skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jakej kombík koupit v ceně 80-90t.kč
prohledat
379 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 29.08.2008 do 25.04.2013, založil/a Mantrabeach
13:29:48
04.10.2011
04.10.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2: No však říkám, v obou případech by to byla porce. Já jsem zapomněl, že musím přiložit i graf a tabulku.
13:19:50
04.10.2011
04.10.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák 04.10.11 13:09:35: Docela jo. 780000 motohodin je skoro 90let běhu na volnoběh a přitom by auto mělo najeto 0km a nebo to taky může být 780.000 při průměru 100km/h a to už by byla pěkná porce km 

13:09:35
04.10.2011
04.10.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tili 04.10.11 13:05:27: I kdyby tam bylo 780 000 km nebo 780 000 motohodin, mělo by to nějakej vliv na něco? Furt by to načítalo stav v chodu. Jako načítají vysokozdvižné vozíky, profi kompresory atd.
13:07:42
04.10.2011
04.10.2011

minno
-> saskyn2 04.10.11 11:37:01: asi tak, ono sa treba pri kúpe auta aj zviezť a nezaškodí sa k tomu aj ohnúť.....
13:05:42
04.10.2011
04.10.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> saskyn2 04.10.11 11:37:01: Paráda.
Pěkně napsáno.

13:05:27
04.10.2011
04.10.2011

Tili
-> saskyn2: Není tam spíš jenom záznam o motohodinách než o kilometrech?
12:58:55
04.10.2011
04.10.2011

saskyn2
-> Tili: Většina novějších aut má nezávislé počítadlo, některé mají i v převodovce(DSG)
Bohužel většinou když někdo smotá tacho tak změní i Řj, ale někdy se zadaří.
Bohužel většinou když někdo smotá tacho tak změní i Řj, ale někdy se zadaří.
12:21:43
04.10.2011
04.10.2011

Tili
-> saskyn2: Ty jsi v ŘJ našel kilometry???
11:43:53
04.10.2011
04.10.2011

Syny
-> saskyn2: 

11:38:25
04.10.2011
04.10.2011

suri
-> saskyn2: kde to podpísať?
11:37:01
04.10.2011
04.10.2011

saskyn2
-> Star LC20: 1.9PD je nesmrtelná skoro jako rotačka, měl jsem tu několik PD natočeno okolo 400 a jeli bez jakékoliv speciální údržby pořád dál. Jestli se u něčeho serou po 150tkm vstřiky tak to jsou PPD s piezokrystalem, to je neštěstí. A jestli někomu odejde obyč 1.9 ve 150 tak to musí být ko.ot aby ten motor takhle dobil.
Další věc je že takovou hodně stupidní specialitou v ČR jekupovat auto hlavě podle stavu tachometru, ne podle skutečného stavu auta, takže pitomec než aby koupil auto co má poctivých 200 a je v top stavu tak ti začne raději něco blábolit o tom že po takových km už začne vše odcházet a jde a koupí si auto vedle co má najeto jen 120tkm a vypadá o dost hůř, jenže nechápe že v ČR JE 9 z 10 aut stočených, a to většinou né jednou a ne o málo. Zatím osobní rekord co jsem viděl byla Oll se 130tkm na tacho a 780tkm v motorovce po vyčtení vagem. A svého kupce-blbce si našla. A přesně tihle lidé se pak divěj že jim třeba ve 150 odejde motor, jenže on má ve skutečnosti třeba 3x tolik
A určitě máš pravdu že je to o údržbě, nepřejíždět olej a taky rozvody. Jenže většinou je to tak že lidi koupěj novější auto a na údržbu už jim nezbydou peníze, ale pak místo výměny rozvodů měněj celej motor...
Další věc je že takovou hodně stupidní specialitou v ČR jekupovat auto hlavě podle stavu tachometru, ne podle skutečného stavu auta, takže pitomec než aby koupil auto co má poctivých 200 a je v top stavu tak ti začne raději něco blábolit o tom že po takových km už začne vše odcházet a jde a koupí si auto vedle co má najeto jen 120tkm a vypadá o dost hůř, jenže nechápe že v ČR JE 9 z 10 aut stočených, a to většinou né jednou a ne o málo. Zatím osobní rekord co jsem viděl byla Oll se 130tkm na tacho a 780tkm v motorovce po vyčtení vagem. A svého kupce-blbce si našla. A přesně tihle lidé se pak divěj že jim třeba ve 150 odejde motor, jenže on má ve skutečnosti třeba 3x tolik

A určitě máš pravdu že je to o údržbě, nepřejíždět olej a taky rozvody. Jenže většinou je to tak že lidi koupěj novější auto a na údržbu už jim nezbydou peníze, ale pak místo výměny rozvodů měněj celej motor...
22:01:19
03.10.2011
03.10.2011

Star LC20
-> iDawe: tak to má Tvůj známej štěstí, ale proč ne. Nicméně taková 1.9 PD (si nemůžu zrovna! vzpomenout na kód motoru,abych tady nešířil dezinformaci), hojně užívaná v ochcávkách, passatech atd. při obvyklým používání (žádná péče, různorodá nafta) vydrží tak 150t a pak se poserou vstřiky/uložení vačky. Pokud se o to ovšem někdo od novýho hezky stará, dělá rozvody, nechává vyplachovat vstřiky, nechává je přetěsnit, pak ten motor skutečně může vydržet 250t +.
21:59:40
03.10.2011
03.10.2011

alpin
-> iDawe: je to možné ale je to dané užívaním , treba tú údržbu
21:57:21
03.10.2011
03.10.2011

palinator
-> iDawe:
I PDčka najedou okolo 500 tkm. Viz třeba videa z Youtube nebo zkušenosti např. taxikářů. Ale přecejen ta rotačka...
I PDčka najedou okolo 500 tkm. Viz třeba videa z Youtube nebo zkušenosti např. taxikářů. Ale přecejen ta rotačka...

21:50:28
03.10.2011
03.10.2011

iDawe
-> alpin: pokud má pdčko inteligentní zacházení a pravidelnou údržbu, slouží naprosto v pohodě, a i minimálně jedno znám řadu let, 340tis km bez problému.. passat B5,5
21:11:29
03.10.2011
03.10.2011

alpin
-> Milan 136:
ale má , má

21:07:58
03.10.2011
03.10.2011

suri
-> Milan 136: s tým že turbá a trysky na pd sú všade
21:07:10
03.10.2011
03.10.2011

Milan 136
-> alpin: a renault nemá?

21:04:53
03.10.2011
03.10.2011

alpin
-> Pavel P@nkáč: PD má tích chýb viac
21:03:32
03.10.2011
03.10.2011

Pavel P@nkáč
-> Mantrabeach: Kup PD-ckoveho passata a budes spokojenej nech si do nej dat nejakej poradnej cip a pojede to jak kule pri slusne spotrebe
ta predni naprava uz neni takove terno to jsou takove povidacky z minulych dob kdy to bylo opravdu drahe....jsou tam trosku drazsi rozvody a vyvraci se napinaci kladka drazkoveho remene coz je taky za cca 5tisic ale to pojezdeni za to stoji


18:24:55
03.10.2011
03.10.2011

mAATT
-> U-Geen 03.10.11 08:50:27: Jj je to tak, a je samozřejmě potřeba s tím počítat.. Já jsem to špatně napsal, myslel jsem to tak, že v řadě případů je to až moc nafouknutý a spousta problémů se dá řešit podstatně jednodušejc a levnějc než tomu bývalo..
Mě se ta 9-5 i 9-3 líbí moc, hlavně jak píšeš to není auto který potkáš na každým rohu. Navíc uživatelsky jsou to moc příjemný auta.. V 70 je taky hezká no, i když mě se teda víc líbí S60, která ale zase není moc praktická..
Mě se ta 9-5 i 9-3 líbí moc, hlavně jak píšeš to není auto který potkáš na každým rohu. Navíc uživatelsky jsou to moc příjemný auta.. V 70 je taky hezká no, i když mě se teda víc líbí S60, která ale zase není moc praktická..
13:02:52
03.10.2011
03.10.2011

VeTeV
-> MATTESS: tak on je to stejne prevelecenej opel :-)
12:47:17
03.10.2011
03.10.2011

MATTESS
-> VeTeV: to každopádně. Konkrétně na Saab vím v Plzni. Běžné mechanické věci udělá hodně mechaniků (brzdy......), ale pak když je potřeba diagnostiku, je to horší. Na běžná auta VW group a PSA mám v obci několik lidí.
To bylo stejně takové snění.
To bylo stejně takové snění.
12:14:09
03.10.2011
03.10.2011

VeTeV
-> MATTESS: tam je to o tom najit vhodneho servisaka, co to umi - pak je klid.... kolega v praci to ma, a ej spokoneje, jezdi na biopaliva a jedine s cim bojoval bylo nalezeni vhodneho/nedraheho servisaka
10:46:31
03.10.2011
03.10.2011

U-Geen
-> Jirik_Tuňák: horsi to bejva u aut se samonivelacnima tlumicema (forester, mozna outback), kde je hlavne drazsi vymena :)
10:11:25
03.10.2011
03.10.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Máš pravdu všímavý hochu, Legacy (i novější generace) s tím problémy skutečně má. I po naložení to sice na dorazy nejde ani při pružení, ale zadek je pak opticky níž. Psali to v Autoojetinách a všiml jsem se toho i sám, méně patrné jsem to vídával na Outbacku.
09:47:12
03.10.2011
03.10.2011

Syny
-> havlik: No rovne uplne reklbych neni... Zda se mi nepatrne dozadu... Ja to mel na Cordobe teda o dost vic, to jako jo, ale ta tendence je podobna. U me pomohla vymena pruzin. Taky tam mam lem nizsi nez vepredu a klamalo to, ale sedly to bylo.
09:44:24
03.10.2011
03.10.2011

U-Geen
-> havlik: to taky :)
09:44:15
03.10.2011
03.10.2011

U-Geen
-> Syny: zalezi jak zastavim :) bylo to trochu o prikopa asi, ale zadek je pomerne nizko. Auto ma kouli, takze mozna tahalo prives nebo neco. Nalozeny to moc nemam - kocar, decko, zena
09:43:21
03.10.2011
03.10.2011

havlik
-> Syny: spíš mají jen vepředu větší lem než vzadu dyt to auto je rovně
09:42:20
03.10.2011
03.10.2011

Syny
-> U-Geen 02.10.11 20:38:05: To to mas nalozeny nebo maj Subarka stejnej problem jako Cordoby s unavovanim zadnich pruzin?
09:37:03
03.10.2011
03.10.2011

U-Geen
-> MATTESS: tak subaru je treba tady pomerne "bezny" auto, takze servis na nej mam... sice s nim nejsem extra spokojenej, ale opravit to snad umi, ale hlavne umi sehnat dily :) Idealne pozeptat se v komunite na netu
09:21:08
03.10.2011
03.10.2011

MATTESS
-> U-Geen: po Saabu 9-5 pokukuju. Ale mam z těch "méně běžných" aut trochu strach se servisem, kdyby se podělalo něco závažnějšího
08:50:27
03.10.2011
03.10.2011

U-Geen
-> mAATT: Me prijde, ze kazdy auto ma svoje mouchy, jednomu rezne kastle, druhymu odchazi napravy, tretimu vahy vzduch... proste nic neni dokonaly. Ten Saab je krasnej... hlavne to neni auto, ktery potkas na kazdy krizovatce :) Dneska jsem jel kus za Volvem V70 AWD r.v. kolem 2001 a to je taky docela pekny... nicmene na me zatim jeste moc rakvovity....
00:53:14
03.10.2011
03.10.2011

mAATT
-> Jirik_Tuňák: Každý auto má nějaký specifický problémy, leč se mi nelíběj takový ty mýty co všude kolujou.. Viz třeba ta náprava u A6ky, nebo třeba ceny servisování japonců a tak podobně..
Já to mám se Saabem, co se servisu týče, jednoduchý, bratranec se Saabama zabývá, má na ně servis, díly vozej za levno přímo ze Švédska..
Já to mám se Saabem, co se servisu týče, jednoduchý, bratranec se Saabama zabývá, má na ně servis, díly vozej za levno přímo ze Švédska..
00:35:25
03.10.2011
03.10.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> mAATT: Mě se to líbí taky, stejně jako jsem čuměl na Volvo S40 T5 s kitem od BSR (190 kW
). Pak i na Subaru Legacy. Jenomže mě prostě odradily buď specifika údržby značky + spotřeba za jakou bych byl konkrétně já schopen jezdit (Subaru), nebo specifika země původu a tedy ne zrovna běžnosti značky - tj. ne u všech značek mám dostupné výhody a nebo případné "lepší ceny". Vzhledem k tomu, co budeme mít společně za lítání a placení kolem baráku, tak jdu raději do masovky s ohledem na provozní náklady.

00:15:52
03.10.2011
03.10.2011

mAATT
-> Jirik_Tuňák: tak zrovna u Mantry bych se nebál toho, že by si to nedokázal udělat sám.. jinak máš ale samozřejmě pravdu.. Audiny holt samozřejmě servisně něco stojej (vím o tom svý, máme doma Audinu 5 let..) Ale náprava se neopravuje nárazově, tam je čas najít všude možně na internetu ty sady za pěkný peníze, koneckonců dá se to řešit i lokální výmenou třeba i jednoho postiženýho ramene, ne vždy jsou vymlácený všechny..
Vidíš a já zase o 9-5 přemejšlim jako o dalším autě..)) Každýmu se prostě líbí něco jinýho.. A to že automobilka je na hranici bankrotu u mě nic nemění, díly na starší budou dál a nový auto si stejně nikdy nekoupim.. Dílen co se zabývaj jenom Saabama je po republice dost a cenama se to nějak moc neliší od jiných značek..
Vidíš a já zase o 9-5 přemejšlim jako o dalším autě..)) Každýmu se prostě líbí něco jinýho.. A to že automobilka je na hranici bankrotu u mě nic nemění, díly na starší budou dál a nový auto si stejně nikdy nekoupim.. Dílen co se zabývaj jenom Saabama je po republice dost a cenama se to nějak moc neliší od jiných značek..
22:47:20
02.10.2011
02.10.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> mAATT: To je sice možný, ale pokud si to nemáš na čem udělat sám, tak ti to nikdo jinej zadarmo dělat nebude a na 15 - 18 000,- tě to vyjde jak u koho s prací stejně. Co se týká druhošky, tak ono se sice lecos dělá, ale ne vždy je v momentě opravy všechno dostupný. A zrovna u A6 když to chceš udělat pořádně se to z kvalitní druhošky skládá do 10 000,- celkem blbě.
Co se týče Saaba, tak bych to nechtěl. Automobilka permanentně na hranici krachu a v případě některých modelů sis koupil Opel v drahém kabátě. Tak, ono je v takovém poloprdu i Volvo.
Co se týče Saaba, tak bych to nechtěl. Automobilka permanentně na hranici krachu a v případě některých modelů sis koupil Opel v drahém kabátě. Tak, ono je v takovém poloprdu i Volvo.
22:08:56
02.10.2011
02.10.2011

mAATT
-> U-Geen: jj přesně tak

22:03:13
02.10.2011
02.10.2011

U-Geen
-> mAATT: to samy mas s tema japoncema... taky se hodne strasi, ale bezny dily maj normalni ceny.
21:55:38
02.10.2011
02.10.2011

mAATT
Toho Saaba bych se tolik nebál.. Co se spolehlivosti týče, tak na tom je celkem dobře, a ceny dílů nejsou tak hrozný jak si všichni myslej...
Docela mě překvapuje jak všechni strašej s nápravama u tý A6ky.. Doby kdy výměna nápravy v servise vyšla na 50k jsou dávno pryč.. Dneska není problém sehnat celou sady v kvalitní druhošce kolem 10000, a zase je klidně na 100000km klid..
Docela mě překvapuje jak všechni strašej s nápravama u tý A6ky.. Doby kdy výměna nápravy v servise vyšla na 50k jsou dávno pryč.. Dneska není problém sehnat celou sady v kvalitní druhošce kolem 10000, a zase je klidně na 100000km klid..
21:52:39
02.10.2011
02.10.2011

Mantrabeach
-> iDawe: no to taky.jako já felinu podrobovat generálce kastle nebudu,to je peněz jak nasráno.a i z jinýho důvodu chci potom jiný auto.zatím se to moc nevyvrbí,maximálně tady budou návrhy
21:41:03
02.10.2011
02.10.2011

iDawe
-> Mantrabeach: takže to je spíš tak, aby Šárka mohla něčím jezdit
to volvo není špatná volba.. počkám si, jak se to vyvrbí a co z toho tady vznikne 


21:12:40
02.10.2011
02.10.2011

U-Geen
-> Mantrabeach: jeste k te spotrebe - puvodne byl jasnej plan instalace LPG, ale takle porad vaham :-) ta navratnost by nebyla zas tak zavratna - spotrebu jsem cekal tak o 2l vyssi.
21:08:53
02.10.2011
02.10.2011

U-Geen
-> Mantrabeach: jednou jsem mu pozink ukazoval a netvaril se na to... tak asi ne :-)
21:06:08
02.10.2011
02.10.2011

Mantrabeach
-> MerHanz: to mi je úplně jasný,proto se ptám:)
-> U-Geen: to je moc pěkná spotřeba teda.až se divím.koroze?jámyslel že je to už pozink?
-> U-Geen: to je moc pěkná spotřeba teda.až se divím.koroze?jámyslel že je to už pozink?
21:00:11
02.10.2011
02.10.2011

U-Geen
-> Mantrabeach: ale jo. Stalo to 89 + prihlaseni, da se levnejs (ted uz urcite), da se draz :-). Je to rok 2000. Az na korozi - ted uz bych vedel kam koukat, bohuzel pri koupi mi nikdo neporadil - jsem spokojenej :-) Spotreba viz. www.spritmonitor.de/en/..
./453478.html , jezdim s lehkou nohou rek bych. Dily - zatim jenom spotrebka - predni tlumice, rozvody a tam jsou ceny normalni. + ta bouracka, ale zas slusny prachy jsem sehnal starsi veci, jinak jsou to palky. Uvidime jak motor, tahle EJ25 pry neni uplne povedena, ale zatim to jezdi a olej to, pokud to moc nevytacim, taky extra nezere. Jsem rad za vybavu kterou to ma, hlavne stresni okna a tempomat jsou supr vec.
20:55:42
02.10.2011
02.10.2011

MerHanz
-> Mantrabeach: u Sába, Volva natož Subaru počítej s většíma nákladama na servis a opravy
20:53:58
02.10.2011
02.10.2011

Mantrabeach
-> U-Geen: jak seš s legacy spokojenej?kolik tě stálo?hlavně kolik to žere,co díly atd.ty ale seš na horách kdežto já moc 4kolku nepotřebuju,tak možná někdy v zimě,spíš jde asi o poruchovost a celkově náklady
ten saab se mi taky líbí ale to je taky o ceně dílů atd
ten saab se mi taky líbí ale to je taky o ceně dílů atd
20:38:05
02.10.2011
02.10.2011

U-Geen
-> Mantrabeach: co neco takovyho viz foto? :-) no nic, v podstate nevim, co byl volil... osobne asi japonce - Avensis, Primeru, nebo mozna nejakyho Saaba ci Volvo vyssi rady? sauto.cz/detail-inzeratu/
.../8782717