
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fakt Ot: Avia furgon . . .
prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 29.01.2008 do 30.01.2008, založil/a Honza "Bobr"
-> sep: Jo tak Barkas by byl stylovka
. . . a tenhle za 13.5 kKč nevypadá zle . . . asi mu zavolám.

-> Honza "Bobr": Barča byla letadlo-proti Trosce.

j ábych šel cestou kempingový nástavby na avii, popřípadě obytnýho furgona se zápisem do TP, je tam snížený povinko

Barkas? To je . . . Wartburg jako dodávka ne? To se dá ještě sehnat???
-> Honza "Bobr": :sežeňte si barkase,vleze se do něj taky dost a dá se za něj i hodit vozík(vlek),ručení za hubičku a řidičák Bčko.
-> Targa: Furgon byl jeden,žádnej větší a menší,modernizace byla kolem 80.roku-z hlavy už nevim,to začli dělat laminátový střechy.
Jinak furgony byly 15,20,21.
Celková váha byla na tuty přes 3,5t,táta z ní dělal obytnou-to byla jedna z prvních tady-ještě Saviem-od hasiču z Bratislavy.Měl kvuli tomu hodně lítání,aby to přetypovali jako osobní.Věčně nás stavěli policajti,nešlo jim do hlavy,že žlutý-nákladácký značky,přitom celková hmotnost snížená.Byl to nezmar,2krát se dělala plechařina,odtahali jsme s tím mraky zeleniny,sloužil nám asi 20let.
Jinak furgony byly 15,20,21.
Celková váha byla na tuty přes 3,5t,táta z ní dělal obytnou-to byla jedna z prvních tady-ještě Saviem-od hasiču z Bratislavy.Měl kvuli tomu hodně lítání,aby to přetypovali jako osobní.Věčně nás stavěli policajti,nešlo jim do hlavy,že žlutý-nákladácký značky,přitom celková hmotnost snížená.Byl to nezmar,2krát se dělala plechařina,odtahali jsme s tím mraky zeleniny,sloužil nám asi 20let.
No tak a je to v řiti . . . volal sem tomu chlapovi a říkal že to je 4t . . . a ani jeden z nás nemá Céčko, takže teď nevim . . . nějak ošulit úřady aby tam napsali 3495kg asi nepujde co??

A ještě jedna citace do pranice: "Žádné furgony s lehčí skříní nebyly, jednalo se o klasické celokovové furgony u kterých byla pouze papírově snížena maximální celková hmotnost ze 4,300 kg na 3,500 kg " - bez záruky .)
-> Honza "Bobr": Tady možná najdeš něco co ti pomůže liaz.cz/forum/viewtopic.p
hp?t=181
-> Targa: Menší jak 15 nebylo
-> petr s: nikdo nerika ze to melo oznaceni a 15 !!! proste vim ze byl i mensi furgon skoro stejne na pohled a byl do 3,5tuny...
a ted mam takovej dojem ze ten malej mel vzadu žehličky z užovky a velkej mel uz svetla 4 dilny podobny jak karosa atd... ale mozna kecam
a ted mam takovej dojem ze ten malej mel vzadu žehličky z užovky a velkej mel uz svetla 4 dilny podobny jak karosa atd... ale mozna kecam
-> Tomik...: Techničák od 15 mám před sebou a asi neumím číst
-> Tomik...: a co je to ta mala avie?
Naka multikrava ne 


-> Matsoft: Přesně tak, malá avie(teď nevim přesný označení) je do 3,5t a stačí B
-> petr s: jj neco takovyho to bylo...
-> Matsoft: Tak jedině z dřívějška nějaká kemp přestavba
-> petr s: hmm. divny... kamos mel malou avii a mel v tp asi 3420 nebo tak nejak....
-> Matsoft: A 15 celková 3920 kg
-> petr s: nemusi.. mala je do 3,5t
-> petr s: jj taky myslim...
-> Targa: Na všechny avie musí být C
-> Honza "Bobr": to ti cvaklo dobře je velkej a malej furgon na jeden je potřeba b a na vetsi C
Jéžiš, teď mi cvaklo . . . jakej je na to potřeba řidičák???
čus..no s furgonem sem jezdil v bejvali firmě občas.. vozily sme stim i coca colu což byly 2tuny jako prd a vše v pohodě akorat ležel vic na zemi... vzadu dvoumontáž opravdu není ... jinač taky to byla A21 a i naložena jela kilem... bacha si mužeš dat na podlahu v nakladovim prostoru a aby do toho nechcalo pze strecha v zadu je laminatová
jediny problemi co sem stim mel byli zadni dveře ktery se sami občas za jizdy otevřeli :D jinač dobry vozítko
jediny problemi co sem stim mel byli zadni dveře ktery se sami občas za jizdy otevřeli :D jinač dobry vozítko

Zdravím a předem se omlouvám, ale . . .
. . . vím že je zde pár lidí co mají jisté technické skvosty z dob minulých a tak tedy, mám dotaz.
Na jaře (duben-květen) bude na prodej od jistého maníka Avia 21 furgon. Nevim, nerozumim tomu, ale prej to vzadu nemá dvoumontáž a je to něco jako velký LTéčko. Jde o to, že již delší dobu scháníme s partou nějakou mobilní ubytovnu/sklad/proviantní vůz na ryby/cesty po domovině a tak a nějakej wohnmobil za x-tisíc nepřipadá v úvahu a vzhledem k tomu, že by to jezdilo stejně jen jaro-léto-kousek podzimu tak nějaký starší LT nebo Sprinter taky ne-e. A hlavně asi údržba, páč Avia je prej kovařina a nic moc složitýho tam prej neni.
Takže, kdo z Vás se v tom vyzná a měl by když tak nějaký odkazy a věděl by jak a na co si dát při prohlídce a následné koupi pozor atp . . .
Děkuji
P.S. Je to všechno ve hvězdách, ale kdyby náhodou to došlo tak daleko a došlo by na prohlídku (dědek ji má prej ve stodole a je teď jinde, takže aby mi ji nadráždil teď v zimě se mi asi nepovede dojednat), tak jestli by třeba někdo na jaře nebyl ochoten jet se na to podívat a poradit, jedná se o středočeský kraj.
. . . vím že je zde pár lidí co mají jisté technické skvosty z dob minulých a tak tedy, mám dotaz.
Na jaře (duben-květen) bude na prodej od jistého maníka Avia 21 furgon. Nevim, nerozumim tomu, ale prej to vzadu nemá dvoumontáž a je to něco jako velký LTéčko. Jde o to, že již delší dobu scháníme s partou nějakou mobilní ubytovnu/sklad/proviantní vůz na ryby/cesty po domovině a tak a nějakej wohnmobil za x-tisíc nepřipadá v úvahu a vzhledem k tomu, že by to jezdilo stejně jen jaro-léto-kousek podzimu tak nějaký starší LT nebo Sprinter taky ne-e. A hlavně asi údržba, páč Avia je prej kovařina a nic moc složitýho tam prej neni.
Takže, kdo z Vás se v tom vyzná a měl by když tak nějaký odkazy a věděl by jak a na co si dát při prohlídce a následné koupi pozor atp . . .
Děkuji
P.S. Je to všechno ve hvězdách, ale kdyby náhodou to došlo tak daleko a došlo by na prohlídku (dědek ji má prej ve stodole a je teď jinde, takže aby mi ji nadráždil teď v zimě se mi asi nepovede dojednat), tak jestli by třeba někdo na jaře nebyl ochoten jet se na to podívat a poradit, jedná se o středočeský kraj.