-> palinator: dík, ten motor nás myslím hravě přežije. Tam dokud neshoří vinutí, tak ložiska se vymění a zbytek se nemá co posrat. S nádobou jsem opatrnej, přeci jen na štítku je rok 1958, ale tlakovou zkoušku jsem dělal, nepraskla. Vnitřek jsem myslím docela důkladně prohlídl a nezdálo se být vevnitř nějaky poškození. Kompresor jako takovej se bude dát opravovat do doby, kdy budou díly. Ten má na štítku rok 1972.
-> vhml: nn, rovnou D. Přemýšlel jsem i nad soft starterem
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
ale nakonec je tam jen stykač. Rozvaděč je pravda větší, než je třeba, ale není o moc větší, než původní. Přeci jen je tam 3F jistič, 1F jistič, stykač a motorová ochrana, tak to něco zabere. Asi dodám fotku. Je prakticky jen hlubší, víc, než je potřeba. Vlastně původní rozvaděč je dál na kompresoru. Udělal jsem z něj tlumič sání. Co je ale husty je, tloušťka plechu staryho a novyho rozvaděče. Původní je z 1mm plechu a ten novej je tak 0,6. Je to znát na zádech. Původní se ani nehnul a toto docela za chodu vibruje.