-> Pavel P..:
Jenže ten Rapid buď žádný el. topení nemá a nebo to nefunguje, protože to topí stejně blbě, jako všechny moje ostatní nafťáky, tedy ohřátý na 90°C je to až po 12 km jízdy. Pokud se topí naplno v mrazu na hodně puštěnej větrák, tak se to neohřeje nikdy.
-> palinator: to je normální.. mě to dělá passat taky když je teplota míň jak 5st.C tak se po chvíli zvedne volnoběh a drží zvedlý než se to ohřeje na 90st..... prej kvůli přídavnýmu el. topení aby to stíhalo dobíjet.
-> Milan 136:
Trochu mimo. Nevíš, co je příčinou, že Rapid (CAYC) někdy drží volnoběh zvýšenej na 1000? Přitom odběr tam žádnej zaplej není a motor má třeba ještě nízkou teplotu (třeba 70°C), což je zase málo na to aby to mělo tendenci dělat regeneraci ne?
14:29:13 09.02.2021
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: jj vcetne tech pedalu, to deti vzadu oceni :-)
-> Mr._Nosferatu 09.02.21 13:50:31: Tvl co to je za předpotopní ovladač topení?
Škodovka má taky spoustu podmínek, kdy to dovolí zdechnout.
Typicky když máš v autě zimu a nahulíš topení, nebo naopak klimu.
Tak to pak píše na displeji požadavek na teplotu. Nebo třeba vysoká spotřeba energie, když toho spoustu pozapínáš.
A exoti to jezdí reklamovat, že to nechcipá
13:50:31 09.02.2021
Mr._Nosferatu
-> castrol 08.02.21 19:04:41: obě na oranžový, AC a teplota na to nemají vliv, zjistil jsem to náhodou, když jsem si pustil topení na nohy a chciplo na křižovatce...
Mám to teda odzkoušený do 30km od nastartování, delší trasy nejezdím.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Podle mě puštění brzdy...
Start/Stop je šílená kravina, přitom by stačilo malé relátko pod konektor tlačítka, které by vždycky, když jde do tlačítka proud do podsvětlení po startu jednou ten okruh seplo, aby si auto myslelo, že člověk to tlačítko zmáčkl...
09:01:10 09.02.2021
dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Spíš na puštění brzdy... alespoň tak to myslím má máma v Mini.
08:19:46 09.02.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
U automatu si nedovedu predstavit, jak ta sracka funguje... To ceka na seslapnuti plynu?
08:11:22 09.02.2021
havlik
-> vhml: jo u ve automatu to trvá podstatně déle než se to vzpamatuje. Taky mě ti pěkně sere takže start/stop vypínám.
08:05:43 09.02.2021
vhml
-> King 09.02.21 07:14:08: a na jakým autě? Protože třeba VW pokud je s manuálem, tak než zmáčkneš spojku zařadíš a pustíš jí, tak je to auto nastartovaný možná 3x... Ale s automatem to asi může bejt problém, kde vzít zavčasu ten pokyn ke startu.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 08.02.21 19:09:06: Je to hovadina maximalni, ale staci si z toho udelat ritual pri kazdym startu. Ale stejne nekdy zapomenu a uzasna ekofunkce me ztresta hned kousek od baraku, kde musim odbocit do leva na frekventovanou ulici skrz ves. Tam si clovek nemuze dovolit moc vahat a chciplej motor zrovna v momente, kdy se vytvori minimalni mezera by vytocila i medvidka Pu.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jj obvzlast pro nas provoz :)
19:09:06 08.02.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> U-Geen: Jestli to má konektory, tak je to ideální... Jinak mě sere to vypínat pořád. Je to absolutní nesmysl...
19:07:37 08.02.2021
U-Geen
-> Matthes, záškodník z TechWebu: hele s timhle modulem to vypada, ze existujou hotovy sady s konektorama, jen zapojis mezi auto a prepinac... zjistuju to ted na zeny Suzuki, tak uvidime... me proste toci, ze dojedu na D na misto, vypne se motor, navolim N, nastartuje se motor, zatahnu rucku, pustim brzdu, navolim P a vypnu motor :) ekologie jak svin. Tchan uz se teda u svoji Zuki naucil pri startovani rovnou mackat vypinaci cudlik :) Na VW jsem nasel bud hotovy moduly ke spinaci nebo do OBDcka na Aliexpressu, na Suzuki ne.
-> Mr._Nosferatu: No je to možný, ale nejsem si jistej, jestli je to trvalé řešení. Každopádne nechci kůly () stopstartu buď klepat kosu nebo se naopak pařit :-D
19:04:41 08.02.2021
castrol
-> Mr._Nosferatu: ukaz ako
19:03:38 08.02.2021
moucan - zrušená registrace
-> T: Momentálně má najeto 193 tis. a servisováná jen v Opelu takže co se týka spolehlivosti tak za celej život auta byly evidovaný nasledující závady: výměna relé výhřevu sedačky spolujezdce, utrženej silentblok na pomocnym rámu motoru. Toť celý. Krom klasickýho servisu dle plánu byl nad rámec dělanej jen těsnící kroužek na olejovym čerpadle, olej v automatu a čelní okno. Veškerá výbava co to má funguje a jediný co by asi hodně lidem vadilo je rozvrzanost interiéru. Mě je to buřt.
18:54:43 08.02.2021
Mr._Nosferatu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: On nejde vypnout topením ? U mě stačí najít správný polohy dvou koleček a auto nechcípne.
18:40:18 08.02.2021
T
-> moucan: šlo mi o km a spolehlivost.... Jinak tenhle model znám s 1,6 benzínem, ale koukám právě po tomhle motoru s manuálem do 2015 roku, než přišla ta 1,6 biturbo....
Jinak na zafiru taky koukám, ale řekl jsem, že ne... Mám to do práce a pro rodinu, ale v případě nutnosti mám možnost vivara na dovolenou, takže stačí combi....
18:36:22 08.02.2021
moucan - zrušená registrace
-> T: 2012ka, 2.0 CDTi 121kw. Spokojenost vcelku jo ale s výhradama. Na muj vkus až moc tvrdej podvozek. Automat má takovej humpoláckej projev a chování ale na to už jsem si zvyknul. Na zadních sedadlech pekelně málo místa pro nohy. Kufr ujde. Jinak dobrý. Mám jí půl roku a zatim namotáno 15 tis. km. Teď když máme prcka tak lituju že jsem nevzal spíš Combo nebo Zafiru.
17:18:27 08.02.2021
Matthes, záškodník z TechWebu
-> U-Geen: Jako fungovat to asi bude, ale za 30 anglickejch peněz mi to přijde dost drahý... Pak je otázka, jak moc chceš (a můžeš) do auta zasahovat. Já řeším jen služební, takže tam nechci dělat nějaký složitý vyfikundace, aby se někdo pak u nás nevykotil, až se to bude prodávat...
Dobrý je prohledat diskuzní fora zaměřený na tvý auto a něco si o tom načíst, případně návody na youtube... Člověk získá nějaký přehled X řešení a pak musí vyřadit píčoviny, který lamy používaj (viz to čidlo na baterce) a třeba vybereš něco rozumnýho.
Já to zatím řešil jen Mazdy a u Kundajů. Jinak mít VW, tak bych třeba zkusil Alenku.
-> Tomaso435: To je píčovina, testoval jsem to, ale bohužel to pak nahovno dobíjí. Po odpojení jsem měl sice napěti v síti lehce přes 14 V, ale po delší době to slezlo jen na 13,8 V, což už je málo. Nakonec jsem to vyřešil proklemováním spínače zavření kapoty, aby si auto myslelo, že je auto v servisu (otevřená kapota) a pak to SS vyřadí. Jde to udělat jen pokud nemáš alarm... Další komplikace, auto neblikne při zamknutí dálkou :( Jestli to auto budu mít dýl, tak ještě zkusim tenhle problém obejít relátkem, kdy při zamknutym a zaparkovanym autě je přepínací relé v klidu - zapojit kontakty NO. Při zapnutí zapalování by se zaplo i relé, proklemovalo to spínač kapoty a auto by nechcípalo...
Tak mi to dneska nedalo a udělali jsme si kolečko těma nejvíč zasneženejma šoustkama po okolí. Cestou jsem nabral pivko v Malešově a zkusil jsem co zvládnou 9 let starý Čínský zimáky věhlasný značky Evergreen.