No, jednak jsou dost výrazné rozdíly v chování aut různé koncepce (přední, zadní náhon, AWD), pak tam hraje roli ta elektronika (ABS, ESP, ASR a spousta dalších zkratek, které nevím, co znamenají) a v neposlední řadě typ a stav pneumatik (tlumičů, náprav, řízení, zatížení vozu atd, atd).
Takže opravdu každé auto se chová jinak a každý řidič reaguje jinak, to, co je pro jednoho parádní drift je pro jiného nebezpečná, životy ohrožující situace, do které se nechce nikdy dostat.
Rozumní řidiči znají limity svého vozu, ale ti, kteří vozy střídají, nebo jezdí jen málo a nemají vůz zažitý, pochopitelně pojedou s větší opatrností, než někdo, kdo si chce prostě zablbnout.
V tomto období by mělo obzvláště platit "spěchej pomalu", neboť spěch vždy zákonitě naráží na veškeré zdržující faktory. Spěchám.li, zaručeně cestou "chytím šraňky", nebo nepředjetelný traktor či náklaďák.
Když řidič spěchá, je nervózní a dělá věci, které přímo či nepřímo ohrožují nejen jeho (a posádku), ale i ostatní účastníky silničního provozu.
Když nespěchám, klidně jedu kilometr čtyřicítkou v bezpečné vzdálenosti za traktorem, pustím si topení a rádio a je mi fajn. Když spěchám, lepím se nervózně na prdel traktoru, vystrkuju čumák do protisměru a hazardně předjíždím v místech, kde to není bezpečné...
Dle mne ten, kdo nadává na jiné řidiče, že jedou pomalu (nebo jakkoli jinak, než by jel on sám) je řidič nevyrovnaný, nevyspělý a potencionálně nebezpečný.
To, jak se má jezdit, udávají pravidla silničního provozu a co se "vejde" do rámce těchto pravidel, by všichni ostatní měli (nejen měli, ale dokonce musí - v souladu se zákonem) tolerovat, neboť neznají (ani nemohou znát) všechny důvody pro jednání ostatních řidičů.
