skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
taháte někdo se šáde karavan ?
takhle vypadá když se složí stůl a rozloží postel 4 lidi se v tom vyspěj nádherně
takhle vypadal náš karavan a pecův když byl funglovka tenhle stav chcem docílit
-> Tom.t: je vydraženej z aukra a když ho dám do cajku tak myslím že patnáct a byl by ještě levnej kdysme ho chtěli prodat
-> pajavlk: ty jo tak to je docela levny ... tady by to stalo o hodne vic..
-> Peca: jj to já právě koukal že to spouštěcí podlahu jak harmoniku... vypadalo to zajímavě.
-> havlik: akorát nemam foto po renovaci
a navíc je znova v lakovně


-> Pavel P.: tvar je vyborne aerodinamicky, ma to spousteci podlahu a vytahovaci strechu, celohlinikovy ... zadny drevo jako ta krabice od Karosy. Ale zase je tezsi.
-> Tom.t: koštovalo to okolo 9000,- s technickou .. máme to tři lidi dohromady já brácha a kámoš takže každýho to stálo 3000,- a víc se takhle využije kdybych s ním jezdil sám tak to bude zbytečně stát takhle bude aspoň v proběhu
-> Tom.t: Je to Karosa, typ Racek SW 1 a rok vyroby kolem 1970 ...

-> Peca 17.07.07 22:07:35: takovej uplně stejněj tu stojí zapřáhnutej za P205 nebo podobnou krabicí malou... má to takovej zajímavej tvar..

-> Targa: -> Nwkt: že jo kluci ? co pak clovek ke stesti vic potrebuje, jednu hezkou šádinu na lpg s motorem z fáva, a hezkej karavan k tomu a parádička
taky bych to bral


-> pajavlk: vypadá to moc hezky, jen tak pro ibfo - kolik cca takova sranda koštuje penez a co je to za značka a rok vyroby ?dik

-> Targa: Taky si řikam, že by to bylo hustý

-> pajavlk: kua to je docela luxus taky bych bral
tady je ten karavan co jsme tahli po Slovensku... je tedy vic aerodynamicky nez ten Racek od Karosy, ale zase ma o sto kilo vic. Okresky normalne 70ka, na dalnici nebo rychlostni silnici, kdyz to slo rozjet, stabilne 110km/h a vic radsi ne kvuli stabilite. Spotreba na LPG byla prumerna 11litru/100km.
-> Peca: jinak už ho stříkám a bude zas jak novej .. máš v tom ledničku ?
-> Peca: jojo hele víš co je nejvíc vprdeli ? že ty původní vruty sou úplně nasračku zrezlý normálně šroub v tom mokrým dřevě úplně bez závitu takže se nedaj vůbec odšroubovat některý lišty musím to trhat ven a pak zas do tý díry už nejde nic našroubovat
hele nevíš prosimtě jak mám vyndat tlumiče ? nevim jak povolit to horní uložení jak se tam dostat bez demolice toho laminátovýho blatníku
jo a jsou na tom původní 14" i s gumama podle stop nikdy nesundaný rok výroby 1970
hele nevíš prosimtě jak mám vyndat tlumiče ? nevim jak povolit to horní uložení jak se tam dostat bez demolice toho laminátovýho blatníku
jo a jsou na tom původní 14" i s gumama podle stop nikdy nesundaný rok výroby 1970

-> Peca: tyvole to je docela vražda jak koukám já tam mám normálně originální plechovej poklop kterej se otvírá proti směru jízdy
tady je to trošku vidět
tady je to trošku vidět
nejvetsi prdel je, ze ty listy co drzi predni stenu a hlavne strop, jsou uhnily od vody a okolo okna urezany a jejich zbytky prilepeny k plechu penou,oba konce ve vzduchu. Pak tam nema tyct. Poprve v zivote jsem videl polystyren totalne nasakly vodou. A to jsem si myslel ze to nejde.
-> pajavlk: Jaky tam mas stresni okno mas li nejaky? To nase je dodelavany, z nejakyho staryho autobusu. Normalne nahrubo vystizena dira v plechu, nasazeny okno a ram objey montazni penou ... veskere uchyty ke karavanu zadny... Pak kdyz clovek to okno otvira, jde to ztuha a clouma z celou strechou.
-> Peca: a jak si s tím mohl jet rychle ? nejde mi tachák ale víc jak 80 z toho určitě nedostanu a řadím furt 3 - 4..brzdy to zvládaj vklidu ale ta rychlost nic moc máme skoro stejný motory tak mi napiš jak to valilo
-> Martin2705: jj stejnej ale asi o trochu v lepším stavu když to čtu
-> Peca: poslal bys mi to taky ? mám stejnej typ koukal sem že do něj zatejkalo a trošku se rozklížil tak mě zajímá jak je udělaná konstrukce tapety rvát eště nechci a ještě se chci zeptat jak se u toho vyměněj tlumiče protože sem nepřišel na to jak se dostat k hornímu uložení bez demolice toho laminátovýho blatníku
jo a taky řeším lednici je 12/220/plyn na 12V to cucá 9,5Ampér
takže to může běžet na baterku maximálně za jízdy a proto se ptám jestli alternátor 55A zvládne dobíjet dvě baterky a ještě napájet lednici nebo už je to nad jeho možnosti ?
-> Martin2705: jj stejnej ale asi o trochu v lepším stavu když to čtu

-> Peca: poslal bys mi to taky ? mám stejnej typ koukal sem že do něj zatejkalo a trošku se rozklížil tak mě zajímá jak je udělaná konstrukce tapety rvát eště nechci a ještě se chci zeptat jak se u toho vyměněj tlumiče protože sem nepřišel na to jak se dostat k hornímu uložení bez demolice toho laminátovýho blatníku
jo a taky řeším lednici je 12/220/plyn na 12V to cucá 9,5Ampér

-> Peca: njn a u inzeratu plna huba kecu ze za malo to neproda jak je supr
-> Peca: tak to mě fakt mrzí, fotky by mě fakt zajímaly. předtím to měl kámošů bratránek jako šmajchlkabinet, takže si s tim asi takhle "vyhrál"
-> Martin2705: Karavan je pekne na kasi. Sundali jsme ty tapety, polystyreny a objevili jsme velice "odborne" udelany stresni okno (zajimalo by me ktery ichtyl to do ty strechy daval, a ta drevotriska na hore jako tesneni, to je opravdu zlaty hreb), prerezany nosny listy strechy a zbytky poslepovany penou, vsude mraky montazni peny a zhnily zbytky cehosi, co bylo driv drevenou kostrou. Myslim ze tohle je vic nez na tyden uprav vnitrku, jaxi psal.
Takze zhazujeme vsechny steny, mame v planu udelat kovovy ram, karavan prodlouzit a pak znova udelat steny i okna. Jeslti mas zajem, muzu ti poslat fotky te drevo-penove kase, co drzela karava pohromade. Za ty prachy
Takze zhazujeme vsechny steny, mame v planu udelat kovovy ram, karavan prodlouzit a pak znova udelat steny i okna. Jeslti mas zajem, muzu ti poslat fotky te drevo-penove kase, co drzela karava pohromade. Za ty prachy

pajavlk 16.07.07 23:05:37 napsal:
-> Syny: -> CERHY: když
sem tahal naložený vozejky tak to jelo jako svině ale u toho karavanu
je velká čelní plocha tudíž Cx odpor vzduchu jak svině každý fouknutí
větru je znát proto se s tím nedá letět vůbec rychle na dobovejch
fotkách sem koukal že měli na autech obrovský spojlery můžu sem hodit
náký dobový fotky...třeba přední haubnu z Trabanta na střeše auta
-> Syny: -> CERHY: když
sem tahal naložený vozejky tak to jelo jako svině ale u toho karavanu
je velká čelní plocha tudíž Cx odpor vzduchu jak svině každý fouknutí
větru je znát proto se s tím nedá letět vůbec rychle na dobovejch
fotkách sem koukal že měli na autech obrovský spojlery můžu sem hodit
náký dobový fotky...třeba přední haubnu z Trabanta na střeše auta

Blázni,čekám kdy se tu objeví škodovka s návěsem,radlicí,vyorávače
m brambor a podobným..
-> Peca: jak to vypadá s karavanem? Koukám že pajavlk: má stejnej:-)
-> pajavlk: Ja treba s karavanem najezdil za tyden 2 400km po Slovensku vcetne Tater, se 136kou Rapidem a 3 lidma v aute. Cestovni rychlost byla v pohode, nicmene jsem vzapeti po navratu menil pritlacak i lamelu, ktera byla totalne sjeta. Takze asi tak. Motor to utahne, ale u lamely zalezi, jaky je teren, kolik toho najezdis atp. ... Neni na to podle myho moc stavena.
-> Harvey: Zalezi na aute - kazdy to ma jinak podle motoru. 400 je nebrzdenej pro vsechny, ale u brzdenyho se to lisi... Ale nemeli by sem to tu -> pajavlk: zasirat 

-> Tom.t: jenže vlek a karavan je nebe a dudy .. tady roste s rychlostí neuměrně čelní odpor vzduchu a to fakt brutálně proto sem ptám jestli s tím někdo jezdil jak to pobíral motor
-> Harvey: Pardon, obráceně...
-> Tom.t: Myslím, že u přívěsů je 400 bržděnejch a 600 nebržděnejch.
-> Tom.t: 400 nebrzdenej je v poho

karavan ne ale tahal jsem prives napric ČR/SR se 120-cou, na privesu asi 4 šáde motory a pár prevodovek a pohoda
akorad si musi uvedomit clovek co taha a dle toho taky jet
-> pajavlk: jinak papirove je to jeste legal tech 400kg nebrzdenejch za rapidem?


-> pajavlk: voni tenkrat byli malinky ty privesy - sme jeden meli a tahali to za kilem a v poho... Ale na ty vetsi nevim nevim se shade...


