skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
lada vs skoda
prohledat
236 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 06.11.2008 do 19.03.2010, založil/a Johnyskodenzi
-> Labros: A jak sou ty dnešní žigulíci na tom se spotřebou?
No ona je ta poptávka daná taky tím, že ta 2106 stála pokud vím v přepočtu něco mezi 100-150 tisíc Kč. Kdyby se dneska vyráběl za tu cenu Favorit, tak by se určitě taky našli lidi, co by si ho koupili ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
pridam aj ja moj nazor , lada je podla o dost luxusnejsia (myslim ze to ma spojitost stou dobou a rezimemom tehdajsim) ale skodovka je zas "nasa" proste ceskoslovenske vozidlo pre cechoslovakov a hlavne skoda ma dlhsiu tradciu comu som rad pretoze lada nikdy nevyrobila (pokial viem) nieco take ako napr skoda model 110r
vyroba 2106tky byla ukoncena.ve vyrobe ale zustava 2105 a 2107 a podle vyjadreni vedeni VAZu bude ve vyrobe jeste 5-8let.Nebot se jedna o spolehlive,nenarocne a levne auto po kterem je porad poptavka.
-> Pedros: tam dole je napsáno: Výrobce - Avtovaz, od r.1998 RosLada, od 2001 Ižmaš-Avto, AntoRus/Cherson, Ukrajina
Rok započetí výroby: 1976
Platforma: VAZ-2101
Rok započetí výroby: 1976
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Platforma: VAZ-2101
tyhle pekáče se v nezměněný verzi vyrábí pořád?![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Labros: podvozek je stejný
-> Labros: kdoví.. nekoukal jsem na to.. ale když je stejná kastle, pochybuju že by hejbali s podvozkem![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Pavel P..: tak jako kuriozita by nebylo špatný se v tom povozit
zajímalo by mě, jestli to má i stejný podvozek, jako před lety
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Labros: nedávno jsem viděl žiguláka stejnýho jako koupil pan bublina, ale rok 97, byla to 1,7i a najeto snad 90tkm a byl za 19tis. a krásnej.. ale proti 130ce to je jak přejít z bláta do louže![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> kubina: pěkný, akorát to zatím nemá takovou historickou hodnotu, protože v Rusku se to pořád ještě vyrábí ;)
-> Gemini: Aha tak prepac.Som to nepochopil.Ale da sa na to zviknut.
-> kubina: Tak to je teda pekni kusok fakt parada.
-> matisek: to startovanie som myslel to kde su tie kluciky na startovanie, spinacka :)) uplne odveci...
dodam,ze se jedna o VAZ 2106 z 1979 v puvodnim original stavu
auta.yauto.cz/lada-2106-1
-6-351702.html
2106 nejvýkonejsi a nejluxusnejsi model,kupte to nekdo at nemam brouka v hlave
2106 nejvýkonejsi a nejluxusnejsi model,kupte to nekdo at nemam brouka v hlave
reagoval sem na tohle --- Koukám 2107, taky mám takovou a taky v perfektním stavu, rok 1987, najeto 82000 km po dědovi a nedám na žigulíka dopustit. Ještě mám fávo 50kW BMM a žigulem mu natřu kdy si vzpomenu--- 2107 je podle mě 1.5 jestli to tak není tak se teda omluvuju
-> suri: ja sem nerek ze ten motor neni kvalitnejsi jenom sem rek ze nevim proc srovnavate vykonově 1.5 s 1.3...vim co vtom motoru je a vim že je líp řešenej ale když tad někdo napíše jak jeho žigul natrhne prdel favoritu tak se tomu nedivim že ta 1.5 jede líp protože to nejde srovnávat...
-> zidlik: 5 krát uložená kluka obsah blok kvalita materiálu hlava ai by tie motory do skodovky nedavali keby boli na hovno ale tu je aj tak 120 najlepsie auto na svete
ja nevim proč srovnáváte motor s obsahem 1.5 a motor s obsahem 1.3...to se nedivim že žigul v 1.5 jede líp než fávo ale 1.3 žigul podle mě už ne.mám ho doma tady v garáži už stojí snad 10 let a ročně najede tak 500km má najeto 35tis a na to že má najeto 00 hovno a stojí převážně pořád v garáži tak je už docela pěkně vykvetlej rohy blatníků konce prahů atd..a když se snim jede 80 a víc tak to je napoblití jak se houpe..toť můj názor
..ale interiér má teda luxusní..všechno černá koženka vypadá pěkně ale když se do toho sedne vlétě bez trika tak to je naposrání a madla dveří stojej zahovno všechny se urvaly ale jinak interiér pěknej..je to rok 89 myslim že to je VAZ 21063 ale jistej si tim nejsem
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> kubina: luxusní kočár,fakt krásnej
-> Labros: jj to me taky :-)
Mě na těch žigulech 2107 vždycky fascinovaly ty ministěrače na světlech. Dneska už to pokud vim žádný auto nemá ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
El_Burro 09.11.08 21:46:52 napsal:
Tenhle je zajímavej...tenhle byl nedavno na prodej na Aukru![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tenhle je zajímavej...tenhle byl nedavno na prodej na Aukru
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Viem ze nobelovku za kvalitu fotky nedostanem . Len chcem ukazat ze pri vyske toho môjho zeleneho oproti tomu origo cervenemu sa to uz moc nehupe no ale pohodlie je fuc.
Koukám 2107, taky mám takovou a taky v perfektním stavu, rok 1987, najeto 82000 km po dědovi a nedám na žigulíka dopustit. Ještě mám fávo 50kW BMM a žigulem mu natřu kdy si vzpomenu a lehký zadek a náhon na zadek já považuju za výhodu, když to člověk umí, tak je s tím autem neskutečná zábava, mnohem větší než ve fáčku. Motor patnáctka výborná věc, opět lepší než ve fávu (nekoukám na spotřebu), jen je pravda že ve vyšších rychlostech je žigul dost houpavej a na rychlý průjezdy zatáček není, ale zase se dají jezdit pěkně bokem. Být žigul tvrdší a mít hřebenové řízení, je bezkonkurenční, tyhle věci jeho jízdní vlastnosti dost omezují, ale když bych musel jedno ze svých dvou aut dát pryč, půjde pryč fávo a nechávám žigula, kdo to auto nemá a něco s ním nenajezdil, nepochopí. Fávo má ve výsledku lepší jízdní vlastnosti, ovládá se jednodušeji a lépe, ale prostě není to ono, mě baví u žigula to, že musím o nadvládu nad vozem bojovat a můžu si s tím vyhrát, fávo je proti tomu už moc jednoduchý a to nemluvím o ještě novějších aut jako je fábia atd... ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> kubina: jo tenhle typ májú to susedovi rodičia ked budem mať v škole volnejšie tak odfotím
-> suri: diky pane,psal jsi za presne takoveho maji tvoji sousedi,nemel bys nahodou fotku?
-> kubina: nádhera ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
o vikendu jsem pripravil zigula na zazimovani,navoskoval kastly,silikon na gumove dily atd.jeste v garazi prostriknu wd do valcu,vyndam baterii,pootevru vsechny kapoty,prizvednu a podlozim predek a prehodim bavlnene prosteradla.poridil jsem par fotek pri prejezdu do garaze..plechace pristi rok nahradim dobovyma AL kolama
-> matisek: to neriš tu keby píšeš o porsche tak aj tak je hnilá 120 lepšia
Kedisi zme to z bratom vazili na velkej vahe a ten zadok toho zigulaka nie je o moc lahsi ako u skodovky bolo to len par kilov tusin nejakich 40kg.Ale niesom si isti je to uz par rokov.Ja si mislim ze problem zigulaka je skôr v nepomerne tazkom predku.Tuha naprava naozaj nie je na zavodenie to prave, na nerovnostiach v zakrutach dost uskakuje.-> Gemini: Nechapem co sa ti nepaci na startovani?Ten môj chita urcite lepsie ako hociaka skodovka .cim vecsia zima, tym skôr chiti.Fakt je ze tepli chita dlchsie ale vzdi chiti treba plny plin ked je zohriati.No a samozrejme musi bit celkovo v dobrom stave.Ked je motor spatni ziadne auto dobre nestartuje.
-> Johnyskodenzi: pretoze lada bola 1600ka 160koni......
zigulik tazko karuje, lahko idu rychlosti, startovanie uplne na pikacu.....zadna naprava problem, lahky zadok - problem......
vyhody-vydrzi cokoli
zigulik tazko karuje, lahko idu rychlosti, startovanie uplne na pikacu.....zadna naprava problem, lahky zadok - problem......
vyhody-vydrzi cokoli
Stepix 06.11.08 15:03:52 napsal: za žigula dostaneš ve šrotu víc
to je nejlepší odpověď![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
to je nejlepší odpověď
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
ale jízdní vlastnosti oproti LRku řekněme děsné... zadní náhon a motor vpředu není pro rally nebo vrchy to pravé ořechové... proto LRky a RSka porážely i mnohem silnější stroje...
no,ale je pravda ze tako lada vfts zvalcovala skodu 130Lr.nic v zlom som zastancom skodoviek ,ale lada ma tah a silu podstatne vacsiu.