> gabo000000: motor by havassy. nie ze by som chcel extra chvalit zigul, ale toto je top motor. piesty asi ross pistons, schrick vacka a tak. jazdil na tom taky stary tucny madar gyula autokrosy.
-> milano: motor by Beres?
-> pavel14: asi nějakej dělník na lince se šel vychrápat do kufru a už se nedostal ven![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Co sem měl tu čest s priorou na autosalonu, tak zvenku celkem pěkný zevnitř taky ale po usednutí mě přes nos praštil celkem pěkněj smrad :(
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: prostě protoč![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Pavel P..: proč je u toho fáčka interiér z Lady?kdyz jsi dal link tak to musis vedet....proc!?proc!?proc
!?
Pořád ale lepší, než origo. :o)
-> Nwkt: asi tiskařskej šotek... copak já vim?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Pavel P..: proč je u toho fáčka interiér z Lady?
Mal som asi pol roka aj zigul 1,2 2101 lpg r.v. myslim 1982 kupeny od jdneho stareho pana v celkom dobrym stavu.Maximalka na lpg 130 na benzin 150 tachometrovych po rovine.Viac ako 10l lpg si to nevzalo
a to som na ceste nikomu nezavadzal jazdil som tak okolo 100 ako asi kazdy.Mal som len 4 kvalt a
vzdy ma trochu nasralo ked po dialnici ma sem tam spravila nejaka rapida alebo skoda 125
.Auto bolo uplne bez poruchy,za pol roka sa mi vobec nic nevysralo a ked sa vsetko na aute premazalo tak aj to riadenie neslo az tak stuha ako na ziguloch byva zvykom.S tym zigulom som bol spokojny.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
vzdy ma trochu nasralo ked po dialnici ma sem tam spravila nejaka rapida alebo skoda 125
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ja som jazdil ako zakladak na vojne v roku 2001 ako sofer na lade samare 1.5i rok vyroby cca 97-98.Ja som mal v tej dobe s120.
Spotreba mimo mesto po okrskach 6-6,5 pri rychlosti 100-110.V meste ked som jazdil po nejake prkotinky kazdu chvilu kratke trasy nebol problem urobit spotrebu 14-15 na sto.Maximalka skusana viackrat na dialnici Presov-Kosice 180 tachometrovych.
Parkrat na dialnici sa mi stalo ze si nejaka felicia a favorit si asi chceli dat zavod.Ked som mal tak asi 160-165 tachometrovych tak uz som tie feldy a favority minal.
Ale je pravda ze ja som mal 1.5i a oni 1.3
Inak srali sa na nej take malickosti ako zamky dveri,zamok nadrze,vseliake plasty,ventilator chladica,klucky na oknach,odpadol mi vnutorne zrkadlo atd,atd
Motor na to ako sa s nim zachadzalo tak mal dobru vydrz.
Najazdil som za 9 mesiacov cca 25 tis.km. a auto ma nikde nenechalo stat.
Motoricky oproti felicii 1,3 urcite taha lepsie,proste rozdiel medzi 1,3 a 1,5 je poznat
Soferoval som feliciu 1,6i a ta zase tahala lepsie ako samara1,5i a tak by sa dalo pokracovat s objemom motora vyssie a vyssie...
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Spotreba mimo mesto po okrskach 6-6,5 pri rychlosti 100-110.V meste ked som jazdil po nejake prkotinky kazdu chvilu kratke trasy nebol problem urobit spotrebu 14-15 na sto.Maximalka skusana viackrat na dialnici Presov-Kosice 180 tachometrovych.
Parkrat na dialnici sa mi stalo ze si nejaka felicia a favorit si asi chceli dat zavod.Ked som mal tak asi 160-165 tachometrovych tak uz som tie feldy a favority minal.
Ale je pravda ze ja som mal 1.5i a oni 1.3
Inak srali sa na nej take malickosti ako zamky dveri,zamok nadrze,vseliake plasty,ventilator chladica,klucky na oknach,odpadol mi vnutorne zrkadlo atd,atd
Motor na to ako sa s nim zachadzalo tak mal dobru vydrz.
Najazdil som za 9 mesiacov cca 25 tis.km. a auto ma nikde nenechalo stat.
Motoricky oproti felicii 1,3 urcite taha lepsie,proste rozdiel medzi 1,3 a 1,5 je poznat
Soferoval som feliciu 1,6i a ta zase tahala lepsie ako samara1,5i a tak by sa dalo pokracovat s objemom motora vyssie a vyssie...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
polák 125 a VAZ 2101-2 vycházej oba z itala F 124,takže to není mimo mísu,většina dílů byla i záměnná
-> 125l alias GRED: je, preto píšem, že to nie je celkom k téme a príspevok je napísaný v mužskom rode "tento je fakt krásny...." - ten Fiat![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
ted me to napadlo ze je no![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
mb136gl 26.12.08 23:38:56 napsal:
→ filcek 25.12.08 09:36:46: tento je fakt krásny, pridám
aj ja jednu aj ked to nie je celkom k téme
neni to náhodou fiat 125?
→ filcek 25.12.08 09:36:46: tento je fakt krásny, pridám
aj ja jednu aj ked to nie je celkom k téme
neni to náhodou fiat 125?
-> filcek 25.12.08 09:36:46: tento je fakt krásny, pridám aj ja jednu aj ked to nie je celkom k téme
-> kubina:
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> kubina: Tak ta tu dlouho nebude
inu Bobes tezko nalezam slov proc to vzniklo.Udelam vstricny krok,poslu Baghirovi fotku a co jineho nez Ladu,kdyz jsme ve fotu o ladach
-> kubina: -> Baghira: To se musíte furt špičkovat?
Jinak co se první otázky týče,tak srovnáváte nesrovnatelný. VAZ 2101 a polskej FIAT 125p byly licencí italskýho FIATu 124,kterej se začal vyrábět ve stejným roce jako naše "embéčko" 1000. Koncepce motor vpředu,pohon vzadu/motor i pohon vzadu,1300OHC vs.998OHV,zavěšení kol jiný,rozměry pneu jiný,posilovač brzd (navíc italové byli komplet na kotoučích,my na bubnech),design byť líbivej,měl litr už v tý době starej,italové byli moderní a progresivní. O jízdních vlastnostech,interieru a pohodlí se nemá cenu rozepisovat,kdo měl možnost porovnat,dá mi za pravdu. Takže rusové za ty leta mohli jen zlepšovat dobré,což u nás šlo těžko-z brouka pažouta neuděláš. Je pravda,že díky tomu se v SSSR mohli držet osvědčené a pro stav jejich komunikací nezbytné koncepce a vypilovat to jak se dá. Takže abych to shrnul,nemít srdeční vztah ke starejm šunkám s motorem vzadu,volil bych "ruskýho fiata" ,jak jim s oblibou přezdívali cizincipracující či volno trávící v ČSSR,u kterých LADA jasně vedla. Na moravě má dodnes pověst nepřekonatelného dělníka,auto do pole i do divadla-výkon,pohodlí,prů chodnost terénem,topení v zimě nebe a dudy. Novou Nivou jsem se vezl v r. 83 jako kluk a pro hory bomba,luxus oproti tehdejšímu rumunskému ARO 238-240,což byl licenční RENAULT.
Jinak co se první otázky týče,tak srovnáváte nesrovnatelný. VAZ 2101 a polskej FIAT 125p byly licencí italskýho FIATu 124,kterej se začal vyrábět ve stejným roce jako naše "embéčko" 1000. Koncepce motor vpředu,pohon vzadu/motor i pohon vzadu,1300OHC vs.998OHV,zavěšení kol jiný,rozměry pneu jiný,posilovač brzd (navíc italové byli komplet na kotoučích,my na bubnech),design byť líbivej,měl litr už v tý době starej,italové byli moderní a progresivní. O jízdních vlastnostech,interieru a pohodlí se nemá cenu rozepisovat,kdo měl možnost porovnat,dá mi za pravdu. Takže rusové za ty leta mohli jen zlepšovat dobré,což u nás šlo těžko-z brouka pažouta neuděláš. Je pravda,že díky tomu se v SSSR mohli držet osvědčené a pro stav jejich komunikací nezbytné koncepce a vypilovat to jak se dá. Takže abych to shrnul,nemít srdeční vztah ke starejm šunkám s motorem vzadu,volil bych "ruskýho fiata" ,jak jim s oblibou přezdívali cizincipracující či volno trávící v ČSSR,u kterých LADA jasně vedla. Na moravě má dodnes pověst nepřekonatelného dělníka,auto do pole i do divadla-výkon,pohodlí,prů chodnost terénem,topení v zimě nebe a dudy. Novou Nivou jsem se vezl v r. 83 jako kluk a pro hory bomba,luxus oproti tehdejšímu rumunskému ARO 238-240,což byl licenční RENAULT.
mala otázka hodiaca sa do tohto tématu
termostat bol vo všetkých žiguloch 80°C alebo boli aj 90°C verzie ?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
termostat bol vo všetkých žiguloch 80°C alebo boli aj 90°C verzie ?
kubina:ve Finsku se nikdy nevyráběli pouze probíhala montáž,dobře si to pamatuju psali otom dokonce v SM,Finové je začali prodávat díky katastrofální kvalitě museli přestat,a vyřešilo se to montáží a kontrolou kvality přímo ve Finsku sověti nebyli schopni zajistit kvalitu na odpovídající urovni.
-> Baghira: ted presne nevim od kdy ale tusim ze od r.v.2005 maji vsechny nivy posilovace rizeni.
Jinak tuším na Idetu v Brně se dala sehnat Niva za 196 tisíc, ale to byla tak očesaná verze, že to snad nemělo ani sedačky :-).
-> kubina: ...to jo a bez posilovače to umí zlámat ruce :-/...
-> Baghira: tech 210 000 platilo za silne koruny,resilo se to na lada foru,byl link na nejakeho prodejce kousek za Drazdanama za 10500 euro...ted jsem to kontroloval a vychazi to na nejakych 280 000kc..
jinak to auto je kostirtas,jezdit s nim po silnici tak do 100km/h pak chyta rezonance.v terenu je to ale dric,neco jsem se natahal radoby off roadu z poli
jinak to auto je kostirtas,jezdit s nim po silnici tak do 100km/h pak chyta rezonance.v terenu je to ale dric,neco jsem se natahal radoby off roadu z poli
-> kubina: Za tu co je na fotce.
-> Baghira: 365 000kc???asi za tu vytunenou,jinak seriova se taha z nemecka za nejakych 210 000...nova samozrejme myslena
Jinak cenovka 365.000,- a dva roky záruky :-/...když si člověk pořídí servisovaný pětiletý sorento, tak ty dva roky stihne taky, cena bude uplně jinde a svezení taky...:-/
-> kubina: Osobní zkušenost mám pouze s Nivou...proto jí taky nakonec nemám :-). Ale když se otuní vypadá pěkně...
mno...necital som to tu cele, ale sluzobne samary niesu zle auticka oproti favu, taha to pekne 150-160, spotreba do 6l/100. luxus nic moc ale to ani favo nema. osobne ma dost samara prekvapila