Servis..

prohledat
125 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 25.01.2008 do 24.10.2018, založil/a Tampajs
řadit dle data
18:35:10
24.10.2018
stepan
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jo a ještě nebyl přítlačák skoro vůbec utaženej. Byl to nějakej vesnickej jouda, no. Děda to k němu dával, protože ho znal.
18:15:41
24.10.2018
Matthes, záškodník z TechWebu
-> stepan 24.10.18 16:10:20: Tak zas to treba aspon byl levnej servis 41
16:10:20
24.10.2018
stepan
Jen pro zajímavost, teď jsem měnil motor na 105, který předtím měnili v servise. Setrvák a přítlačák 190, lamela 180 a motor na převodovce držel jednou matkou.
11:18:23
06.07.2018
Jirik_Tuňák1983
Já bych ještě napsal, co to bylo za servis, jak byl velký (nebo spíše malý) a hlavně zda to nebyla nějaká domácí hobbygarážodílna, kdy si kluci po učňáku (obor kuchař) řekli, že si otevřou servis a budou dělat auta.
11:07:16
06.07.2018
suri
-> minno: tak ono čo čakať od servisu kde nemajú ani geometriu , nechápem celkom ako takéto dokážu fungovať keď 99% garáži menia to čo meniť nemusia , väčšinou podvozkovo a po všetkom tú geometriu treba spraviť ...
10:47:30
06.07.2018
minno
-> suri: Tak, že to nedržalo :) A hajzlíci s tým ešte boli aj na geometrii v susednej dedine a vôbec im nevadilo, že to hrkoce.
10:40:44
06.07.2018
suri
-> minno: to je dosť problém a neviem ako to potom dotiahli aby to držalo
09:10:07
06.07.2018
minno
Tak mám info k -> minno 04.07.18 23:25:01: .
Kolega v tom servise v stredu nebol (bolo už po pracovnej dobe), včera bol sviatok, tak od servisákov zatiaľ nič nové.

Ale pozeral to doma a pofotil a zadné tlmiče sú tam nové. Akurát taký malý detail, "zabudli" tam dať rozperné trubičky viď foto (zistil po zhodení horných misiek). Preto tam tlmiče v hornom uložení lietajú a nejde to ani dotiahnuť. A ktovie čo všetko ešte zabudli / odflákli. Je to sila.

Dnes tam má prísť, tak snáď im to tam pekne oplieská o hlavu.
zvětšit Servis.. - obrázek od minno vložen 06.07.2018 09:10:07
16:47:55
05.07.2018
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jarda/felda: Ne, normální hliníkovej nejt...
16:35:05
05.07.2018
Jarda/felda
-> Matthes, záškodník z TechWebu 05.07.18 10:51:07: pokud to byli "plastový originál ford" nýty tak je ta cena i reálná 8
10:51:07
05.07.2018
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MVM: Taky dobry.

To nam vypravel vyucujici na vejsce (na mechaniku a strojnictvi), jak resil opravu dodavky po nehode a nezdala se mu cena za opravu. Tak to prochazel a treba ze si tam nauctovali asi 3000 za nejty co drzi preklizku na stenach. Tak se tam rozciloval jak muze hrst nejtu stat 3000 a takovejch veci tam bylo vic. Tak sem mu rikal ze proste to je normalni a ze jen meli smulu ze nenarazili na hejla ale na nekoho z oboru kdo neni blbej a vi co je nejt 3 3 3
10:16:11
05.07.2018
MVM
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak co já mám zkušenost - tak právě ti lidi co tomu nejmíň rozumí se nejvíc vyptávají co jak .. Neřeknu něco na motoru,spojku,ukrytý věci - ale tlumiče,výfuk, to by měl poznat okem/nový/starý, každej kdo má řidičák..
Něco podobnýho se stalo známýmu na firemnim autě,
Mají nějakej smíšenej park aut a smluvní malej neznačkovej servis, Auto jinak v pohodě -"jen" blbě svítilo,sklon světel asinefungoval svitilo to dost pod auto. Tak že ji to tam hodí a odpoledne vyzvedne - seřízení světel nečekal nic strašnýho časově. Vyzvedává tedy auto (pátek odpo.,který tam bylo před měsícem na velký prohlídce včetně komplet brzd) a naučtovali mu tam zadní destičky - k těm světlům. No nic,neřešil i když mu to bylo divný. ..Jezdí přes vikend a mlácení ze zadu. /Já nebyl doma,tak se tam stavil hned ráno v pondělí/ Popsal co se děje - odpoledne že to bude hotový. Potom mu řekli: Že měl štěsti že tam dojel - volnej zadní třmen,kterej to údajně zkurvilo o disk. A zase naúčtováno.
Že dementi nedotáhli třmen při opravě v pátek asi - nezájem .. a podotkne že měl štěstí .
Asi bych je tam přimáčknul ..

upraveno 1x, naposled 05.07.2018 10:28:14
10:08:44
05.07.2018
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MVM: Tak kdyz tomu hovno rozumi treba... Tak mu nezbyva nez verit odbornikum.
09:56:31
05.07.2018
MVM
-> minno: Ještě ten den,nebo hned po zjištění mezi nama toto si měl prohlidnout hned když přebíral auto - tlumiče jsou vidět bez velký námahy (bez ohledu jestli je to felda) nebo jiný auto. A okamžitě je tam chytnout pod krkem. Protože toto je prasárna. Přirazit ke zdi za limec a zatřepat nožičkama.. Vrátit prachy - žádná náprava!
08:26:39
05.07.2018
suri
-> minno: no je to hanba ojebať ešte chudáka na felicii o takúto viditeľnú vec , neurobí s tým nič , hodia mu tam nejaké alko tlmiče a bude , mrkni čo mu dali vpredu
23:33:28
04.07.2018
minno
-> Tuner#2: Bohužiaľ je to presne tak.
23:28:31
04.07.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 04.07.18 23:25:01: Mám se smát a nebo brečet? Dneska je problém najít kvalitního prodejce natož kvalitní servis... 8
23:25:01
04.07.2018
minno
Pred pár dňami dal kolega svoju Feliciu Combi do servisu s tým, že mu tam niečo buchoce.
Po prehliadke mu bolo oznámené, že vraj všetky 4 tlmiče sú vytečené. Auto sa odservisovalo, vyzdvihol si ho, zaplatil za 4 tlmiče a ich výmenu.
Spokojný, že ako ide auto teraz parádne.
No a predvčerom cestou z práce šiel s tým autom okolo mňa (ja peši) a hneď som si všimol (začul), že vzadu mu niečo búcha, zvuk akoby od nápravy. Tak som mu včera o tom povedal a on že áno, že aj on si všimol. A tak sa ma pýtal, že čím by to mohlo byť. Tak mu vravím (prihliadnúc na to, že tlmiče má nové), že to budú asi silentbloky nápravy, prípadne že či nemá v kufri nejaký náklad, ktorý by hrkotal.

Dnes prišiel do práce a vraví mi, že skúsil všetko z kufra vybrať, dal dole aj plato a že neprišiel na to, čo to hrkoce, či by som sa mu na to nepozrel...

I tak mi dal auto "do ruky" dnes cestou z práce a hneď po pár metroch jazdy počujem, že to búcha vnútri auta. Tak sme zašli na parkovisko, otvorím kufor, testujem a hneď mi bolo jasné, že sú voľné horné uloženia zadných tlmičov. Odkryl som bočné koberce a na obidvoch horných uloženiach medzi domcom a vrchnou gumou tlmiča cca 1 cm medzera9 (uvoľnené). A tlmiče podľa vzhľadu staré, bez zásahu, nemenené9 (horné misky a matice hrdzavé). Predtým mu to vraj búchalo aj vpredu, preto sa mu zdalo po príchode zo servisu, že je to lepšie.
Okamžite po zistení volal do servisu a kázali mu s tým prísť. Tak som zvedavý, ako pochodil a čo mu na to povedali (dozviem sa v piatok).

Tak či tak ale nechápem ako dokážu existovať a fungovať takéto servisy.... Resp. čo za magori tie autá opravujú. U mňa nie prvá takáto zlá skúsenosť. Čo už mne servisáci nastvárali, o tom by sa dal napísať román. Čo úkon v servise, to zle.
A pustia potom laika s takto nebezpečne "opraveným" autom na cesty...
21:49:54
20.04.2016
Milan 136
-> MATTESS: dík4
21:35:22
20.04.2016
MATTESS
-> Milan 136 17.04.16 10:05:23: Škoda, že nemám Škodu a ještě bydlím kus od Tebe. Tobě bych auto na servis svěřil4
22:08:49
19.04.2016
Přema
-> Milan 136: hele v tom systému jsou zavedené jenom auta od určitého roku že? kdysi jsem v tom chtěl najít embéčko kvůli tomu že nevím kolik by tak mohlo mít oficiálně najeto a nepodařilo se mi to...
21:55:39
19.04.2016
Milan 136
-> saskyn2: jojo, motor přijde bez ložiska. a jezdit bez něj bude jistě pro převodovku příjemný3
nevyražený kódy a vyhazovy z evidenček/stk jsou běžná věc3 My máme raznice-v trezoru3
Já v historii nepoznám, kdo to dělal. Jediný co tam je je číslo zakázky. A název nebo číslo obchodníka tam není 8
21:41:11
19.04.2016
Tommyk
11:02:50
17.04.2016
saskyn2
-> Milan 136 17.04.16 09:53:04: Tak to jste hustý, musím přiznat že já bych kvůli ložisku v klice asi převodovku znovu nesundavat nechtěl4
Ale kéž by tyhle postupy cos tu popsal dodržovali všichni, měl jsem měněný motor za fungl nový u DSG a to ložisko tam vůbec nebylo. Nafásnou nový shortmotor který to ložisko nemá, protože nikdo neví jestli půjde do manuálu nebo dsg, plácnou na to převodovku a nazdar, tak nechápu jak se tohle může stát když máte takový systém fasování dílů. To že se nikdo ani nesnaží na ten nový motor vyrazit nějaký kod motoru je taky mazec. To že to pak neprojde evidenčkou očividně nikoho nezajímalo. A náhoda to není, jiný měněný motor v jiném autě byl taky bez kodu, ale je fakt že ten jeden byl z D tak tam nevím jak to mají, tam to asi ražený mít nemusí a stačí štítek. Pokud budeš chtít tak ti klidně pošlu vinko do SZ a najdi si kde ten motor měnili a můžeš se zeptat proč jim ty postupy jsou totálně u prdele. V servisce výměna uvedená není ale v else je. A nechci nikoho nařknout, ale bylo to servisované u Klokočky, tak předpokládám že nový motor bez kodu a bez ložiska je od nich.
upraveno 1x, naposled 17.04.2016 18:12:04
10:54:56
17.04.2016
saskyn2
-> Milan 136: Passat. První co mě zarazilo bylo že zásuvka zvenku na elektrické rampě je celá zaprášená, očividně sundávaná nebyla, říkám to by mě zajímalo jak tu rampu mění.
No nezbývalo nic jiného než víko od ventilů dolu a podívat se co mě čeká. Vstřiky byly naštěstí všechny vyměněné s indexem S ale na rampě byl rok 2007 tudíž rampa neměněná.
Nejdřív jsem si řikal že se na to vykašlu, nová rampa by mě stála 1800 tak na to prdim, ale pak mi to nedalo a zavolal jsem do servisu a ptal jsem jestli by neměli vyměnit i tu rampu a že mi připadá že je původní, už jen kvůli tomu že auto je rok 2007 a na rampě je stejné datum. Tady asi mohl ještě servis zachránit situaci a říci že se spletli, ale to ne, řekli že mechanik jí 100% měnil a že je i v použitých dílech! A že mam druhý den přijet že to otevřou a podíváme se.
Druhý den po mém příjezdu, už byly prý použité díly odeslané, ale ten kdo je odesílal také tvrdil že tam rampa samozřejmě byla.
Nicméně po sundání víka přišel pán a začal se omlouvat že mechanik spletl a prý na audi se rampa nemění a u vw ano a on prý prohodil papíry s nějakou audinou a rampu mi dodatečně vymění. Jestli je to možné nebo kecali nevím, každopádně kdybych to nezkontroloval, tak doted jezdím se starou lištou.
A to mi ještě ztratili takový to čevený zajištovátko co zajištuje zásuvku aby se sama nepovolila, ale to jsem našel doma jiný a neřešil. Na druhou stranu to bylo celý zadarmo a po výměně tý rampy vše vyřešeno k mé spokojenosti.
10:05:23
17.04.2016
Milan 136
A jinak vedoucí se pohybuje docela často po dílně a kontroluje, jak co děláme, postupy atd. A každá hotová zakázka, na kterou mistr odepíše pracovní pozice jde právě přes vedoucího dílny, a ten kontroluje, zda jsou dodržený postupy dle elsy, jestli jsou vyměněný všechny díly a šrouby, který jsou k danýmu úkonu předepsaný. Spousta lidí to bere jako buzeraci, ale jen tak lze zaručit kvalitu, kterou prezentujeme. Možná i proto mámě na saloně už po 4. medali nejlěpší servis...
09:53:04
17.04.2016
Milan 136
-> saskyn2: na čem byla ta lišta ke vstřikům? Na passatu?
Odfasovaná na zakázce být musí, jinak nejde zakázka odúčtovat v systému SAGA. Takže jí teda odepsali a ztopili?
Jinak jsou ve VW dost zmrdíci. U nás se ta akce týkala jen RS BMN a měnily se jen vstřiky. A u VW na tom samým kódu motoru i lišta.
Takže jsme bohužel alespoň přimačkávali piny a když byla rozdrolená, tak se doporučila zákazníkovi výměna...
Jinak k těm nevyměněným a naúčtovaným věcem jak to chodí u nás..
Kolega měnil na záruku DSGčko. Garančnímu technikovi to saga vyhodila, že tam není nafasovaný jehličkový ložisko do kliky. V else je psáno vyměnit při každý demontáži převodovky-kolega to přehlédl. Takže to dopadlo tak, že se auto nechalo zpět přijet, vyndala se skříň a ložisko se vyměnilo, ne jen papírově.
Takže takhle k našemu servisu4
23:50:47
16.04.2016
palinator
Taky ten výměnnej interval vzducháče po 90 tisících úplně nechápu. Na Toledu ho měnim s každou výměnou oleje (nebo tak po 20000, podle toho jak vypadá), u benziňáků s každou druhou. Na druhou stranu nevim, jak se to zasírá na dnešních motorech, protože pravdou bude, že dneska to množství nasátýho vzduchu bude asi vlivem velký recirkulace spalin daleko menší, než na starejch žentourech.
23:06:32
16.04.2016
StepaNoFUN
-> saskyn2: K Fordu - Od Charouze už ani šroubek. Kamarád zvažoval trestní oznámení (vše podloženo důkazama, prakticky neprohratelný spory, bylo to ho za řádově desetitisíce, spíš víc), nakonec se na to pro nedostatek času vykašlal.
Brali jsme od nich cca 3 roky zpátky docela dost a servisovali nám skoro vše (máme v práci fordů cca 30), po zkušennostech už jedině Marek Šimík (AUTO-IN)... Tam jedinej problém byl zatím asi to, že tam auto na záruční opravě bylo víc jak 2 měsíce (nebyl díl - vadná série hřídelí do 6ti kvaltů a nebyly náhradní v dostatečném množství), ale po 14ti dnech (a řevu ze strany našeho vedení) dali alespoň náhradní auto...
upraveno 1x, naposled 16.04.2016 23:10:12
22:51:37
16.04.2016
saskyn2
Neříkám, každej někdy něco posereme, když si vzpomenu jak nám spadla převodovka zezhora ze zvedáku a udělala díru do betonu tak mi přejede mráz po zádech i když tenkrát jsem se zmohl jen na „Ty krávo, dělat na mostě tak jsme v hajzlu“3
22:50:09
16.04.2016
saskyn2
-> Milan 136: JJ, máš pravdu, ted na to koukám do servisky, já žil v domnění že to je 60tkm, ale jak už jsem zblblej že to dělám s každou výměnou oleje(bud po 15ti nebo po 30ti jak kdo chce) tak jsem napsal blbost, protože jsem si neuvědomil že 4 výměny oleje nejsou 4 výměny vzducháče jako u mě, tudíž se omlouvám za dezinformaci, mělo to projít jen jednou výměnou. Nicméně o to je to horší, když pak máte od výrobce nastavený nesmyslný interval, plus to někdo at úmyslně nebo neúmyslně zapomene vymněnit a pak musí blbej garážník vyměnit filtr za 400 kč místo předpokládané opravy turba a DPF za 70.000kč.
-> suri 16.04.16 20:59:14: Tak když chceš jmáno tak ti jich můžu dát víc. Tohle byl Jarov. Mě zapomněli vyměnit lištu na vstřikovače v Tukas Štěrboholy-hustá akce kdy mi do telefonu tvrdili že lišta leží před ním na stole, druhý den když jsem tam dojel tak už byla v Německu, no a když to otevřeli tak tam byla lišta shodná s r.v. auta tak se omlouvali že si technik spletl Audi a VW, že u Audi se to prý nemění3 Pak dobrá story je Exner, který teda tak nějak skrachoval, teda ted dělá Hyundai, tam zase známé opravovali Sharana po nehodě. Něco jako tady psal Jožka, v rozpočtu započítané nové 5 vrata. Když to samé auto v tom samém servisu měli pak po cca 2 letech vykupovat tak v závadách bylo že to bylo havarované a že je tam poškození 5 vrat. “ Noo ale ty tam jsou nové, neee pani, ty jsou jen vyklepané koukejte“. Pak třeba ten 3 měsíce starý transit co má při výměně čelního okna prodřený lak střechy až na plech-to nevadí to se rozleští, tak to je Ford Charouz. Ted nedávno známému skurvili turbo + Dpf při základním nastavení převodovky v Auto Vysočina, prý to bylo už předtím načaté, tak mu nechali turbo za velkoobchod a DPF měl odemě.
A moje konkrétní zkušenost v Heller Ostrava při předprodejní prohlídce s technikem co neumí číst v else(resp byl slepej a navíc blbej, protože neuměl posunout vodoznak) a ze mě dělá stáčeče kilometrů a podvodníka byla taky k nezaplacení.
21:17:24
16.04.2016
Milan 136
-> Jarda/felda: neni. Tam je proste vymena po 90. Samozrejme je to doporuceni vyrobce, osobne menim filtry na svym s kazdou druhou vymenou, po 15 vzduchac minimalne zkontroluju a vyklepu
21:13:37
16.04.2016
Jarda/felda
-> Milan 136 16.04.16 21:08:13: nejni předepsaná kontrola po 15 ? 9
21:08:13
16.04.2016
Milan 136
-> Syny: nedelam. Reklamace prosim u vyrobce, ja to nevymyslel ;-) :-D
Ale je to hovadina no
21:07:53
16.04.2016
Syny
-> saskyn2: Heled me vypisovala diagnostika to same - nedosazen tlak plneni turba, kdyz me to vyhodilo do nouzaku. No a 4 mesice na to se turbo rozlitalo po celem motoru. Ale pozitivni je, ze mi to v autorizaku predpovedeli s tim, ze se to driv nebo pozdeji stane, pokud se nevymeni cely nacaty turbo :)
21:06:57
16.04.2016
Milan 136
-> saskyn2: auto Jarov jo? Fakt bych chtel videt ty faktury a proverit si, ze je fakt "menili". Protoze pokud je to fakt pravda, tak by takovy servis nemel existovat...
Jojo dle vyrobce je vzduchac a palivak po 90. Jednicka mela po 60
21:05:36
16.04.2016
Syny
-> Milan 136 16.04.16 20:49:45: Na vzduchovej filtr 90 tisic? 9 To si delas prdel ne? To je fakt predepsany? Ja ho menim pokazdy s olejem (10-15 tkm) a ze by byl cistej to se rict fakt neda. Minulej rok jsem ho vymenit zapomel, tak jsem zvedavej, co z toho ted vytahnu po dvou letech. Sice to auto ted tolik nejezdilo, ale i tak to bude zamrdany az beda. Nedovedu si to predstavit po 90ti tisicich...
20:59:14
16.04.2016
suri
-> Milan 136 16.04.16 20:49:45: asi tak , jméno...
20:59:00
16.04.2016
saskyn2
-> Milan 136 16.04.16 20:49:45: Vzduchový filtr je 90tis? Já myslím že ne. Najel cca 120. Jezdil s tím na Jarov. Jo, naftový na PD vypadá takhle skoro pokaždý, jen pokaždý není starý 10 let3
20:49:45
16.04.2016
Milan 136
-> saskyn2: tak aspon napis jakej servis to byl, kdyz uz to tu je. Tohle kdyby se stalo jako ze se nestne u nas, tak zakaznik okamzite rve v MB a mame po autorizaci.
Jinak kdyz rikas, ze byl ten filtr menenej od ty doby 4x a interval je predepsanej po 90, to to auto najelo 360 tkm?
Jinak ten naftovej vyndanej z PD vypada takhle snad pokazdy
20:17:01
16.04.2016
Syny
-> Bukaj: Od toho aby to vymenili, ale ja kontroluju auto po servisu vzdy. Pravda, tyhle veci si menim sam tedy, ale treba kdyz me menili tesneni pod svodama, tak vyndavali pro lepsi pristup vstrikovani a nechali palivovy hadice temer nenasazeny a bez zajisteni. Jeste ze jsem si to zkouk... Taky jsem v tom servisu uz nikdy nebyl od ty doby. Ale kdyz uz si nekdo sam nevymeni filtr, treba kvuli servisce, tak si ho zkouknu minimalne po servisu a najit tam todle, tak tam udelam poradny zle... U sluzebniho jsem kontroloval vzdy vse co se melo menit, ale musim rict, ze v autorizaku VW v Plzni me mile prekvapili jak pristupem, tak i kvalitou prace. Sice to je drahy jako pes, ale bylo tam vse bez problemu vzdy. A jakmile neco nasli nad ramec, tak hned volali a vse se v pohode domluvilo.
upraveno 4x, naposled 16.04.2016 20:20:21
20:14:42
16.04.2016
Bukaj
-> Syny: A od čeho jsou ty autorizáky?
20:12:56
16.04.2016
Syny
-> saskyn2: A to si to dotycnej nezkontroluje? Pripadne nevymeni sam? 9
20:11:27
16.04.2016
saskyn2
Krásný naftový, ještě by něco najel3
zvětšit Servis.. - obrázek od saskyn2 vložen 16.04.2016 20:11:27
20:07:53
16.04.2016
saskyn2
20:06:06
16.04.2016
saskyn2
Prý byl měněný asi před 3 měsíci3
zvětšit Servis.. - obrázek od saskyn2 vložen 16.04.2016 20:06:06
20:03:43
16.04.2016
saskyn2
Fotograf ze mě nebude, ale at se propadnu do západního Německa jestli kecám, ten datum v pravo v dolním rohu je 14.05. 2012
zvětšit Servis.. - obrázek od saskyn2 vložen 16.04.2016 20:03:43
18:57:14
16.04.2016
Jarda/felda
-> suri 16.04.16 18:38:28: zase jestli drží zásobu tak ho mohli mít vzadu v regále a točit ty nový před nim do doby než došli úplně 3
18:38:28
16.04.2016
suri
-> saskyn2 16.04.16 18:29:26: mať taký starý filter na sklade je nereálne , to bolo 1K0129620D ? to chodí prakticky denne
18:29:26
16.04.2016
saskyn2
Dnes zase jedna „pozitivní“ zkušenost s autorizákem. Auto ve vyšších otáčkách padalo do nouze, diagnostika vypsala regulaci turba-tlak nedosažen. Pánovi to v autorizáku nacenili na +-70.000kč, prý vadné turbo+DPF na konci životnosti.
Říkám si že vadná regulace by se spíš projevila vysokým plnícím tlakem, docela by to odpovídalo tomu zanesenému DPF, dokonce u spony na turbu je to dost očazené, jak kdyby ve výfuku byl špunt. Ale zas mi nešlo do hlavy proč by diag nevypsala DPF. Podtlaky všude vypadaly ok, tlakové hadice všechny cajk. No konec, takový závady mám nejraději. Ještě si říkám že by to mohlo mít málo vzduchu. No a nečekaně na vzduchovém filtru bylo datum 5/2012 i když od té doby to auto prošlo asi 4x výměnou(v autorizáku) a palivový filtr byl originál z roku 2006(najeto asi 280tis). Po výměně to jezdí naprosto normálně, prostě ten vzduchový filtr byl tak zajebaný že se to přes něj dusilo.
Co k tomu dodat, při výměně okradou o filtry, při následné poruše okradou o 70 litrů za zbytečné součástky. Neříkám že to dělají všichni, ale sem rád že si svoje servisuju sám.
Samozřejmě ten filtr mohli mít dlouho na skladě jak tady asi hned namítnete, a v roce 2015 dát filtr z roku 2006, ale jejich stav odpovídal spíš té druhé verzi. Zvlášt ten vzduchový, to snad vyfotím, něco takového jsem ještě neviděl.
Extreme Tyres