
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1203 vs. Taz 1500
Tyjo dokdypa se ty 1203 vyrabeli? 

-> JK: na černo... čirý okna se záclonkama, nějakou epesní rakev dovnitř a jezdit pouze v černym kvádru



Musim se pochlubit, pořídil jsem další...rv.98., startér s rychloběžkou.... co myslíte, mám jí přebarvit, na jinou barvu, nebo zachovat barvu a sloupnout nálepky, a nebo nechat tak jak je?
-> Luděk: to je tunnynk :)
-> minno: je to novější,protože to má i postranní blikny v blatníkách

-> Luděk: tak toto už tiež potom bude možno ten starší typ

-> minno: novější typ trosky,protože už to má díru na našlápnutí do kabiny,u těch starších typů tam musela nejprve vyhnít časem

-> minno: já teda nevim jak ostatním, ale mě to příde jak trolejbus, tramvaje mívaj železný kola:)
-> borrico: za kolik a jakou? možná i jo
-> minno: Sím sím, to neni auto, to je tramvaj

-> minno: že by troska ?

-> to All: jak to je s bezpečnostníma pásama na zadních sedačkách ve 1203 mikrobusu ? Strejc má z 80-týho roku a tam je nemá ale od 86-týho nebo tak nějak už byly pásy povinný všude ne ?
-> JK: Nechceš celou 1203 combi?
a nemáte někdo navíc zadní sedadla z 1203? nebo alespoň z jiný dodávky? koupil bych
-> JK: Nosnost nevim kolik je celková ale pohotovostní hmotnost je 1120-1340kg a celková hmotnost je 1960-2200Kg.Ale podle vlastní zkušeností má 90%valníků zhnilé nosníky takže bacha na to aby se to nezlomilo jak stan!!!!!
Když budeš šíkovnej tak tam dostaneš i škodovku ale musíš samozdřejmě shodit dočnice a zadní čelo.

Když budeš šíkovnej tak tam dostaneš i škodovku ale musíš samozdřejmě shodit dočnice a zadní čelo.
-> bartonicek: Ty seš opravdu kokot...nic méně hanlivého mě ve spojení s tebou nenapadá...Radši běž dělat něco konstruktivního než taky tepat lidi kvůly pičovinám jak se kdo vyjadřuje...asi ti něco jako nářečí nebo slang nic neříká...bych se ani nedivil kdybys na slováka koukal jak na debila že mu nerozumíš...
-> JK: 3metry délka
a nevíte někdo velikost nákladový plochy u valníku TAZ/1203 a nosnost? vešel by se tam třeba trabant?
-> Gryzly: šplouchal fotrovy v kulích...hmm hmm si musim někam zapsat

-> bartonicek: a mimochodem slovo "degeňovina" je co?
To jsem slyšel tak ve školce když mě bylo pět. To tys ještě šplouchal fotrovy u kulách.
To jsem slyšel tak ve školce když mě bylo pět. To tys ještě šplouchal fotrovy u kulách.
-> petr s: mu jde spíš o slovo vydělat, je to čecháček tak by použil vymontovat.
-> bartonicek: Hele ty jseš tu chvílu, tak bys měl spíš šoupat nohama a poslouchat a né poučovat o češtině. jestli tu někdo napíše vyndat, vydělat, vymontovat, vypreparovat. Kór když o dvanáscet trosce víš tak leda prd. ty snad ani nevíš kterou nápravu to má poháněnou.
-> bartonicek: Hele ty jseš tu chvílu, tak bys měl spíš šoupat nohama a poslouchat a né poučovat o češtině. jestli tu někdo napíše vyndat, vydělat, vymontovat, vypreparovat. Kór když o dvanáscet trosce víš tak leda prd. ty snad ani nevíš kterou nápravu to má poháněnou.
-> bartonicek: Ještě jsi 1203 neviděl?
petr s: Ještě jsem nikdy neslyšel větší degeňovinu,než to co tady píšeš. Od kdy se vydělává motor a náprava??????? Takový slovo se snad ani nepoužívá. Teda pokud nevyděláváš peníze a nebo kůže.


-> JK: Ale to musíš vydělat nápravu
-> petr s: spodem (když bude auto na boku) nejde?
-> JK: Motor vyděláš do kabiny
A jak složitý je u 1203 vyměnit motor a převodovku? kudy se vyndavá? A dá se překroužkovat motor u 1203 spodem?
tak opravdu celej litr skončí spalováním, a ta spotřeba je větší než litr na sto.....dneska sem naměřil, že na 190 km jsem tam nalil víc než 2 L.....a udělala se pecka (spíš hrášek) na svíčce na zadním válci a kouřilo to výrazně míň.....jinak ale ten motor když jede na 4 válce, tak jede fakt jako drak i se 4Q, ale kdybych tam dával tu 1200 tak dám 5Q..............kdyby ten 1200 motor měl ject tak jako 1500 na 3 válce, tak by s tim fakt nešlo jezdit:)...........navíc je to na plyn
-> JK: No hele nevím čemu ty říkaš GO. motoru ale dají se provést podobné úpravy jako dělá Saky škodovkách i na 1203 a 1500 pokud by jsi chtěl pár koníků navíc já osobně mám doma 1203 valník a v poho není to žádný letadlo ale svůj učel to spnujel každopádně poku by jsi měl oda motory ve stejném stavu tak 1500 bude lepší ještě bych ti mohl poradit a by jsis sehnal 1,9-stovku ta jede úplně nejlím
a samozdřejmostí je 5q


-> Syny: Prodat ho na trabant fóru jako tajnej projekt závodního motoru...raznicema na ventil dekl vymlátit trabant a je to



-> JK: Pises ze to kouri vic jak trabos - se nediv kdyz tam mas ve spalovani mnohem vic oleje nez ten trabant

-> JK: Zkušenosti s jízdou nemám ale aby ta 1203 jela tak se musí dost točit a pak žere jak prase

-> JK: no ještě jsi neřekl jeslti celej litr skončí v motoru,nebo jestli jsou pod tebou louže když zastavíš
každopádně,jestli máš 1203ku po go tak rozhodně lepší než 1500 před smrtí...

každopádně,jestli máš 1203ku po go tak rozhodně lepší než 1500 před smrtí...
-> Syny: nedělám....nikdy v životě jsem víc kouřící auto neviděl, jako dýmovnice
-> JK 06.08.07 10:23:27: Jeden litr na sto kilometru??? To si delas srandu ne

-> Borin: a jak se dá jezdit s tou 1203, co v kopcích a tak? máš zkušenosti?
-> Luděk: Bloky sou naprosto stejný...
-> JK: Příslušenství je stejný taky...sou tam jiný válce a písty, to je hlavní rozdíl mezi 1203 a 1500...
-> JK: Příslušenství je stejný taky...sou tam jiný válce a písty, to je hlavní rozdíl mezi 1203 a 1500...
a jakej je rozdíl ve výkonu? kde má 1500 číslo? a kde 1200?
-> JK: 1500 má jinde číslo motoru trochu jiný blok a gufera na ventilech nejsou
A jak rozpoznám motory 1200 a 1500? měly všecny 1500 el. pumpu? dá se to zjistit nějak podle čísla? nebo bloku?
-> JK: preventivně bych nejdřív změřil tlaky ve válcích a hnedle uvidíš na čem jseš
Saky:hm, to mě moc nepotěšilo:( přitom pod víčkem to moc nefouká....jsou tam nějaký gufera? že bych je zkusil aspoň preventivně vyměnit?
Je někde nějakej článek o motorech 1203 a 1500? ;)
nebude to takto 1203 ma 36kw a 1500 40kw
obavan se ze jestli to ma spotrebu litr oleje na 100km tak to guferama nebude-))
a jakej je rozdíl ve výkonu? budu mít 1203 motor po GO....ale je bez příslušenství(sací, vejfukové, pumpa, altík)...........Můj současnej motor TAZ 1500 hulí jako sviň, když jedu do kopce, tak za tim neni skoro vidět, je to mnohem horší jak trabant
čim to může bejt? jsou nějaký gufera na ventilech? nebo je to kroužkama? spotřeba oleje je kolem 1L na 100km

-> Luděk:

-> havlik: jseš úplně vedle,15cka je úplně jiný motor,úplně jiný odlitek bloku