![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sněží :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 09.02.21 22:40:59: "užil fif ? guláš? jako z macha? "![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> King:
Navíc s mou prací to nemá takřka nic společnýho.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Navíc s mou prací to nemá takřka nic společnýho.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Vojťas 10.02.21 12:01:02: Ovšem saturace i redundance nejsou "termity " výsostně vyhrazené pro el. obvody ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> palinator 09.02.21 22:42:55: saturovan a redundantni v jednom odstavci kterej nepopisuje el obvod naznacuje cosi o tom ze ti mozna prace leze na mozek
na to bacha
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Mně přijde, že jsem každej den saturován natolik, že Výměna manželek by už byla redundantní.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Mně přijde, že jsem každej den saturován natolik, že Výměna manželek by už byla redundantní.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: Jo, koukame, abychom mohli nechapave kroutit hlavou, co je tam za dementy... Obcas to stoji za to :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Koukáte na Výměnu manželek jo? To taky k diagnóze stačí. Jako to BMW.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Koukáte na Výměnu manželek jo? To taky k diagnóze stačí. Jako to BMW.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136 09.02.21 21:24:34: A nebo moje lesklí šroupki s pipíškem, to musí odehnat i toho největšího hrošáka.
Když jsem přivlekl konby, tak to taky nikomu nepřišlo, ale holt jsem suchar.
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
Nejhorší je, když pak člověk nějakou takovouhle hovadinu použije mimo komunitu... Třeba s přítelkyní říkáme, že někdo otočí o 160 ° nebo o 380 °, jak to říkaly nějaký blbky ve výměně manželek :-)
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 09.02.21 11:17:17: jestli brzdi a nehrozi odpadnuti nejakych casti :), tak by to nemel byt problem... dyztak SZ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> palinator: A při otevřeny kapotě aby to šlo nastartovat jen v servisním režimu, který by nedovolil zařadit rychlost/rozjet se ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> King:
Proto bych to vypínání startstopu zakázal a testoval to na STK![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Proto bych to vypínání startstopu zakázal a testoval to na STK
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml 09.02.21 08:05:43: Mluvim o manualu, kterej samozrejme zacne startovat pri seslapnuti spojky, ale dvoulitrova nafta neblafne za 10ms, jednicku tam jebu skoro soucasne se seslapnutim spojky a proste to neprijemne cloveka znejisti. Nehlede na to, ze podle zakona schvalnosti to nekdy dokaze zrovna ekologicky zdechnout v momente, kdy mas sanci se tam sviznejsim rozjezdem nacpat. Prakticky neznam nikoho z firmy, kdo by psychicky zvladal jizdu s nedeaktivovanym autostopem :-)
-> Milan 136:
Si řikám když na Virt zabrouzdá někdo cizí, tak si musí myslet že jsme tady všichni pěkný debilové![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Si řikám když na Virt zabrouzdá někdo cizí, tak si musí myslet že jsme tady všichni pěkný debilové
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator 09.02.21 19:37:10: Teda kůly tomu. Pardon
Na portálu no nemohu najít. Kouknu zítra do elsy, když si vzpomenu.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Na portálu no nemohu najít. Kouknu zítra do elsy, když si vzpomenu.
-> Milan 136:
A vzpomněl by sis a to TPI mi kdyžtak poslal?
Jasně že to nepodezírám ze závady, jen mě takové věci prostě zajímají.
A vzpomněl by sis a to TPI mi kdyžtak poslal?
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Jasně že to nepodezírám ze závady, jen mě takové věci prostě zajímají.
-> palinator 09.02.21 14:57:48: Vydali kvůli tomu i TPI, kde je psáno kdy a proč se to děje. Prostě je to normální.
-> palinator: Já to měl u CAYC taky i po Alenky zásahu, dělalo to i po 200km na dálnici, stačilo cuknout na spátečku a spadl na normál...
-> Milan 136: Úplně normální co jde ovládat po slepu
-> Milan 136: Úplně normální co jde ovládat po slepu
-> Mr._Nosferatu 09.02.21 13:50:31: hm tak to nepojde -> Milan 136 09.02.21 14:19:44: tak to funguje ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Pavel P..:
Jenže ten Rapid buď žádný el. topení nemá a nebo to nefunguje, protože to topí stejně blbě, jako všechny moje ostatní nafťáky, tedy ohřátý na 90°C je to až po 12 km jízdy. Pokud se topí naplno v mrazu na hodně puštěnej větrák, tak se to neohřeje nikdy.
Jenže ten Rapid buď žádný el. topení nemá a nebo to nefunguje, protože to topí stejně blbě, jako všechny moje ostatní nafťáky, tedy ohřátý na 90°C je to až po 12 km jízdy. Pokud se topí naplno v mrazu na hodně puštěnej větrák, tak se to neohřeje nikdy.
-> palinator: to je normální.. mě to dělá passat taky když je teplota míň jak 5st.C tak se po chvíli zvedne volnoběh a drží zvedlý než se to ohřeje na 90st..... prej kvůli přídavnýmu el. topení aby to stíhalo dobíjet.
-> U-Geen 09.02.21 14:29:13: Tak jasně, musí se na to umět šmatlat už do mala. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136:
Trochu mimo. Nevíš, co je příčinou, že Rapid (CAYC) někdy drží volnoběh zvýšenej na 1000? Přitom odběr tam žádnej zaplej není a motor má třeba ještě nízkou teplotu (třeba 70°C), což je zase málo na to aby to mělo tendenci dělat regeneraci ne?
Trochu mimo. Nevíš, co je příčinou, že Rapid (CAYC) někdy drží volnoběh zvýšenej na 1000? Přitom odběr tam žádnej zaplej není a motor má třeba ještě nízkou teplotu (třeba 70°C), což je zase málo na to aby to mělo tendenci dělat regeneraci ne?
-> Jirik_Tuňák1983: jj vcetne tech pedalu, to deti vzadu oceni :-)
-> Milan 136 09.02.21 14:19:44: Jestli je to pro zadní sedačky, tak je to naopak luxus. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Mr._Nosferatu 09.02.21 13:50:31: Tvl co to je za předpotopní ovladač topení?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Škodovka má taky spoustu podmínek, kdy to dovolí zdechnout.
Typicky když máš v autě zimu a nahulíš topení, nebo naopak klimu.
Tak to pak píše na displeji požadavek na teplotu. Nebo třeba vysoká spotřeba energie, když toho spoustu pozapínáš.
A exoti to jezdí reklamovat, že to nechcipá![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Škodovka má taky spoustu podmínek, kdy to dovolí zdechnout.
Typicky když máš v autě zimu a nahulíš topení, nebo naopak klimu.
Tak to pak píše na displeji požadavek na teplotu. Nebo třeba vysoká spotřeba energie, když toho spoustu pozapínáš.
A exoti to jezdí reklamovat, že to nechcipá
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> castrol 08.02.21 19:04:41: obě na oranžový, AC a teplota na to nemají vliv, zjistil jsem to náhodou, když jsem si pustil topení na nohy a chciplo na křižovatce...
Mám to teda odzkoušený do 30km od nastartování, delší trasy nejezdím.
Mám to teda odzkoušený do 30km od nastartování, delší trasy nejezdím.
-> palinator: Ale zase jednoduche bez zasahu do RJ.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Myslel jsem to jenom obrazně, prostě něco, co by se tvářilo jako zmáčknutí tlačítka...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Myslel jsem to jenom obrazně, prostě něco, co by se tvářilo jako zmáčknutí tlačítka...
-> Nwkt: zimní 120ca nemá stk![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Jumbo: Relátko je ti k prdu, potřebuješ pulz a ne sepnutej kontakt ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jumbo:
Z elektrikářskýho hlediska je to ale dost obludný řešení s morálním charakterem 50. let 20. století.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Z elektrikářskýho hlediska je to ale dost obludný řešení s morálním charakterem 50. let 20. století.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 09.02.21 08:19:46: u Suzuki staci lehke povoleni brzdy
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Podle mě puštění brzdy...
Start/Stop je šílená kravina, přitom by stačilo malé relátko pod konektor tlačítka, které by vždycky, když jde do tlačítka proud do podsvětlení po startu jednou ten okruh seplo, aby si auto myslelo, že člověk to tlačítko zmáčkl...
Start/Stop je šílená kravina, přitom by stačilo malé relátko pod konektor tlačítka, které by vždycky, když jde do tlačítka proud do podsvětlení po startu jednou ten okruh seplo, aby si auto myslelo, že člověk to tlačítko zmáčkl...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Spíš na puštění brzdy... alespoň tak to myslím má máma v Mini.
U automatu si nedovedu predstavit, jak ta sracka funguje... To ceka na seslapnuti plynu?
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: jo u ve automatu to trvá podstatně déle než se to vzpamatuje. Taky mě ti pěkně sere takže start/stop vypínám.
-> King 09.02.21 07:14:08: a na jakým autě? Protože třeba VW pokud je s manuálem, tak než zmáčkneš spojku zařadíš a pustíš jí, tak je to auto nastartovaný možná 3x... Ale s automatem to asi může bejt problém, kde vzít zavčasu ten pokyn ke startu.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 08.02.21 19:09:06: Je to hovadina maximalni, ale staci si z toho udelat ritual pri kazdym startu. Ale stejne nekdy zapomenu a uzasna ekofunkce me ztresta hned kousek od baraku, kde musim odbocit do leva na frekventovanou ulici skrz ves. Tam si clovek nemuze dovolit moc vahat a chciplej motor zrovna v momente, kdy se vytvori minimalni mezera by vytocila i medvidka Pu.
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Nemáš špatný auto? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jj obvzlast pro nas provoz :)
-> U-Geen: Jestli to má konektory, tak je to ideální... Jinak mě sere to vypínat pořád. Je to absolutní nesmysl...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: hele s timhle modulem to vypada, ze existujou hotovy sady s konektorama, jen zapojis mezi auto a prepinac... zjistuju to ted na zeny Suzuki, tak uvidime... me proste toci, ze dojedu na D na misto, vypne se motor, navolim N, nastartuje se motor, zatahnu rucku, pustim brzdu, navolim P a vypnu motor :) ekologie jak svin. Tchan uz se teda u svoji Zuki naucil pri startovani rovnou mackat vypinaci cudlik :) Na VW jsem nasel bud hotovy moduly ke spinaci nebo do OBDcka na Aliexpressu, na Suzuki ne.
-> Mr._Nosferatu: No je to možný, ale nejsem si jistej, jestli je to trvalé řešení. Každopádne nechci kůly (
) stopstartu buď klepat kosu nebo se naopak pařit :-D
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Mr._Nosferatu: ukaz ako
-> T: Momentálně má najeto 193 tis. a servisováná jen v Opelu takže co se týka spolehlivosti tak za celej život auta byly evidovaný nasledující závady: výměna relé výhřevu sedačky spolujezdce, utrženej silentblok na pomocnym rámu motoru. Toť celý. Krom klasickýho servisu dle plánu byl nad rámec dělanej jen těsnící kroužek na olejovym čerpadle, olej v automatu a čelní okno. Veškerá výbava co to má funguje a jediný co by asi hodně lidem vadilo je rozvrzanost interiéru. Mě je to buřt.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: On nejde vypnout topením ? U mě stačí najít správný polohy dvou koleček a auto nechcípne.